Wacht maar Blabla, voor je het weet sta je halverwege en zelfs bovenaan!
Ik kom me hier weer melden, sneller terug dan verwacht uit het ziekenhuis.
Manlief en ik zijn in staat om de verloskundige die ons vorige week heeft geholpen, wat aan te doen

.
Bleek dus in het ziekenhuis, dat we vandaag alleen stonden ingepland voor een echo. En dat ze de eigenlijke draaipoging, met vooraf en nadien ctg, nooit op dezelfde dag doen dan de echo.
Als dat ons nu eens vorige week bij de vk was verteld, hadden we daar rekening mee gehouden.
We hebben vanochtend alleen een echo gehad. Mini ligt in een onvolkomen stuit, p40, en een hoofdje dat past bij 35 wk (ben 36w1d), gewicht wordt nu geschat op 2660 gr.
We zitten bij een hele goede praktijk met 3 vk'en, waarvan eentje net begonnen is. Die muts (heb en had niets met haar), had ons dus verteld dat we alles vandaag hadden. Mooi niet dus zo blijkt

!
Vrijdagochtend nu gelukkig wel ctg, draaipoging en naderhand ctg. En 's middags om 16:15u een (eind)afspraak bij onze vk-praktijk. Als ik dan een van de andere 2 vk'en heb, ga ik mooi mijn beklag doen. Je stelt je er helemaal op in.
Einde klaagpost.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.