Niet vertellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hi ha ho daar heb ik ook wel eens gestaan
Hooibaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is die buis links bovenin? Wel ene mooie tekening, begrijp mij niet verkeerd.
daarom australië toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kutjes, microscoop kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
je steekt je middelvinger op naar jezelf
Kusjes geven ja ja.!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vroeger veel met de zoons van een boer uit de omgeving mee omgegaan, die gozer had een gi-gan-tische hooizolder. Hij had alles in die vierkante pakken, niet die ronde balen.
Dus die jongens er een doolhof van verschillende niveau's aanleggen met meerdere kamers![]()
![]()
Toch wel één van de meest spectaculaire ervaringen van mijn jeugd, erg indrukwekkend om daarin rond te kruipen, te verstoppen, geheime plannen voor het gevecht in de middag met de kutjochies van de overburen maken (werd nooit veel) en hun zusje kusjes geven
Beetje jammer dat ik er te oud voor ben en het zo ver reizen is![]()
![]()
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vroeger veel met de zoons van een boer uit de omgeving mee omgegaan, die gozer had een gi-gan-tische hooizolder. Hij had alles in die vierkante pakken, niet die ronde balen.
Dus die jongens er een doolhof van verschillende niveau's aanleggen met meerdere kamers![]()
![]()
Toch wel één van de meest spectaculaire ervaringen van mijn jeugd, erg indrukwekkend om daarin rond te kruipen, te verstoppen, geheime plannen voor het gevecht in de middag met de kutjochies van de overburen maken (werd nooit veel) en hun zusje kusjes geven
Beetje jammer dat ik er te oud voor ben en het zo ver reizen is![]()
![]()
Ja, nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb ik op je tekening een pijp in mijn mond? En tekende je daar nou tepels?
+1 voor bertquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!
Omg, die vrouw heeft geen hooivork maar een mestvorkquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar hebt ome henk nog een mooi liedje over gezongen!
Ja dat jij meteen moet zoeken naar Amsterdam Bijlmer troepquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Platteland:
[ afbeelding ]
Of randstad:
[ afbeelding ]
Lastige keuze.
Randstad:quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Platteland:
[ afbeelding ]
Of randstad:
[ afbeelding ]
Lastige keuze.
zo'n parrak wat seaumahs vol met turreke die aan ut barbakjoeèh sèn.quote: