Rondjes draaien met een veter zet voor haar meer zoden aan de dijk dan voor mij, denk ikquote:
In het kader van gezond slank: ja.quote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef supereek het volgende:
Zijn verboden middelen uitgesloten? Amfetamine, Ephedra, Clenbuterol ..
Ja.quote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef supereek het volgende:
Zijn verboden middelen uitgesloten? Amfetamine, Ephedra, Clenbuterol ..
Poëziequote:Op maandag 8 april 2013 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
In het kader van gezond slank: ja.
Anders konden we ook wel purgeren propaganderen.
Dat heb ik gegeten als avondeten!!! whooo. Met broccoli ook nog. whooo. En paneer. Maarquote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kikkererwten en pompoenstoof/curry met wat rijst?
Je hebt gelijk. Het is in totaal 1400 kcals. Meer lukt niet, morgen weer een dag.quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef Perruche het volgende:
An ik begrijp echt niet hoe jij op zo belachelijk weinig voer kan leven. Behalve als je heel veel stress hebt. Daarnaast lijkt het alsof je je thee en koffie als T erbij zet om de boel te "vullen" terwijl jij ook weet dat daar 0,0 voedingsstoffen in zitten.
Verder sterkte met je schoonpa!
Ja ik vind het ook tof. En lekker. Bij ons in de kantine verkopen ze nu ook van die zakjes "snek" met appel of wortel, ben daar blij mee!!quote:Op maandag 8 april 2013 21:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Een van de nieuwe producten die ik tof vind, gezoet met stevia.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik fietste vrijdag langs de sporthal en toen zag ik een nestje van meerkoeten op het water met eitjes erin. Dus wilde ik er vandaag langs lopen met mn verstandelijk gehandicapten, waren de eitjes uitgekomen dit weekend.![]()
Echt leuk.
Lente!
Hmmmh Griekse yoghurt is wel een optie, eet ik meestal met lepel jam erdoor ofzo!quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat vergt wel even wat voorbereiding.
Maar een bak havermout is heel makkelijk te vervangen door een bak yoghurt of kwark, met wat nootjes/pitten/zaden (ik doe wat gemengde noten, zonnebloempitten en pompoenpitten). Eventueel wat fruit (vers of diepvries) en/of wat kokosrasp.
Alle vormen van smoothies kunnen prima - die maak jij toch graag?
En ik eet er zo'n spinazietaart bij voor lunch als dat ik net voor Viking postte. En wat gekookte ei, wat blokjes worst/kaas/vis. En behoorlijk veel fruit.
Avondeten is makkelijk - rijst/aardappel/bataat/quinoa/boekweit - genoeg opties om pasta/pizza te kunnen omzeilen.
Doe traktor leek me ook echt wat voor jou. Ik vond de andere, van die caravans nog iets beter: vlotter, schrijnender en hilarischer. Mij leek het wat voor jou omdat het mij migrantenliteratuur leek, klopt dat?
Krijgen we een linkje of blijft ie privé?quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef anna82 het volgende:
Henkster, ik heb al 60-70 doelen en een website!
Ik heb oa/0: zelf een brood bakken - zonder eisen aan smaak en kwaliteit
Als hij af is wellicht op feestboek, dus dan zie je hem vanzelf voorbijkomen. Of PM, of DMquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Krijgen we een linkje of blijft ie privé?
Leuk!quote:Op maandag 8 april 2013 21:34 schreef anna82 het volgende:
Henkster, ik heb al 60-70 doelen en een website!
Ik heb oa/0: zelf een brood bakken - zonder eisen aan smaak en kwaliteit
Ik hou me aanbevolenquote:Op maandag 8 april 2013 21:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Als hij af is wellicht op feestboek, dus dan zie je hem vanzelf voorbijkomen. Of PM, of DM
Die van mij loopt tot eind november 2015quote:Op maandag 8 april 2013 22:09 schreef loveli het volgende:
Op welke datum moeten die doelen af zijn?
/schaap
(ja ik ben te lui om te rekenen)
Uiteraard, wanneer gaan we?quote:Op maandag 8 april 2013 22:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk!
Aurum heeft ook een lijstje gemaakt.
Heb je het Karaoke doel er ook op staan?
Ik kom rond de 1000 uit.quote:Op maandag 8 april 2013 22:25 schreef xliefs. het volgende:
Nu de zomer eraan komt, trek ik ook maar eens de touwtjes aan.
O= Volkoren broodje + Slankie smeerkaas
T= 4 Waspeentjes
L= Opkikker, met Volkorenbroodje + Slankie + Banaan
D= Boerenkool (stampot) Totaal denk ik ong 800 gram. + stukje varkensvlees
T= Kiwi
Totaal kcal na mij berekening: 1550.
Ja. Brinta = tarwe, havermout = haver en daar zitten goede stofjes in tegen diabetes en andere dingen. Tarwe is agressiever voor de darmen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef Viking84 het volgende:
Is havermout eigenlijk beter dan Brinta?
quote:Op maandag 8 april 2013 20:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat heb ik gegeten als avondeten!!! whooo. Met broccoli ook nog. whooo. En paneer. Maarde magie
Hey henk, post jij eigenlijk alleen maar planningen of ook "aan het eind van de dag" lijstjes? Goede planning welquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Planning:
O: havermout met een appeltje, koffie verkeerd
S: 5 km joggen (kan het echt geen hardlopen meer noemen!)
L: groente omelet met een paar vega groente balletjes
T: Kwark met frambozen
D: biefstuk met broccoli
Ik zal vandaag ook een einde van de dag lijstje posten. Speciaal voor jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:33 schreef Perruche het volgende:
goedemorgen!
[..]
Hey henk, post jij eigenlijk alleen maar planningen of ook "aan het eind van de dag" lijstjes? <ppoe planning wel
Waar zijn je groentjes dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:36 schreef Perruche het volgende:
En de mijnes
O: enorme bak havermout (150 ml amandelmelk, 150 ml water, 3 el havermout, 1 el lijnzaad, 1 el boekweit, 4 dadels en 1 tl pindakaas)
L: salade met kip etc denk ik, kopje bouillon en broodje
T: 200 ml volle yoghurt met 150 gr aarbeien/bosbessen
B: 40 min fietsen
D: of iets thais, of een pizza, of een omeletjesding.
Ik ook! Gisteren nog wat spek opgemaakt, kan ik ook niet meer in de verleiding komen tot eieren met spek dit weekend. Dit weekend ga ik lekker aan de saladequote:Op dinsdag 9 april 2013 08:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zal vandaag ook een einde van de dag lijstje posten. Speciaal voor jou.
Geloof dat ik alle troep ondertussen verwijderd heb uit mn huis, dus dat scheelt vast.
* Viking84 doet kwark-met-frambozen-boks!quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Planning:
O: havermout met een appeltje, koffie verkeerd
S: 5 km joggen (kan het echt geen hardlopen meer noemen!)
L: groente omelet met een paar vega groente balletjes
T: Kwark met frambozen
D: biefstuk met broccoli
Ik had het meer over chocolade enzo.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook! Gisteren nog wat spek opgemaakt, kan ik ook niet meer in de verleiding komen tot eieren met spek dit weekend. Dit weekend ga ik lekker aan de salade
Ja want volgens mij kan dat bij jou nogal verschillen. Hoe gaat het eigenlijk met je gewicht enzo? Beetje de goede kant op? En je baan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hey henk, post jij eigenlijk alleen maar planningen of ook "aan het eind van de dag" lijstjes? <ppoe planning wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |