Ik heb er nog zo'n 5 seconden over getwijfeld, waarna ik me realiseerde dat het me niet interesseerde.quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Piye het volgende:
Politie is enkelvoud, het is dus "politie bestaat uit luie honden". Tsja en dat alle agenten klootzakken zijn is natuurlijk algemeen bekend. Ik heb het niet voor niets op m'n rug staan.
Ha dan zal jij je nu wel dom voelen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik heb er nog zo'n 5 seconden over getwijfeld, waarna ik me realiseerde dat het me niet interesseerde.
Hoezo dat dan?quote:
Nee hoor, ik voel mij nog steeds groot en sterk hoor.quote:
Je hebt toch geen acab getatoeëerd he? Dan ben je echt een mongool.quote:Op maandag 8 april 2013 17:03 schreef Piye het volgende:
Politie is enkelvoud, het is dus "politie bestaat uit luie honden". Tsja en dat alle agenten klootzakken zijn is natuurlijk algemeen bekend. Ik heb het niet voor niets op m'n rug staan.
Nee, ik heb een appel, een citroen, een aardbei en een banaan getattoeërd. Voor acab kan je namelijk een boete krijgen, maar de echte mannetjes weten wel waar het voor staat.quote:Op maandag 8 april 2013 19:21 schreef 75020 het volgende:
[..]
Je hebt toch geen acab getatoeëerd he? Dan ben je echt een mongool.
Meen je niet?quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ik heb een appel, een citroen, een aardbei en een banaan getattoeërd. Voor acab kan je namelijk een boete krijgen, maar de echte mannetjes weten wel waar het voor staat.
Ja tattoos zijn permanent, dus als je er 1 neemt, moet het wel iets zijn dat uit de grond van je hart komt. In dit geval is dat mijn haat voor de politie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja tattoos zijn permanent, dus als je er 1 neemt, moet het wel iets zijn dat uit de grond van je hart komt. In dit geval is dat mijn haat voor de politie.Pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, ik heb een appel, een citroen, een aardbei en een banaan getattoeërd. Voor acab kan je namelijk een boete krijgen, maar de echte mannetjes weten wel waar het voor staat.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Piye het volgende:
Ja tattoos zijn permanent, dus als je er 1 neemt, moet het wel iets zijn dat uit de grond van je hart komt. In dit geval is dat mijn haat voor de politie.Waar komt die haat vandaan? Hebben ze je een bon gegeven voor fietsen zonder licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je denkt toch niet echt dat ik tattoos ga wijden aan de politie?quote:Op maandag 8 april 2013 22:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar komt die haat vandaan? Hebben ze je een bon gegeven voor fietsen zonder licht?
Ik las dat en dacht: WTF Piye wat doe je met mijn beeldvorming van jequote:Op maandag 8 april 2013 22:54 schreef Piye het volgende:
Je denkt toch niet echt dat ik tattoos ga wijden aan de politie?
Ik vind agenten wel homo's hoor, daar niet van, maar ik ben geen complete mongool.
Echt he, ik haat fruit.quote:Op maandag 8 april 2013 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik las dat en dacht: WTF Piye wat doe je met mijn beeldvorming van je![]()
Jij was niet aantrekkelijk genoegquote:Op maandag 8 april 2013 23:33 schreef pussycatdoll het volgende:
Ts is op 12 jarige leeftijd verkracht
Jawel hij deed mij eerstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 23:37 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jawel hij deed mij eerst
Verkapte homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |