Nee, en snap ook niet waarom dit soort troll-topics ook maar gewoon open mogen blijven.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Btw. ik geloof niks van dit topic. Het is meer van 'kijk mij als ouwe nog eens een jonge chick aan de haak slaan' .... een fantasie dus.
Oja die is ook goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee.
"kijk mij binnen 2 dates volledig onder de duim zitten bij een pubertje."
het klinkt leuker dan het is. Ik moet haar nog heel veel leren, want ze heeft weinig levenservaring. Maar ze is wel vrij zelfstandig dus ze doet ook wel veel zelf. Ben wel bang dat ze heel snel kinderen wil, want dat is in haar cultuur gebruikelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Btw. ik geloof niks van dit topic. Het is meer van 'kijk mij als ouwe nog eens een jonge chick aan de haak slaan' .... een fantasie dus.
Jongerenforum?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja die is ook goeden dan als bijna 40-jarige er een janktopic over maken op een jongerenforum.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oja die is ook goeden dan als bijna 40-jarige er een janktopic over maken op een jongerenforum.
Serieus? Is TS al bijna 40 ? Zal hij een bierpens hebben en kalend zijn?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
3x per dag! Dat is echt fantastisch... heel veel energie en wild. Maar dat is ook nooit het probleem geweest.quote:
En die chick is een import Thaisequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus? Is TS al bijna 40 ? Zal hij een bierpens hebben en kalend zijn?
Gelukkig maar, in al die weken!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
3x per dag! Dat is echt fantastisch... heel veel energie en wild. Maar dat is ook nooit het probleem geweest.
Ze is van school af. Ze werkt momenteel parttime als schoonmaakster.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Doet ze zelf de hele dag niks eigenlijk, ze zal toch wel op school zitten? Of is ze je fulltime huishoud hulp?
En 'm'n biertje staat klaar', drink je serieus na het werk direct een biertje als je thuis komt? Ik dacht dat ik een alcoholist was, maar direct na het werk drinken doe ik zelfs niet.
dus je bent je eigen huis al uitgejaagd?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen. Voor je het weet verandert die chick in een labiele bitch omdat ze dacht dat ze het voorelkaar had en krijg haar dan nog maar met goed fatsoen de deur uit. Ik zou iemand liever meteen met de neus op de feiten drukken.
Logisch dat haar ouders blij zijn, zo'n dochter wou ik ook niet in huis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was het maar waar.
[..]
Haar ouders zijn al 3 keer langsgeweest. Die zijn helemaal blij.
Krijg je ook 450 euro? Het is fantastischquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
3x per dag! Dat is echt fantastisch... heel veel energie en wild. Maar dat is ook nooit het probleem geweest.
Het wordt steeds mooier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze is van school af. Ze werkt momenteel parttime als schoonmaakster.
Motiveer haar dan wel verder te leren, anders verpest ze haar hele toekomst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan weet ze wel hoe ze lekker moet (stof)zuigenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |