aiai de spelers motiveren he !!quote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inverness CT is naar de First Division gedegradeerdDaar ga ik dus snoeihard 4x van verliezen
hehe jonge spelers gekocht!quote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerste wedstrijd CL van 't nieuwe seizoen. (leuke poule weer met ook Sevilla en Arsenal)
[ afbeelding ]
Oh en in de zomer wat leuke regens gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijne spelers, zeker als ze nog kunnen groeienquote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerste wedstrijd CL van 't nieuwe seizoen. (leuke poule weer met ook Sevilla en Arsenal)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha kzwijg al :pquote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat ik erg was met de hoeveelheid berichten hier, maar jij kunt er ook wat van
Whehe, ik heb keepers gezien die het nog ietsje erger deden: die lieten de bal los buiten de 16 en pakten hem weer op: rode kaartquote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef MMUFC het volgende:
In FMC een game met Bradford PA begonnen. In mijn 2e duel kom ik dit tegen:
Is keeper van de tegenstander, en die keeper.. die kan er niet veel van..
Ik heb een keeper gezien die met de bal in zijn handen dood leuk zijn strafschopgebied uitliep..quote:Op maandag 8 april 2013 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, ik heb keepers gezien die het nog ietsje erger deden: die lieten de bal los buiten de 16 en pakten hem weer op: rode kaart
quote:Op maandag 8 april 2013 21:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb een keeper gezien die met de bal in zijn handen dood leuk zijn strafschopgebied uitliep..
Jammer dat die spits zo traag isquote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaakwaarnemersquote:Op maandag 8 april 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
Nieuw contract aangeboden, rib uit mijn lijf en z'n zaakwaarnemer wilde perse weer een afkoopclausule, maar nu 1 van 2.8 mln. Naja, moet dan maar
2017.quote:
Mhwoa, hij is de diepe spits/targetman, die hoeft niet heel snel te zijn.quote:Op maandag 8 april 2013 22:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Jammer dat die spits zo traag is
Dat hebben veel teams jaquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:54 schreef MMUFC het volgende:
Echt wat een elftal ook dat Bradford Park Avenue..
Win je eerst met 3-2 vuit bij de nummer 3 door een goal in de 4e minuut(van de 3) blessuretijd om 7 dagen later met 1-0 bij een club die 2 divisies lager te verliezen in de 2e kwalificatieronde van de FA Cup..
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat toch met spelers die in de basis staan die gaan jammeren dat ze ontevreden zijn omdat ze in de basis willen staan?![]()
Hoe goed zijn je scouts?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga trouwens ook maar eens wat spelers neerplempen hier
Laat trouwens maar, mijn scouts hebben sommige kerels gruwelijk overschat
Ik heb er 2, nummer 1 heeft beoordeling kwal/pot 13/14 en nummer 2 heeft 12/12.quote:
Dat is niet zo heel slecht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er 2, nummer 1 heeft kbeoordeling wal/pot 13/14 en nummer 2 heeft 12/12.
Slechts een beknopt rapport, dat is 99 van de 100x genoegquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel slecht.
Heb je ze ook 3 wedstrijden laten scouten, of slechts een scoutingsrapport aan laten vragen?
Apart trainenquote:Op dinsdag 9 april 2013 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2017.
[..]
Mhwoa, hij is de diepe spits/targetman, die hoeft niet heel snel te zijn.
Maar hij traint inmiddels wel apart om zijn snelheid te verbeteren.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dat toch met spelers die in de basis staan die gaan jammeren dat ze ontevreden zijn omdat ze in de basis willen staan?![]()
Kan per speler he... op z'n naam klikken en dan naar het tabje Training gaan. Daar kun je een spcifieke training voor die speler uitkiezen (snelheid, kracht, afwerken, etc).quote:
Op die manier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan per speler he... op z'n naam klikken en dan naar het tabje Training gaan. Daar kun je een spcifieke training voor die speler uitkiezen (snelheid, kracht, afwerken, etc).
Tuurlijk kan hij een rol aannemen waarbij het niet belangrijk is. Maar snelheid is het grootste wapen in FM, dus trainen erop is een goed idee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
2017.
[..]
Mhwoa, hij is de diepe spits/targetman, die hoeft niet heel snel te zijn.
Maar hij traint inmiddels wel apart om zijn snelheid te verbeteren.
Eraf met zijn hoofd!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik reageer met "we mogen allemaal trots zijn op het resultaat" na het nipte 1-2 verlies tegen koploper Hamilton, daarna zie ik in het tactiekscherm RE (negatief) voor een spelernaam (Holmes) staan, klik er op en lees vervolgens dat die 5e spits/vaste tribuneklant vindt dat ik wel wat ambitieuzer mag zijn
Die gaat zodra het winterstop is maar mooi bij m'n satellietclub Spartans voetballenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |