Dus? ik kan allebei jongequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet toch de was ophangen
komt naar PSN toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus? ik kan allebei jonge
Toek, FFX-2. Ik wou hem een keertje uitspelenIk zie nu ook dat er echt megaveel krassen op de disc zitten, terwijl ik echt zorgvuldig omga met zulke spullen
je hebt er nog een toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toek, FFX-2. Ik wou hem een keertje uitspelenIk zie nu ook dat er echt megaveel krassen op de disc zitten, terwijl ik echt zorgvuldig omga met zulke spullen
Oh serieus?quote:
Neeheequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je hebt er nog een toch?
je kan niet vanuit de gangkast gamen.
gedaanquote:
sorry heb ik niet voor je, wel GTA vice city op PS2quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fietske neem ik aan.quote:
FF7 echt allang, 8 ( bluh) ook en 9 (_O_quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh serieus?Dan moet ik hem kopeh. FF7 is toch al op PSN? Ik weet alleen niet hoe het werkt met een creditcard dus ik moet een keer ergens tegoed kopen
straks maak ik een spelfout in zijn superlange naamquote:
quote:
als je aan de korte broek trekt krijg je meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
En Cat, dan had jij vast een streepje voor bij sp3c, want ik kreeg maar 1 zuinig afscheidskusje
Daarna heb ik hem aan zijn korte broekmouw getrokken waardoor ik er nog 2 eiste, maar toch...
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef sp3c het volgende:
althans ik wist wel wie Maes was maar niet wie die aardige blonde dame was maar ze zijn dus dezelfde
PSN doet het toch niet voor de 2? Of bedoel je de 4 al? Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
FF7 echt allang, 8 ( bluh) ook en 9 (_O_![]()
) ook
maar FFX en FFX-2 komen nu ook
weet alleen niet of dat ook voor PS3 is maar dat lijkt me wel
Joh gekquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
gedaan
[..]
sorry heb ik niet voor je, wel GTA vice city op PS2
[..]
Fietske neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|