aiai de spelers motiveren he !!quote:Op maandag 8 april 2013 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inverness CT is naar de First Division gedegradeerdDaar ga ik dus snoeihard 4x van verliezen
hehe jonge spelers gekocht!quote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerste wedstrijd CL van 't nieuwe seizoen. (leuke poule weer met ook Sevilla en Arsenal)
[ afbeelding ]
Oh en in de zomer wat leuke regens gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijne spelers, zeker als ze nog kunnen groeienquote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Eerste wedstrijd CL van 't nieuwe seizoen. (leuke poule weer met ook Sevilla en Arsenal)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha kzwijg al :pquote:Op maandag 8 april 2013 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik dacht dat ik erg was met de hoeveelheid berichten hier, maar jij kunt er ook wat van
Whehe, ik heb keepers gezien die het nog ietsje erger deden: die lieten de bal los buiten de 16 en pakten hem weer op: rode kaartquote:Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef MMUFC het volgende:
In FMC een game met Bradford PA begonnen. In mijn 2e duel kom ik dit tegen:
Is keeper van de tegenstander, en die keeper.. die kan er niet veel van..
Ik heb een keeper gezien die met de bal in zijn handen dood leuk zijn strafschopgebied uitliep..quote:Op maandag 8 april 2013 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, ik heb keepers gezien die het nog ietsje erger deden: die lieten de bal los buiten de 16 en pakten hem weer op: rode kaart
quote:Op maandag 8 april 2013 21:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik heb een keeper gezien die met de bal in zijn handen dood leuk zijn strafschopgebied uitliep..
Jammer dat die spits zo traag isquote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |