Ze zijn niet echt grijs grijs.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Grijze allstars![]()
.
Ik twjfel echt diehard.
Ja precies, niet echt eye catchers. Maar ik kan zo snel niet echt bedenken waaronder ik het kan doen, alleen zwarte broeken en misschien een lichte jeans.. Terwijl die grijze onder zowat alles kunnen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt grijs grijs.
GwAarom twijfel je diehard? Bij twijfel altijd doen. Vind persoonlijk die witte gestreepte niet zo bijzonder.
Darklands <3. Vorige maand nog geweest. Prachtige winkel, ze hebben echt alles: Guidi, Viridi-Anne, Julius, CCP you name it they have it. Ook echt een aanslag op je portemonnee , dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
Voor de nieuwe studie was ik op zoek naar een fatsoenlijke zwarte leren tas waar mijn laptop makkelijk in kan en eventuele andere schoolspullen, aan de schouder gedragen kan worden gedragen en best simpel/basic is. En die heb ik gevonden bij COS
Op de webshop zie ik de tas alleen nog in beige/navy maar het is dus dit model:
[ afbeelding ]
Ook nog een super vette jas bij Darklands gevonden, helaas lag hij met 2128 euro een beetje buiten mijn huidige budget
[ afbeelding ]
Ik heb 1x een bestelling gedaan bij Superdry en toen voor mijn vriend een overhemd in maat M gekocht, wat hij meestal heeft, en dat zat echt precies goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:46 schreef einzeinz het volgende:
Doorgaans heb ik bij een t-shirt maat M (medium). Nu heb ik online een t-shirt besteld van Superdry in de maat M.
Zijn die maten overeenkomstig of zit er daar marge in?
Ik weet bv. dat maat M bij Abercrombie & Fitch bij ons een small is...
T-shirt kost me 20 euro (nieuw)
Vet shirt!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:01 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben op zoek naar dit shirt. Weten jullie welk merk dat is?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:51 schreef megamandy het volgende:
Voor de nieuwe studie was ik op zoek naar een fatsoenlijke zwarte leren tas waar mijn laptop makkelijk in kan en eventuele andere schoolspullen, aan de schouder gedragen kan worden gedragen en best simpel/basic is. En die heb ik gevonden bij COS
Op de webshop zie ik de tas alleen nog in beige/navy maar het is dus dit model:
[ afbeelding ]
Ook nog een super vette jas bij Darklands gevonden, helaas lag hij met 2128 euro een beetje buiten mijn huidige budget
Tas is zeker leuk! Cos is wel echt een aanwinst in Rdam
[ afbeelding ]
Bestel je het via de Europese/Engelse site? Want ik heb er noot problemen mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
Wie hier heeft wel eens besteld van forever21.com???
Ik wil mijn bestelling doen, maar elke keer gaat het fout bij 'billing address'!
Er staat geen Nederland bij, terwijl Nederland wel bij de 'shipping destinations' staat? Help me out please, wil heul graag deze bestelling doen!!!
Uhm gewoon forever21.com maar er staat wel 'europe' zeg maar. Ik snap er ook niks van, want iedereen kan gewoon vanuit NL bestellen. Kijk:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bestel je het via de Europese/Engelse site? Want ik heb er noot problemen mee.
Ben er al achter, stond inderdaad op Amerikaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
Staat je landvlaggetje rechts bovenin ook op EU?
Omdat ik op de Amerikaanse site zat blijkbaar krijg ik dan dit:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:54 schreef SEMTEX het volgende:
Hmmm zelf maar eens een account aangemaakt. Aan mijn profiel vervolgens mijn adres toegevoegd (die kun je een naam geven, bijv. 'home'), die kun je vervolgens met de dropdown list kiezen bij 'address name', en het formulier vult zelf alles in (incl. land: Netherlands). Vervolgens kun je bij billing address aangeven dat je je shipping address wilt gebruiken en het moet lukken
Shipping wordt dan waarsch. te duur, dat zag ik laatst op amazon ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik op de Amerikaanse site zat blijkbaar krijg ik dan dit:
'' Delivery is not available for the country or state you selected at this time.
Please select or enter a different shipping address.''
Ja achterlijk, laat me maar betalen, desnoods betaal ik 20 euro verzendkostenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Shipping wordt dan waarsch. te duur, dat zag ik laatst op amazon ook![]()
Je hebt sites die het voor je willen bestellen en importeren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja achterlijk, laat me maar betalen, desnoods betaal ik 20 euro verzendkostenVoor deze bestelling heb ik dat wel over
was vrijdag nog in de Topman op Oxford Street,London... Dat is echt geweldigquote:Op maandag 2 september 2013 16:05 schreef Mylene het volgende:
Andere filialen van de Bijenkorf volgen ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |