SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX - HERACLESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bosz: 'Bij alle tegengoals werd lachwekkend verdedigd'
De Boer: 'We zijn heel blij met Jasper'
Schöne: 'Deze overwinning zegt genoeg'
Vermeer: 'Het was een doorgebroken speler dus je kunt hem geven'
Castillion: 'Ik ga weg bij Ajax' RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat doen ze nu wel, hebben ze ook altijd gedaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ajax en vooral Cruijff etc. noemt vaak genoeg dat Ajax terug moet gaan naar het opleiden van Jeugd maar dat doen ze nu niet. Ze kopen jeugd dat is wat anders dan spelers opleiden. Ook een slechte zaak voor het Nederlands voetbal.
Sparta heeft de beste opleiding van Nederland op dit momentquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee heb het even nagekeken hij was 16 jaar en 10 maanden.
[..]
Ik lees hier vaak genoeg dat Ajax de beste jeugdopleiding heeft van nederland.
Daarom doen ze het ook zo goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sparta heeft de beste opleiding van Nederland op dit moment
Willems en? Depay kwam op zijn twaalfde. Strootman kwam van Utrecht die hem van Sparta kochten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Komt omdat ze leeg worden gekocht door PSV
Wie denk jij dan dat de beste jeugdopleiding heeft?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Willems en? Depay kwam op zijn twaalfde. Strootman kwam van Utrecht die hem van Sparta kochten.
Your argument is invalid.
Feyenoord. Of ben ik nu subjectief?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie denk jij dan dat de beste jeugdopleiding heeft?
Wat denk je?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie denk jij dan dat de beste jeugdopleiding heeft?
Feyenoord heeft een redelijk goede lichting gehad met een uitschieter Clasie de rest stelt niet zoveel voorquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord. Of ben ik nu subjectief?
Het gaat niet om die ene uitschieter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een redelijk goede lichting gehad met een uitschieter Clasie de rest stelt niet zoveel voor
Ben ik niet met je eens, Vilhena lijkt me een nog een groter talent, ook Boetius is een goeiequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een redelijk goede lichting gehad met een uitschieter Clasie de rest stelt niet zoveel voor
Da's niet waar, in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sparta heeft de beste opleiding van Nederland op dit moment
Ik vind eerlijk gezegd dat het ook bij Feyenoord beter kan/moet, maar op basis van de laatste paar jaar heb je wel gelijk dat het bij Feyenoord beter voor elkaar is dan bij Ajaxquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het gaat niet om die ene uitschieter.
Vilhena was ik inderdaad vergeten, Boetius ben ik niet zo kapot vanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Vilhena lijkt me een nog een groter talent, ook Boetius is een goeie
Vind ik wel een leuke speler hoor ook al heeft hij nu een dipjequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vilhena was ik inderdaad vergeten, Boetius ben ik niet zo kapot van
Feyenoord is nog maar 5 jaar bezig met de manier waarop ze nu bezig zijn. Er gaan behoorlijk wat jaren overheen voordat je merkt dat er meer en betere doorstroming komt. Ajax is er net een jaar mee bezig en daar pluk je pas over een paar jaar de eerste vruchten van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat het ook bij Feyenoord beter kan/moet, maar op basis van de laatste paar jaar heb je wel gelijk dat het bij Feyenoord beter voor elkaar is dan bij Ajax
In potentie misschien wel, maar die moeten eerst nog maar is wat gaan laten zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
OK ik dacht veel langer, die Brard zit er toch al een eeuwigheid, die was toen hij nog speelde al jeugdtrainerquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Feyenoord is nog maar 5 jaar bezig met de manier waarop ze nu bezig zijn. Er gaan behoorlijk wat jaren overheen voordat je merkt dat er meer en betere doorstroming komt. Ajax is er net een jaar mee bezig en daar pluk je pas over een paar jaar de eerste vruchten van.
Kan ook wat langer zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK ik dacht veel langer, die Brard zit er toch al een eeuwigheid, die was toen hij nog speelde al jeugdtrainer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |