ja aan de ene kant had ik de kroeg nog wel mee willen maken! Aan de andere kant moet ik Priem wss dankbaar zijn voor het redden van mijn levenquote:
Ja, ben priem maar dankbaarquote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja aan de ene kant had ik de kroeg nog wel mee willen maken! Aan de andere kant moet ik Priem wss dankbaar zijn voor het redden van mijn leven
quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en we kwamen op de terugweg naar de auto nog net zo'n mooi café tegen als die karige bij jou (skjoe) in de buurt. Ik wilde uiteraard naar binnen. Waren ze heel blij mee in de kroeg
Bier shotjes drinken die we overschonken uit ons bierglas in de gejatte shotjesglazen uit de andere tent waar we geweest waren enzulks. Aan een grote tafel. Met mijn zusje die van haar stoel flikkerde
59quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is bb morgen jarig? Fred overmorgen![]()
(hij wordt 30+)
Hij is veel jongerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Mijn moeder wordt 57 in oktoberquote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee, ik zit er twee jaar naast, hij wordt 57.
ermahgerd je bent een nakomertje! Mijn vader is ook 57 trouwensquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt 57 in oktober
Truste chick!quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga nagels lakken en naar bed... Ben nog steeds kapot
Truste!
Mijn moeder in augustusquote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt 57 in oktober
Joh! Mijn broer en zus zijn 12 en 10 jaar ouder dan ikquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd je bent een nakomertje! Mijn vader is ook 57 trouwens
ja? Want laatst twijfelde je nogquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Joh! Mijn broer en zus zijn 12 en 10 jaar ouder dan ik
quote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zeker 'niet verwacht maar geheel gewenst'
Lies is niet 50+ tochquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, wij kunnen op ons 60ste samen gaan wonen, als onze partners al aan ouderdom gestorven zijn :")
je bent een " kut, ik dacht dat we die kalenderplanning wel beheersten na tien jaarquote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben zeker 'niet verwacht maar geheel gewenst'
Wat een goeden planquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Lindytje het volgende:
Schaar, wij kunnen op ons 60ste samen gaan wonen, als onze partners al aan ouderdom gestorven zijn :")
Preciesquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent een " kut, ik dacht dat we die kalenderplanning wel beheersten na tien jaar"
Net als mijn broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |