Bestel ik het wel.quote:
Vanavond in de bucket, lijsten staan op de foto!quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was weer leuk gisteren. Is de uitslag nog ergens te bewonderen, inclusief Renrens dieptepunt?
Dat is twee keer zo duur jonguh!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef sp3c het volgende:
kun je dat niet gewoon kopen bij jullie in Nergenshuizen?
hier zit zo'n winkeltje ... komt niemand
Ik kom daar al jaren, eerste keer dat ik die vrouwen zagquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Damn, ja, dat was echt vaag.![]()
Ga even drinken halen kom ik terug ineens groepstherapie gaande.
heb je nou al die bon gezocht, dodo?quote:
Uit engeland is goeiekopertquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:05 schreef sp3c het volgende:
kun je dat niet gewoon kopen bij jullie in Nergenshuizen?
hier zit zo'n winkeltje ... komt niemand
Dat was omdat je die pic zelf al op facebook had staan dus toen durfde ik hem ook heel klein te plaatsen. Maar had het idd wel even netjes mogen vragen alsnogquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben mezelf anders wel een keer op zo'n 100 (edit: Of hoeveel ook alweer?) doelen website tegen gekomen
.
Garpje Greysals ik dat erg had gevonden had ik je al aan je haren getrokken.
Ik zou schadevergoeding eisen, Annequote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat je die pic zelf al op facebook had staan dus toen durfde ik hem ook heel klein te plaatsen. Maar had het idd wel even netjes mogen vragen alsnog
Ja! Net.quote:
Ik app hem je wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja! Net.![]()
Ik heb er nog drie.DM me je adres effe, hoef ik de laptop niet op te starten en stuur ik hem vanmiddag op.
ikmoest lachen om de Greus/Smart combo!quote:
Geen probleem hoorquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat je die pic zelf al op facebook had staan dus toen durfde ik hem ook heel klein te plaatsen. Maar had het idd wel even netjes mogen vragen alsnog
oeh ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik was trouwens wel blij want sp3c wist mijn naam nog![]()
Ik vind je doel over het 5 mensen van online ontmoeten een beetje matig. Dat had op zijn minst 50-100 moeten zijn met jouw fokstatusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ik moet er ook 101 knuffelen he, dat wordt nog watquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind je doel over het 5 mensen van online ontmoeten een beetje matig. Dat had op zijn minst 50-100 moeten zijn met jouw fokstatus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |