PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Ps3 toernooi:quote:Er zijn 8 combinaties van 4 landen gemaakt. Als een user een bepaalde combinatie krijgt toegewezen, dan mag hij alleen spelers uit deze 4 landen gebruiken. Ook moet elk land minimaal 1 vertegenwoordiger in het team hebben. Bij de loting worden de namen van alle deelnemers ingevoerd in een list randomizer en zo krijg je je nummertje toegewezen. Als jij op nummer 1 terechtkomt, dan moet jij een team maken met spelers uit de landen van combinatie 1. Alle combinaties hieronder in de spoiler.
Er zijn 2 poules van 4 users die dan een hele competitie tegen elkaar spelen(dat is 2 keer tegen iedere user). De nummers 1 en 2 van deze poules gaan door naar de kruisfinales, dus nummer 1 van poule 1 tegen de nummer 2 van poule 2. Zo speelt dus de nummer 2 van poule 1 tegen de nummer 1 van poule 2.
lijstje met alle deelnemers:
TBakkert
Rolls-Reus
Dion_v_k
Djeetje
El-blanchito
Reemi
V0lt026
x1N2ition
Spoiler met alle combinaties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poule 1:
V0lt026
Reemi
Rolls-Reus
TBakkert
Poule 2:
x1N2ition
Dion_v_k
el-blanchito
DjeetjeHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Dan ben je een verkoudheid mongoolquote:
okquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
welkom bij een nieuwe kommenterrie ken je dat dat je naar de winkel gaat en als je dan bij de kassa bent zeg je dat je snel naar huis moet omdat je anders een umtiti foor foor toe voor 1k mist dat had ik vandaag en toen kwam ik thuis en toen miste ik hem alsnog omdat ik 10 seconden te laat was. sommige mensen letten dus echt niet op
Ben jij daar serieus mee bezig dan?quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
welkom bij een nieuwe kommenterrie ken je dat dat je naar de winkel gaat en als je dan bij de kassa bent zeg je dat je snel naar huis moet omdat je anders een umtiti foor foor toe voor 1k mist dat had ik vandaag en toen kwam ik thuis en toen miste ik hem alsnog omdat ik 10 seconden te laat was. sommige mensen letten dus echt niet op
okquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
ok leuk doeiquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:
quote:
quote:
moeten ze je wel haten en geen medelijden hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
Haters maken je sterker DS2, onthoud dat....
Ik heb geen haters, wel zijn er mensen die mijn video's disliken maar ik kan niet zien wiequote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
Haters maken je sterker DS2, onthoud dat....
quote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen haters, wel zijn er mensen die mijn video's disliken maar ik kan niet zien wie
quote:
quote:
quote:
oh snapquote:Op maandag 8 april 2013 17:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moeten ze je wel haten en geen medelijden hebben.
Nou, ik ben wel hard gedisstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahha, zoals jij denkt kan ie ookquote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je moeders
[..]
wow wat?
quote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel hard gedisst
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
[..]
okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
OhjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
gohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
poe poeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
[..]
tjongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
[..]
Oh jee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
NouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet mijn team nog maken, zal ff kijkenquote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef v0lt026 het volgende:
Bakkert/Reemi, wie heeft tijd voor een potje?
oquote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het zijn altijd dezelfde mensen die op mij reageren maar dat wil niet zeggen dat ze me haten
inb4 ok
quote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef Rijst het volgende:
DS2 we hebben genoeg van jou. Ga lekker ergens anders vrienden zoeken.
Dat zeiden we ook voordat je werd gebandquote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef Rijst het volgende:
DS2 we hebben genoeg van jou. Ga lekker ergens anders vrienden zoeken.
wil je voor het toernooi?quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef v0lt026 het volgende:
Bakkert/Reemi, wie heeft tijd voor een potje?
O snapquote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook voordat je werd geband
quote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
werdt*quote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |