SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ja die is wel nicequote:Op maandag 8 april 2013 16:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee,inderdaad. Maar die kaviaar wel.
Dadels zijn ook lekker.quote:Op maandag 8 april 2013 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo?! Gewoon oude kaas of zalm of toastjes of omnomnom.
Spruitjes en dingen met witlof.quote:
Ik zie vaak Noord-Afrikanen het kopen in de supermarkt, maar zelf nog nooit gegeten. Waar smaakt het naar?quote:Op maandag 8 april 2013 16:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dadels zijn ook lekker.
En het enige goede wat uit Noord-Afrika komt
quote:Op maandag 8 april 2013 16:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dadels zijn ook lekker.
En het enige goede wat uit Noord-Afrika komt
naar dadelsquote:Op maandag 8 april 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie vaak Noord-Afrikanen het kopen in de supermarkt, maar zelf nog nooit gegeten. Waar smaakt het naar?
Dat bedoel ik dusquote:
Heb je nog wel toastjes dan?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een peniskoker he?
Kan het niet ergens mee vergelijken dan een vrucht met een honingachtige vruchtvlees.quote:Op maandag 8 april 2013 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie vaak Noord-Afrikanen het kopen in de supermarkt, maar zelf nog nooit gegeten. Waar smaakt het naar?
jij bedoelt een dadel?quote:Op maandag 8 april 2013 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan het niet ergens mee vergelijken dan een vrucht met een honingachtige vruchtvlees.
Dat klinkt niet slecht.quote:Op maandag 8 april 2013 16:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan het niet ergens mee vergelijken dan een vrucht met een honingachtige vruchtvlees.
Zo praat je niet over mijn toekomstige vrouw he!quote:
Is het ook niet, als ik eraan denk begin ik al te kwijlenquote:
Werksequote:
quote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn toekomstige vrouw he!
Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 8 april 2013 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
Echt, een atoombom op dat hele 1dayfly hoor
Ik heb gvd nog nietsquote:Op maandag 8 april 2013 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat.
Ligt eraan wat je kan krijgenquote:Op maandag 8 april 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog niets
En dat is dan ook meteen alles: NIETS-zeggende mails.
Je kan normaal doen, boos reageren, geduld hebben het heeft gewoon geen enkel nut
Kan ik inmiddels al gaan eisen?
Heb je hem al wel betaald?quote:Op maandag 8 april 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb gvd nog niets
En dat is dan ook meteen alles: NIETS-zeggende mails.
Je kan normaal doen, boos reageren, geduld hebben het heeft gewoon geen enkel nut
Kan ik inmiddels al gaan eisen?
Hoe lang wacht je al?quote:Op maandag 8 april 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wil ik gewoon mijn bestelde Sonos
Ja, maar heb ook al mail contact dus zie het nut niet echtquote:
5 werkdagen... toen die voorbij waren mailen... 3 opties gekregen, 12 xtra werkdagen wachten op zwarte sonos, 3 werkdagen wachten op de witte, of geld terugquote:Op maandag 8 april 2013 16:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Binnen hoeveel dagen/weken zou het bezorgd worden?
Lekker dan.quote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook al mail contact dus zie het nut niet echt
[..]
5 werkdagen... toen die voorbij waren mailen... 3 opties gekregen, 12 xtra werkdagen wachten op zwarte sonos, 3 werkdagen wachten op de witte, of geld terug
Gekozen voor de witte (wat eerst geen eens een optie was)
Vervolgens stond verwachte verzenddatum op 3-4.. savonds veranderd naar 5-4 en toen 4-4 maar even gebeld. Mevrouw verwachte geen verdere vertraging. Nu staat verwachte verzenddatum op 9-4
Voor boze berichten op een medium als facebook zijn tegenwoordig bedrijven best gevoelig.quote:Op maandag 8 april 2013 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, maar heb ook al mail contact dus zie het nut niet echt
[..]
5 werkdagen... toen die voorbij waren mailen... 3 opties gekregen, 12 xtra werkdagen wachten op zwarte sonos, 3 werkdagen wachten op de witte, of geld terug
Gekozen voor de witte (wat eerst geen eens een optie was)
Vervolgens stond verwachte verzenddatum op 3-4.. savonds veranderd naar 5-4 en toen 4-4 maar even gebeld. Mevrouw verwachte geen verdere vertraging. Nu staat verwachte verzenddatum op 9-4
Ik kan alleen op een bericht reageren. Niet mijn gal spuien op de pagina zelfquote:Op maandag 8 april 2013 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor boze berichten op een medium als facebook zijn tegenwoordig bedrijven best gevoelig.
Dat is klotequote:Op maandag 8 april 2013 16:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan alleen op een bericht reageren. Niet mijn gal spuien op de pagina zelf
Kipquote:Op maandag 8 april 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar even mijn agressie wegwerken met een groot vleeschmesch en KIP
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 april 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Charlie kan ook zo kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And I am not impressed![]()
Wacht maar tot ik met dat mes voor je neus sta ...quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Charlie kan ook zo kijken.
And I am not impressed
Muhahaha kan niet.quote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef rival het volgende:
hey maar al die meet drama was nog helemaal niet duidelijk in het vorige topic, waarom gaat dat niet door?
Ook dan niet.quote:Op maandag 8 april 2013 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik met dat mes voor je neus sta ...![]()
True.. ik ben verre van gevaarlijkquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dan niet.
Zodra je met een vuurwapen op een afstand van me staat dat ik er niet direkt bij kan ga ik me zorgen maken.
quote:Op maandag 8 april 2013 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hij wordt vermist he, Grumpy CatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Hmmm, dat is een plotselinge ommezwaai.quote:Op maandag 8 april 2013 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True.. ik ben verre van gevaarlijk
Knuffelen?
doe mij dat vuurwapen maarquote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook dan niet.
Zodra je met een vuurwapen op een afstand van me staat dat ik er niet direkt bij kan ga ik me zorgen maken.
Prima toch?quote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat wist ik wel, maar de drama stopt zo ineens.....
Ik zal het mes eerst netjes weg leggen hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is een plotselinge ommezwaai.
I'm thinking it's a trap.
Zie DM.quote:Op maandag 8 april 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
ja dat wist ik wel, maar de drama stopt zo ineens.....
Klootzakquote:Op maandag 8 april 2013 17:06 schreef rival het volgende:
hey maar al die meet drama was nog helemaal niet duidelijk in het vorige topic, waarom gaat dat niet door?
Ok, dan is het goed.quote:Op maandag 8 april 2013 17:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zal het mes eerst netjes weg leggen hoor![]()
Waarom gaat alles via dm...quote:
Nodig ik hem ergens voor uit? Nee.quote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom gaat alles via dm...andere mensen zouden ook gaan.
DAT DUS!!quote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet te vertrouwen die Rotterdammersquote:
Oh dan is het goed.quote:
Dit dus.quote:Op maandag 8 april 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
jullie maken jezelf allemaal veel te druk.
lighten up.
we roddelen een beetje over je... niks meer, niks minder....quote:Op maandag 8 april 2013 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uhuh.quote:
Pffft fuuuuuuquote:Op maandag 8 april 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
we roddelen een beetje over je... niks meer, niks minder....
Hij is weer helemaal de oude. Lekker klaar met de dierenarts totdat de kleine zijn ballen moet verliezen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles weer beter na het dierenarts bezoek?
Moet ik ze inelkaar slaan?quote:
Je denkt dat men van jou onder de indruk raakt?quote:
de enige die ik hier de hele dag zie janken ben jij... verder niemand. geen 1 persoon.quote:Op maandag 8 april 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Mag ik het zat zijn? Je roept iets al weken en dan dan maak je het een keer niet zo heel vriendelijk duidelijk en meteen janken dit dat alles.
Arme Twiquote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal de oude. Lekker klaar met de dierenarts totdat de kleine zijn ballen moet verliezen.
quote:Op maandag 8 april 2013 16:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn toekomstige vrouw he!
Awww, heeft ie ze eindelijk alle 2, raakt ie ze kwijt. Arm beest.quote:Op maandag 8 april 2013 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is weer helemaal de oude. Lekker klaar met de dierenarts totdat de kleine zijn ballen moet verliezen.
Sorry, ik vergat het woord "laten" er tussen te voegen.quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je denkt dat men van jou onder de indruk raakt?
Wil je mijn whatsapp lezen?quote:Op maandag 8 april 2013 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
de enige die ik hier de hele dag zie janken ben jij... verder niemand. geen 1 persoon.
Hij mag nog wel 3 maandjes met zijn 2 balletjes rondlopen hoor.quote:Op maandag 8 april 2013 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Awww, heeft ie ze eindelijk alle 2, raakt ie ze kwijt. Arm beest.
Dramaqueenquote:Op maandag 8 april 2013 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je mijn whatsapp lezen?
Ik ben dan ook de enige die een FOK!meet op FOK! bespreekt ipv sneaky op whatsapp waar de helft van de mensen wordt vergeten.
Maar weet je wat, tieft lekker allemaal in elkaar. Echt helemaal klaar mee nu
Veilig rijden babieee.quote:
Ik heb geen whatsapp.quote:
Ga je twitje nog verrassen vandaag?quote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij mag nog wel 3 maandjes met zijn 2 balletjes rondlopen hoor.
Ik zou een grote doos sushi halen. Maar dat kan dus morgen pas. Hij krijgt wel een Weber BBQ van me.quote:Op maandag 8 april 2013 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsapp.
[..]
Ga je twitje nog verrassen vandaag?
Ze doet nooit lief tegen mij.quote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veilig rijden babieee.
En huppelmuts doe es lief tegen de allergeweldigste man ter wereld!
Hehehehe. Geef hem maar een kusje van mij als je thuiskomtquote:Op maandag 8 april 2013 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou een grote doos sushi halen. Maar dat kan dus morgen pas. Hij krijgt wel een Weber BBQ van me.Kunnen we deze zomer tenminste weer BBQ'en. Dit keer met kolen, dan kan Faxie zijn wenkbrauwen tenminste houden.
Met of zonder tong?quote:Op maandag 8 april 2013 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Geef hem maar een kusje van mij als je thuiskomt
quote:
tuurlijk welquote:Op maandag 8 april 2013 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]ik weet ook niet of jij het verdient!
Ik ging wat omspoelen, deed de kraan iets te hard open en aangezien het hol was weet je wel het effect.... Gezicht nat...quote:
Dit heb ik ongeveer om de dag. Je zou denken dat je wat leert, na een tijd.quote:Op maandag 8 april 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging wat omspoelen, deed de kraan iets te hard open en aangezien het hol was weet je wel het effect.... Gezicht nat...
Priceless voor degene die het zou zien... Gelukkig was dat niemand en moest ik om me eigen dommigheid lachen.
Desalniettemin ben ik niet te beroerd dit heugelijke feit met jullie te delen
En ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op maandag 8 april 2013 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit heb ik ongeveer om de dag. Je zou denken dat je wat leert, na een tijd.
I'm special.quote:Op maandag 8 april 2013 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was
Iedereen is speciaal op zijn eigen manierquote:Op maandag 8 april 2013 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik speciaal was
Ik heb dat altijd bij van die soeplepels en dergelijke.quote:Op maandag 8 april 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging wat omspoelen, deed de kraan iets te hard open en aangezien het hol was weet je wel het effect.... Gezicht nat...
Priceless voor degene die het zou zien... Gelukkig was dat niemand en moest ik om me eigen dommigheid lachen.
Hai K'neeltje!quote:
Lepels doen dat ook weet ik uit ervaringquote:Op maandag 8 april 2013 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en pollepels ook ....quote:Op maandag 8 april 2013 18:07 schreef rival het volgende:
[..]
Lepels doen dat ook weet ik uit ervaring
Wat ga je doen dan?quote:
Haiquote:
Oew.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veilig rijden babieee.
En huppelmuts doe es lief tegen de allergeweldigste man ter wereld!
Hoe is 't?quote:
Ook hoiquote:
Meh.. Beetje chagrijnigquote:
Heyquote:
Heb je weer een geen idee dag?quote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
[..]
Meh.. Beetje chagrijnigVraag me niet waarom, geen idee
Met jou?
Bah, vervelend. Maar ja, dat hebben we allemaal wel eens. Hopen dat het snel over is.quote:Op maandag 8 april 2013 18:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook hoi![]()
[..]
Meh.. Beetje chagrijnigVraag me niet waarom, geen idee
Met jou?
Krullebolquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik verwacht natuurlijk dat jij mij vermaakt en dat t dan zo weer beter isquote:Op maandag 8 april 2013 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah, vervelend. Maar ja, dat hebben we allemaal wel eens. Hopen dat het snel over is.
Met mij wel goed. Morgen eerder beginnen, dus om 6 uur al naast mijn bed staan. Daar heb ik weinig zin in.
Die wil ik ook wel eens slaan. Beetje tabak strooien over de door mij pas gedweilde vloer.quote:Op maandag 8 april 2013 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krullebol
[..]
JaTijd om eens een "ik weet het wel, maar jullie kunnen gewoon een dikke middelvinger" dag te krijgen
.. Dat lijkt me wel eens leuk.. En dan dus met een geldig excuus stomme scholiertjes slaan
quote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een medicijn tegen chagrijn.Een hamsterslet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een medicijn tegen chagrijn.Nee doe caffia dan, hamsters zijn gewoon monsters, maar dan pocketsizeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wie doet datquote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel eens slaan. Beetje tabak strooien over de door mij pas gedweilde vloer.
Je hebt wel hoge verwachtingen van me. Ik krijg een flashback naar m'n jeugd.quote:Op maandag 8 april 2013 18:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk dat jij mij vermaakt en dat t dan zo weer beter is
WHUUUUUT dat is veel te vroeg.. Ik zal ze slaan voor je
Hehe, dat is wel leuk jaquote:Op maandag 8 april 2013 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krullebol
[..]
JaTijd om eens een "ik weet het wel, maar jullie kunnen gewoon een dikke middelvinger" dag te krijgen
.. Dat lijkt me wel eens leuk.. En dan dus met een geldig excuus stomme scholiertjes slaan
Draw me like one of your French girls.quote:
Ik heb er een verkleed als een dino, speciaal voor jouquote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee doe caffia dan, hamsters zijn gewoon monsters, maar dan pocketsize
O, dat is gelukkig mooi op tijd. Dan kan ik nog meeluisteren.quote:
Sorry, ik zal het niet weer doenquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt wel hoge verwachtingen van me. Ik krijg een flashback naar m'n jeugd.
Ik moet de ramen zemen. Op zich wel leuk om te doen.
quote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Draw me like one of your French girls.
[..]
Ik heb er een verkleed als een dino, speciaal voor jou
[ afbeelding ]
Gaan ze in het restaurant een beetje sigaretjes draaien. Doe dat thuis of zo.quote:Op maandag 8 april 2013 18:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie doet dat.. Zonde van de tabak ook nog eens
Ja ook, maar ook omdat ik t in dat geval gewoon zwaar heb u_uquote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, dat is wel leuk ja
En eh... Omdat ze irritant zijn?
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het is leuk vergeleken met andere dingen. Maar lekker soppen met een spons is nooit weg.quote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet weer doenspijt me al
![]()
Vind je dat leuk ja? Je mag de mijne ook wel een keer doen hoor
Die was tof jaquote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij die foto moet ik denken aan South Park, met cavia's in schattige pakjes.
Dit is wat ik lasquote:Op maandag 8 april 2013 18:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is leuk vergeleken met andere dingen. Maar lekker soppen met een spons is nooit weg.![]()
Alleen jammer dat de ramentrekker van kutkwaliteit is, dan krijg je het niet helemaal mooi droog.
Welke aflevering was dat?quote:Op maandag 8 april 2013 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij die foto moet ik denken aan South Park, met cavia's in schattige pakjes.
Ik had vroeger ook een dinopakje, dat daar op leek. Maar dan bruinachtig in plaats van blauw. Toen deed ik mee aan de kostuumwedstrijd. Ik won niet.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 8 april 2013 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ook, maar ook omdat ik t in dat geval gewoon zwaar heb u_u
Ik denk dat ze je onbewust boodschappen stuurt, zo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit is wat ik las
....................
....................
Ok ik weet t.. Ik ben walgelijk
Kutclowns, altijd clowns.. Kill 'em all with fire.. Jouw caffiaoutfit was gewoon de winnende outfit kaneel, iemand heeft de jury omgekochtquote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat?
[..]
Ik had vroeger ook een dinopakje, dat daar op leek. Maar dan bruinachtig in plaats van blauw. Toen deed ik mee aan de kostuumwedstrijd. Ik won niet.
Iemand verkleed als clown won.
De helft was ook expres zo getypt.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die was tof ja
[..]
Dit is wat ik las
....................
....................
Ok ik weet t.. Ik ben walgelijk
Nou.. Dat ik t in dat geval WEL weet.. En.. Ja jeetje.. Nja dat.. WHOAAAAAAAAAHHquote:
Ik was niet verkleed als cavia, jongen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kutclowns, altijd clowns.. Kill 'em all with fire.. Jouw caffiaoutfit was gewoon de winnende outfit kaneel, iemand heeft de jury omgekocht![]()
Je had als konijn moeten gaan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat?
[..]
Ik had vroeger ook een dinopakje, dat daar op leek. Maar dan bruinachtig in plaats van blauw. Toen deed ik mee aan de kostuumwedstrijd. Ik won niet.
Iemand verkleed als clown won.
Illuminatiquote:Op maandag 8 april 2013 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je onbewust boodschappen stuurt, zo.
Jij vuig wichtquote:
Zeg jij.quote:
Sorry, ik bedoelde dinoquote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was niet verkleed als cavia, jongen.
Ja kijk weet je.. IK kan er niks aan doen.. JIJ zegt dat je t expres doet, dus jij zit mij gewoon keihard in m'n spreekwoordelijke ootje te nemen ja?!!quote:
Het was een test. Ik wilde weten of je puur was.quote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja kijk weet je.. IK kan er niks aan doen.. JIJ zegt dat je t expres doet, dus jij zit mij gewoon keihard in m'n spreekwoordelijke ootje te nemen ja?!!
Dan had iedereen me uitgelachenquote:
Dan is het goedquote:
"Bijna "quote:Op maandag 8 april 2013 19:03 schreef Fera het volgende:
Ik had bijna een dino gewonnen op de kermis.
Iedereen weet dat ik allesbehalve puur benquote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was een test. Ik wilde weten of je puur was.
Je bent gezakt.
Filmpjequote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan had iedereen me uitgelachen
[..]
Dan is het goed
Ik had wel ooit een Michael Jackson wedstrijd gewonnen. Ik kon het beste zo dansen.
[..]
"Bijna "
That's what she didquote:Op maandag 8 april 2013 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
De seksuele spanning hier is te snijden met een mes.
Je had door kunnen gaan voor een échte Vlaamse Reus.quote:
So close ...quote:[..]
"Bijna "
Ik snap er geen kont vanquote:Op maandag 8 april 2013 19:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Dat ik t in dat geval WEL weet.. En.. Ja jeetje.. Nja dat.. WHOAAAAAAAAAHH
Ik ben niet zo van de messen.quote:
quote:
Dat ik dus WEL weet wat me dwars zit dan en DAT als excuus gebruik om scholiertjes te slaan.. Zo dan?quote:Op maandag 8 april 2013 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krullebol
[..]
Valt me beetje tegen, ditquote:
Nee, helaas niet.quote:
Wat is Scrat?quote:Op maandag 8 april 2013 19:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Je had door kunnen gaan voor een échte Vlaamse Reus.
[..]
So close ...
Ik heb wel Scrat.
Anders mij wel.quote:
Ja nu snap ik het welquote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Dat ik dus WEL weet wat me dwars zit dan en DAT als excuus gebruik om scholiertjes te slaan.. Zo dan?Nee? Dan weet ik t ook niet meer :$
Dat eekhoorntje uit Ice Age.quote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
[..]
Wat is Scrat?
Dan kom ik t ooit wel eens live bekijken.. Inclusief dinopakjequote:Op maandag 8 april 2013 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, helaas niet.
[..]
Wat is Scrat?
Hahahaha watquote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders mij wel.
Had ze wel eens eerder mogen zeggen.
Misschien was ze gewoon te beleefd.
Momma B is aan het kokenquote:
quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
Zeg, als jullie zo doorgaan wil ik best wel laten zien wat ik kan met een mes.
Wat ga je eten?quote:
Tof. Waarmee heb je die gewonnen?quote:
Jij in een dinopakje, of ik?quote:Op maandag 8 april 2013 19:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan kom ik t ooit wel eens live bekijken.. Inclusief dinopakje
[..]
Hahahaha wat
Hakkie takkie, weg is 't zakkie?quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
Zeg, als jullie zo doorgaan wil ik best wel laten zien wat ik kan met een mes.
Jijquote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof. Waarmee heb je die gewonnen?
[..]
Jij in een dinopakje, of ik?
Die heb ik toch niet meer, jongen.quote:
JA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zo'n grijphaak.quote:Op maandag 8 april 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tof. Waarmee heb je die gewonnen?
[..]
Jij in een dinopakje, of ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Niet iedereen heeft een zakkie. Maar wel iedereen heeft een halsslagader.quote:
Nee, dan koop ik een nieuwe voor jequote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heb ik toch niet meer, jongen.
Ik was toen 8 ofzo. Ik zou het niet eens meer passen.
quote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
JA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met zo'n grijphaak.Nee niet doennnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
De fokking lekkerste lasagna die er is man!quote:
Mijn moeder kookt voor je?quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De fokking lekkerste lasagna die er is man!
Is dit een indirect Dkutdreigement?quote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een zakkie. Maar wel iedereen heeft een halsslagader.
Is goed dit.. Kook nooit lasagne voor jequote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De fokking lekkerste lasagna die er is man!
Met Dkut bedoel jij jezelf?quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is dit een indirect Dkutdreigement?
[..]
Is goed dit.. Kook nooit lasagne voor je
quote:
bobbybee zei dat niet honey beequote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 19:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Met zo'n grijphaak.Hehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die grijphaken zijn stom en niet eerlijk.Dus jij krijgt de hilariteit van mij dansend in een dinopakje en ik krijg een dinopakje?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, Tamashiiquote:
en inderdaad dat was ik niet, Tammi misbruikt mijn laptopquote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Oh reallyquote:
That is correctquote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Die grijphaken zijn stom en niet eerlijk.
[..]
Dus jij krijgt de hilariteit van mij dansend in een dinopakje en ik krijg een dinopakje?
quote:
Zeer zeker niet, het was bewustquote:Op maandag 8 april 2013 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wist niet of het toevallig een typfout was of niet.![]()
Het ligt eraan. Sommige dingen zijn onmogelijk om te pakken, je moet kijken naar de vorm. Ik had ooit een Hello Kitty gepakt, die had een lekker groot hoofd. Dat bleef wel hangen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe.
Die grijphaken zijn stom en niet eerlijk.
[..]
Dus jij krijgt de hilariteit van mij dansend in een dinopakje en ik krijg een dinopakje?
Oke.quote:
Die dingen zijn variabel ingesteld qua sterkte. Soms staan ze heel slap ingesteld en de 10de beurt ofzo staat die dan normaal.quote:Op maandag 8 april 2013 19:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ligt eraan. Sommige dingen zijn onmogelijk om te pakken, je moet kijken naar de vorm. Ik had ooit een Hello Kitty gepakt, die had een lekker groot hoofd. Dat bleef wel hangen.
Ik wilde ook een Angry Bird pakken, maar dat was echt niet te doen.
Je tiet is ook een soort zakquote:Op maandag 8 april 2013 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een zakkie. Maar wel iedereen heeft een halsslagader.
WAJOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Echt? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op maandag 8 april 2013 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oke.
[..]
Die dingen zijn variabel ingesteld qua sterkte. Soms staan ze heel slap ingesteld en de 10de beurt ofzo staat die dan normaal.
Dude.quote:
Heb ik me laten vertellen. Ik weet het niet zeker.quote:
Van de kou?quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef Dqod het volgende:
Mijn tepels waren al gevoelig, nu doen ze gewoon pijn
Gelukkig weet ik niet hoe dat voeltquote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dude.
Dat is hetzelfde als iemand in z'n penis schieten.
Dat hebben wij ook gedaan. Dat is zo verslavend.quote:Op maandag 8 april 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik me laten vertellen. Ik weet het niet zeker.
Ik ging altijd muntjes schuiven.
Aankomende "pretweek" denk ik :$quote:
altijd toch op de kermis.... 15 euro verspillen voor een knuffel van 2.50quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan. Dat is zo verslavend.Dat is m'n favoriete spel. Uiteindelijk hadden we 1000 punten. Genoeg voor een sleutelhanger.
Het is gewoon niet cool.quote:
Ik zie het zo: je betaalt voor het spel, niet voor de prijs.quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef rival het volgende:
[..]
altijd toch op de kermis.... 15 euro verspillen voor een knuffel van 2.50
Ik zit mobielquote:
Borstspieren.quote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het geen spieren zijn nee
Net als bij het gokkenquote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie het zo: je betaalt voor het spel, niet voor de prijs.
Maar je kent die afl toch wel?quote:
Ik ben jaloersquote:Op maandag 8 april 2013 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh
Gelukkig gaan die bijna altijd zonder ongemak voorbij bij mij
Gokken.quote:
Ik ging laatst met mijn vader op zijn kosten gokkenquote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gokken.
Ik moet dat echt niet teveel doen, ik neem altijd teveel risico.
Hoe is het met jouw tepels?quote:
Hehehehe. Vroeger gingen we dan met zijn 6'en ofzo rondlopen daar, kijken welke kast er het beste bij lag. Verschillende tactieken enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 19:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan. Dat is zo verslavend.Dat is m'n favoriete spel. Uiteindelijk hadden we 1000 punten. Genoeg voor een sleutelhanger.
Dat moet je hebben.quote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging laatst met mijn vader op zijn kosten gokken
Niets bijzonders vandaag volgens mij. Behalve tijdens het fietsen als ik geen bh draag, dat is pijnlijkquote:
Nee, kijk ik nooit.quote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kent die afl toch wel?Van South Park?
Ja inderdaad, ik deed af en toe wisselen van kast, maar we hadden één die toch net iets beter was dan de rest. Maar we hebben er niet teveel aan uitgegeven, want zo rijk zijn we niet.quote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw tepels?
[..]
Hehehehe. Vroeger gingen we dan met zijn 6'en ofzo rondlopen daar, kijken welke kast er het beste bij lag. Verschillende tactieken enzo.
En dan uiteindelijk een bootlading punten hebben dat te weinig is voor iets tofs, maar teveel voor iets anders.
Heb een keer 80 lollies ofzo gekozen. Die kerel pissig dat hij geen lollies meer had
Ik heb ook een keer een grote witte tijger gewonnen, dat ding dat naast mijn bed staat.
ben pas 3 keer in een casino geweest maar sta wel iets van 250 euro in de winstquote:Op maandag 8 april 2013 19:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gokken.
Ik moet dat echt niet teveel doen, ik neem altijd teveel risico.
Ik ben nog nooit in een casino geweest. Dat moet ik echt eens doen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef rival het volgende:
[..]
ben pas 3 keer in een casino geweest maar sta wel iets van 250 euro in de winst
Tantes en opa's en oma's.quote:
is een leuk uitje.... als je niet direct door al je centen heen bent iigquote:Op maandag 8 april 2013 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in een casino geweest. Dat moet ik echt eens doen.
Wie noem jij een negert, brown barbiequote:
Snel alles uit als je thuis bent dan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets bijzonders vandaag volgens mij. Behalve tijdens het fietsen als ik geen bh draag, dat is pijnlijk
Blijft leuk, zo'n kermis.quote:Op maandag 8 april 2013 19:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik deed af en toe wisselen van kast, maar we hadden één die toch net iets beter was dan de rest. Maar we hebben er niet teveel aan uitgegeven, want zo rijk zijn we niet.
80 lollies.
Die tijger ken ik wel. De dino die ik wilde was ongeveer net zo groot en heel erg mooi. Maar dat was bij de schietkraam.
Geen lekkere tantes ik hoor lees het al.quote:
Carmelita tropicana!!! Echt wie dat verzonnen heeftquote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie noem jij een negert, brown barbie
In b4: "jou, you fucking carmelita tropicana"
familiequote:Op maandag 8 april 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen lekkere tantes ik hoor lees het al.
Narcist :$.. Jijzelf dus, want B.quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Carmelita tropicana!!! Echt wie dat verzonnen heeftmijn held(in) (crime)
Je kan ook geluk hebben met familiequote:
Waar ben je bang voor dan?quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snel alles uit als je thuis bent dan.
[..]
Blijft leuk, zo'n kermis.
Schieten heb ik nooit gedaan, dat lijkt me eng.
mijne is geweldig.... dat is het punt niet.quote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook geluk hebben met familie
wat dan welquote:Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef rival het volgende:
[..]
mijne is geweldig.... dat is het punt niet.
Geen idee. Ik vind het idee van geweren niet zo fijn denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?
M'n ex had ooit zo'n klein hartje geschoten, precies in het midden. Met witte randen eromheen (dat was een eis). Toen werd die man van die kraam gewoon boos en wilde ons geen prijs geven.
Het zijn maar luchtbuksen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het idee van geweren niet zo fijn denk ik.
Wat een lul.
Kermis is een grote afzetterij.
Ik vind het wel cool.quote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vind het idee van geweren niet zo fijn denk ik.
Wat een lul.
Kermis is een grote afzetterij.
Zolang het aangetrouwd isquote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat het familie is.
wat begin jij nou over lekkere tantes.. het is familie.
Musea met wapens zijn altijd wel tofjes. Alleen dan de zwaarden en hellebaarden etc. Niet de geweren.quote:Op maandag 8 april 2013 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool.Voor iemand die tegen geweld is, vind ik wapens wel erg fascinerend.
Ja, inderdaad. Alsof hij het zich persoonlijk aantrok dat iemand won.Toch nog een beer gewonnen, alleen heeft Bogie die inmiddels gesloopt.
Ik vind alles tof. Maar zwaarden en dergelijke zijn inderdaad wel toffer.quote:Op maandag 8 april 2013 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Musea met wapens zijn altijd wel tofjes. Alleen dan de zwaarden en hellebaarden etc. Niet de geweren.
Die Bogie ook. De boef.
Alles goed met hem?
Ha Eef!quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Evie het volgende:
Een hele goede avond lieve mensen!
Ook niet lieve mensen een fijne avond
hoe gaat het met u vandaag?quote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Vooruit omdat jij het bent mag je Eef zeggen![]()
![]()
hey!
[..]
Heyhey![]()
Have funquote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]Tijntje ..
brb even suffe brieven schrijven
Nee ok, dat laatste is attent van jequote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Evie het volgende:
Goede avond lieve Eviequote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Evie het volgende:
Wat liefquote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Evie het volgende:
Wat heb je zoal over hem geleerd?quote:Op maandag 8 april 2013 19:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind alles tof. Maar zwaarden en dergelijke zijn inderdaad wel toffer.
Op zich was het ook zijn knuffel, hij sleep er altijd op als pup. Of ja, de knuffel sliep op hem.
Met hem is alles goed, ik leer steeds meer over zijn gedrag dankzij de cursus. Vandaag nog even een observatieoefening met hem gedaan. De bevindingen moeten we meenemen naar de volgende les.
Ben jij niet lief?quote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ok, dat laatste is attent van jeGoedenavond :$
Vanavond niet, ik voel me gewelddadig :$ beter leg ik mezelf ff vast :$quote:Op maandag 8 april 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je zoal over hem geleerd?
[..]
Ben jij niet lief?
Is dat normaal verboden dan?quote:Op maandag 8 april 2013 19:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Vooruit omdat jij het bent mag je Eef zeggen![]()
![]()
hey!
[..]
Heyhey![]()
Ik blijf wel uit je buurt dan.quote:Op maandag 8 april 2013 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vanavond niet, ik voel me gewelddadig :$ beter leg ik mezelf ff vast :$
Stukken beter dan de voorafgaande dagenquote:
Suffe brieven schrijven is verzet naar morgenquote:
Zo ben ik vandaagquote:Op maandag 8 april 2013 19:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee ok, dat laatste is attent van jeGoedenavond :$
quote:
quote:
Jou doe ik geen pijn hoorquote:
Wat bepaalde gedragingen betekenen. Zoals het tegen mij opspringen. Als hij daar likbewegingen bij maakt (wat hij doet), betekent dat eigenlijk: "Ik hou van je". Zover honden dat kunnen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je zoal over hem geleerd?
[..]
Ben jij niet lief?
Welkom terug danquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Stukken beter dan de voorafgaande dagen
Nog maar heel af en toe dat ik verrek van de pijn
[..]
Suffe brieven schrijven is verzet naar morgenbroertjelief heeft zn voorwerk niet goed gedaan
[..]
Zo ben ik vandaagAttent
Ben jij niet lief of attent dan?
[..]knuf!
[..]![]()
Zeker voor lovely lady's natuurlijk!!
Soms welquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Evie het volgende:
Zo ben ik vandaagAttent
Ben jij niet lief of attent dan?
[..]
quote:
mooi zoquote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Stukken beter dan de voorafgaande dagen
Nog maar heel af en toe dat ik verrek van de pijn
Dat laatste snap ik wel. Mijn naam kun je ook op een walgelijke manier verkleinen. De enige bij wie ik het tolereer is mijn vader.quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
zeker.. en al helemaal als ze er "je" achter zetten
![]()
![]()
I've got a serious case of aanstelleritis
Dat is fijn.quote:
Aawwww, wat lief.quote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat bepaalde gedragingen betekenen. Zoals het tegen mij opspringen. Als hij daar likbewegingen bij maakt (wat hij doet), betekent dat eigenlijk: "Ik hou van je". Zover honden dat kunnen.
Dus elke keer als je hem dan weg zou duwen, zou dat voelen als een afwijzing. Dus elke keer als hij het doet, geef ik hem aandacht en een knuffel. Ondertussen werk ik aan een manier om het af te leren. Dat is bij binnenkomst een handje brokjes laag aanbieden, zodat hij beloond wordt met zijn pootjes op de grond. Op den duur zal hij daardoor (hopelijk) minder gaan springen.
Ik heb ook een pleurishekel aan Royke of Roytjequote:Op maandag 8 april 2013 20:01 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
zeker.. en al helemaal als ze er "je" achter zetten
![]()
![]()
I've got a serious case of aanstelleritis
Dank u wel!quote:
ssst niet verder vertellen.. ik heb het maar heeeuuuul af en toequote:
Ik zou het niet durvenquote:Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik wel. Mijn naam kun je ook op een walgelijke manier verkleinen. De enige bij wie ik het tolereer is mijn vader.
Mijn naam is haas ende henk enzoquote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank u wel!![]()
(was ik zo lang weg dan???)
[..]
ssst niet verder vertellen.. ik heb het maar heeeuuuul af en toe
[..]
Ik zou het niet durven![]()
Ja minuten langquote:Op maandag 8 april 2013 20:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dank u wel!![]()
(was ik zo lang weg dan???)
[
Zonder likken is het een dominante handeling, als ik me dat goed herinner.quote:Op maandag 8 april 2013 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is fijn.
[..]
Aawwww, wat lief.
En wat betekent het als hij dat doet zonder te likken?
Zal je lerenquote:Op maandag 8 april 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonder likken is het een dominante handeling, als ik me dat goed herinner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |