Ik ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef vencodark het volgende:
Geloof er niets van dat het 'heel lang' na hun breuk pas ontstaan is.
Yep, maar er lijkt wel iets te zijn tussen Sab & Raf. Vraag is of dat al tijdens het EK plaatsvond.quote:
Ik vind haar knap maar nep.quote:Op maandag 8 april 2013 18:44 schreef Montelly het volgende:
ik vind die Sabia echt een grafmuil hebben trouwens![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moest ik ook aan denken!quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef JaneDoe het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 8 april 2013 18:41 schreef Adelante het volgende:
Albert zit weer te speculeren
[/quoute]tis net een fok!ker]
En wie is dat dan?quote:Op maandag 8 april 2013 18:42 schreef JaneDoe het volgende:
syl heeft alweer n nieuwe beste vriendin?!
Maar dan had zij de klapjes úit moeten delen in plaats van incasseren.quote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef pleeborstel het volgende:
Denk dat Sab en Raf al vreemd gingen met elkaar, en dat dat met oud en nieuw uit is gekomen
Maar hoe kan het dan dat Sylvie en Sabia nog met elkaar omgingen?quote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef pleeborstel het volgende:
Denk dat Sab en Raf al vreemd gingen met elkaar, en dat dat met oud en nieuw uit is gekomen
Dan ga je de dag erna toch niet samen gezellig lopen winkelenquote:Op maandag 8 april 2013 18:46 schreef pleeborstel het volgende:
en dan is sabia zogenaamd degene met een grafmuilquote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoor zij moet er ook wat van vinden![]()
Waar kan ik mijn boterham naartoe sturenquote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:Op maandag 8 april 2013 18:49 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Danie Bles geloof ik.quote:
Danie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |