http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)-aan-de-wereld.dhtmlquote:De documentaire Sirius, die later deze maand uitkomt, belooft heel wat stof te doen opwaaien. Voor het eerst zullen beelden getoond worden van een kleine alien. De humanoīde werd naar verluidt jaren geleden gevonden in de Chileense Atacama woestijn.
Wetenschapper Steven Greer, grondlegger van het Disclosure Project en het Studiecentrum voor Buitenaardse Intelligentie, werkte samen met Emmy-winnaar Amardeep Kaleka om te film te realiseren. De fondsen werden gegenereerd door middel van crowdfunding.
Getuigenverklaringen
De documentaire onthult dat onze aarde al meerdere malen is bezocht door buitenaardse wezens maar dat dit steeds werd geheimgehouden onder druk van een militaire, industriële en financiële elite. Getuigenverklaringen van vooraanstaande wetenschappers en officiële documenten, die het bestaan van aliens aantonen, passeren de revue.
DNA-onderzoek
Uit röntgenfoto's en DNA-onderzoek zou blijken dat een vreemd wezen dat aangetroffen werd in Chili, een piepkleine alien is waarvan de structuur lijkt op die van de mens. Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend.
Olie als energiebron overbodig
'Dit is het belangrijkste verhaal ooit dat nooit verteld werd', aldus de documentairemaker. 'Dankzij deze kennis over de werking van UFO's, die door overheden systematisch is verborgen gehouden, zal olie en nucleaire energie overbodig worden. Dat is meteen ook de belangrijkste reden waarom regeringen deze informatie nooit publiek maakten.'
Of het wezen dat gevonden werd daadwerkelijk een alien is of gewoon weer een hoax, zal natuurlijk nog moeten blijken. Op 22 april, de dag waarop Sirius in premičre gaat, weten we wellicht meer. In afwachting kan u alvast hieronder de trailer bekijken.
Je bedoelt die energiebron zoals in onderstaande clip?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben benieuwd of het deze keer echt wat om het lijf heeft. Laat ze eens die geheimzinnige energriebron demonstreren.
Nee...quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je bedoelt die energiebron zoals in onderstaande clip?![]()
Leuke claims weer...quote:DNA-onderzoek
Uit röntgenfoto's en DNA-onderzoek zou blijken dat een vreemd wezen dat aangetroffen werd in Chili, een piepkleine alien is waarvan de structuur lijkt op die van de mens. Daarnaast claimen de onderoekers achterhaald te hebben welke alternatieve energie buitenaardsen gebruiken om op korte tijd immense afstanden af te leggen. Volgens Steven Greer kan die technologie zelfs door de mensheid worden aangewend.
Straight to torrentquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef theguyver het volgende:
leuk dat ie binnen kort uit komt maar .... hoe???
bedoel bioscoop of komt deze uit op discovery sience??
wil hem hoe dan ook zien, ben beetje door mijn docu's heen
"Nog steeds" dan ?quote:
Het is met voldoende tam-tam aangekondigd. Ik geef het een kans, laat ze het maar eens waarmaken. (En het meest benieuwd ben ik naar de technische geheimen van de ruimteschepen. Als ze die na kunnen bouwen - zoals Greer claimt - dan hebben ze wel iets in handen waar niemand meer omheen kan.)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:13 schreef R0N1N het volgende:
Eerste gedachte: Here we go again.
... maar zou wel leuk zijn als het nu voor de verandering eens een keer waar is.
Vraag me wel af wat het onderlinge verband is met de diverse onderwerpen uit de docu.
Zelfs al zou dit een echte alien zijn, is dat niet meteen het bewijs voor al het andere gestelde.
(Getuigenverklaringen, doofpotten, complotten & alternatieve energie. - dat halen ze allemaal uit een mini lijk in de woestijn ??? Nee, er wordt weer fijn van alles bij gesleept)
was dat niet een aapje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Nog steeds" dan ?
Dit is namelijk niet de eerste keer dat de vondst van een mini alien in Chili wordt geclaimed. In 2002 was er al een vrijwel identiek geval. (maar was geen alien)
Nee, die had een staart was klein en verdroogd.quote:
Bergaapje (buideldier)quote:
Overkill, zou ik zeggen. Er wordt daar al decennia lang op de tam-tam gerost, zonder ook maar één noemenswaardig resultaat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het is met voldoende tam-tam aangekondigd. Ik geef het een kans, laat ze het maar eens waarmaken. (En het meest benieuwd ben ik naar de technische geheimen van de ruimteschepen. Als ze die na kunnen bouwen - zoals Greer claimt - dan hebben ze wel iets in handen waar niemand meer omheen kan.)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:20 schreef theguyver het volgende:
Opnieuw kleine "alien" gevonden in Chili
uit het FOK! archief
ik denk dat dit en die uit de docu dezelfde zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
... maar, is dat dan die vondst uit 2003 ? (& was "disclosure" de "groep amerikanen" ? (die het kocht))
... of is dit weer een nieuwe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |