Linkje naar de MEDquote:Voor het V&A (Vraag en Aanbod) forum zoeken we op korte termijn een extra moderator.
Ben je bekend met V&A en denk je een aanwinst te zijn mail dan binnen twee weken een goed verhaal naar forum(at)fok.nl en wie weet ben jij de nieuwe V&A moderator!
Maandag 22 april sluit de ronde.
Nouja, als ik mijn voorkeuren mag uitspreken zijn we op zoek naar iets in deze richting:quote:Op maandag 8 april 2013 10:52 schreef stoereboii het volgende:
Heb je eventueel foto's en een vraagprijs? Waar op te halen?
je plaatje is kapot, maar ik denk iets met een great ass?quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja, als ik mijn voorkeuren mag uitspreken zijn we op zoek naar iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Werkt weerquote:Op maandag 8 april 2013 11:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
je plaatje is kapot, maar ik denk iets met een great ass?
Het is al duidelijk, ik moet ook maar vertrekken als ik zie hoeveel fouten ik maakquote:Op maandag 8 april 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beter lees je de regels even door over hoe je een topic moet openen.
Ja daar zoek ik ook al langer naar maar wil er ook niet voor betalen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nouja, als ik mijn voorkeuren mag uitspreken zijn we op zoek naar iets in deze richting:
[ afbeelding ]
Deze jongen niet aannemen want onbetrouwbaar met Calimero-complex.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze jongen niet aannemen want onbetrouwbaar met Calimero-complex.
WTF? Calimero-complex? Gebaseerd op wat?quote:Op maandag 8 april 2013 12:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Deze jongen niet aannemen want onbetrouwbaar met Calimero-complex.
Omdat NEC.quote:Op maandag 8 april 2013 14:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
WTF? Calimero-complex? Gebaseerd op wat?
Linkjes naar andere sites zijn nooit toegestaan.quote:
Hij zoekt.quote:Op maandag 8 april 2013 15:39 schreef Rockiejj het volgende:
Ik bied 15 excl.
Kan je hem verzekerd opsturen?
Ja, dat werd mij onduidelijke door de slechte kwaliteit foto's..quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Beter lees je de regels even door over hoe je een topic moet openen.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:00 schreef Housekeeper het volgende:
Wanneer verwacht je die chick in die rode sportbroek rene
ohquote:Op maandag 8 april 2013 16:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het hoeft echt geen kontkruiperig verhaal te zijn hoor, liever niet juist
Helaas afgekeurd.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:40 schreef lfcjimm het volgende:
middels een korte/mini gangsterrap meld ik me aan;
ah yeah uh ah yeah,
moderator zijn zit in mn bloed, tover die regels uit mn hoge hoed.
Hans kazan op mijlen ver niet te bekennen, kunnen jullie alvast aan mijn gezeur gewennen.
afkraken, zeuren en zaniken doe ik met volle moed, verwelkom deze nieuwe mod maar goed.
ah yeah peace out gangsta.
Iedereen een eerlijke gelijke kans geven hč?!quote:
Oke Prowl jouw solli ligt bovenopquote:Op donderdag 11 april 2013 13:38 schreef Prowl het volgende:
[..]
Iedereen een eerlijke gelijke kans geven hč?!
Wie?quote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef Housekeeper het volgende:
Die chick met die sportbroek heeft zich tot op heden nog niet gemeld
Lijkt me ook.quote:Op zondag 14 april 2013 17:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, niet helemaal 100%
Zoek je nou iemand met inhoud, of iemand die gevuld wil wordenquote:Op zondag 14 april 2013 14:06 schreef Housekeeper het volgende:
Die chick met die sportbroek heeft zich tot op heden nog niet gemeld
Ik zal het even vragen.quote:Op zondag 14 april 2013 18:20 schreef rene90 het volgende:
Laten we het even normaal houden mensen, elkaars moeder erbij betrekken heeft geen nut, tenzij die ook interesse hebben om mod te worden.
Qua tijd is er niet echt een voorkeur, we zijn allen op verschillende tijden wel online en in V&A is het in de late avond / nacht sowieso rustig.quote:Op zondag 14 april 2013 18:25 schreef Resistor het volgende:
[..]
Zoek je nou iemand met inhoud, of iemand die gevuld wil worden
'Sara Sexton' zegt een reverse-image zoeker, misschien maar even e-mailen
Ik denk niet dat ik het geduld heb om mod te worden
Maar goed, wat zoek je nou precies? Welke tijden hebben ondersteuning nodig? Overdag gaat mij niet lukken, maar 's avonds wel.
LOOOL.quote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef ericosman het volgende:
Ik kan ook in zo een broekje gaan staan maar daar word je niet echt vrolijk van
Enne zijn jullie er aan uit ?quote:Op zondag 14 april 2013 18:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Qua tijd is er niet echt een voorkeur, we zijn allen op verschillende tijden wel online en in V&A is het in de late avond / nacht sowieso rustig.
Nope, gaan meestal nog wel wat dagen overheen voordat alle mods / FA's de solli's hebben doorgenomen et cetera.quote:
Vleeskeuringquote:Op maandag 22 april 2013 22:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nope, gaan meestal nog wel wat dagen overheen voordat alle mods / FA's de solli's hebben doorgenomen et cetera.
Iemand die van goede huizen komtquote:
Nee, ik heb me niet aangemeld.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:58 schreef Scorpie het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSS Moderatormijn droom is uitgekomen
ik bied het dubbelequote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het uitzoeken wie het meeste smeergeld betaald heeft denk ik
Die 5 euro van jou gaat het niet worden A_Aquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ze zijn nog aan het uitzoeken wie het meeste smeergeld betaald heeft denk ik
Dan wil ik het terug, per direct met wettelijke rentesquote:Op dinsdag 23 april 2013 18:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Die 5 euro van jou gaat het niet worden A_A
Ik mag het wel zeggen maar doe het nietquote:Op dinsdag 23 april 2013 19:18 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik mag nog niets zeggen of ik het wel of niet geworden ben
Vanmiddag 2 uur was afgesproken toch?quote:Op maandag 29 april 2013 12:42 schreef Housekeeper het volgende:
Nog even en de nieuwe V&A mod zal in aktie komen
Kan ik nog afzeggen? Ik heb eigenlijk toch geen zin...quote:Op maandag 29 april 2013 12:42 schreef Housekeeper het volgende:
Nog even en de nieuwe V&A mod zal in aktie komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |