PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Dan ben je een verkoudheid mongoolquote:
okquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
welkom bij een nieuwe kommenterrie ken je dat dat je naar de winkel gaat en als je dan bij de kassa bent zeg je dat je snel naar huis moet omdat je anders een umtiti foor foor toe voor 1k mist dat had ik vandaag en toen kwam ik thuis en toen miste ik hem alsnog omdat ik 10 seconden te laat was. sommige mensen letten dus echt niet op
Ben jij daar serieus mee bezig dan?quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
welkom bij een nieuwe kommenterrie ken je dat dat je naar de winkel gaat en als je dan bij de kassa bent zeg je dat je snel naar huis moet omdat je anders een umtiti foor foor toe voor 1k mist dat had ik vandaag en toen kwam ik thuis en toen miste ik hem alsnog omdat ik 10 seconden te laat was. sommige mensen letten dus echt niet op
okquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
ok leuk doeiquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:
quote:
quote:
moeten ze je wel haten en geen medelijden hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
Haters maken je sterker DS2, onthoud dat....
Ik heb geen haters, wel zijn er mensen die mijn video's disliken maar ik kan niet zien wiequote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
Haters maken je sterker DS2, onthoud dat....
quote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen haters, wel zijn er mensen die mijn video's disliken maar ik kan niet zien wie
quote:
quote:
quote:
oh snapquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moeten ze je wel haten en geen medelijden hebben.
Nou, ik ben wel hard gedisstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahha, zoals jij denkt kan ie ookquote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeders
[..]
wow wat?
quote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel hard gedisst
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
gohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
poe poeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
[..]
tjongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
[..]
Oh jee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet mijn team nog maken, zal ff kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef v0lt026 het volgende:
Bakkert/Reemi, wie heeft tijd voor een potje?
oquote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen die op mij reageren maar dat wil niet zeggen dat ze me haten
inb4 ok
quote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef Rijst het volgende:
DS2 we hebben genoeg van jou. Ga lekker ergens anders vrienden zoeken.
Dat zeiden we ook voordat je werd gebandquote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef Rijst het volgende:
DS2 we hebben genoeg van jou. Ga lekker ergens anders vrienden zoeken.
wil je voor het toernooi?quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef v0lt026 het volgende:
Bakkert/Reemi, wie heeft tijd voor een potje?
O snapquote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook voordat je werd geband
quote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
werdt*quote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:
doe normaal mongoolquote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kwam vreemd zaad tegen toen je je moeder befte?
quote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja hoor, ik wil wel, invite me maarquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]ga sneakers kopen ofzo. Dit soort opmerkingen kunnen we hier niet gebruiken
Ik heb wel zin in een pricefix.quote:Op maandag 8 april 2013 17:30 schreef laucas het volgende:
Ik heb weer wat coins op de PS3. Wie heeft er zin in een pricefix?
Wie nog meer? Toefjes?quote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een pricefix.
kakkerlakkeriaans.quote:Op maandag 8 april 2013 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
houduh? is dat een woord?
feyenoords zeker
#verkaptkijkmijeensveelcoinshebbenpostquote:Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, geen zin in prijsafspraken enzo. Ik vaar lekker mn eigen koers wel
haha, nee hoor, maar dan krijg je misschien weer zo'n idioot die gaat undercutten en daar weer gezeur mee. Nu al 2 keer meegemaakt. Plus mijn TP's zitten ook allemaal volquote:Op maandag 8 april 2013 17:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
#verkaptkijkmijeensveelcoinshebbenpost![]()
zou graag meedoen laucas maar heb de coins er momenteel niet voor ben ik bang.quote:
Niet met idioten in zee gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 17:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, nee hoor, maar dan krijg je misschien weer zo'n idioot die gaat undercutten en daar weer gezeur mee. Nu al 2 keer meegemaakt. Plus mijn TP's zitten ook allemaal vol
SIF Willyquote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Reemi het volgende:
Welke Argentijnse keeper is het beste in FUT?
Die van southampton met die kickingquote:Op maandag 8 april 2013 17:42 schreef Reemi het volgende:
Welke Argentijnse keeper is het beste in FUT?
Ja ik rekende de UP als IFquote:
Stuur maar naar bakkertquote:Op maandag 8 april 2013 17:55 schreef v0lt026 het volgende:
Reemi: Bakkert 2 - 1 v0lt026 , of wie de stand dan ook bijhoudt eindelijk..
staat in het bestandje.quote:
?quote:Op maandag 8 april 2013 17:50 schreef detennismaster het volgende:
Leuk begin. Nu nog de andere kant...
[ afbeelding ]
Lijkt me niet?quote:Op maandag 8 april 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
Wat ik me nog wel afvroeg is of je je team gedurende het toernooi nog mag veranderen?
Heeft het team een bepaald thema dat je twijfelt over de andere kant ?quote:
nee okee, maar dat iedereen dat ook weetquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 17:50 schreef detennismaster het volgende:
Leuk begin. Nu nog de andere kant...
[ afbeelding ]
DTM is van de verkeerde kant, dat zoekt hij ook in het team terug. Die homo uit de VS opstellen dus !quote:Op maandag 8 april 2013 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft het team een bepaald thema dat je twijfelt over de andere kant ?Of zoek je iets unieks ?
Maggio > Pepequote:Op maandag 8 april 2013 18:01 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Ogbonna 7 chem. Rechterkant lijkt mij wel sexy.
Ik zoek iets leuks, maar heb het nog niet gevonden. Ik wil geen spits uit de Russian League of een Chileen. Ik ben dus op zoek naar een spits die een 2.5 link heeft met een RW.quote:Op maandag 8 april 2013 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heeft het team een bepaald thema dat je twijfelt over de andere kant ?Of zoek je iets unieks ?
kan niet door chem toch?quote:
Had jij die niet allemaal opgekocht en gediscardquote:Op maandag 8 april 2013 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DTM is van de verkeerde kant, dat zoekt hij ook in het team terug. Die homo uit de VS opstellen dus !
Ja maar ik heb het over het algemeenquote:
Had ik het geld niet voor, anders wel gedaan.quote:Op maandag 8 april 2013 18:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Had jij die niet allemaal opgekocht en gediscard
IF Farfan - IF Pizzaroquote:Op maandag 8 april 2013 18:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zoek iets leuks, maar heb het nog niet gevonden. Ik wil geen spits uit de Russian League of een Chileen. Ik ben dus op zoek naar een spits die een 2.5 link heeft met een RW.
Bijvoorbeeld:
Cisse/Remy - Arfa
Benzema - Di Maria
etc.
Als ik eenmaal dat duo heb gevonden is het hopelijk makkelijk om het team af te maken.
Daarnet bijna precies dat team samengesteld, was zelf ook al even flink aan het puzzelen geweest. Wie zou je dan in de spits doen? Remy, Cisse of Ba?quote:Op maandag 8 april 2013 18:01 schreef laucas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen Ogbonna 7 chem. Rechterkant lijkt mij wel sexy.
68 pace no thanks.quote:
Je hebt zieke wingers dus Pizzaro is alleen een kanon voorin in de 16.quote:
Wookquote:
te duur / te duurquote:Op maandag 8 april 2013 18:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je hebt zieke wingers dus Pizzaro is alleen een kanon voorin in de 16.
of Sanchez - Messi / Di Maria - Messi
Iets met Witsel?quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef Rijst het volgende:
Ey Kagawa is trouwens echt slecht. Weet iemand hoe ik Honda erin kan krijgen? Perisic en Olic wil ik best opofferen. [ afbeelding ]
IF Gomez met IF Lamela?quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
te duur / te duur
Higuain is kuttttttt
Nigga u ain't witnessed SIF Higuainquote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
te duur / te duur
Higuain is kuttttttt
Ik ga nu nog 1 tegen v0lt, dan kun je tegen hem of mijquote:
Tosic en Doumbia?quote:Op maandag 8 april 2013 18:09 schreef Rijst het volgende:
Ey Kagawa is trouwens echt slecht. Weet iemand hoe ik Honda erin kan krijgen? Perisic en Olic wil ik best opofferen. [ afbeelding ]
Genoeg keus. Of je gooit de linkerkant om want die Beausejour is ook niet onvervangbaar.quote:Op maandag 8 april 2013 18:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Daarnet bijna precies dat team samengesteld, was zelf ook al even flink aan het puzzelen geweest. Wie zou je dan in de spits doen? Remy, Cisse of Ba?
Ik wacht wel even danquote:Op maandag 8 april 2013 18:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Add me maar (v0lt026) , als Bakkert niet opschiet spelen wij wel
eigenlijk is Baje een kloon van jouquote:Op maandag 8 april 2013 18:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Baje is vrij betrouwbaar op het gebied van pricefixen..
Jullie zien alleen zijn 'darkside'
wilt ie ook een ronaldo'tje lenen?quote:Op maandag 8 april 2013 18:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Mooi, ik heb nu een zekere Wouter die 2 miljoen coins wil overnemen
Hmm, nog niet eens zo gek.quote:
ahhahahah skkltje heb je m gekocht ?quote:Op maandag 8 april 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
TWD Survival Instinct
dat spel is serieus 4 uur lang ofzo
suits, game of thrones, breaking bad, the wirequote:Op maandag 8 april 2013 18:22 schreef Revontulet het volgende:
Iemand nog suggesties voor goeie series om te kijken? Heb al zomervakantie en verveel me nu al
Ziekquote:Op maandag 8 april 2013 18:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Na 3 mails heen en weer is het geregeld. ¤240 betaalt 'ie
Wtfquote:Op maandag 8 april 2013 18:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Na 3 mails heen en weer is het geregeld. ¤240 betaalt 'ie
Belachelijk. En dan zeker een team maken met allemaal vedettes op 6 chemquote:Op maandag 8 april 2013 18:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Na 3 mails heen en weer is het geregeld. ¤240 betaald 'ie
Braking bad gezien, GoT ga ik ook is aan beginnen inderdaadquote:Op maandag 8 april 2013 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
suits, game of thrones, breaking bad, the wire
weet niet wat je al gezien hebt
klinkt goedquote:
Suitsquote:Op maandag 8 april 2013 18:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
suits, game of thrones, breaking bad, the wire
weet niet wat je al gezien hebt
Money to blowquote:Op maandag 8 april 2013 18:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Na 3 mails heen en weer is het geregeld. ¤240 betaald 'ie
2 mil dat is zo op natuurlijkquote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef laucas het volgende:
[..]
Belachelijk. En dan zeker een team maken met allemaal vedettes op 6 chem
The Wire The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDbquote:Op maandag 8 april 2013 18:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Braking bad gezien, GoT ga ik ook is aan beginnen inderdaadWat voor series zijn Suits en the wire?
out? Hhihiquote:Op maandag 8 april 2013 18:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
The Wire The Wire (TV Series 2002–2008) - IMDb
wordt door veel als de beste serie ooit gezienWel aardig out maar wel een must see nog steeds
En suits Suits (TV Series 2011– ) - IMDb ook erg goed
Bmo89 (een user die veel vrienden heeft gemaakt in de korte tijd dat hij hier was) kocht ooit 400k voor 60 euro bij mij.quote:
quote:
Die 2 miljoen verdien je toch zo weer terug of niet?quote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bmo89 (een user die veel vrienden heeft gemaakt in de korte tijd dat hij hier was) kocht ooit 400k voor 60 euro bij mij.
Drie dagen later had hij, door een misclick, 200k geboden op een squadfitnessDaardoor besloot hij om nog eens 500k van mij te kopen
200k bieden op squadfitnessquote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Bmo89 (een user die veel vrienden heeft gemaakt in de korte tijd dat hij hier was) kocht ooit 400k voor 60 euro bij mij.
Drie dagen later had hij, door een misclick, 200k geboden op een squadfitnessDaardoor besloot hij om nog eens 500k van mij te kopen
Nee want Djeetje is mijn markt nu kapot aan het makenquote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want hij is voor PSV
[..]
Die 2 miljoen verdien je toch zo weer terug of niet?
Kwam door dat Engels in je Nederlandse zinquote:Op maandag 8 april 2013 18:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]wtf. ik ga een keer wat langer naar school, ik word gelijk gestraft.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wie het eerst mijn friend request accepteert
Valbuena heeft helemaal geen SIFquote:Op maandag 8 april 2013 18:36 schreef Maver24 het volgende:
Iemand van hier al wel eens met SIF Valbuena gespeeld ?, lijkt me wel tof met Fanni als RB , tripple link
quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef jepperdeprep het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniaal
Vind dat wel fijn. Als ik met 2 spitsen speel gaan de voorzetten altijd naar de kleinste.quote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Naast Havenaar zou ik Kerzhakov doen. Anders heb je met Dzyuba twee aanspeelpunten
ja isgoedquote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef Reemi het volgende:
Gg bakkertHattrick Guarin
Rematch ook meteen?
ok. Dat zijn beste schommelingen zegquote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef vandermar het volgende:
Het komt de hele week niet boven de 10 graden uit. ZOndag ineens boven de 20 en daarna gewoon weer 10 graden of minder
Deze lijkt mij leuker dan de vorigequote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef vandermar het volgende:
DIE NIEUWE ZOMBIES TRAILER
JIZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ziet er wel vet uit die kleine stukjes die je te zien krijgt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deze lijkt mij leuker dan de vorige
Maar ik ga hem niet kopenquote:Op maandag 8 april 2013 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit die kleine stukjes die je te zien krijgt.
Jouw 2e goal was ook een sweatyquote:
Vind een voorzet wel iets anders dan 1-op-1 afleggen met de keeper, maar het maakt niet uit.quote:
oepsquote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind een voorzet wel iets anders dan 1-op-1 afleggen met de keeper, maar het maakt niet uit.
Ik heb nog geen een potje gespeeldquote:
Invite sentquote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind een voorzet wel iets anders dan 1-op-1 afleggen met de keeper, maar het maakt niet uit.
zijn er in jullie poule al potjes gespeeld?quote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/155179427
![]()
Ik in ieder geval nog nietquote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn er in jullie poule al potjes gespeeld?
dat is mooi...quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik in ieder geval nog niet![]()
Waarschijnlijk kan ik morgen wel een paar potjes spelen
het is gewoon een kutprogramma, maar daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef vandermar het volgende:
Eddy Zoey > Die homo die nu take me out doet
Nou wat bijzonderquote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef TBakkert het volgende:
Dat stats van MOTM Mikel
daar had ik wat mee moeten doen
Echt een goede CDMquote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef TBakkert het volgende:
Dat stats van MOTM Mikel
daar had ik wat mee moeten doen
Die zijn inderdaad vrij bijzonder ja, niet zo heel veel CDM's die dat hebben ja.quote:
hoeveel geworden?quote:
Ja geen idee, vraag het aan die homo presentator.quote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
vdm wat zijn dat voor lelijke sloeries bij Take me out
Het programma was al niet zo top maar nu staan er ook alleen maar lelijke wijven en lady gaga look al likesquote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja geen idee, vraag het aan die homo presentator.
Ik mis Eddy Zoey, het hele programma is nu kut
geeft de volgende stand:quote:
Ik zou haar niet eens aan mijn hond voorstellen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Je zal maar met dit ding thuis komen vdm
vanderhund woef woefquote:Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou haar niet eens aan mijn hond voorstellen.
Elke keer als ik dat lees, moet ik van binnen heel hard lachenquote:
Ik zat een keer met hem in de party en het enige wat ik hoorde was fries en het blaffen van een hondquote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees, moet ik van binnen heel hard lachen
Paar maanden terug was het altijd wel grappig. Was ik in een party en spelletje aan het doen ging mijn hond ineens lopen klieren en blaffenquote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees, moet ik van binnen heel hard lachen
Koop een macbook. Waardevast die dingen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Laptop maken kost me ¤140, omdat me windows key vervaagd is en dus niet te lezen
Maar aangezien hij al 2 jaar oud is en het schanier van de rechter kant van het beeldscherm kapot is.
Is het dan niet verstandiger om een hele nieuwe te halen ?
zo'n reparatie is (bijna) nooit echt 140 euro waard. Gewoon een nieuwe kopen, GJE²quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
Laptop maken kost me ¤140, omdat me windows key vervaagd is en dus niet te lezen
Maar aangezien hij al 2 jaar oud is en het schanier van de rechter kant van het beeldscherm kapot is.
Is het dan niet verstandiger om een hele nieuwe te halen ?
quote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Paar maanden terug was het altijd wel grappig. Was ik in een party en spelletje aan het doen ging mijn hond ineens lopen klieren en blaffen
quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
Alle me geld van unibet op united gezet, ben benieuwd![]()
![]()
Goeie keuzequote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Kamikazie het volgende:
Alle me geld van unibet op united gezet, ben benieuwd![]()
![]()
Dat was laatst ja en ook nog de Kast kwam voorbijquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ging je dit voor me vertalen
laten we het hopenquote:
Hopen doe je op de wcquote:
Wat schattigquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen ging je dit voor me vertalen
Hardeschijf is ook kapotquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zo'n reparatie is (bijna) nooit echt 140 euro waard. Gewoon een nieuwe kopen, GJE²
Die keeper is 2 turven hoogquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was laatst ja en ook nog de Kast kwam voorbij
Nieuwequote:Op maandag 8 april 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hardeschijf is ook kapot
Dus hardeschijf + windows + schanier.
En over half tot 1 jaar zal hij weer kapot zijn.
Als ik win is het goed voor jou, dan gaan al die ekkies nogmaals rond en haal ik misschien de 150 welquote:
Dat valt niet in mijn prijs categorie.quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop een macbook. Waardevast die dingen.
Zou ik ook niet doen als vader. Kind gaat er maar een weekje of 2 voor werkenquote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat valt niet in mijn prijs categorie.
Helemaal als me vader al smoesjes verzint als ik een hd pvr wil.
Ook dat nog.quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik win is het goed voor jou, dan gaan al die ekkies nogmaals rond en haal ik misschien de 150 wel
en terecht.quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat valt niet in mijn prijs categorie.
Helemaal als me vader al smoesjes verzint als ik een hd pvr wil.
Heb toch geen tijd.quote:Op maandag 8 april 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als vader. Kind gaat er maar een weekje of 2 voor werken
quote:
Waarvan? Als je geen werk hebt heb je ook geen pieken lullo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb toch geen tijd.
En heb al meerdere malen gezegd dat ik het later terug betaal
lul, door jóu dacht ik dat het bijna begon alquote:
Ik ga profvoetballer worden.quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarvan? Als je geen werk hebt heb je ook geen pieken lullo.
Dat zou ik op financieel gebied als eerste in de opvoeding meenemen: Geld lenen kost geld, eerst sparen bespaart geld.quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb toch geen tijd.
Nee joh, 9 uur toch?quote:Op maandag 8 april 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lul, door jóu dacht ik dat het bijna begon al
Dan voedt je je kinderen helemaal verkeerd op. Geld moet rollen anders gaat de economie naar de tering .quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zou ik op financieel gebied als eerste in de opvoeding meenemen: Geld lenen kost geld, eerst sparen bespaart geld.
quote:
Geen tijd? Je speelt veel FIFA en zit hier de halve dag..quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb toch geen tijd.
Ik heb ook helemaal geen kinderenquote:Op maandag 8 april 2013 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan voedt je je kinderen helemaal verkeerd op. Geld moet rollen anders gaat de economie naar de tering .
dat denk jequote:
Als je wel kinderen neemt, zorg dan dat je ze goed opvoedt, dan worden ze vanzelf wel voor AZquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |