Het zijn er alleen minder dan in de steden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:40 schreef d4v1d het volgende:
Maar zoals bob zei, gelijk het lelijkste van de randstad erbij gaan halen..__! Alsof alles zo is.. Buiten de randstad zijn vast ook wel lelijke plekken.
prachtigquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:39 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Haagsche tetten, Haagsche lul en de Naald!
Shaderon wanneer gaan we dan keertje chillen? Ik kan wel een chick voor je hosselenquote:
wanneer is het weer vakantiequote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Shaderon wanneer gaan we dan keertje chillen? Ik kan wel een chick voor je hosselen
Zo denk ik ook over A'dam ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja HelmondHet is dat ik er naar school ga maar daar wil ik dus nooit gaan wonen
Weekje of 2?quote:
Echt man, Ik kom daar wat zie ik:quote:
.. Urk is best leuk en de visafslag heeft goedkope en lekkere vis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:43 schreef bobbernaut het volgende:
Jullie hebben sowieso allemaal liever Urk dan randstad
Ik hoef gelukkig niet vaak de binnenstad in, loop 5-10 mins van station en ben op de VU dus gelukkig weinig volk. Maar het is gewoon te dichtbebouwd en weinig groen. Dat is wel anders in die geplande polderstadjes maar ik hou wel van groenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Echt man, Ik kom daar wat zie ik:
Ralp lauren petje - Nickelson/Luis vuitton of hoe je het ook schrijft, Nektasjes.
Overal waar je loopt "Wollah".
En daarom hebben ze sydney uitgevondenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet vaak de binnenstad in, loop 5-10 mins van station en ben op de VU dus gelukkig weinig volk. Maar het is gewoon te dichtbebouwd en weinig groen. Dat is wel anders in die geplande polderstadjes maar ik hou wel van groen
Ja maar ik hou ook niet van (dodelijke) spinnen of slangen en dergelijke dus dat valt af.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef shaderon het volgende:
[..]
En daarom hebben ze sydney uitgevonden
[ afbeelding ]
qftquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar ik hou ook niet van (dodelijke) spinnen of slangen en dergelijke dus dat valt af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |