Done!quote:Op maandag 8 april 2013 13:33 schreef Kiwisoep het volgende:
LB wil je mij er tussen zetten?! 16 juli en een meisje!
quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef L-E het volgende:
LB, je bloeddruk schijnt ook een tikje te stijgen bij een naderende bevalling. Nu is 't geen hogere wiskunde dat er een bevalling nadert als je 41 weken onderweg bent, maar toch he
Ik ook.quote:Op maandag 8 april 2013 13:36 schreef -mandy- het volgende:
Een (te) hoge bloeddruk blijf ik altijd eng vinden, met het oog op zwangerschapsvergiftiging ed.
Idd, en veeeeeeeeeel in augustus!quote:Op maandag 8 april 2013 13:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Eindelijk nog een juli baby erbij!
Verrassend weinig juli en oktober baby's!
Klopt, als ik dit een paar weken geleden had gehad had ik ook wel anders gereageerd denk ik. Normaalgesproken is mijn bloeddruk namelijk 100/60 ofzo.quote:Op maandag 8 april 2013 13:36 schreef -mandy- het volgende:
Een (te) hoge bloeddruk blijf ik altijd eng vinden, met het oog op zwangerschapsvergiftiging ed.
Hangt dat niet af van hoe hoog je bovendruk is?quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Is een onderdruk van 60 nou bijzonder laag of eigenlijk normaal?
Is vrij laag volgens mij. Maar wel normaal nogquote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Hier zien ze dat als normaal. Ik heb eigenlijk altijd een onderdruk van 60 (ja, voor het hele pre-eclampsie-dingesje dus) en dat was altijd 'goed'.quote:Op maandag 8 april 2013 13:38 schreef Suikertante het volgende:
Niet zwangere mensenquote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Suikertante het volgende:
Hm, dacht dat het telkens 110/60 is ofzo. En dat is ook altijd goed, maar niet zwangere mensen vinden het altijd laag
Voor mij is dat ook een normale onderdruk. Was in het begin 60/100, in het midden van de zwangerschap 70/110 en nu richting de 130 bovendruk. Maar zorgen maken was niet nodig volgens de vk.quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zien ze dat als normaal. Ik heb eigenlijk altijd een onderdruk van 60 (ja, voor het hele pre-eclampsie-dingesje dus) en dat was altijd 'goed'.
Volgens mij is voor vrouwen 120/70 gemiddeld.... voor mannen ietsje hoger. Toch?quote:Op maandag 8 april 2013 13:40 schreef Suikertante het volgende:
Hm, dacht dat het telkens 110/60 is ofzo. En dat is ook altijd goed, maar niet zwangere mensen vinden het altijd laag
Of vrouwen die geen walrussen of pinguïns zijn ... .quote:
Nee, je bovendruk is als het gaat om pre-eclampsie niet zo heel boeiend. Hij is bij mij 200 geweest, maar wat bepalend is in dat verhaal is die onderdruk. Die bovendruk schijnt ook sneller te stijgen door externe factoren, heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 8 april 2013 13:41 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook een normale onderdruk. Was in het begin 60/100, in het midden van de zwangerschap 70/110 en nu richting de 130 bovendruk. Maar zorgen maken was niet nodig volgens de vk.
Ik waggel nietquote:Op maandag 8 april 2013 13:42 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Of vrouwen die geen walrussen of pinguïns zijn ... .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |