ja aan de ene kant had ik de kroeg nog wel mee willen maken! Aan de andere kant moet ik Priem wss dankbaar zijn voor het redden van mijn levenquote:
Ja, ben priem maar dankbaarquote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja aan de ene kant had ik de kroeg nog wel mee willen maken! Aan de andere kant moet ik Priem wss dankbaar zijn voor het redden van mijn leven
quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en we kwamen op de terugweg naar de auto nog net zo'n mooi café tegen als die karige bij jou (skjoe) in de buurt. Ik wilde uiteraard naar binnen. Waren ze heel blij mee in de kroeg
Bier shotjes drinken die we overschonken uit ons bierglas in de gejatte shotjesglazen uit de andere tent waar we geweest waren enzulks. Aan een grote tafel. Met mijn zusje die van haar stoel flikkerde
59quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is bb morgen jarig? Fred overmorgen![]()
(hij wordt 30+)
Hij is veel jongerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mijn moeder wordt 57 in oktoberquote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee, ik zit er twee jaar naast, hij wordt 57.
ermahgerd je bent een nakomertje! Mijn vader is ook 57 trouwensquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt 57 in oktober
Truste chick!quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga nagels lakken en naar bed... Ben nog steeds kapot
Truste!
Mijn moeder in augustusquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt 57 in oktober
Joh! Mijn broer en zus zijn 12 en 10 jaar ouder dan ikquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd je bent een nakomertje! Mijn vader is ook 57 trouwens
ja? Want laatst twijfelde je nogquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Joh! Mijn broer en zus zijn 12 en 10 jaar ouder dan ik
quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zeker 'niet verwacht maar geheel gewenst'
Lies is niet 50+ tochquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, wij kunnen op ons 60ste samen gaan wonen, als onze partners al aan ouderdom gestorven zijn :")
je bent een " kut, ik dacht dat we die kalenderplanning wel beheersten na tien jaarquote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zeker 'niet verwacht maar geheel gewenst'
Wat een goeden planquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, wij kunnen op ons 60ste samen gaan wonen, als onze partners al aan ouderdom gestorven zijn :")
Preciesquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent een " kut, ik dacht dat we die kalenderplanning wel beheersten na tien jaar"
Net als mijn broertje
En dan leven van het partnerpensioenquote:
Die is 47quote:Op maandag 8 april 2013 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zit lies ook al aardig over de datum toch?
Eensch, daarom moest ik ook heel hard lachen toen 'ie erover begon.quote:
Jawel toch? Partnerpensioen is partnerpensioenquote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan leven van het partnerpensioen![]()
![]()
Of werkt dat niet zo als je honderd miljoen jaar leeftijdsverschil hebt?
Ik heb al tegen Fred gezegd dat als hij dreigt dood te gaan, we nog even snel moeten trouwen, zodat ik nog velen jaren van zijn pensioen mag genietenquote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel toch? Partnerpensioen is partnerpensioen
quote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel jammer, hij is de dertig al gepasseerd.
Vergeleken met mij valt alles meequote:
Goeden idee jaquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al tegen Fred gezegd dat als hij dreigt dood te gaan, we nog even snel moeten trouwen, zodat ik nog velen jaren van zijn pensioen mag genieten
Qftquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vergeleken met mij valt alles mee
Geen 'haha nu ben je bejaard'-feestje.quote:
Schaar nu ik weer eens ging kijken hoe oud iedereen is zie ik dat de database niet meer kloptquote:Op maandag 8 april 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vergeleken met mij valt alles mee
Ik loop wel eens achter als mensen jarig zijn geweestquote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Schaar nu ik weer eens ging kijken hoe oud iedereen is zie ik dat de database niet meer klopt
quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef megamandy het volgende:
En nu zie ik ook weer dat ik nog steeds de dino moet uitproberen
quote:Total 408
Swatchsticks done 153
Swatchsticks left 255
Labels done 259
Labels left 149
quote:Total 408 100,00%
Untried 121 29,66%
Tried 287 70,34%
quote:Stash 408 100,00%
Catrice 18 4,41%
OPI 68 16,67%
Chanel 16 3,92%
China Glaze 57 13,97%
Zoya 12 2,94%
A England 7 1,72%
Essence 18 4,41%
Sinful Colors 9 2,21%
Color Club 14 3,43%
Hits 14 3,43%
Kleancolor 13 3,19%
Models Own 5 1,23%
Nubar 7 1,72%
Revlon 5 1,23%
Sally Hansen 4 0,98%
Spoiled 7 1,72%
Sally Girl 4 0,98%
Wet n Wild 5 1,23%
Etude House 7 1,72%
Essie 4 0,98%
Confetti 2 0,49%
Darling Diva Polish 1 0,25%
Joyful Noise Cosmetics 1 0,25%
Lex 1 0,25%
Confetti 2 0,49%
CND 1 0,25%
Julep 1 0,25%
Manhattan 3 0,74%
Milani 6 1,47%
Miss Sporty 1 0,25%
Nerd Lacquer 1 0,25%
Nails Inc 1 0,25%
NYC 2 0,49%
Pure Ice 1 0,25%
Ozotic 1 0,25%
Petites 1 0,25%
Skin Food 1 0,25%
2B 1 0,25%
ANNY 0 0,00%
Beyu 1 0,25%
Butter London 1 0,25%
Catherine Arley 3 0,74%
Ciaté 5 1,23%
Claire's 1 0,25%
Cover Band Lacquers 1 0,25%
CrowsToes 1 0,25%
Dior 3 0,74%
Dollish Polish 1 0,25%
Hard Candy 3 0,74%
Herome WIC 4 0,98%
Kiko 4 0,98%
Illamasqua 1 0,25%
Jordana 1 0,25%
Glitter Gal 1 0,25%
Lynnderella 1 0,25%
Layla 1 0,25%
Max Factor 2 0,49%
Koh 2 0,49%
Misa 1 0,25%
Nail Venturous 1 0,25%
Nfu Oh 1 0,25%
Ninjapolish 1 0,25%
p2 9 2,21%
Pretty & Polished 2 0,49%
Rival de Loop 1 0,25%
S-he 3 0,74%
W7 3 0,74%
YSL 1 0,25%
Goeien.quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef megamandy het volgende:
En nu zie ik ook weer dat ik nog steeds de dino moet uitproberen
Ermagerd zijn ze gegroeid?quote:
Dat weet geen mensquote:
Een bh met een grotere omvang kopen, blijft het een Fquote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat weet geen mens
En ik gok dat ik eigenlijk G moet, maar dat vertik ik
Niet eensquote:
ik denk dat je eerder te kleine bhs droegquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet eensKun je nagaan!!
Nee, die maat staat er al een hele tijd verkeerd
Nog steeds geloof ik. Ik ben in denial.quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat je eerder te kleine bhs droeg
laat je es fatsoenlijk opmeten dan!quote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nog steeds geloof ik. Ik ben in denial.
Mehquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat je es fatsoenlijk opmeten dan!
Dat hadden jullie moeten doen met het vrijgezellenfeest! Dat is pas een matigen kutactiviteitquote:Op maandag 8 april 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laat je es fatsoenlijk opmeten dan!
Nee, de oppertet.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 8 april 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Visuals van zo'n koningin die gewoon één en al tet is
Ja, is iets nieuwsquote:
Ik heb gelijk een beeld van die blije kutneger met gelakte nagelsquote:
die juist niet!quote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een beeld van die blije kutneger met gelakte nagels
Nee hij mag juist alles doen omdat de rest zit te wachten tot de nagellak is opgedroogdquote:Op maandag 8 april 2013 22:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een beeld van die blije kutneger met gelakte nagels
Net zoals vruugerquote:Op maandag 8 april 2013 22:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee hij mag juist alles doen omdat de rest zit te wachten tot de nagellak is opgedroogd
Ermagerd hij heeft eindelijk niet meer die kut-lach op z'n smoelquote:
Vind je dat fatsoenlijk opgemaakt?quote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die dikke ziet er een stuk beter uit als ze een beetje fatsoenlijk is opgemaakt trouwens![]()
[ [url=http://img2.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.spitsnieuws.nl%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimagecache%2Farticle_image_node_slideshow%2F20130304esmee_0.jpg.crop_display.jpg&key=ff583070f71e3c96b496f7269b98f6fe6fa00f0c&method=fill&size=708x438]afbeelding[/url] ]
Ik zag van het weekend een (hele bizarre) film met haar waarin ze een zwakbegaafde speelt. Ze kwam heel overtuigend overquote:Op maandag 8 april 2013 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die dikke ziet er een stuk beter uit als ze een beetje fatsoenlijk is opgemaakt trouwens![]()
[ [url=http://img2.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.spitsnieuws.nl%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2Fimagecache%2Farticle_image_node_slideshow%2F20130304esmee_0.jpg.crop_display.jpg&key=ff583070f71e3c96b496f7269b98f6fe6fa00f0c&method=fill&size=708x438]afbeelding[/url] ]
Haha ik dacht hetzelfdequote:Op maandag 8 april 2013 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Vind je dat fatsoenlijk opgemaakt?Ik vind het foeilelijk
HOE? en WAAROM?quote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef megamandy het volgende:
[..]
Haha ik dacht hetzelfde
Alleen moet ik er nog steeds aan denken dat ik haar nakend heb gezien
Dat is wel bizarquote:Op maandag 8 april 2013 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
Er zijn trouwens echt mensen die haar haten omdat ze dik isIk zag laatst een interview met haar, daar vertelde ze dat ze twitterde dat ze op een terrasje zat in Amsterdam ergens. En echt he? Een paar gasten kwamen vanuit Eindhoven (ofzo, ergens in Brabant) naar A'dam om haar publiekelijk uit te lachen en te bedreigen
Is dat een film?quote:
Daar heb ik een klein stukje van gezienquote:Op maandag 8 april 2013 23:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zag van het weekend een (hele bizarre) film met haar waarin ze een zwakbegaafde speelt. Ze kwam heel overtuigend over.
Jep, ik heb de Nederlandse versie gezien en daar zit ze dus opeens in een zwembad te seksen. Ik denk dat als je de Belgische versie kijkt je veilig bentquote:Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is dat een film?
Die ik dus niet wil zien?
Whutquote:Op maandag 8 april 2013 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar speelt ze in loft dan ook die zwakbegaafde?
TITEL!quote:Op maandag 8 april 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
Nee er was van het weekend een film op tv waarin ze een zwakbegaafde speelde die enorm fan was van Celine Dion. Hele bizarre film was dat.
Ermagerd, de derde naam speelt batmanquote:
Ja, hij was afgelopen zaterdag op tv, dus vast terug te kijken. Op de publieke jaquote:Op maandag 8 april 2013 23:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd, de derde naam speelt batman![]()
Is die niet per ongeluk op de publieke omroep geweest zodat ik hem via uitzendinggemist kan kijken ofzo?
Daar pas ik nooit inquote:Op maandag 8 april 2013 23:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://bittersweetstore.bigcartel.com/product/lama-sweatshirt
Ik zal morgen eens metenquote:Op maandag 8 april 2013 23:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://bittersweetstore.bigcartel.com/sizes Niet?
Ik mag als uitzendkracht alleen op plekken zit van mensen die die dag vrij hebben. Dat is altijd een heel gepuzzelquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Om kwart over acht op kantoor moeten zijn omdat anders je bureau bezet is![]()
Cif doet het ook.... Ermahgerd en dat is niet eens een fokkerquote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat we ook een 'mensen van wie hun partner HOE-t' lijst moeten hebben.
Partners die HOE-en:
• Brum
• Sjon
ermahgerd jij ook al verkansie!quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif doet het ook.... Ermahgerd en dat is niet eens een fokkerZegt veel over mijn ge-HOE thuis
Morgeuhhhh. Laatste dagje van de week
Dat is wel matig jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
Om kwart over acht op kantoor moeten zijn omdat anders je bureau bezet is![]()
Jup. Altijd dezelfdequote:Op dinsdag 9 april 2013 08:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is wel matig ja
Maar het is nu dus zo'n beetje standaard dat er iemand anders zit als jij iets later binnen bent?
Maar paar daagjes; maar tochquote:
Die denkt vast hezelfde als jij en straks komt degene ook elke dag íets eerderquote:
Irritantquote:
Ja dit dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Irritant
Maar die heeft nu ineens bedacht dat dat wel een fijne werkplek is of zo? Of is diegene nieuw?
Straks komt die ook eerder om die plek te claimen en dan jij weer en voor je het weet start je om 7 uur met werken
quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.weeronline.nl/(...)rg-Engenthal/4278373![]()
Kiek vooral naar de week erna.........Worst timing ever
Ow kutquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:04 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.weeronline.nl/(...)rg-Engenthal/4278373![]()
Kiek vooral naar de week erna.........Worst timing ever
Tjah regen is regen; wellicht weer niet naar europapark dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow kut![]()
Hopen dat het meevalt?
Oh jullie wilden weer een poging tot europapark doen? Das wel zonde dan, als dat niet door zou gaan.. Maar als je inderdaad kasteeltjes en zo kan bezoeken, dan vermaak je je ook welquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tjah regen is regen; wellicht weer niet naar europapark dusAhja we gaan toch wel dingen doen heur
Dan maar meer kasteeltjes gaan bezoeken e.d.
nee, hij is niet nieuw maar er zijn wat mensen bijgekomen op onze verdieping dus moet hij ook opschuiven...quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Irritant
Maar die heeft nu ineens bedacht dat dat wel een fijne werkplek is of zo? Of is diegene nieuw?
Straks komt die ook eerder om die plek te claimen en dan jij weer en voor je het weet start je om 7 uur met werken
kan ook prima met een bietje regen. Dan is het ook lekker rustigquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
Nog maar de 3de poging dat we doenEn ik wil er zooooohooo graag naartoe
Ja maar het is niet 'een bietje' regenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ook prima met een bietje regen. Dan is het ook lekker rustig
oh nee, dan nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar het is niet 'een bietje' regen16mm is me te veel met 90% kans op regen
![]()
Owjah en nog gefeli met je ouweHeb je hem al verwelkomt in de 30-ers club?
Op em gaan liggen; schreeuwen in zijn oor; grijze haren tellen allesquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee, dan niet
En ja, maar hij sliep nog dus kreeg alleen wat gemurmel terug
B is donkerblond maar het grijs begint nu behoorlijk op te vallen. Hij was laatst naar de kapper geweest en had er flink veel af laten halen. Vooral bij zijn slapen valt dan ineens weer op hoe 'zilver' het begint te worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
Grijze haren tellen is vet moeilijk bij een blondje
Die nagels hebben zo'n rare vorm, het zou al heel wat schelen als ze ze iets korter zou houden...quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://preciouspearlmakeu(...)l-lacquer-shawn.html
Huh?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe ik zeg territorium markeren. Maak het daar zo ranzig dat hij er heul niet meer wil zitten
Ja datquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe ik zeg territorium markeren. Maak het daar zo ranzig dat hij er heul niet meer wil zitten
Moet ze er wel eerst kunnen zittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja datBroodkruimels, lege koffiebekertjes, werkt vast goed
Die van mij is morgen ook jarig, dus heb hem net meegedeeld dat hij mag kiezen wat we gaan etenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Moet ik net zo'n formulier invullen, kijk ik naar de datum..Morgen is Paul jarig en ik heb nog niks voor hem
Oh, en in dat kader: gefeliciteerd Blei! Dertig is zo slecht nog niet
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Moet ik net zo'n formulier invullen, kijk ik naar de datum..Morgen is Paul jarig en ik heb nog niks voor hem
Oh, en in dat kader: gefeliciteerd Blei! Dertig is zo slecht nog niet
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van mij is morgen ook jarig, dus heb hem net meegedeeld dat hij mag kiezen wat we gaan eten
Welkom in de wondere wereld van WPIquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:34 schreef Incantrix het volgende:
Wat bizar dat ze dan geen extra plekken hebben gemaakt als er ook extra mensen komen zitten Skjoe! Of komt dat nog oid?
Neequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vergeet jij de verjaardag van je man?
Fred wil Haagse blufquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Dat had ik wel al bedacht, dat ik zijn lievelingseten kan maken.. Zodra ik heb bedacht wat dat isHij houdt erg van pannenkoeken, maar hij is zelf de opperpannenkoekenbakker en ik verneuk ze altijd dus ja
Dat hij dan zelf moet koken vanuit zijn werk vind ik dan ook weer stom.
Jah, bij Paul op kantoor werkt het ook zo, bij benadering. Hij is dan ook enorm blij dat hij met zijn team als enigen eigen pc's hebben met extra rekenkracht en ook allemaal 2 schermen, hij heeft tenminste altijd plek en nooit stoelendansquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van WPI
Kijk, je hebt FTE's en werkplekken. Per 1,4 FTE moet er 1 werkplek zijn. Niet iedereen werk immers altijd op kantoor, dan zijn er nog zieken, vakanties, etc etc. Op papier hebben we dus genoeg werkplekken.
Echter. Een FTE is niet hetzelfde als een medewerker. Twee parttime moeders maken 1 FTE. Parttime moeders en vaders werken oooop.... Maandag, dinsdag en donderdag (geen commentaar, dat is gewoon zo) Dus op die dagen heb je standaard problematiek, want alle teamoverleggen worden op maan-dins- en donderdagen gepland "want dan werkt iedereen"
Gevolg: op woensdag en vrijdag kun je een speld horen vallen en op de andere dagen zijn er te weinig plekken.
Hahahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred wil Haagse bluf. En voor de rest vond hij het alleen maar moeilijk omdat hij nu eten moet verzinnen
Dat van de maandag-dinsdag-donderdag kan ik bevestigen vanuit de BSOquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk, je hebt FTE's en werkplekken. Per 1,4 FTE moet er 1 werkplek zijn. Niet iedereen werk immers altijd op kantoor, dan zijn er nog zieken, vakanties, etc etc. Op papier hebben we dus genoeg werkplekken.
Echter. Een FTE is niet hetzelfde als een medewerker. Twee parttime moeders maken 1 FTE. Parttime moeders en vaders werken oooop.... Maandag, dinsdag en donderdag (geen commentaar, dat is gewoon zo) Dus op die dagen heb je standaard problematiek, want alle teamoverleggen worden op maan-dins- en donderdagen gepland "want dan werkt iedereen"
Gevolg: op woensdag en vrijdag kun je een speld horen vallen en op de andere dagen zijn er te weinig plekken.
Hier zijn de parttimers ook het meest op woensdag en vrijdag vrij inderdaadquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NOOOO maak dat ding alsjeblieft vast, al is het maar met een haak om de bedrandquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en Paul gaat Stef's bed deze week en volgende week afwerken enzo, je krijgt een nieuwe foto als het geheel af is ok?Die trap is echt baas man, hij is zo zwaar dat we 'm niet eens vast moeten maken, hij blijft gewoon staan waar 'ie staar door z'n gewicht
ik ben benieuwd! Wel tof om te horen dat ie bevaltquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:45 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en Paul gaat Stef's bed deze week en volgende week afwerken enzo, je krijgt een nieuwe foto als het geheel af is ok?Die trap is echt baas man, hij is zo zwaar dat we 'm niet eens vast moeten maken, hij blijft gewoon staan waar 'ie staar door z'n gewicht
Hij gebruikt 'm nu alleen in ons bijzijn, als wij weg zijn staat het oude trapje er nog. Als Paul af gaat werken gaan er idd haken aan en dan blijft deze permanent staanquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NOOOO maak dat ding alsjeblieft vast, al is het maar met een haak om de bedrand
Als je kind er onder ligt vervloek je de zwaarheid van dat ding!
Daarom hebben wij dat gewoon niet gedaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme wat zijn die trouwbedankjes kazig allemaal
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij gebruikt 'm nu alleen in ons bijzijn, als wij weg zijn staat het oude trapje er nog. Als Paul af gaat werken gaan er idd haken aan en dan blijft deze permanent staanMaar dank voor je zorg
Je hebt eer van je werk, zéker wetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik ben benieuwd! Wel tof om te horen dat ie bevalt.
ja maar dat moet ook gewoon als je in het zwembad trouwtquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef Incantrix het volgende:
Wij hadden badeendjes als bedankje, maar dat was ook tijden het feest al handig, die hebben we na een half uur het water ingemikt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat moet ook gewoon als je in het zwembad trouwt
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Incantrix het volgende:
Kun je niet gewoon een paar koffiebonen en 2 aspirinen in een doosje mikken als bedankje?
Vooral als je ze eerst halfvol water laat lopenquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Het badeendjesgevecht was pricelessOnze vrienden hadden allemaal badeend-vormige blauwe plekken nadien
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Het badeendjesgevecht was pricelessOnze vrienden hadden allemaal badeend-vormige blauwe plekken nadien
neuh, zō erg wordt het niet hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Incantrix het volgende:
Misschien wat afgezaagd, maar past volgens mij heel goed bij jullie type feest
Haha dat is wel tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:50 schreef Incantrix het volgende:
Kun je niet gewoon een paar koffiebonen en 2 aspirinen in een doosje mikken als bedankje?
echtgeNOOTjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij kregen na de brunch voor het 40-jarig huwelijk van mijn oom en tante van die plastic theezakjeshouders in de vorm van een theepot als bedankje bij het het naar huis gaan. En dat is serieus het enige bedankje dat ik echt leuk vind want ik gebruik ze ook echt![]()
Al die echtgeNOOTjes, bruidssuikers etc eet je snel op of flikker je in z'n geheel weg, ik vind dat altijd zo zonde van het geld
Dat was dus ook iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral als je ze eerst halfvol water laat lopen
Mijn bestie had theezakjes van het merk "a teaspoon of love", met een lepeltje met een papieren hartje erop geplakt. Was ook leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij kregen na de brunch voor het 40-jarig huwelijk van mijn oom en tante van die plastic theezakjeshouders in de vorm van een theepot als bedankje bij het het naar huis gaan. En dat is serieus het enige bedankje dat ik echt leuk vind want ik gebruik ze ook echt![]()
Al die echtgeNOOTjes, bruidssuikers etc eet je snel op of flikker je in z'n geheel weg, ik vind dat altijd zo zonde van het geld
Jij niet. Ik welquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, zō erg wordt het niet hoor
We doen wel stoer, maar in de tussentijd moeten we onze trouwlocatie ook vullen met bejaarde oudtantes enzo.
Nee, zonder gein, ben niet van plan mezelf laveloos te zuipen. Mag ook niet van me moederrr
Pehehehequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat was dus ook iddHet is ook echt grappig om beelden terug te zien, één vriend van ons is altijd heel rustig en ingetogen en die gíng me toch los joh! Die was echt iedereen in elkaar aan het slaan met van die buizen enzo.. Volgens mij kwam er even een pestverleden naar boven ofzo, die verbeten kop, ik heb me stukgelachen
Nou dātquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Bij echtgenootjes krijg ik het idee dat je zijn ballen er alvast hebt afgechopt ofzo
En dat is ook wel SkjoeUiteindelijk wil je toch ook niet de helft van je bruiloft vergeten zijn omdat je te lam was en dan beelden terug zien van hoe je je peperdure jurk ondernierkt
Gefeliciteerd bleiquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef Incantrix het volgende:
Bij echtgenootjes krijg ik het idee dat je zijn ballen er alvast hebt afgechopt ofzo
En dat is ook wel SkjoeUiteindelijk wil je toch ook niet de helft van je bruiloft vergeten zijn omdat je te lam was en dan beelden terug zien van hoe je je peperdure jurk ondernierkt
eerder als 35 he?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd blei! Troost je: je ziet er niet uit als 30
.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Paul speelt zo'n spel van google en dan moet je dus fysiek naar allerlei plaatsen toe om dingen te doen, en een aantal weken terug kwam hij een medespeler tegen en die vroeg hoe oud hij precies was en of hij de fiets vsn zijn vader had geleend ivm de kinderzitjes eropHij was zķ trots, hij heeft het er nu nķg over
bleiblei does not like zhe face on zhe interwebz.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:58 schreef Incantrix het volgende:
(Overigens heb ik slechts een hele kleine profielfoto van Bleiblei gezien, dus ik heb eigenlijk weinig idee of hij er jong of oud uitziet/disclaimer)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
BB ging een jaar of vijf geleden een spel halen voor de PS3... een 12 jaar en ouder knokspel.... vroegen ze of het voor z'n zoon washe was not amused
Gelijk heeft hijquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bleiblei does not like zhe face on zhe interwebz.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Incantrix het volgende:
Paul speelt zo'n spel van google en dan moet je dus fysiek naar allerlei plaatsen toe om dingen te doen, en een aantal weken terug kwam hij een medespeler tegen en die vroeg hoe oud hij precies was en of hij de fiets vsn zijn vader had geleend ivm de kinderzitjes eropHij was zķ trots, hij heeft het er nu nķg over
Auwquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
BB ging een jaar of vijf geleden een spel halen voor de PS3... een 12 jaar en ouder knokspel.... vroegen ze of het voor z'n zoon washe was not amused
Dat herken ik wel hoor. Dat had ik vaak in onze wat mindere tijd de afgelopen twee jaar, dan werd er vaak gezegd dat ik nog jong was en dat we nog tijd genoeg hebben (sowieso al een kutopmerking, margoed), dan dacht ik 'tijd genķeg?? Dat het maatschappelijk gezien normaal is dat je bij 35+ nog kinders krijgt wil niet zeggen dat dat biologisch gezien ook het beste plan is he?'quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook altijd heel blij als mensen denken dat ik nog halverwege de 20 ben
Als ze dan horen dat ik getrouwd ben krijg ik heel vaak de opmerking 'oh, dan ben jij wel jong getrouwd' En dan moet ik zeggen dat ik al 30 ben
Check FBquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelijk heeft hijDat heb ik met mijn naam
dat komt omdat je te veel fronstquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef bleiblei het volgende:
Ik zie er ouder uit. Maar dasnie erg. Als ik maar niet oud ben.
Dat is inderdaad best een lompe opmerking jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat herken ik wel hoor. Dat had ik vaak in onze wat mindere tijd de afgelopen twee jaar, dan werd er vaak gezegd dat ik nog jong was en dat we nog tijd genoeg hebben (sowieso al een kutopmerking, margoed), dan dacht ik 'tijd genķeg?? Dat het maatschappelijk gezien normaal is dat je bij 35+ nog kinders krijgt wil niet zeggen dat dat biologisch gezien ook het beste plan is he?'
Toen ik er uiteindelijk een keer wat van zei bleek dat die mensen allemaal dachten dat ik een jaar of 27 was
Mja, ik zeg het ook wel eens tegen mensen, dat bedoel je niet gemeen zo'n opmerking hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best een lompe opmerking jaMaar wel een compliment dat ze dachten dat je jonger was..
Ik vind blei er echt niet ouder uitzien.. Als je Baas en blei naast elkaar ziet vind ik Baas er ouder uitzien, die is 2 jaar jonger.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best een lompe opmerking jaMaar wel een compliment dat ze dachten dat je jonger was..
Dat is ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik zeg het ook wel eens tegen mensen, dat bedoel je niet gemeen zo'n opmerking hoor
Jong geschat worden
Nooit last van gehad
Als Blei in pakjedasje loopt is het wel ergerquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind blei er echt niet ouder uitzien.. Als je Baas en blei naast elkaar ziet vind ik Baas er ouder uitzien, die is 2 jaar jonger.
Dan weten mensen het toch ook niet? Dan kun het ook niet kwalijk nemen...quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is ookMaar dat zeggen bij de vierde miskraam vond ik wel wat pijnlijk tbh (bij de vierde hebben we het pas wereldkundig gemaakt
).
Ik ben ook niet oud!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:08 schreef Incantrix het volgende:
En ik vind jou er ook niet oud uitzien Skjoe.
We hebben erbij verteld dat het de vierde was. Maar as said, ik neem het ze sowieso niet kwalijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan weten mensen het toch ook niet? Dan kun het ook niet kwalijk nemen...
Jah, och, er zijn wel pijnlijkere dingen gezegd dus noujaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap dat t voor jezelf pijnlijk is hoor![]()
Oh, daarna! En verteld dat je miskramen had? Dat begreep ik er niet direct uit. Dan is het wel lomp jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We hebben erbij verteld dat het de vierde was. Maar as said, ik neem het ze sowieso niet kwalijk.
Ooow, nee, we hebben echt verteld dat het de vierde was. We waren er zo stuk van dat we het niet meer voor ons konden houden en toen hebben we het iedereen maar gewoon verteld.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, daarna! En verteld dat je miskramen had? Dat begreep ik er niet direct uit. Dan is het wel lomp ja
Ik dacht dat je bedoelde dat je alleen gezegd had dat je probeerde een kindje te krijgen en dat het nog niet lukte, dat mensen het dan zeiden.
Anders léés je even wat er gepost wordtquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:11 schreef Incantrix het volgende:
ING FTW
Doet ideal het wel? Anders moet ik die sauna-dinges maar even tekenen ofzo
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Anders léés je even wat er gepost wordt
*potloden pakt*
Kloptquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
Ja je weet het niet he. Voor hetzelfde geldt is Kip bijvoorbeeld al twee jaar aan de ovutesten en blijven wij er over grappen terwijl zij zwaar gefrustreerd is. En dan kun je best dingen zeggen die eigenlijk ongepast zijn maar waarvan je het niet weet
Lolquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ach, ik ken iemand die ook 30 is en die een tijdje terug een fles baileys af wilde rekenen. In die zaak moest je dan in een camera kijken en dan werd elders je leeftijd afgeschat en zodra die daar akkoord gaven, ging de kassa open. Maar zij gaven geen akkoord, dus blijkbaar zag ze er niet eens uit als 18
Die moest vervolgens haar ID kaart laten scannen om de kassa open te laten gaan, ze was not amused
ik vrees al voor de maanden tussen 31 mei en mijn positieve test, als die al komtquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
KloptSinds ik dit heb meegemaakt ben ik daar ook wel veel voorzichtiger mee geworden (al was ik al nooit zo'n persoon die dan keihard tegen mensen gaat gillen 'en dan nu kindjes he??'). Het kan heel zeer doen idd, of confronterend zijn.
dat is idd bijzonder matigquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ach, ik ken iemand die ook 30 is en die een tijdje terug een fles baileys af wilde rekenen. In die zaak moest je dan in een camera kijken en dan werd elders je leeftijd afgeschat en zodra die daar akkoord gaven, ging de kassa open. Maar zij gaven geen akkoord, dus blijkbaar zag ze er niet eens uit als 18
Die moest vervolgens haar ID kaart laten scannen om de kassa open te laten gaan, ze was not amused
Dat houdt na een paar maanden vanzelf weer opquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vrees al voor de maanden tussen 31 mei en mijn positieve test, als die al komt![]()
Oh, gelukkig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat houdt na een paar maanden vanzelf weer op
Extragratis tip: geen station kopen als kinderloze gehuwdequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vrees al voor de maanden tussen 31 mei en mijn positieve test, als die al komt![]()
Ja, daar staan we soms wel weinig bij stil nog als maatschappij. Ook genoeg mensen die gewoon geen kinderen willen, wat ook niet altijd gerespecteerd wordt volgens mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
KloptSinds ik dit heb meegemaakt ben ik daar ook wel veel voorzichtiger mee geworden (al was ik al nooit zo'n persoon die dan keihard tegen mensen gaat gillen 'en dan nu kindjes he??'). Het kan heel zeer doen idd, of confronterend zijn.
die hadden we alquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Extragratis tip: geen station kopen als kinderloze gehuwde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |