quote:‘Bij Khalid zat ik alleen maar op de bank’
http://www.speld.nl/2013/(...)-vaart-vrijwel-rond/quote:De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.
Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”
Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik moest niet lachen maar het had best gekund, leuk verzonnen wel.
Mocht die bieber willen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef arjan1212 het volgende:
Maar Silvi heeft ook een nieuw vriendje
Tienerster Justin Bieber (19) zou onlangs in het holst van de nacht, en in het gezelschap van vijf bodyguards, hebben aangeklopt aan de hotelkamer van Sylvie Van der Vaart (34) in Keulen, waar de Nederlandse presentatrice verbleef om zich voor te bereiden op de liveshows van het Duitse programma Let's Dance .
Volgens Daniel Hartwich, die samen met haar het dansprogramma presenteert, wilde Bieber seks met haar. Sylvie reageert laconiek: ‘Ik zou zijn moeder kunnen zijn.'
Sylvie en haar echtgenoot Rafaël van der Vaart, voetballer bij Hamburger SV, gingen na een hoogoplopende ruzie op oudejaarsavond uiteen.
Ik moest lachen.quote:Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
Nee, alleen dat deze uit Rafael's eigen zak komtquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is er al iets bekend over de transfersom?
Welke zak precies?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:33 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Nee, alleen dat deze uit Rafael's eigen zak komt
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)an-partnerruil.dhtmlquote:RTL4 maakt dinsdag bekend dat onder anderen Henk en Louise Schiffmacher, Kim Kötter en Jaap Reesema, Bert van der Veer en Judith Osborn en Willibrord Frequin en Gesina Lodewijkx deelnemen aan het programma. Voor vier stellen moeten de opnames nog beginnen. Zij weten van te voren niet in welk huishouden ze terecht komen en daarom zijn hun namen nog niet bekend gemaakt.
Als je de schlong van Bieber wil zien dan helpen ze je hier, of in het volgende SC deeltje met alle plezier verderquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef arjan1212 het volgende:
Maar Silvi heeft ook een nieuw vriendje
Tienerster Justin Bieber (19) zou onlangs in het holst van de nacht, en in het gezelschap van vijf bodyguards, hebben aangeklopt aan de hotelkamer van Sylvie Van der Vaart (34) in Keulen, waar de Nederlandse presentatrice verbleef om zich voor te bereiden op de liveshows van het Duitse programma Let's Dance .
Volgens Daniel Hartwich, die samen met haar het dansprogramma presenteert, wilde Bieber seks met haar. Sylvie reageert laconiek: ‘Ik zou zijn moeder kunnen zijn.'
Sylvie en haar echtgenoot Rafaël van der Vaart, voetballer bij Hamburger SV, gingen na een hoogoplopende ruzie op oudejaarsavond uiteen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef Tjibbemans het volgende:
Kan me voorstellen dat Van der Vaart in zijn nopjes is met zijn nieuwe versterking. Sabia schijnt een uitstekend oog te hebben voor de diepgaande man tussen de lakens, euh, linies. Daarnaast is ze multifunctioneel, dus Van der Vaart kan haar sluitpost gebruiken. Euh, als sluitpost bedoel ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |