Let it go.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 20:08 schreef Chloroform het volgende:
Maar gewoon echt.Braamstruik.
Tering.
Zo hard lachen hier.
quote:
ik zoek hip hop wollah als dit geen hibbedity hop is wollah ik klap je a zemmelquote:
Shitquote:
Niet zo'n grote mond, poephenkie.quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zoek hip hop wollah als dit geen hibbedity hop is wollah ik klap je a zemmel
quote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik zoek hip hop wollah als dit geen hibbedity hop is wollah ik klap je a zemmel
Waarom heb jij geen smaak?quote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Allure_ het volgende:
Ohmygawd waarom heb ik nieuwe album van tyga nog niet.
Meidje tochquote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom heeft bokoesam allemaal nieuwe pokoe uit
waar ben ik geweest afgelopen maanden
In before verhaal over haar criminele scharrelquote:
neh vind deze niet zo dopequote:
je gaat ook tyga tochquote:Op maandag 8 april 2013 20:17 schreef Allure_ het volgende:
Ohmygawd waarom heb ik nieuwe album van tyga nog niet.
zou niet durvenquote:Op maandag 8 april 2013 20:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In before verhaal over haar criminele scharrel.
Daarover gesproken, nog nieuws op dat vlakquote:
quote:
Wil hem nog steedsquote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Daarover gesproken, nog nieuws op dat vlak?
Maar toch ook weer nietquote:
Sick eigenlijk dat ik dat al moest kijken van mijn basisschool vriendinnetje tot aan mijn laatste ex.quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Nestalgie het volgende:
ey gtst is zo kkdom. Zo slecht gespeeld etc.
LOL ALPHA AS FUCKquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sick eigenlijk dat ik dat al moest kijken van mijn basisschool vriendinnetje tot aan mijn laatste ex.
Nee mn zus en ma kijken dit al tering lang. Vroeger was t wel geinig als er iets gebeurde, maar zo irritant hoe slecht het isquote:Op maandag 8 april 2013 20:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sick eigenlijk dat ik dat al moest kijken van mijn basisschool vriendinnetje tot aan mijn laatste ex.
Nooit gevolgd tussendoor en vluchte meestal naar de pc
Jawel. Heb hem al sinds eind februari niet meer aangeraakt. dese meid is gefrustreerd =$quote:
let me seequote:
Vrouwen werken in mysterieuze wegen.quote:
Vind het ook maar treurigquote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee mn zus en ma kijken dit al tering lang. Vroeger was t wel geinig als er iets gebeurde, maar zo irritant hoe slecht het is
hoe is het met je zusquote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee mn zus en ma kijken dit al tering lang. Vroeger was t wel geinig als er iets gebeurde, maar zo irritant hoe slecht het is
Heb je seks met een andere boy gehad in de tussentijd :$?quote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jawel. Heb hem al sinds eind februari niet meer aangeraakt. dese meid is gefrustreerd =$
maar ben aan het detoxen van hem
quote:Op maandag 8 april 2013 20:27 schreef Nestalgie het volgende:
iemand nog andere harde pokoe? Of harde harde met zieke lines 101 barz sessie
Je laten temmen door een wijfquote:Op maandag 8 april 2013 20:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vrouwen werken in mysterieuze wegen.
Zoiets.
:s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |