Dit wil je niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:27 schreef Gia het volgende:
Indien niet, dan vind ik het onterecht dat de agent schoot. Laten lopen en daarna thuis oppikken met enkele collega's.
Exact. En dan ook nog de onverdraagzaamheid richting Ajax supporters (het is een fucking spelletje) en bekend staan als driftig. Naar persoon. Kunnen we best zonder.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:37 schreef xenobinol het volgende:
Het is toch niet zo raar dat je mogelijk neergeschoten word door de politie als je met een puntige stok je gram gaat halen?
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Als die man agressief was dan had hij gewoon daarvoor een straf moeten krijgen. Als je naar huis loopt om een slagwapen op te halen dan hoeft dat wat mij betreft niet bij een taakstraf te blijven.
Maar schieten op iemand die wegloopt, dat lijkt mij ook iets voor strafrechtelijke vervolging.
Niet ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef probeer het volgende:
Alsof het gerechtvaardigd is om een tokkie neer te schieten.
nee, die agent mag zijn functie niet meer uitoefenen totdat we weten hoe het zit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Want een agent is schuldig tot het tegendeel is bewezen.
Gewoon de situatie blijven vertalen alsof die gast rustig wegliep zonder voorafgaande arrest en dreigende omstandigheden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit.
Zo beter scorpie? Nu niet meer huilen he.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En als je niet naar die regeltjes wilt luisteren mag een agent 8 keer proberen om je in je rug te schieten. In je rug, dat wil zeggen, terwijl jij wegloopt. Zoals het hoort. Sorry herr Obersturmbahnführer, ik zal voortaan mijn invalide hondje wél aanlijnen. Beetje respect voor het gezag en onze regels graag.
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dát hij dus wegliep, omdat hij anders onmogelijk in zijn rug geschoten had kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gewoon de situatie blijven vertalen alsof die gast rustig wegliep zonder voorafgaande arrest en dreigende omstandigheden.
Ik wordt zo moe van dit geleuter...
Inderdaad.quote:
de getuige zegt dat ze mike zag met 7-8 kogelgaten in zijn rug... daar kun je dan een heel verhaal omheenbouwen lijkt mequote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik zeg alleen maar dát hij dus wegliep, omdat hij anders onmogelijk in zijn rug geschoten had kunnen worden.
Soms wel, maar voor het meeste tokkiegedrag niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit.
Ah ok, ik dacht dat het feit was dat er iig 1 kogel in zijn rug belandde.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
de getuige zegt dat ze mike zag met 7-8 kogelgaten in zijn rug... daar kun je dan een heel verhaal omheenbouwen lijkt me
Ervaring leert dat dat soort getuigen onberouwbaar zijn. O.a. door shock. Maar ook doordat ze onbekend zijn met de wonden veroorzaakt door een vuurwapen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:54 schreef Re het volgende:
[..]
de getuige zegt dat ze mike zag met 7-8 kogelgaten in zijn rug... daar kun je dan een heel verhaal omheenbouwen lijkt me
Iig niet om het tokkie zijn, zoals men hier insinueert. Want ja, Pricilla had een gouden naamkettinkje en Mike was een agressieve feyenoord-supporter...quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Soms wel, maar voor het meeste tokkiegedrag niet.
Je bedoelt dappere bewakers van orde en veiligheid ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:56 schreef trancethrust het volgende:
Agenten in burger. Ligt het nu aan mij of zijn dat vaker compleet van de wereld losgerukte vigilanten?
Je vergeet nog te vermelden dat het een werkeloze laagopgeleide uitkeringstrekker wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef Pharmacist het volgende:
Als dit het beste is wat geschreven kan worden om sympathie op te wekken voor deze jongeman is er weinig aan verloren gegaan.
Hond niet aanlijnen![]()
Ruzie met stadswachten![]()
Bekend staan als degene met het korte lontje![]()
Met een stok met stalen punt aar buiten gaan om stadwachten te confronteren![]()
Niet luisteren naar politieagenten![]()
Jammer voor de nabestaanden, dat wel.
Haha, die vermeed ik juist omdat dat ook deels door de economische crisis komt. Daar zou ik hem niet op afrekenenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je vergeet nog te vermelden dat het een werkeloze laagopgeleide uitkeringstrekker was
Had hij maar werk moeten zoeken buiten de verhuisbusinessquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Pharmacist het volgende:
Haha, die vermeed ik juist omdat dat ook deels door de economische crisis komt. Daar zou ik hem niet op afrekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |