Sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:53 schreef Ame_thyst het volgende:
ik zal ook eens iets roepen na 4 pagina's vol met pony's
Is dat niet je gpu?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef plopkweker het volgende:
Mijn CPU is volgens mij echt oud en vercracked.
GeForce 8600 GT
rare cpu heb jequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:55 schreef plopkweker het volgende:
Mijn CPU is volgens mij echt oud en vercracked.
GeForce 8600 GT
lekker minen met m'n quantum computer jwtquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:54 schreef plopkweker het volgende:
Eigenlijk zouden we een supercomputer moeten overnemen en daarmee gaan minen
Jaquote:
van de 0,5 bitcoin nog 0,35 over?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:59 schreef TJV het volgende:
En ik ben van 2/3 van mijn zooi af, de rest houd ik voor de lol.
Systeem kan niet opgelicht en gehackt worden, ook niet door de makers. Probleem is gewoon dat het een erg stabiele valuta-eenheid is maar gewoon niks heeft om de waarde te backen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef TJV het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon even moeten wachten. Iedereen verkoopt zijn shit nu, koers daalt, reddit/anonymous/kutnerds gaan het weer kopen want dat is stoer, koers stijgt, iedereen gaat verkopen, koers daalt, zelfde verhaal. Totdat de makers zich bedenken dat ze gigantisch rijk kunnen worden door het hele systeem op te lichten. Nerds gaan failliet, gewone bevolking betaalt. Herkenbaar hè?
17, Renkum (boeren gehucht much, amsterdam waar ik gewoond heb 13 jaar ftw), interesses zijn fotonica, grafimedia en ict, bezigheden zijn FOK!, mc, werken en altijd filosoferen over snel rijk worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja plopkweker, vertel eens iets over jezelf? Leeftijd, waar je huis woont, interesses, bezigheden etc.
Het is digitaal, natuurlijk kan er mee geklooid worden. En ga maar weg met je Bretton-Woods, heeft al gefaald.quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Systeem kan niet opgelicht en gehackt worden, ook niet door de makers. Probleem is gewoon dat het een erg stabiele valuta-eenheid is maar gewoon niks heeft om de waarde te backen.
Euro koppelen aan goud, jongens. Let op mijn woorden. In de post-apocalyptische nucleair fall-outzone na WW III denken jullie aan mijn wijsheid terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |