PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
EL is echt de grootste aids wat er is! 17 euro vragen voor 1 competitie en wat bekervoetbal ( Duitse bekerwedstrijden kan je gewoon op ZDF of ARD bekijken)
Hopenlijk maakt Fox er een bazenzender van waar je veel meer voor je geld hebt
Volgend seizoen hebben ze veel meer, hebben meer competities al aangeschaftquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
EL is echt de grootste aids wat er is! 17 euro vragen voor 1 competitie en wat bekervoetbal ( Duitse bekerwedstrijden kan je gewoon op ZDF of ARD bekijken)
1-1 manquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef vandermar het volgende:
Zou Porto voor het eerst sinds 5 jaar verliezen op eigen grond?
Ik hoorde 50 MK vragen in 50 minuten, dat kan toch nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd welk woord zij dan hebben gekozen..kan zomaar een andere zijn. Maar daar kom je vast wel uit dan denk ik.
Ja, hij was wat voorbarig in de 35ste minuutquote:
Oh, toen ik paar minuten terug keek nog 0-1quote:
Kan makkelijkquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoorde 50 MK vragen in 50 minuten, dat kan toch niet![]()
![]()
@Djeetje waarvoor moet je 150 zinnen leren dan? Kan je beter alleen de moeilijke woorden leren.
Welke ?quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Volgend seizoen hebben ze veel meer, hebben meer competities al aangeschaft
En EK onder 21 van de zomer, plus oefenwedstrijden etc.
Wordt steeds baziger.
Denk eens gewoon een keer zelf na in plaats van iedere vraag die je ooit hebt hier te stellen..de tering manquote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
150 zinnen in wrts plaatsen of gewoon de zinnen doornemen om te leren ?
EL is nu ook bezig met BPL las ik laatst. Die rechten willen ze proberen te kopen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoorde 50 MK vragen in 50 minuten, dat kan toch niet![]()
![]()
@Djeetje waarvoor moet je 150 zinnen leren dan? Kan je beter alleen de moeilijke woorden leren.
Djeetje moet naar filosofie-lessenquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk eens gewoon een keer zelf na in plaats van iedere vraag die je ooit hebt hier te stellen..de tering man
[..]
EL is nu ook bezig met BPL las ik laatst. Die rechten willen ze proberen te kopen.
Volgens mij Italiaans, Duits en Engelsquote:
Dat zou wel nice zijnquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk eens gewoon een keer zelf na in plaats van iedere vraag die je ooit hebt hier te stellen..de tering man
[..]
EL is nu ook bezig met BPL las ik laatst. Die rechten willen ze proberen te kopen.
Johan is echt konings bezig iddquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
VI is inderdaad baas vandaag, zoveel goede grappen van JohanIk weet nog niet of ik Cheat on me straks terug ga kijken want ik moet ook nog leren.
Mooiquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Nja lijkt me wat veel, vooral als er nog stukjes tekst bijzitten die je moet lezen, maar ik zie het wel.quote:
Sport1 houdt niets over juistquote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
MooiIk hoop zelf dat Sport1 nog 2 HD zender erbij weet te krijgen voor voetbal en nog 2 extra zenders
Dan niet. Maar 50 stellingen in 50 minuten zullen wel Ja/nee worden danquote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja lijkt me wat veel, vooral als er nog stukjes tekst bijzitten die je moet lezen, maar ik zie het wel.
Morgen om 12:00 en 15:00 heb ik een tentamen. Ik zou eventueel 's nachts door kunnen gaan en ik heb morgenochtend ook nog tijdquote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Johan is echt konings bezig idd
Ik wel, succes iig
Dat en A,B,C,D (E)quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan niet. Maar 50 stellingen in 50 minuten zullen wel Ja/nee worden dan
Ik betwijfel dat Sport1 niks overhoudquote:
Ja, wel kut vaak op zaterdagmiddag..dan komen ze echt kanalen tekort omdat ze er 1 reserveren voor tennis en 1 voor golf. In Duitsland heb je dan vaak Dortmund en Bayern en nog een lading BPL wedstrijden..heb de laatste tijd steeds vaker dat ik alsnog niet kan zien wat ik wilde zien...dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
MooiIk hoop zelf dat Sport1 nog 2 HD zender erbij weet te krijgen voor voetbal en nog 2 extra zenders
Oke, ook gokkanscorrectie? Of leeglaat optie?quote:
vraagje2232434320quote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Nouja, amper voetbal dan, natuurlijk hebben ze nog genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat Sport1 niks overhoudIk zie het allemaal wel, een zender stopzetten en de ander aanschaffen is zo gedaan
Ik had vandaag een tentamen met 45 meerkeuzevragen en 2 open vragen, die per stuk nog 6 subvragen hadden..en dan zaten er ook nog een paar berekeningen bij. En die open vragen waren echt van die typische korte essayvragen waar je 8 tot 10 regels per vraag nodig hebt...was echt haastenquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan niet. Maar 50 stellingen in 50 minuten zullen wel Ja/nee worden dan
dat is mooiquote:
Ik denk het niet, maar dat zeggen ze toch niet van te voren.quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ook gokkanscorrectie? Of leeglaat optie?
Juist/onjuist vragen zijn echt aidsquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een tentamen met 45 meerkeuzevragen en 2 open vragen, die per stuk nog 6 subvragen hadden..en dan zaten er ook nog een paar berekeningen bij. En die open vragen waren echt van die typische korte essayvragen waar je 8 tot 10 regels per vraag nodig hebt...was echt haasten
En geen ja/nee vragen
Hoe lang had je dan? Dat is wel klote jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een tentamen met 45 meerkeuzevragen en 2 open vragen, die per stuk nog 6 subvragen hadden..en dan zaten er ook nog een paar berekeningen bij. En die open vragen waren echt van die typische korte essayvragen waar je 8 tot 10 regels per vraag nodig hebt...was echt haasten
En geen ja/nee vragen
Wat is leeglaat optie dan?quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ook gokkanscorrectie? Of leeglaat optie?
Vorig jaar een tentamen. Ik had 15 vragen van de 20 goed en had een 5,5quote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Juist/onjuist vragen zijn echt aidsdan is de normering fucking streng 30/40 goed voor een 5,5
oh dat is wel nuttige info jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe lang had je dan? Dat is wel klote ja
Ik heb tot nu toe op deze opleiding een tentamen te weinig tijd gehad, 2 uur voor een wiskunde tentamen. Maar voor MK vragen hebben we echt 5 minuten per vraag meestalEn als je er nog een berekening bij moet maken 8-10
Om die quotering te doen moet je geld toeleggen als je hem goed hebtquote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
oh De Rossi heeft zijn kaartje alweer binnen![]()
![]()
Bij ons deden ze dat wel altijd, en op de uni ook. Maar op de uni is het dan ook standaard dat er een correctie is, die kan alleen wel wijzigen aangaande de uitslagen (wat dus eigenlijk nergens op slaat, omdat gokken nou eenmaal gokken blijftquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dat zeggen ze toch niet van te voren.
Wat is leeglaat optie?
2.6, ik speel hem echt vaak tijdens de derby. Nu alleen wat pizza money though..odd is weleens beter geweestquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om die quotering te doen moet je geld toeleggen als je hem goed hebt
Oh nee dat doen ze niet, dat vinden ze toch te veel werkquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons deden ze dat wel altijd, en op de uni ook. Maar op de uni is het dan ook standaard dat er een correctie is, die kan alleen wel wijzigen aangaande de uitslagen (wat dus eigenlijk nergens op slaat, omdat gokken nou eenmaal gokken blijft)
Dat je een vraag leeglaat en dus 0 punten krijgt. Wanneer je fout maakt gaat er dan bijv 1 punt af, en goed komen er 4 bij. Dat zorgt ervoor dat je langer bezig bent met een vraag omdat je ook nog voor jezelf moet bepalen of je zeker weet dat iets klopt
Dat vind ik echt een kutmanier. Het is wel dom om hem leeg te laten, want gokken is bijna altijd voordeliger (Je kan bijna altijd 1 antwoord wegstrepen).
dat is zo awkward hequote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
Voor de kerst hadden we een toets van 2 uur, was iedereen na 10 minuten klaar
Zie uitleg aan Thorbquote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is leeglaat optie dan?
Heb je ook een joker en een verdubbelaar?
Dan is 2 uur idd zeer weinigquote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh dat is wel nuttige info ja
Had maar 2 uur de tijd
Hoe lelijk is dat, nadenken bij invulvragen is niet nodigquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
Voor meerkeuze hebben wij vaak 2 uur en voor open vragen 1 uur of anderhalf uur
bij wiskunde zijn mensen ook na 10 minuten klaar, maar die vullen gewoon alleen hun naam in, kijken de rest door en zien dat ze het niet snappen en stoppen danquote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is zo awkward he![]()
zo'n zieke natuurkunde toets van 3 uur, ben je na een uur al klaar
JIj deed ook hbo rechten toch?quote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Hoe lelijk is dat, nadenken bij invulvragen is niet nodig
Gewoon een lap tekst neer gooien met wat bijhoorden termen werkt vaak wel!
Is toch bijna 70 procent. Dat is in principe best veel voor een 5.5. Is bij ons ook overigensquote:Op maandag 8 april 2013 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
ik vond het vorig blok al lang duren toen ik een uur bezig was met een tentamen
meeste tentamens 40 meerkeuze vragen, geen berekeningen of iets buiten de paar statistiek vakken om.
Wij moeten ongeveer 27/40 voor een 5.5 volgens mij. lol_uni
dat zie ik ook best vaak jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij wiskunde zijn mensen ook na 10 minuten klaar, maar die vullen gewoon alleen hun naam in, kijken de rest door en zien dat ze het niet snappen en stoppen dan
Pff, dat is wel achterlijk ja. Moet je ook nog eens tactisch gaan denken tijdens het invullen van je tentamen..Gaat nergens over.quote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons deden ze dat wel altijd, en op de uni ook. Maar op de uni is het dan ook standaard dat er een correctie is, die kan alleen wel wijzigen aangaande de uitslagen (wat dus eigenlijk nergens op slaat, omdat gokken nou eenmaal gokken blijft)
Dat je een vraag leeglaat en dus 0 punten krijgt. Wanneer je fout maakt gaat er dan bijv 1 punt af, en goed komen er 4 bij. Dat zorgt ervoor dat je langer bezig bent met een vraag omdat je ook nog voor jezelf moet bepalen of je zeker weet dat iets klopt
Dat vind ik echt een kutmanier. Het is wel dom om hem leeg te laten, want gokken is bijna altijd voordeliger (Je kan bijna altijd 1 antwoord wegstrepen).
Dat was bij wiskunde bij mij ook grappig. Na een halfuur mocht je pas weg, echt 30 procent liep toen al wegquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij wiskunde zijn mensen ook na 10 minuten klaar, maar die vullen gewoon alleen hun naam in, kijken de rest door en zien dat ze het niet snappen en stoppen dan
Ik word er altijd panisch van dat ze overal mg of cm etc achter gaat zetten omdat ik dat niet doe. Alsof dat wat uitmaakt voor de berekeningquote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zie ik ook best vaak ja
ik snap meestal ook niks van wiskunde maar ik schrijf zoveel mogelijk op overal om punten te sprokkelen
Ah ok, ik ga volgend jaar dat op de uni doen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wilde uni rechten gaan doen.
Heb HBO SB&RM afgerond, marketing --> baas
Ja, ik kan in ieder geval journaals goed volgen en ook wel brieven enzo schrijven.quote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef Jonnsie het volgende:
Zijn er hier mensen die een beetje goed in Duits zijn?
mg? cm?quote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik word er altijd panisch van dat ze overal mg of cm etc achter gaat zetten omdat ik dat niet doe. Alsof dat wat uitmaakt voor de berekening
Nice man!quote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah ok, ik ga volgend jaar dat op de uni doen.
eenheden jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mg? cm?hebben we het hier over eenheden of iets anders?
merk ook wel dat mijn manier van leren heel nonchalant is geworden, best slecht eigenlijk. hjfao8hea98fhya8ofhy opleiding. omdat je weet dat het toch meerkeuze is hoef je het allemaal niet heel goed te leren, gewoon alles een beetje herkennen en het komt wel goedquote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel achterlijk ja. Moet je ook nog eens tactisch gaan denken tijdens het invullen van je tentamen..Gaat nergens over.
Wij hebben bijna nooit MC trouwens. Vind het ook niet echt bij een uni passen eigenlijk. Daar hoort toch het verklaren/beargumenteren juist bij.
goh natuurlijk weer strenger dan mijn opleidingquote:Op maandag 8 april 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is toch bijna 70 procent. Dat is in principe best veel voor een 5.5. Is bij ons ook overigensBij ons is het 11/15 en 22/30 meestal
quote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Oke, wil je eens een Duits forum meelezen?post linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, je moet ze tactisch invullenquote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pff, dat is wel achterlijk ja. Moet je ook nog eens tactisch gaan denken tijdens het invullen van je tentamen..Gaat nergens over.
Wij hebben bijna nooit MC trouwens. Vind het ook niet echt bij een uni passen eigenlijk. Daar hoort toch het verklaren/beargumenteren juist bij.
Dat is wel handig jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice man!
Ik ga nu eerst maar wat spaargeld binnenharken, dan zie ik wel verder...
Heel andere manier van leren ja. Als ze mij als surprise een tentamen met open vragen zouden geven terwijl ik alleen MC heb voorbereid dan ben ik gewoon de lulquote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
merk ook wel dat mijn manier van leren heel nonchalant is geworden, best slecht eigenlijk. hjfao8hea98fhya8ofhy opleiding. omdat je weet dat het toch meerkeuze is hoef je het allemaal niet heel goed te leren, gewoon alles een beetje herkennen en het komt wel goed[] kwaliteit
[..]
goh natuurlijk weer strenger dan mijn opleidingMaar dan is het op zich nog best wel veel ja, bij jullie helemaal
Een vriend van mij zit in het laatste jaarquote:Op maandag 8 april 2013 21:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wilde uni rechten gaan doen.
Heb HBO SB&RM afgerond, marketing --> baas
quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, je ziet het niet maar in de eerste 3 25k packs elke keer Konko
Doe Bukharov i.p.v Kerzhakovquote:
Absoluut, maar kon bij mijn stagebedrijf blijven voor minimaal een jaar...quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel handig jaWil je nog wel een wo opleiding doen?
Ja, vergeet ik vaak, maar meestal gaan er toch geen punten afquote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat hoef je toch alleen bij het eindantwoord te zetten
quote:Op maandag 8 april 2013 21:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Oke, wil je eens een Duits forum meelezen?Wil morgen wel een poging wagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen!quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een vriend van mij zit in het laatste jaarIn Den Bosch?
Bij het bedrijf dan sowiesoquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Absoluut, maar kon bij mijn stagebedrijf blijven voor minimaal een jaar...
Dusja, het was kiezen tussen een bijbaan bij de buurtsuper en verder leren of eerst een jaar vol werken + spaargeld binnenharken en later leren!
yupquote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heel andere manier van leren ja. Als ze mij als surprise een tentamen met open vragen zouden geven terwijl ik alleen MC heb voorbereid dan ben ik gewoon de lul
Il Fenomenoquote:
Het zijn ook konkopacksquote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PM maar, dan mail ik het even naar mezelf. Dan kijk ik morgenmiddag wel en anders woensdag op school als die site niet geblokt is.quote:Op maandag 8 april 2013 21:57 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb hem volgens mij al werkend, maar vraag me af waarom hij aldoor errort!
quote:
quote:
Ga ook maar eens een paar proberenquote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
PM maar, dan mail ik het even naar mezelf. Dan kijk ik morgenmiddag wel en anders woensdag op school als die site niet geblokt is.
ik vind van Rossum beter of hoe die oude depressief lijkende gast ook heetquote:
Er is al een toernooi in gang...quote:Op maandag 8 april 2013 22:00 schreef Zhano het volgende:
Is er nog iets op PS3 waar ik aan mee kan doen, qua teams etc?
quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Het moet via het programma Charles, zodat je IP geblockt wordt ofzo?
Dit is de vertaling via Google:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar dag dag tegen je accounts![]()
Maarten van Rossum iddquote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik vind van Rossum beter of hoe die oude depressief lijkende gast ook heet
quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Het moet via het programma Charles, zodat je IP geblockt wordt ofzo?
Dit is de vertaling via Google:Zegt me niets, voor computer dingen kan je beter iemand zoeken in de categorie Zhano, Reemi, PascalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat hier post word je meteen gebannen ja ?quote:
Geen idee joh. Maar een vriend van mij had deze volgens mij eens geprobeerd.quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je dat hier post word je meteen gebannen ja ?
Totti nu mede-topscorer in de derby van Romaquote:
Moet heel eerlijk, zeggen... Nog geen problemen mee hoor!quote:Op maandag 8 april 2013 22:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee joh. Maar een vriend van mij had deze volgens mij eens geprobeerd.
Goede vraag.quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie toch elke keer weer die 25k packs openen terwijl het de allerslechtste packs ooit zijn op die silver en gold upgrade packs na?
No thanksquote:Op maandag 8 april 2013 22:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Als ik je via DM linkje stuur, kun je es checken of het wat is?
Zo ja, kan ik het hier delen zeg maar!
verslavend misschien?quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie toch elke keer weer die 25k packs openen terwijl het de allerslechtste packs ooit zijn op die silver en gold upgrade packs na?
Omdat het leuk isquote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jij gebruikt hem serieus nu? En werkt het een beetje?quote:Op maandag 8 april 2013 22:04 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk, zeggen... Nog geen problemen mee hoor!
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom zou je een van de leukste punten van fut niet doen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat snap ik maar hoezo moet je die packs openen als ze er zijn en niet die van 5k of 7.5k?quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Omdat het leuk isEr zit niet altijd logica achter het openen van packs
Shit man, wel simpel dan. Nou succes ermee, ik heb mijn lesje wel geleerd begin van Fifa 13quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nja in de laatste 3 dagen 250k verdiend...
Krijg hem volgens mij niet helemaal werkend... Want, ik kan maar 5 spelers tegelijk laten zoeken...
Packs openen kan leuk zijn maar niet als je die packs opent (vind ik) al zijn silver packs ook lang niet altijd goed.quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom zou je een van de leukste punten van fut niet doen.
Zet je commentaar eens heel snel op Engels.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Die tweede commentator lult echt uit zijn nek bij United - City. Wie is dat?
Groenendijk. DIe is te dom om te poepen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Hij denkt dat het een vechtsport is met zijn reachquote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Inlezen? Waarin is het geschreven dan?quote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Bedoelde meer inlezen.. Misschien kende je het programma, uitproberen hoeft ook weer niet!
Jij hebt niks van me gehadquote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Jij was de Sjaak met tampershit toch?
Volgens mij heb ik ook coins van je gehad!Als je vant weekend ff speler post doe ik je wat coins terug! Ook ivm die Payetshit!
Palermo acquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb helemaal over de discussie heen gelezen maar iemand gebruikt hier nu dus een AB
Hoe doe ik dat?quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet je commentaar eens heel snel op Engels.
i ( info) en dan naar org taalquote:
Als dit nu all over the internet is, dan is het hek van de damquote:Op maandag 8 april 2013 22:11 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.nextgenupdate.(...)dated-version-5.html![]()
als ik ergens een hekel aan heb...quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als dit nu all over the internet is, dan is het hek van de dam
Hekken die van de dam zijn?quote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik ergens een hekel aan heb...
Prima, voelde me nog steeds lullig!quote:Op maandag 8 april 2013 22:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt niks van me gehadEn voor die payetshit hoef je me ook niets te geven hoor
Maar bedankt voor het aanbod
Ja naja als iedereen dadelijk aan een AB komt, dan zijn de coins niks meer waard, en belangrijker nog, is er geen handel meer mogelijk. Dat zou het spel wel kapot maken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik ergens een hekel aan heb...
welke provider?quote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik druk op Info maar ik zie niks met org taal.
mij zie je niet aan de AB gaan hoorquote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen aan de AB hier, alles naar de tyfus
zullen we afspreken dat we het hier niet doen ja?quote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iedereen aan de AB hier, alles naar de tyfus
True, maar de markt is nu ook al kapot... Ik bedoel vergelijk de prijzen met de spelers van vorig jaar....quote:Op maandag 8 april 2013 22:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja naja als iedereen dadelijk aan een AB komt, dan zijn de coins niks meer waard, en belangrijker nog, is er geen handel meer mogelijk. Dat zou het spel wel kapot maken.
Als je zo'n humax afstandsbediening hebt oet je op dat geluidsknopje met vraagtekentje drukken volgens mij (een na onderste rij, 2e van links)quote:
goede reden. Het is toch al een beetje kapot, laten we het dan maar helemaal afmaken hequote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
True, maar de markt is nu ook al kapot... Ik bedoel vergelijk de prijzen met de spelers van vorig jaar....
Mij ook niet, dus dan zit ik eens aan de goede kant van de medaillequote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mij zie je niet aan de AB gaan hoor
Dat is niet kapot, dat is juist goedquote:Op maandag 8 april 2013 22:16 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
True, maar de markt is nu ook al kapot... Ik bedoel vergelijk de prijzen met de spelers van vorig jaar....
Ik heb 't al gevonden. Stond bij instellingen > geluid > uitzendopties audio en dan niet gedef. aanvinken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je zo'n humax afstandsbediening hebt oet je op dat geluidsknopje met vraagtekentje drukken volgens mij (een na onderste rij, 2e van links)
Dat zeg ik niet!quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goede reden. Het is toch al een beetje kapot, laten we het dan maar helemaal afmaken he
handige boii die smookz. Toen ik nog sport1 had zette ik altijd het commentaar op een andere taal indien mogelijk. Soms ook maar gewoon stadion geluidquote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb 't al gevonden. Stond bij instellingen > geluid > uitzendopties audio en dan niet gedef. aanvinken.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Zhano het volgende:
Waarom zou je een AB willen gaan gebruiken nu dan? Coins zijn geen fuck waard, dure spelers kunnen niks...
Dit dusquote:Op maandag 8 april 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
De markt is helemaal niet kapot. Hogere prijzen betekent toch niet dat de markt kapot is...
Vorig jaar zaten mensen te zeiken dat de prijzen te laag waren
Lekker, nu nog een goaltjequote:
dat zeg je niet, maar dat doe je wel met die kutAB van jequote:Op maandag 8 april 2013 22:18 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet!
Ik zeg alleen dat de markt nu ook al kapot is. Niet dat we het meer naar de groot moeten helpen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
Voor Lazio hoop ik...quote:
Ik denk, ik ben lief...quote:
Maakt mij geen fluit uitquote:
Ik ben Klose-fanquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan jullie zeggen dat ik geen AB heb en er ook nooit 1 zal gebruiken. De meeste deals die ik oppik pik ik op doordat mensen niet opletten.
Ik ben hem nu aan het instellen op al jouw SMLENO spelersquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan jullie zeggen dat ik geen AB heb en er ook nooit 1 zal gebruiken. De meeste deals die ik oppik pik ik op doordat mensen niet opletten.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoals gezegd, wilde alleen een dienst terugdoen omdat jullie mij vanaf Fut12 al tips gaven. Kwam dit tegen op het net en wilde het hier delen. Zoals Pascal begin Fut13 het tamperen deelde!quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zeg je niet, maar dat doe je wel met die kutAB van je
Nee dat ga je niet doenquote:Op maandag 8 april 2013 22:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het instellen op al jouw SMLENO spelers
mag ik dat wel doen?quote:
Lezen knuppelquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Legit of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DitSmile like you mean it
www.wefut.com
Zulke troep kun je nooit vertrouwen, tenzij je het zelf maakt.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoopte dat jij dat kon vertellen
Thanks voor de info, gr gr Rik van EA.quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 3 tot 5 dagen werkend zonder problemen.
Can't say anymore at the moment!
Oeh nu heb je ons jongen!quote:Op maandag 8 april 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha goejen troll maar jullie kennen toch niet alle SMLENO-spelers
LEZEN KNUPPEL, IK TOCH OOK NIETquote:Op maandag 8 april 2013 22:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lezen knuppelIk zeg niet dat de markt kapot is. Alleen dat je coins moeilijk meer kwijtraakt (voor ¤) momenteel en ik vind dat dure spelers de coins niet waard zijn. Dus wat moet je dan met die coins.
Hij heeft er nog 0 dus dat schiet niet op.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
Eigenlijk had ik gehoopt dat Jones op CDM zou spelen en er dan 2 zou maken
DIE TELT VOOR MIJ GEWOON ALS GEVOLG VAN ZIJN ACTIE!quote:Op maandag 8 april 2013 22:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft er nog 0 dus dat schiet niet op.
Ik quote jullie beiden omdat ik het met jullie beiden eens wasquote:
NIEMAND DIE MIJN TROLL OPMERKTquote:
Ah ok, topperquote:Op maandag 8 april 2013 22:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik quote jullie beiden omdat ik het met jullie beiden eens was
Ik las het ja, vrij triest.quote:
quote:
sorry hoorquote:
dankje jongen, ik krijg graag waardering voor dit soort actiesquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje jongen, ik krijg graag waardering voor dit soort acties
want?quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik ben wel blij dat die queer weg is hier
is die definitief weg?quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Scheelt ergernissenquote:
Ik ben niet blij dat je nog steeds dat duimpje niet weg hebt gehaald. Daar werd gisteren iets over gezegd door iemand anders (omdat een andere user 1x dat duimpje gebruikte) namelijk dat het hem aan GJE doet denken.quote:Op maandag 8 april 2013 22:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb er gisteren niet over gelezen, ben er gisteren ook niet lang geweest.quote:Op maandag 8 april 2013 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij dat je nog steeds dat duimpje niet weg hebt gehaald. Daar werd gisteren iets over gezegd door iemand anders, namelijk dat het hem aan GJE doet denken.
Alleen als je een ander truukje dan de sleep gaat doen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen komt de RCAM weer in actie. Mits hij wordt toegelaten tot de BOB.
quote:
het was een trollquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren niet over gelezen, ben er gisteren ook niet lang geweest.
Ohja, en ik heb er schijt aan. Stel je niet aan over dat duimpje ofzo
Graag, de sleep was ook helemaal niet mijn truucje. Dat was die ene akka buitenkantje ofzo maar die mocht ik niet meer doen. En als het een keer fout gaat krijg ik haters, dus niet zo zeziken dan durf ik weer iets nieuws.quote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Alleen als je een ander truukje dan de sleep gaat doen.
quote:
Dat duimpje enquote:Op maandag 8 april 2013 22:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren niet over gelezen, ben er gisteren ook niet lang geweest.
Ohja, en ik heb er schijt aan. Stel je niet aan over dat duimpje ofzo
Heerlijke goal ja. Omhaal van eigen helft.quote:
Oke dit is wel een troll dus?quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat duimpje enin elke post samen maakt het voor mij onmogelijk om je posts serieus te nemen en om ze zonder te huilen door te lezen.
freaking knew itquote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heerlijke goal ja. Omhaal van eigen helft.
Lamela had de misser van het jaar netquote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
Waarom nou weer Aguero
Lamela had moeten scoren of Hernanes
quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heerlijke goal ja. Scorpion kick van eigen helft.
zie de PIquote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dit is wel een troll dus?
Maarben ik mee geminderd, dus daar moeten jullie niet zo over janken. En ik heb een standaard PI dat duimpje, klaar. Boeiend
Die lul kost mij geldquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
freaking knew it
vanaf de tribunes ook zeker
Ja dit is wel een trollquote:Op maandag 8 april 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke dit is wel een troll dus?
Maarben ik mee geminderd, dus daar moeten jullie niet zo over janken. En ik heb een standaard PI dat duimpje, klaar. Boeiend
dit is ook een trollquote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik opende 5 5k packs en ik had 2x een 4-3-2-1, squad fitness, Swansea home kit en een paar non-shiny spelers maar je raadt het al, weer niet een LW of LM uit de BPL.
[..]
Ja dit is wel een troll
sorry ik verveelde me in afwachting van Cheat on mequote:Op maandag 8 april 2013 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is ook een troll
ik heb jou wel door ds
quote:
quote:
dit is geen trollquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
sorry ik verveelde me in afwachting van Cheat on me
Sorry ik wilde nog editenquote:Op maandag 8 april 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit is geen troll
of wel want er staat geen punt op het eind
fuck
Nee dat was tijdens VI toch?quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand Cheat on me al gezien?
Tis wel zeer vreemd dit, geen idee wat de waarheid is want RTL laat nu ineens wel dingen zien, maar vraagt verder ook niet door
Ja. wil je weten wie er uit zijn?quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand Cheat on me al gezien?
Tis wel zeer vreemd dit, geen idee wat de waarheid is want RTL laat nu ineens wel dingen zien, maar vraagt verder ook niet door
Ja ik heb het nu opstaan vandaarquote:
Nee bedankt, ben pas voor de tweede break, maar omdat we maar een gedeelte te zien krijgen van alles is het nu wel onduidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |