Die uit de kluiten gegroeide ratten zijn amper 3 tientjes waard manquote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
fretten zijn veel leuker dan poedels.
ik zei leuker, niet kostbaarder.quote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die uit de kluiten gegroeide ratten zijn amper 3 tientjes waard man
Als ik dergelijke beesten leuk vond had ik wel diervriendelijke muizenvallen gezetquote:Op maandag 8 april 2013 21:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik zei leuker, niet kostbaarder.
Ben gek, ik moet geen anabooltje in m'n huis. Heb 'm gelijk bij de arst achtergelatenquote:
een echte gameboy is inmiddels meer waard dan een pspquote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef De_Pel het volgende:
Serieus, dat doe je toch niet
Een beetje zoiets, maar dan met verneukte dieren
[ afbeelding ]
Ik heb 2 jaar geleden 2 van die dingen weggemiktquote:Op maandag 8 april 2013 21:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
een echte gameboy is inmiddels meer waard dan een psp
Die neus, die hoofd. Je kon allang zien dat het geen hond was. sowieso is een fret langwerpig. echt.quote:
Alsof ik op marktplaats ga vragen hoe langwerpig die isquote:Op maandag 8 april 2013 22:08 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Die neus, die hoofd. Je kon allang zien dat het geen hond was. sowieso is een fret langwerpig. echt./
dat is hetzelfde als een sheltie voor een schotse collie zien.zulke mensen haat ik echt.
Of als ze tot de nok toe vol hormonen en al zittenquote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel ik de ts niet geloof zijn fretten wel toffe beestjes. Kunnen ook bijzonder bijtgraag zijn indien niet volledig tam of als ze er gewoon de pest in hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |