PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dat hoop ik ook.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
EL is echt de grootste aids wat er is! 17 euro vragen voor 1 competitie en wat bekervoetbal ( Duitse bekerwedstrijden kan je gewoon op ZDF of ARD bekijken)
Hopenlijk maakt Fox er een bazenzender van waar je veel meer voor je geld hebt
Volgend seizoen hebben ze veel meer, hebben meer competities al aangeschaftquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
EL is echt de grootste aids wat er is! 17 euro vragen voor 1 competitie en wat bekervoetbal ( Duitse bekerwedstrijden kan je gewoon op ZDF of ARD bekijken)
1-1 manquote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef vandermar het volgende:
Zou Porto voor het eerst sinds 5 jaar verliezen op eigen grond?
Ik hoorde 50 MK vragen in 50 minuten, dat kan toch nietquote:Op maandag 8 april 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd welk woord zij dan hebben gekozen..kan zomaar een andere zijn. Maar daar kom je vast wel uit dan denk ik.
Ja, hij was wat voorbarig in de 35ste minuutquote:
Oh, toen ik paar minuten terug keek nog 0-1quote:
Kan makkelijkquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoorde 50 MK vragen in 50 minuten, dat kan toch niet![]()
![]()
@Djeetje waarvoor moet je 150 zinnen leren dan? Kan je beter alleen de moeilijke woorden leren.
Welke ?quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Volgend seizoen hebben ze veel meer, hebben meer competities al aangeschaft
En EK onder 21 van de zomer, plus oefenwedstrijden etc.
Wordt steeds baziger.
Denk eens gewoon een keer zelf na in plaats van iedere vraag die je ooit hebt hier te stellen..de tering manquote:Op maandag 8 april 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
150 zinnen in wrts plaatsen of gewoon de zinnen doornemen om te leren ?
EL is nu ook bezig met BPL las ik laatst. Die rechten willen ze proberen te kopen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:39 schreef BDIL het volgende:
Waarom kan dat niet?quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoorde 50 MK vragen in 50 minuten, dat kan toch niet![]()
![]()
@Djeetje waarvoor moet je 150 zinnen leren dan? Kan je beter alleen de moeilijke woorden leren.
Djeetje moet naar filosofie-lessenquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk eens gewoon een keer zelf na in plaats van iedere vraag die je ooit hebt hier te stellen..de tering man
[..]
EL is nu ook bezig met BPL las ik laatst. Die rechten willen ze proberen te kopen.
Volgens mij Italiaans, Duits en Engelsquote:
Dat zou wel nice zijnquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk eens gewoon een keer zelf na in plaats van iedere vraag die je ooit hebt hier te stellen..de tering man
[..]
EL is nu ook bezig met BPL las ik laatst. Die rechten willen ze proberen te kopen.
Johan is echt konings bezig iddquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
VI is inderdaad baas vandaag, zoveel goede grappen van JohanIk weet nog niet of ik Cheat on me straks terug ga kijken want ik moet ook nog leren.
Mooiquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Nja lijkt me wat veel, vooral als er nog stukjes tekst bijzitten die je moet lezen, maar ik zie het wel.quote:
Sport1 houdt niets over juistquote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
MooiIk hoop zelf dat Sport1 nog 2 HD zender erbij weet te krijgen voor voetbal en nog 2 extra zenders
Dan niet. Maar 50 stellingen in 50 minuten zullen wel Ja/nee worden danquote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja lijkt me wat veel, vooral als er nog stukjes tekst bijzitten die je moet lezen, maar ik zie het wel.
Morgen om 12:00 en 15:00 heb ik een tentamen. Ik zou eventueel 's nachts door kunnen gaan en ik heb morgenochtend ook nog tijdquote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Johan is echt konings bezig idd
Ik wel, succes iig
Dat en A,B,C,D (E)quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan niet. Maar 50 stellingen in 50 minuten zullen wel Ja/nee worden dan
Ik betwijfel dat Sport1 niks overhoudquote:
Ja, wel kut vaak op zaterdagmiddag..dan komen ze echt kanalen tekort omdat ze er 1 reserveren voor tennis en 1 voor golf. In Duitsland heb je dan vaak Dortmund en Bayern en nog een lading BPL wedstrijden..heb de laatste tijd steeds vaker dat ik alsnog niet kan zien wat ik wilde zien...dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 april 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
MooiIk hoop zelf dat Sport1 nog 2 HD zender erbij weet te krijgen voor voetbal en nog 2 extra zenders
Oke, ook gokkanscorrectie? Of leeglaat optie?quote:
vraagje2232434320quote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Nouja, amper voetbal dan, natuurlijk hebben ze nog genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat Sport1 niks overhoudIk zie het allemaal wel, een zender stopzetten en de ander aanschaffen is zo gedaan
Ik had vandaag een tentamen met 45 meerkeuzevragen en 2 open vragen, die per stuk nog 6 subvragen hadden..en dan zaten er ook nog een paar berekeningen bij. En die open vragen waren echt van die typische korte essayvragen waar je 8 tot 10 regels per vraag nodig hebt...was echt haastenquote:Op maandag 8 april 2013 21:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan niet. Maar 50 stellingen in 50 minuten zullen wel Ja/nee worden dan
dat is mooiquote:
Ik denk het niet, maar dat zeggen ze toch niet van te voren.quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ook gokkanscorrectie? Of leeglaat optie?
Juist/onjuist vragen zijn echt aidsquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een tentamen met 45 meerkeuzevragen en 2 open vragen, die per stuk nog 6 subvragen hadden..en dan zaten er ook nog een paar berekeningen bij. En die open vragen waren echt van die typische korte essayvragen waar je 8 tot 10 regels per vraag nodig hebt...was echt haasten
En geen ja/nee vragen
Hoe lang had je dan? Dat is wel klote jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had vandaag een tentamen met 45 meerkeuzevragen en 2 open vragen, die per stuk nog 6 subvragen hadden..en dan zaten er ook nog een paar berekeningen bij. En die open vragen waren echt van die typische korte essayvragen waar je 8 tot 10 regels per vraag nodig hebt...was echt haasten
En geen ja/nee vragen
Wat is leeglaat optie dan?quote:Op maandag 8 april 2013 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, ook gokkanscorrectie? Of leeglaat optie?
Vorig jaar een tentamen. Ik had 15 vragen van de 20 goed en had een 5,5quote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Juist/onjuist vragen zijn echt aidsdan is de normering fucking streng 30/40 goed voor een 5,5
oh dat is wel nuttige info jaquote:Op maandag 8 april 2013 21:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe lang had je dan? Dat is wel klote ja
Ik heb tot nu toe op deze opleiding een tentamen te weinig tijd gehad, 2 uur voor een wiskunde tentamen. Maar voor MK vragen hebben we echt 5 minuten per vraag meestalEn als je er nog een berekening bij moet maken 8-10
Om die quotering te doen moet je geld toeleggen als je hem goed hebtquote:Op maandag 8 april 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
oh De Rossi heeft zijn kaartje alweer binnen![]()
![]()
Bij ons deden ze dat wel altijd, en op de uni ook. Maar op de uni is het dan ook standaard dat er een correctie is, die kan alleen wel wijzigen aangaande de uitslagen (wat dus eigenlijk nergens op slaat, omdat gokken nou eenmaal gokken blijftquote:Op maandag 8 april 2013 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar dat zeggen ze toch niet van te voren.
Wat is leeglaat optie?
2.6, ik speel hem echt vaak tijdens de derby. Nu alleen wat pizza money though..odd is weleens beter geweestquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Om die quotering te doen moet je geld toeleggen als je hem goed hebt
Oh nee dat doen ze niet, dat vinden ze toch te veel werkquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons deden ze dat wel altijd, en op de uni ook. Maar op de uni is het dan ook standaard dat er een correctie is, die kan alleen wel wijzigen aangaande de uitslagen (wat dus eigenlijk nergens op slaat, omdat gokken nou eenmaal gokken blijft)
Dat je een vraag leeglaat en dus 0 punten krijgt. Wanneer je fout maakt gaat er dan bijv 1 punt af, en goed komen er 4 bij. Dat zorgt ervoor dat je langer bezig bent met een vraag omdat je ook nog voor jezelf moet bepalen of je zeker weet dat iets klopt
Dat vind ik echt een kutmanier. Het is wel dom om hem leeg te laten, want gokken is bijna altijd voordeliger (Je kan bijna altijd 1 antwoord wegstrepen).
dat is zo awkward hequote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Thorb het volgende:
Voor de kerst hadden we een toets van 2 uur, was iedereen na 10 minuten klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |