Euhm geen idee ... moet ik even opzoeken via google.quote:
Dank je!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is ook hartstikke spannend dus ik snap wel dat je even moet slikken! Gelukkig kun je vrijdag al terecht, maar toch
Volgens mij dat 60% v/d kindjes op dat termijn groter/zwaarder zijn, toch?quote:
Ik heb gewoon al 9 mensen onder me staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik sta al gewoon niet meer onderaan de lijst
en heb je het gemistquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al 9 mensen onder me staan![]()
Zo kan ik er ook stijl achterover vallen dat ik ruim 4 maanden geleden voor het laatst ongesteld ben geweest![]()
In de zevende maand zou je er een mail van moeten krijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef L-E het volgende:
Wie van jullie heeft er al zo'n zwangerdoosding van Kruidvat opgehaald? En wanneer kreeg je daar bericht van?
Ik heb me laten vertellen dat daar een bon in zit voor 50% korting op luiers, en aangezien ik de kv-luiers wil proberen kan ik beter even wachten met kopen tot ik die bon heb. Als die bon er echt in zit.
'De zevende maand', dat snap ik nooit als het om zwangerschappen gaatquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In de zevende maand zou je er een mail van moeten krijgen.
Anders moet je even kijken bij mijn persoonlijke aanbiedingen op de site van je voordeelpas.
Staat hij er niet tussen moet je even een mail sturen naar de klantenservice.
Was nuttige inhoud voor zover ik me herinner, maar een bon, geen idee meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef L-E het volgende:
Wie van jullie heeft er al zo'n zwangerdoosding van Kruidvat opgehaald? En wanneer kreeg je daar bericht van?
Ik heb me laten vertellen dat daar een bon in zit voor 50% korting op luiers, en aangezien ik de kv-luiers wil proberen kan ik beter even wachten met kopen tot ik die bon heb. Als die bon er echt in zit.
Ik al helemaal niet, en hoeft van mij ook niet weer te komen ... . :p .quote:
Deze week krijg je dan iets te horen. 8 weken voor de uitgerekende datum werd mij vermeld in de mail.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
'De zevende maand', dat snap ik nooit als het om zwangerschappen gaatWanneer is dat dan dus? Ik ben bijna 32 weken, dan had ik wel al iets gehoord moeten hebben zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de drukke printjes enzo en hij past mooi bij onze bugabooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt grijs, maar is bruinig met bruin leren hengsels.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |