Hij kon altijd prachtig zijn vinger op een zere plek leggenquote:
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij kon altijd prachtig zijn vinger op een zere plek leggen
Ja, daar ken ik hem dus oa van, zijn betrokken posts in het mamapoli topic...quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook zo bijzonder vond was dat hoeveel verdriet en ellende DK om/met zijn gezondheid had, hij aandacht had voor de dingetjes van anderen hier. Al was dat in zijn ogen misschien soms een futiliteit, hij had er aandacht voor. Soms in de vorm van een cynische opmerking, soms een lekker flauw grapje om er luchtig over te doen, soms met goed advies, maar altijd aandacht.
Ja, dat iddquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Wat ik ook zo bijzonder vond was dat hoeveel verdriet en ellende DK om/met zijn gezondheid had, hij aandacht had voor de dingetjes van anderen hier. Al was dat in zijn ogen misschien soms een futiliteit, hij had er aandacht voor. Soms in de vorm van een cynische opmerking, soms een lekker flauw grapje om er luchtig over te doen, soms met goed advies, maar altijd aandacht.
Idd, altijd belangstelling voor een ander. Ik denk dat dat voor hem (en Laysa) ook wel een welkome afleiding was, even niet aan je eigen ellende denken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
Bijna onmenselijk zo knap. Dat die twee door de tijd niet gruwelijk blase / verhard / verzuurd zijn is me een godswonder. Ik heb maar bedacht dat het veel zegt over wat ze samen overeind hielden. Die veerkracht, het optimisme, de kunst te genieten van hele kleine dingen en de grote liefde voor elkaar. Zo ik ook al op FB zei: kan menigeen een puntje aan zuigen!quote:
Ze is nu niet alleen, haar mams is bij haar, gelukkigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, altijd belangstelling voor een ander. Ik denk dat dat voor hem (en Laysa) ook wel een welkome afleiding was, even niet aan je eigen ellende denken.
Kut zeg, ik heb er een buikpijn van en ik moet zo aan Laysa denken, ik hoop dat ze niet alleen is nu
Ja, ditquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig... Ik ben er helemaal stil van.
Ken hem niet goed, weet dus ook van geen achtergrond, maar als ik hem tegenkwam in een topic was dat eigenlijk altijd wel met zinnige dingen.
Sterkte voor Laysa en anderen die dicht bij hem stonden.
Wat jij zegt. Daar kunnen we allemaal wat van leren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bijna onmenselijk zo knap. Dat die twee door de tijd niet gruwelijk blase / verhard / verzuurd zijn is me een godswonder. Ik heb maar bedacht dat het veel zegt over wat ze samen overeind hielden. Die veerkracht, het optimisme, de kunst te genieten van hele kleine dingen en de grote liefde voor elkaar. Zo ik ook al op FB zei: kan menigeen een puntje aan zuigen!
Laysa vertelde me inderdaad dat DK op FOK! tenminste 'niet ziek' hoefde te zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd, altijd belangstelling voor een ander. Ik denk dat dat voor hem (en Laysa) ook wel een welkome afleiding was, even niet aan je eigen ellende denken.
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is nu niet alleen, haar mams is bij haar, gelukkig
Dank je, maar mijn zorg is Laysa nu, ik sta er toch verder van af, ik geniet vreselijk van wat jullie over ze zeggen, zo zijn ze gewoon, hier en irlquote:
Ik kan het me heel erg voorstellen, thuis kun je niet aan je ziek zijn ontkomen, maar op een forum toch wel even.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Laysa vertelde me inderdaad dat DK op FOK! tenminste 'niet ziek' hoefde te zijn.
En ik geniet er altijd zo van als Laysa zo geniet van ons getrut met die sjoelmeets en songfestivalmeuk enzo
Bweuh, komt ie toch onderuit zo, DK... ik moest en zou hem een keer aan het sjoelen of songfestivallen krijgen![]()
Dat doet ze echt, en jullie helpen haar echt met alle steun, dat doet haar goed, en gvd ik schiet weer volquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Laysa vertelde me inderdaad dat DK op FOK! tenminste 'niet ziek' hoefde te zijn.
En ik geniet er altijd zo van als Laysa zo geniet van ons getrut met die sjoelmeets en songfestivalmeuk enzo
Bweuh, komt ie toch onderuit zo, DK... ik moest en zou hem een keer aan het sjoelen of songfestivallen krijgen![]()
Ik weet zeker dat je een grote steun voor d'r bentquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je, maar mijn zorg is Laysa nu, ik sta er toch verder van af, ik geniet vreselijk van wat jullie over ze zeggen, zo zijn ze gewoon, hier en irl
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je een grote steun voor d'r bent
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het
Ze is zo'n schat en dat was D_K ook.
Maar vergeet niet ze heeft ook steun aan jullie allemaal
Ben jij een vriendin van Laysa IRL of zo?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doet ze echt, en jullie helpen haar echt met alle steun, dat doet haar goed, en gvd ik schiet weer vol
Mag toch? Gelukkig zijn we mensen en kunnen we meeleven en voelen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar heb ik ook al de hele avond last van
Ja, al van voor Fok!.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben jij een vriendin van Laysa IRL of zo?
Bedoelde je nog iets speciaals?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Daar heb ik ook al de hele avond last van
Nou ja, ik denk: iemand gaat het wel vragen. Ik had kunnen weten dat jij het zou zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaZullen we ons dan maar samen schamen?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
Deze moet ook hier... nog een keer.
Laysa, je weet waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |