Nee, donderdag. Ik ben zo benieuwd. Maar ik ben ook zo bang dat er niets uit komtquote:Op maandag 8 april 2013 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, die is nog niet klaar geloof ik. Kan wel ff voor je vragen hoor DonderdagMaar bij mijn weten heeft ze vrijdag nog gewoon cursus.
Ben je al naar de neuro geweest?
Maar, ze kan prima je nek "lostrekken" / manipuleren. Werkt bij mij altijd geweldig. En daarna triggerpointen met ijs.quote:Op maandag 8 april 2013 16:36 schreef senesta het volgende:
Ah oke. Ik moet even naar de fysio, door de pijn in mijn nek zitten mijn schouders ook weer vast inmiddels, zou lekker zijn als dat in ieder geval weg is
Ooeh, ik ben ook benieuwd!quote:Op maandag 8 april 2013 16:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, donderdag. Ik ben zo benieuwd. Maar ik ben ook zo bang dat er niets uit komtZou weer typisch iets voor mij zijn
Nah snap ik wel, maar t was echt een lullig klote missertje. Op t moment zelf hadden we t ook niet door.quote:Op maandag 8 april 2013 16:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, wel vervelend voor kano, maar ik moest even grinniken toen ik het las
Oh die is leuk ja!quote:Op maandag 8 april 2013 16:46 schreef roos85 het volgende:
Mezelf op een toffe hippe laptoptas getrakteerd
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend leuk idee van ze om dit zo te doen. Help me er morgen even aan herinneren dat ik een lot koop!quote:Op maandag 8 april 2013 22:32 schreef Qwea het volgende:
Ff spammen, maar damm wat sneu voor het beestje...
https://www.facebook.com/(...).7267246340316088100
arm dingquote:Op dinsdag 9 april 2013 07:30 schreef Adnap het volgende:
Mogge,
Kind met migraine, dacht eerst schoolziek maar kind wat vraagt of ALSJEBLIEFT het licht uit mag en de gordijnen potdicht dat klopt niet. Plus dat hij niet eens protesteerde tegen een thermometer....
Geen koorts maar wel spugen en heel erg hoofdpijn.
Oke!quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat een ontzettend leuk idee van ze om dit zo te doen. Help me er morgen even aan herinneren dat ik een lot koop!
Hè wat naar. Beterschap voor hem!quote:Op dinsdag 9 april 2013 07:30 schreef Adnap het volgende:
Mogge,
Kind met migraine, dacht eerst schoolziek maar kind wat vraagt of ALSJEBLIEFT het licht uit mag en de gordijnen potdicht dat klopt niet. Plus dat hij niet eens protesteerde tegen een thermometer....
Geen koorts maar wel spugen en heel erg hoofdpijn.
Checkquote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een ontzettend leuk idee van ze om dit zo te doen. Help me er morgen even aan herinneren dat ik een lot koop!
Stress? Spanning voor een toets op school soms? Of een pittige tijd achter de rug en dat nu het lichaam aangeeft even rust nodig te hebben? Voeding en Migraine hebben bij mij ook geen verband, maar dingen als stress/drukke periodes wel. Dan schuif ik ff onderuit voor een paar uur slaap en dan gaat het wel weer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:19 schreef Adnap het volgende:
Thx meiden, hij heeft het wel vaker helaas, voelt het nog niet aankomen en we kunnen ook nog geen verband vinden tussen voeding en migraine. Wel weet ik dat hij vanavond vet wil eten (patat oid) om een of andere vage reden heeft hij dat na een migraine aanval. Herken het van mezelf, ik wil dan ook vet, meestal pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |