als je met korte broek thermisch ondergoed onder een lange broek bedoelt wel jaquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je met korte broek thermisch ondergoed onder een lange broek bedoelt wel ja
ik heb besloten dat het toch nog net geen zomer is
helft is niet afgemaakt.. die hebben maar 2 keer gesjoeld... op mij na.. ik scoorde de laatste buurt nog even 120 punten wat mijn gemiddelde omhoog haalt..quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was weer leuk gisteren. Is de uitslag nog ergens te bewonderen, inclusief Renrens dieptepunt?
Jullie baan liep op een gegeven moment vast, niet iedereen had ronde drie gehad maar er waren geen spelers te vinden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:38 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb trouwens ook maar twee rondes gesjoeld, vond het al zo lang duren voor ik weer aan de beurt was, dacht dat er nog mensen halverwege in waren gestroomd ofzo.![]()
Die foto's durf ik niet eens te bekijken.![]()
120, jajaquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
helft is niet afgemaakt.. die hebben maar 2 keer gesjoeld... op mij na.. ik scoorde de laatste buurt nog even 120 punten wat mijn gemiddelde omhoog haalt..
overal is paardenhaarquote:
Damn, ja, dat was echt vaag.quote:
Het hele liedje luisteren alleen om dat zinnetje te horen.quote:
Had je aan mijn kant moeten komen zitten, dat was KPD.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Damn, ja, dat was echt vaag.![]()
Ga even drinken halen kom ik terug ineens groepstherapie gaande.
KPD, wat is dat?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je aan mijn kant moeten komen zitten, dat was KPD.![]()
En ik maar switchen tussen de tabjes en af en toe eervol beantwoorden.![]()
Omdat ik niet weg konquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Zo, dat was weer leuk gisteren. Is de uitslag nog ergens te bewonderen, inclusief Renrens dieptepunt?
niet normaal meer... bijna asociaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Damn, ja, dat was echt vaag.![]()
Ga even drinken halen kom ik terug ineens groepstherapie gaande.
Ik hou nog steeds van je hoor.quote:
Jij kent KPD niet?quote:
Laat dat bijna maar weg. Wat een naar mens was dat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
niet normaal meer... bijna asociaal
Eerst zien, dan geloven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik niet weg konBinnenkort, I promise!
Zwaar niet ok.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat dat bijna maar weg. Wat een naar mens was dat.
ik heb de uitslag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Bart het volgende:
Jouw uitslag hoef ik niet te zien fiets.quote:
Laat maarquote:
Knuffelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |