Denk dat het gewoon zijn act is. Iemand zei 20 jaar geleden dat ie zich als een debiel moest gedragen en het sloeg aan en dat heeft die nooit veranderd . Misschien is het wel een koele professional achter de schermenquote:
Volgens mij is het een hele nare man in het echtquote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon zijn act is. Iemand zei 20 jaar geleden dat ie zich als een debiel moest gedragen en het sloeg aan en dat heeft die nooit veranderd . Misschien is het wel een koele professional achter de schermen
Je moet er geen ruzie mee krijgen neequote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een hele nare man in het echt
Dus ga je maar debiel doen?quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij had ooit toch eens een hersentumor gehad?
Je moet er sowieso geen contact mee krijgen. Wat een irritante manquote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet er geen ruzie mee krijgen nee
Op tv wel ja. Ernaast misschien nietquote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet er sowieso geen contact mee krijgen. Wat een irritante man
Nou lijkt me toch wel. Dit is gewoon expres debiel en gek doen. Niet dat die voetballers veel slimmer doenquote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Misschien kan hij er niets aan doen![]()
Ja daar verstaan ze hem niet.quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op tv wel ja. Ernaast misschien niet
Al zat die niet voor niets een hele tijd in Florida
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |