Euhm geen idee ... moet ik even opzoeken via google.quote:
Dank je!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Suikertante het volgende:
Ja het is ook hartstikke spannend dus ik snap wel dat je even moet slikken! Gelukkig kun je vrijdag al terecht, maar toch
Volgens mij dat 60% v/d kindjes op dat termijn groter/zwaarder zijn, toch?quote:
Ik heb gewoon al 9 mensen onder me staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik sta al gewoon niet meer onderaan de lijst
en heb je het gemistquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon al 9 mensen onder me staan![]()
Zo kan ik er ook stijl achterover vallen dat ik ruim 4 maanden geleden voor het laatst ongesteld ben geweest![]()
In de zevende maand zou je er een mail van moeten krijgen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef L-E het volgende:
Wie van jullie heeft er al zo'n zwangerdoosding van Kruidvat opgehaald? En wanneer kreeg je daar bericht van?
Ik heb me laten vertellen dat daar een bon in zit voor 50% korting op luiers, en aangezien ik de kv-luiers wil proberen kan ik beter even wachten met kopen tot ik die bon heb. Als die bon er echt in zit.
'De zevende maand', dat snap ik nooit als het om zwangerschappen gaatquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
In de zevende maand zou je er een mail van moeten krijgen.
Anders moet je even kijken bij mijn persoonlijke aanbiedingen op de site van je voordeelpas.
Staat hij er niet tussen moet je even een mail sturen naar de klantenservice.
Was nuttige inhoud voor zover ik me herinner, maar een bon, geen idee meer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef L-E het volgende:
Wie van jullie heeft er al zo'n zwangerdoosding van Kruidvat opgehaald? En wanneer kreeg je daar bericht van?
Ik heb me laten vertellen dat daar een bon in zit voor 50% korting op luiers, en aangezien ik de kv-luiers wil proberen kan ik beter even wachten met kopen tot ik die bon heb. Als die bon er echt in zit.
Ik al helemaal niet, en hoeft van mij ook niet weer te komen ... . :p .quote:
Deze week krijg je dan iets te horen. 8 weken voor de uitgerekende datum werd mij vermeld in de mail.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
'De zevende maand', dat snap ik nooit als het om zwangerschappen gaatWanneer is dat dan dus? Ik ben bijna 32 weken, dan had ik wel al iets gehoord moeten hebben zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de drukke printjes enzo en hij past mooi bij onze bugabooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt grijs, maar is bruinig met bruin leren hengsels.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Big pimpin'!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de drukke printjes enzo en hij past mooi bij onze bugabooOh wat een mooie! Prachtige kleuren, zowel de binnen- als de buitenkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij gaan wasbaar gebruiken, wil alleen wegwerp voor de eerste hectische tijd hebbenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:49 schreef Tally het volgende:
Bij de blije doosvan de Prenatal zat een pak new born in van Pampers.
Die hebben wij bij de eerste gebruikt (Pampers). En na de new borns over gestapt op de Kruidvat (of Etos). Die pampers waren lekker soepel en die van kruidvat vond ik wat stug. Maar Zoë kreeg rode billen van pampers na de new borns. Dus zijn we verder gaan zoeken.
Big pimpin'!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de drukke printjes enzo en hij past mooi bij onze bugaboomooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt grijs, maar is bruinig met bruin leren hengsels.![]()
Wil ook niet te druk etc want mijn lief moet er ook mee moeten kunnen lopen![]()
Is wel leuke hoor. Heb een paar dingetjes gekocht maar het is grijs of creme, en dat is het toch net nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
en mooie tas
ik wil ook iets kopen...maar manlief zegt dat ik rustig aan moet doen en maar eens moet wachten tot de geslachtsbepaling 18 mei![]()
maar zag net wel een foto op mijn whatsapp dat hij wel al een babypakje heeft gekocht(hij is voor zijn werk in amerika)
Big pimpin'!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de drukke printjes enzo en hij past mooi bij onze bugabooMooie tas en kinderwagen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt grijs, maar is bruinig met bruin leren hengsels.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Gezellig, gaan we bijna tegelijkertijd (hopelijk) losquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Is wel leuke hoor. Heb een paar dingetjes gekocht maar het is grijs of creme, en dat is het toch net niet. De 20ste kunnen we hopelijk los
17 wekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:55 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja ach het is ook leuker om te kopen als je gericht kan kopen...maar toch!
En jullie de 20e dus geslachtsbepaling? hoeveel weken ben je dan?
Heb je al een voorgevoel wat het geslacht wordt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
17 wekenals dan beebje niet te dwars is zouden we het wel moeten kunnen weten.
Niet echt mijn man denk een meisjequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Heb je al een voorgevoel wat het geslacht wordt?
Iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Gezellig, gaan we bijna tegelijkertijd (hopelijk) los22e hier!
Ja, dat speelde hier ook mee. Veel tassen zijn echt heul erg vrouwelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
mooi![]()
Wil ook niet te druk etc want mijn lief moet er ook mee moeten kunnen lopen
Spannend!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niet echt mijn man denk een meisje
[..]
Idd![]()
Ja idd. En van die stoere grote kerels met roze luiertassen met Hello Kitty-print is het ook niet echt he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat speelde hier ook mee. Veel tassen zijn echt heul erg vrouwelijk.
Door de week is niet handig hier, als mijn man op sollicitatie moet ofzo vandaar in het weekend.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef GotC het volgende:
[..]
Spannend!Als je weet wat het wordt ga je gelijk shoppen zeker?
Wij hebben de echo pas om 21:30. Meh
Big pimpin'!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo van de drukke printjes enzo en hij past mooi bij onze bugabooMooi zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij lijkt grijs, maar is bruinig met bruin leren hengsels.
Wij hebben een effen zwarte voor tzt (konden we gratis van iemand overnemen, dus ligt hier nu stof te vangen tot kerst![]()
)
Tot kerst? Je weet iets wat wij nog niet weten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:06 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mooi zeg!
Wij hebben een effen zwarte voor tzt (konden we gratis van iemand overnemen, dus ligt hier nu stof te vangen tot kerst![]()
)
dat dus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Tot kerst? Je weet iets wat wij nog niet weten?Of ben ik gewoon dingen aan het zien??
Nee, was wishful thinkingquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Tot kerst? Je weet iets wat wij nog niet weten?Of ben ik gewoon dingen aan het zien??
Ah ok! Nou, ik blijf iig duimen meisquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Nee, was wishful thinking. Het zou ook nog wat later kunnen zijn
.
Ik zie mijn vent niet met zoiets lopen nee:quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja idd. En van die stoere grote kerels met roze luiertassen met Hello Kitty-print is het ook niet echt he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zie mijn vent niet met zoiets lopen nee:Oh my.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ook niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:19 schreef zandsculptuur het volgende:
Daar zou ik zelf niet eens mee willen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piekie, beetje warm water is geen overbodige luxe!![]()
En Zand, ik hou je eraan hoor!!
Ik zou me kapot schamenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja idd. En van die stoere grote kerels met roze luiertassen met Hello Kitty-print is het ook niet echt he?
Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaaktquote:
Ik zou het van mijn Vriendje niet verlangen iig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaakt
Das een ander verhaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou het van mijn Vriendje niet verlangen iig.
Uhu, want zo werkt datquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Als jouw vriendin/vrouw een schattig klein meisje werpt en 1 van de twee zou willen dat je met een knalrozw tas zou lopen doe je dat. Je bent dan zo verliefd dat het je geen reet uitmaakt
Klinkt als een man ja, lekker praktisch ipv met al die meuk rondlopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:01 schreef Tally het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan heugen wanneer mijn man überhaupt de luiertas meeneemt. Op visite neemt hij twee luiers en wat spul mee in een rugtas. Bij onze ouders ligt troep zat. En als hij met dr gaat wandelen neemthij nooit iets meeNaar de kinderboerderij wel maar ook in een rugtas tussen de lekkers
Ja, een medestander!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Limone het volgende:
Ik vraag me ook een beetje af wat het nut van zo'n luiertas is. Ik snap wel dat het praktisch is om dingen bijelkaar te hebben, maar dat kan toch ook in een leuke andere tas?
Klopt!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:03 schreef Limone het volgende:
Ik vraag me ook een beetje af wat het nut van zo'n luiertas is. Ik snap wel dat het praktisch is om dingen bijelkaar te hebben, maar dat kan toch ook in een leuke andere tas?
Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt!
Het voordeel van een echte luiertas lijkt mij de plastic binnenkant. Als er dan een fles gaat lekken, heb je m zo weer goed schoon. En er zitten veel vakjes in.
Maargoed, een stoffen tas kun je in de wasmachine gooien en kan ook veel vakjes hebben...
Het is dus commercie
Oh, dat hebben we gewoon óók gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zou dan die extra centjes liever uitgeven aan bijvoorbeeld een kwalitatief betere buggy, of maxi cosi, of meer van zulk soort dingen.
Als het om babies gaat is er bij veel producten meer sprake van commercie dan functionaliteit. Neemt niet weg dat nieuwe ouders, met name zwangere vrouwen, zich graag onderdompelen in de wereld van babyspullen, en dat moeten ze ook gewoon lekker doen. Zo vaak ben je - als het goed is - niet zwanger in je levenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie.
Ik zou dan die extra centjes liever uitgeven aan bijvoorbeeld een kwalitatief betere buggy, of maxi cosi, of meer van zulk soort dingen.
We krijgen er 1tje bij de wagen dus dat gaat niet echt op. En zo'n dure zou ik ook niet nemen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Spullen in plastic tas doen en die in een rugzak/tas. Zulk soort dingen aanschaffen is mijns inziens echt weggegooid geld en inderdaad pure commercie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef Limone het volgende:
Wel een beetje schattig toch?Is schildpad zijn lievelingsdier?
Ha, die ja! Hij heeft niets met schildpadden, maar deze is de bom blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is, maar als ik alles koop wat we maar leuk vinden kunnen we de hypotheek niet meer betalen hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar het is toch leuk om onzinnige dingen te kopen![]()
ik snap opmerkingen over weggegooid geld nooit zo
ja ik koop natuurlijk ook niet zomaar alles. Maar argumenten als " dan stop je het in een plastic tas en dan in een andere tas..puur om geen luiertas te willen kopen...nee sorryquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet hoe het bij anderen is, maar als ik alles koop wat we maar leuk vinden kunnen we de hypotheek niet meer betalen hoor
Zal wel een mannending zijn denk ikquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ik koop natuurlijk ook niet zomaar alles. Maar argumenten als " dan stop je het in een plastic tas en dan in een andere tas..puur om geen luiertas te willen kopen...nee sorry"
ey ieder zijn ding hoor!
Nou goed, als je keuzes moet maken dan lijkt me dat een prima overweging: hoe hard nodig is iets?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ik koop natuurlijk ook niet zomaar alles. Maar argumenten als " dan stop je het in een plastic tas en dan in een andere tas..puur om geen luiertas te willen kopen...nee sorry"
ey ieder zijn ding hoor!
ik denk hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zal wel een mannending zijn denk ikIk zie de problemen niet zo en al helemaal niet waarom je er speciale spullen voor moet kopen.
Kleding is juist iets waar ik los op zou gaan, als we morgen de loterij winnen. Kleding en draagdoeken, belachelijk veel. Gewoon, omdat het kan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben de mazzel dat we van mijn ouders een best wel leuk bedrag hebben gekregen om dingen van te kopen. Anders hadden we ook echt wel meer opgelet. Maar dit is naw mijn enige zwangerschap en hun enige kleinkind, dus ik/we houden ons niet echt heel erg in. Alleen qua kleding wel. Ik ga geen tig euro neerleggen voor iets waar kindlief toch binnen no time uitgegroeid is.
Ik vind ook de vakjes handig, dat je niet altijd door een hele tas heen moet. Wel vind ik luierwassen enorm groot. Ik neem de luiertas alleen mee als ik 3 kinderen mee heb. Dan zit er voor elk kind een schone set in en voor 2 kinderen luiers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Het voordeel van een echte luiertas als luiertas (en ook tov flikker maar in de rugzak) is het verschoningsmatje dat erbij zit.
Ik was daar altijd wel blij mee als bij bij bijv. vrienden even mijn kind wilde verschonen op de bak of weetikveel waar. Als je dan de str*nt tot aan de nek had zitten hoef je niet bang te zijn voor ranzige vegen enzo.Dat matje veeg je naderhand ook makkelijk schoon.
Ok, maar dat matje kan je ook weer los kopen, of zit dat matje in een luisertas nog aan de tas vast, zodat je het als een ninja *swoesj sswoesj* kan opruimen en opbergen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Het voordeel van een echte luiertas als luiertas (en ook tov flikker maar in de rugzak) is het verschoningsmatje dat erbij zit.
Ik was daar altijd wel blij mee als bij bij bijv. vrienden even mijn kind wilde verschonen op de bak of weetikveel waar. Als je dan de str*nt tot aan de nek had zitten hoef je niet bang te zijn voor ranzige vegen enzo.Dat matje veeg je naderhand ook makkelijk schoon.
God wat een herkenbaarheidquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Draagdoek heb ik niet eens. Ik vind het veel te ingewikkeld (). Kleding heb ik denk ik een aardige basis, maar heb nog veel vragen voor de kraam-intake. Waar slaapt een kindje in? Mag het in de reiswagen slapen aangezien we geen plek hebben voor een wieg of co-sleeper in de slaapkamer. En als het mag, moet dat dan met dekentje of met zo'n slaapzakding. Hoeveel laagjes moet een kind aan? Ik weet het allemaal niet. En ik sta in de winkel geregeld voor zo'n rek van ja... Maar.. Moet daar dan nog wat onder en wat dan? En dan raak ik gefrustreerd en hang ik het weer terug
. Van kleding snap ik echt nog niet zoveel. En zolang ik over dat soort basis al geen duidelijkheid kan vinden, ga ik me niet eens verdiepen in draagdoeken en alles wat daarbij komt kijken.
Heb nooit opgepast, heb geen broers of zussen en ben echt zo'n onwijze baby-n00b.
Dat is ook moeilijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Draagdoek heb ik niet eens. Ik vind het veel te ingewikkeld (). Kleding heb ik denk ik een aardige basis, maar heb nog veel vragen voor de kraam-intake. Waar slaapt een kindje in? Mag het in de reiswagen slapen aangezien we geen plek hebben voor een wieg of co-sleeper in de slaapkamer. En als het mag, moet dat dan met dekentje of met zo'n slaapzakding. Hoeveel laagjes moet een kind aan? Ik weet het allemaal niet. En ik sta in de winkel geregeld voor zo'n rek van ja... Maar.. Moet daar dan nog wat onder en wat dan? En dan raak ik gefrustreerd en hang ik het weer terug
. Van kleding snap ik echt nog niet zoveel. En zolang ik over dat soort basis al geen duidelijkheid kan vinden, ga ik me niet eens verdiepen in draagdoeken en alles wat daarbij komt kijken.
Heb nooit opgepast, heb geen broers of zussen en ben echt zo'n onwijze baby-n00b.
Dit is eigenlijk wel De Oplossing voor kledingproblemenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb ook niet zoveel verstand van kleding enzo maar ik heb inmiddels zoveel dat dat geen probleem meer mag vormen
Praktisch!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wat ik een handige stelregel vind (hier opgepikt) is qua kleding: altijd 1 laagje meer dan jijzelf
(dus bijvoorbeeld de romper)
De Oplossing voor álle problemen!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel De Oplossing voor kledingproblemen
Ik heb de uitzetlijst van de kraamzorg maar als leidraad gebruikt. Die heb ik een keer hier neergekwakt en om commentaar gevraagd. Nou, dat tot 1 lijst omgesmolten en daarvan heb ik nu bijna alles in huis. Boxpakjes heb ik nog niet (want moet ik nou met of zonder mouw) en ik heb nog geen slaapzak oid omdat ik niet weet of het nodig is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef GotC het volgende:
[..]
God wat een herkenbaarheid!
Ik heb ook echt geen flauw idee. Weet niet eens waar ik moet beginnen!
Slaapzak komt later wel. In het begin liggen ze meestal stil genoeg om onder de dekens te blijven. Mocht het echt een wurmkontje zijn die zich lostrappelt (zoals de mijne) dan heb je die zo gekocht!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb de uitzetlijst van de kraamzorg maar als leidraad gebruikt. Die heb ik een keer hier neergekwakt en om commentaar gevraagd. Nou, dat tot 1 lijst omgesmolten en daarvan heb ik nu bijna alles in huis. Boxpakjes heb ik nog niet (want moet ik nou met of zonder mouw) en ik heb nog geen slaapzak oid omdat ik niet weet of het nodig is.
Maar ik ga vrijdag die kraamzorgdame gewoon de oren van het hoofd vragen.
En ach, de kleding is snel gekocht, dus mochten we iets missen, dan is dat snel opgelost.
Ik was echt precies zoals jij, no worries! Niet dat ik nu het Baby Orakel zelf ben, maar echt, ik wist al heel snel heel veel. En ken je deze reeks al? Daar kun je heel veel vinden, maar ook je sufste vragen stellenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou boxpakjes/jumpsuits met lange mouw kopen voor als je baby net geboren is (maar dat moet je uiteraard zelf weten). Je kan dan mouwloze romper + lange mouwen jumpsuit/boxpakje doen. Of natuurlijk lange mouwenromper + korte mouwen jumpsuit/box pakquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb de uitzetlijst van de kraamzorg maar als leidraad gebruikt. Die heb ik een keer hier neergekwakt en om commentaar gevraagd. Nou, dat tot 1 lijst omgesmolten en daarvan heb ik nu bijna alles in huis. Boxpakjes heb ik nog niet (want moet ik nou met of zonder mouw) en ik heb nog geen slaapzak oid omdat ik niet weet of het nodig is.
Maar ik ga vrijdag die kraamzorgdame gewoon de oren van het hoofd vragen.
En ach, de kleding is snel gekocht, dus mochten we iets missen, dan is dat snel opgelost.
Ik ook, als het kan/mag!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef Suikertante het volgende:
XM, is dat een digitale lijst? Want zoja, dan wil ik hem best in een PM
Hihi, we zeggen steeds nagenoeg hetzelfdequote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Sannne het volgende:
Ja boxpakjes met lange mouw! Als je kind een kouwkleum is doe je er een langemouwen romper onder, en anders een mouwloze. Lekker praktisch!
Het zal ook wel goedkomen ooitquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik was echt precies zoals jij, no worries! Niet dat ik nu het Baby Orakel zelf ben, maar echt, ik wist al heel snel heel veel. En ken je deze reeks al? Daar kun je heel veel vinden, maar ook je sufste vragen stellen![]()
Welnee, ze zal je hooguit zeggen dat het misschien wel handig is het aan te schaffen! En in de kraamweek kom je echt nog tientallen dingen tegen die je wel handig zou vinden, extra wilt hebben etc. Dus alles is snel genoeg gekocht!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het zal ook wel goedkomen ooitmaar ik zou me zo'n kluns voelen als de kraamzorg gaat vragen, waar ligt dit en dat? En dat ik dat dan niet eens heb
.
En die reeks ga ik eens doorploegen denk ik!
Dat leren ze je allemaal straksquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog zoiets. Hoe weet je nou of je kind het te warm of te koud heeft. Watertemperatuur bepalen met de hand ben ik al zo'n faalhaas in (recepten met water op kamertemperatuur.. Aargh!!!), laat staan dat ik het van zo'n wurm kan peilen. Kan het wel vragen, maar denk dat ik niet echt een zinnig antwoord krijg.
Wat doen je nu voor werk dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat leren ze je allemaal straksMaak je niet druk!
Oh god wat mis ik de kraamzorg, heerlijk die 'nieuwe' ouders
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef Tally het volgende:
Ik moet nog naar de gynaecoloog maar mn bloeddruk is gezakt! 130/80![]()
En ik ben een kilo afgevallenen dat na het eten van een pond handgemaakte bonbons
![]()
Wel moet ik mijn urine inleveren en bloed laten prikken voor de zekerheid.
Dat is goed nieuws!!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef Tally het volgende:
En ik ben een kilo afgevallenen dat na het eten van een pond handgemaakte bonbons
![]()
Nette bloeddrukquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef Tally het volgende:
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef Tally het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:15 schreef Tally het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boxpakjes / jumpsuits staan er niet eens op en heb ik dus ook nog niet
En dit is lijst voor wegwerpluiers en borstvoeding. Als je katoenen luiers en/of kunstvoeding wil gebruiken, mis je nog een paar dingen, maar die heb ik er dus niet bij gezet.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien. Dit is de lijst zo'n beetje. Dus kraamzorg + aanvullingen van hier. In random order.Top, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boxpakjes / jumpsuits staan er niet eens op en heb ik dus ook nog niet
Joh, niet teveel moeite doen hoor. Ik woon in de stad, dus als ik iets vergeten ben dan stuur ik wel iemandquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had m digitaal, maar steeds lopen editten als we weer dingen gekocht hadden. Zal eens kijken of ik het nog kan reproduceren...
Das waar.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tally, fijn van de bloeddruk en extra check kan geen kwaad toch? Beter keer teveel dan te weinig.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien. Dit is de lijst zo'n beetje. Dus kraamzorg + aanvullingen van hier. In random order.phew, ik ben blij dat ik het meeste nu in huis heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boxpakjes / jumpsuits staan er niet eens op en heb ik dus ook nog niet
En dit is lijst voor wegwerpluiers en borstvoeding. Als je katoenen luiers en/of kunstvoeding wil gebruiken, mis je nog een paar dingen, maar die heb ik er dus niet bij gezet.
afkolfspul en flesvoeding heb ik nog niet in huis, weet ook nog niet of we het gaan nodig hebben ja dan nee.
En mini heeft een gastouder!!!![]()
Gistermiddag hebben we een kennismakingsgesprek met iemand gehad, hier in de buurt. En manlief en ik, en zij hebben ja gezegd tegen het gastouderbureau!!!
GotC, chocolade helpt altijd!!! Heb me net na alle ellende vanochtend tegoed gedaan aan een half zakje paaseitjes, helpt heel goed voor humeur!!!
Tally, beter een keer extra controleren dan een keer te weinig.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
= edit, geen must =quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, en vitamine K en D-druppels voor je baby als je borstvoeding geeft.
you make it sound like a bad thingquote:
Ook bij flesvoeding wordt vitamine D druppels aangeraden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef L0t.. het volgende:
Ohja, en vitamine K en D-druppels voor je baby als je borstvoeding geeft.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
you make it sound lik a bad thing
Nu ongeveer 6 weken, de afspraak is over 2 wekenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:34 schreef Suikertante het volgende:
In het begin kun je het hartje nog niet horen, bij je eerste echo zie je een knipperend vlekje op het scherm, dat is het hartje. Hoe ver was je nu?
Die rode vind ik eigenlijk best lief.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:29 schreef Suikertante het volgende:
Als ze nou een Nijntje-editie hadden ofzo, dan had ik het wel top gevonden. Maar het is meestal een rompertje in een gek model waar het dan met Comic Sans in net iets te dikke opdruk op staat.
Haha, als ik een keer in een openbare gelegenheid mijn zoon ga afleveren bij mijn ouders is deze wel schitterend
[ afbeelding ]
En toen kwam ik ook deze tegen, ahum.
[ afbeelding ]
Ik hou niet van teksten die zo fout gespeld zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
of 50 %mama en 50% papa = ikke...meh!
Ik had gister mijn intake (8w5d) en de vk heeft wel vijf keer gezegd dat we het hartje nog niet konden horen. Voor de rest heeft ze gevraagd naar hoge bloeddruk bij mijn vader en hoe de bloeddruk bij mijn moeder en schoonmoeder tijdens hun zwangerschap was. En erfelijke dingen inderdaad en hoe vaak je geopereerd bent. Het is wel goed om dit soort dingen even aan je ouders te vragen voor dat je naar de vk gaat, anders ga je net zoals ik met huiswerk weer naar huisquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:33 schreef angelatje het volgende:
Vandaag afspraak gemaakt voor de intake bij vk....gaan ze dan ook naar het hartje luisteren? Of is het echt alleen informatie enzo?
Wij hebben al specifiek benoemd dat we geen kleertjes willen maar liever cadeaubonnen of als je toch met iets leuks wilt komen, knuffels//speelgoed. We hebben die spullen ook wel maar dan is het minder lullig als je het lelijk/stom vindt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:02 schreef L0t.. het volgende:
Ik hoop niet al teveel kleertjes te krijgen, weet niet of mijn smaak wel overeen komt met een deel van het kraambezoek
De oom en tante van mijn ex hadden t-shirts laten drukken na de geboorte van hun eerste kleinkind.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:27 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb zowel een shirtje met opa's als oma's lieveling gekregen van m'n schoonouders, jeej
Oh hihiquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De oom en tante van mijn ex hadden t-shirts laten drukken na de geboorte van hun eerste kleinkind.
Er stond de naam van het kind op, plus een foto van de baby (en vast nog een cheesy tekst, maar dat heb ik verdrongen).
Ze hebben beiden het hele familieweekend dat t-shirt gedragen....
Oké daar was ik benieuwd naar...een vriendin zei van wel. Was benieuwd wanneer ze kunnen zien of het een tweeling is (ben zelf deel van een tweeling en bij vriendje zit het ook in de Fam.) en wil gewoon zeker weten dat het hartje kloptquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:41 schreef Suikertante het volgende:
Dan is je kleintje pas 2 centimeter angela, dus ik geloof niet dat het hartje dan al te horen is. Volgens mij moet het eigenlijk nu pas ongeveer gaan kloppen! Bij 12 weken kunnen ze het geloof ik ongeveer horen.
Ik denk dat ze je vragen gaat stellen over erfelijke ziektes, dat je bloed moet laten prikken en dat je boekjes meekrijgt enzo.
Als ze zelf een echo doet zal het waarschijnlijk een inwendige zijn, maar als er geen reden voor is denk ik niet dat ze dat zal doen.
Op de eerste echo kunnen ze dat zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:49 schreef angelatje het volgende:
[..]
Oké daar was ik benieuwd naar...een vriendin zei van wel. Was benieuwd wanneer ze kunnen zien of het een tweeling is (ben zelf deel van een tweeling en bij vriendje zit het ook in de Fam.) en wil gewoon zeker weten dat het hartje kloptmaar dan ga ik er van uit dat ze dat later gaat bekijken
Op een dik kleed op de grond? Wij hadden er dan nog van die dikke speelmat tegels onder. En als ze heel klein zijn in de kinderwagen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef vencodark het volgende:
Over baby-noob-heid gesproken hè, en niet weten hoe bepaalde dingen nu moeten(zoals kleertjes), ik vroeg mij het volgende een beetje af.
Wij hebben geen ruimte nu voor een box. Dus als het kindje niet in zijn ledikantje ligt, waar 'laat' je hm dan?![]()
We willen het eigenlijk pas aan de ouders vertellen na de 12 weken echo, maar daar moeten we dan even over nadenken..quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik had gister mijn intake (8w5d) en de vk heeft wel vijf keer gezegd dat we het hartje nog niet konden horen. Voor de rest heeft ze gevraagd naar hoge bloeddruk bij mijn vader en hoe de bloeddruk bij mijn moeder en schoonmoeder tijdens hun zwangerschap was. En erfelijke dingen inderdaad en hoe vaak je geopereerd bent. Het is wel goed om dit soort dingen even aan je ouders te vragen voor dat je naar de vk gaat, anders ga je net zoals ik met huiswerk weer naar huis
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:52 schreef angelatje het volgende:
[..]
We willen het eigenlijk pas aan de ouders vertellen na de 12 weken echo, maar daar moeten we dan even over nadenken..
Neeeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:47 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
De oom en tante van mijn ex hadden t-shirts laten drukken na de geboorte van hun eerste kleinkind.
Er stond de naam van het kind op, plus een foto van de baby (en vast nog een cheesy tekst, maar dat heb ik verdrongen).
Ze hebben beiden het hele familieweekend dat t-shirt gedragen....
Vragen kan altijd! Mijn ervaring met gynaecologen is dat ze dol zij op echoën dus zou het zeker proberenquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:56 schreef Mabawa. het volgende:
Ik had bij 6 weken 1 dag de eerste echo, het hartje klopte maar wel heel onduidelijk.
Verder kon ze me niet echt garanderen dat het er maar eentje was, maar wel zo'n 75% kans.
Ik ga het deze week ook aan mijn vader vertellen, kan het echt niet voor me houdenMorgen dus naar de gyn, ben benieuwd. Ik ken hem aangezien ik daar gewerkt heb. Kan ik het maken om te vragen of hij even snel een echo maakt?
![]()
Nee, maar het is wel een optie dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:57 schreef Suikertante het volgende:
Alleen niet te lang in de wipstoel heb ik begrepen.
Wij nemen alleen de reiswieg mee naar boven denk ik, en laten het onderstel in de achterbak van de auto (beneden ook geen mogelijkheid om hem neer te zetten). Verder heb ik deze box (Bopita Tripus, voor 15 euro gekocht via MP):quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:58 schreef Mabawa. het volgende:
Wij hebben hier denk ik ook geen ruimte voor een box. Bestaan er iets kleinere boxen, of is het misschien een idee om een simpele ledikant als box te gebruiken? Die zijn vaak toch net iets smaller en dat kunnen we misschien wel kwijt. Was ook niet van plan om kinderwagen+reiswieg mee naar boven te nemen. We hebben geen lift
Het leek mij heel ruimtebesparend eigenlijk. Ik weet ook niet hoe handig onze box op te klappen is, helemaal niet naar gekeken bij het kopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:18 schreef Suikertante het volgende:
Nou als ik het technisch bekijk is het volgens mij niet echt handiger, maar ik vind hem wat zachter, niet zo hoekig, en wat luchtiger!
Je kunt hem niet inklappen zoals veel moderne vierkante boxen, maar we laten hem toch staan.
Wij moeten de kinderwagen en alles wel steeds mee naar boven en beneden nemen (ook geen lift). Waar moeten we het anders laten.quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:58 schreef Mabawa. het volgende:
Wij hebben hier denk ik ook geen ruimte voor een box. Bestaan er iets kleinere boxen, of is het misschien een idee om een simpele ledikant als box te gebruiken? Die zijn vaak toch net iets smaller en dat kunnen we misschien wel kwijt. Was ook niet van plan om kinderwagen+reiswieg mee naar boven te nemen. We hebben geen lift
Leuk die Tripus! Inderdaad niet veel handiger dan een vierkante, hier in ieder geval. Maar ach we hebben nog tijd zat om dit soort handigheidjes uit te vogelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wij nemen alleen de reiswieg mee naar boven denk ik, en laten het onderstel in de achterbak van de auto (beneden ook geen mogelijkheid om hem neer te zetten). Verder heb ik deze box (Bopita Tripus, voor 15 euro gekocht via MP):
[ afbeelding ]
Die oogt niet zo massaal, eigenlijk neemt hij niet per se veel minder ruimte in maar ik ben er superblij mee want ik was bang dat zo'n vierkant gevaarte de hele woonkamer zou overnemen.
Wat je ook kunt doen is een campingbedje/-box aanschaffen misschien? Maar dan moet je wel diep bukken en het uitzicht is op termijn ook wat minder leuk voor de kleine denk ik.
[ afbeelding ]
Ik ben van plan of in de auto of in de kelder, maar dat moet je ook maar hebben inderdaad. Kun je hem niet in het trappenhuis met een slot ergens vastmaken ofzo? Hoewel dat vaak ook niet mag he. Lastig joh, wat een gesjouw!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij moeten de kinderwagen en alles wel steeds mee naar boven en beneden nemen (ook geen lift). Waar moeten we het anders laten.
Nieuwe huis duurt nog tot eind dit jaar of begin volgend jaar.
Oh, zo!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:30 schreef Suikertante het volgende:
Het is bijna een cirkel maar dan driehoekig
[afbeelding ]
Ja dat klopt. Wat een gezeik was dat soms.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb m'n werk gemaild. Zij zijn de enigen die de afspraak mogen annuleren. Getver. Geen zin hierin.
Het onderstel van de kinderwagen In de auto laten liggen? ...Kan wel maar dan zou ik vanuit de auto (die ik niet direct voren kan zetten, wel 3 minuten lopen hier vandaan) de baby in een draagzak mee kunnen nemen. Zou een optie kunnen zijn denk ik.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:28 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ik ben van plan of in de auto of in de kelder, maar dat moet je ook maar hebben inderdaad. Kun je hem niet in het trappenhuis met een slot ergens vastmaken ofzo? Hoewel dat vaak ook niet mag he. Lastig joh, wat een gesjouw!
Kindje in de maxi cosi mee. Doet iedereen meestal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het onderstel van de kinderwagen In de auto laten liggen? ...Kan wel maar dan zou ik vanuit de auto (die ik niet direct voren kan zetten, wel 3 minuten lopen hier vandaan) de baby in een draagzak mee kunnen nemen. Zou een optie kunnen zijn denk ik.
Verder is het trappenhuis zodanig klein dat ergens vastmaken echt niet kan of veilig is voor anderen die er langs moeten. We hebben een kelder maar ook dan moet je de trap op en af. Of de keldertrap of in het trappenhuis naar het appartement. Wonen 2 hoog, dus 4 x 4 treden ofzo.
Kan ook nog...maar is het niet lastig om die steeds los en vast te klikken in de auto?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:21 schreef laziness het volgende:
[..]
Kindje in de maxi cosi mee. Doet iedereen meestal.
Als je een base hebt niet en als je de gordel gebruikt krijg je je kind er niet uit zonder de gordel los te maken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan ook nog...maar is het niet lastig om die steeds los en vast te klikken in de auto?
Zijn echt nog even dingen die we vooral in praktijk moeten uitvinden wat nu het handigst werkt.
Dat heb ik echt niet. Er kan hier zo 2-3 uur voorbij gaan dat ik echt niks voel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:46 schreef Suikertante het volgende:
Spark echt onzin! Ik voel die uk de hele dag, en als ik hem duw reageert hij direct, en dat is gewoon een enorme continue geruststelling!
Nee mamaquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, fijn dat de ctg ook goed was Tally, toch wel een geruststelling denk ik!
En nou niet direct weer teveel doen als de verplichte bedrust eraf is he!!!
Lief van d'rquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Op dit moment is mijn kind bezig om een soort simultaanmassage van mn kruis, darmen en buikwand te doen
Ze is gewoon bezig met de voorbereiding voor getting out of therequote:
Ohja, damn dat helpt natuurlijk ook niks...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen angelsound en partner hoort niks door die placenta die uitstekend functioneert als demping.
Awwwwwquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Op dit moment is mijn kind bezig om een soort simultaanmassage van mn kruis, darmen en buikwand te doen
Pi ligt veel op de bank, soms even in z'n Deryan tentje, of eventjes tien minuten op het aankleedkussen of in de autostoel voor de wasmachine (als ik douchequote:Op dinsdag 9 april 2013 16:50 schreef vencodark het volgende:
Over baby-noob-heid gesproken hè, en niet weten hoe bepaalde dingen nu moeten(zoals kleertjes), ik vroeg mij het volgende een beetje af.
Wij hebben geen ruimte nu voor een box. Dus als het kindje niet in zijn ledikantje ligt, waar 'laat' je hm dan?![]()
Heb je al wel je eerste echo gehad?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:06 schreef martine1984 het volgende:
De echo gebeurt wel in de praktijk maar wel met een aparte afspraak. Dus vandaag zal ik t nog niet zien. ...
Gebruikelijk hier is de eerste echo met 10 weken, maar misschien verschilt dat ook per praktijk? Ik vind het iig ook wat laat ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:24 schreef martine1984 het volgende:
Nee nog niet zand. Ben vandaag 8, 3 dag zwanger. Vind sowieso dat de intake laat is de meeste van jullie hebben rond deze tijd al een echo gehad toch?
Intake al met 4w3d (quote:Op woensdag 10 april 2013 09:24 schreef martine1984 het volgende:
Nee nog niet zand. Ben vandaag 8, 3 dag zwanger. Vind sowieso dat de intake laat is de meeste van jullie hebben rond deze tijd al een echo gehad toch?
Ik heb volgende week de intake (5 weken zwanger?).quote:Op woensdag 10 april 2013 09:24 schreef martine1984 het volgende:
Dat ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:30 schreef bellelena het volgende:
Oh enne LB, je mag altijd meebeslissen zelf he, dus als je (nog) niet wilt dat ze iets doen, dan gewoon dat zeggen! Jouw lichaam, jouw baby, jouw bevalling! Dat wilde ik nog even zeggen
intake had ik ook pas met 8 weken gehad bij de vk, omdat ik naar de gyn moest was het toen pas met 9 weken, dus extreem is het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:24 schreef martine1984 het volgende:
whoohoo. push it baby, push it reaaaaaallll goood, shutup and push it \O/quote:Op woensdag 10 april 2013 09:24 schreef bellelena het volgende:
wow, m'n uitgerekende datum! Vannacht een paar keer een buikpijntje gehad, maar verder nog niets! Hoe is het daar LB? En bij L0t, Piekie en Tally?
Suiker![]()
![]()
En LB nu al massages van je dochter, zou het ter voorbereiding zijn?![]()
Shandaly, wat een rottige nachtHoop dat je je kleintje inmiddels wat meer hebt gevoeld en/of dat de vk je gerust heeft kunnen stellen!
XM ook weer een rottige nachtLijkt me ook heel naar elke keer van die harde buiken...
GotC Bijna klaar met plassen!
Intakes en afspraken ook veel succes vandaag!
Oh wat heerlijk! Toen ik gister over mijn eigen hand plaste bedacht ik me dat ik nog zeven weken 'moet'.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:45 schreef GotC het volgende:
Ik bedacht me net dat ik nog maar 6 dagen hoef te plassen voor MvM!Ben nog nooit zo blij geweest dat ik bijna weer op de pot mag plassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |