Als je gewoon repair doet en dan na 5 min canceld doet tie ook gewoon weer, althans bij mij.quote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jajong, daar heb ik toch geen zin in..
Reinstall danmaar
Daarom speel ik alleen nog maar duo's nu.. Die shit maakt me echt helemaal lauw, soms is gewoon m'n hele dag verziekt door zo'n kut match.quote:Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef dustbrain het volgende:
4chan vol met vieze japaners.
---------
Btw, echt waar, fuck ranked. Ik ga het niet meer spelen. Het is te frustrerend die trolls en afkers. als iemand een beetje slecht is maakt het mij geen flikker uit dat ik verlies, maar als er ragers, trolls, afkers of gasten bij zitten die niet praten een lane in wandelen om kut te doen(aka trolls) dan word ik gewoon lichtelijk boos. Alsof ik mijn virtuele teen heb gestoten.
Added,quote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef mrmaxio het volgende:
Ik zit momenteel op Silver II/III en zoek nog een duo partner, mijn LOL account is hetzelfde als mijn fok account. Speel alles behalve ADC.
quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
tresh speel ik ook niet meer in pg fuck dat man... dat is echt een champ waar je niks aan hebt, als je team zelf al niet kan winnen kan tresh daar niks aan veranderen, kan je team dat al wel dan is het geen toegevoegde waarde, ik zie best in dat het een goeie champ is voor sr maar voor pg is hij waardeloos tegen imba comps, vooral jayce kun je niks tegen doen.
Haha, herkenbaar, en dan is het gelijk leave game, fuck youquote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef CyberJesus het volgende:
Of ik ga ruzie met mn meid maken als ik rage op LoL![]()
![]()
Kkspel soms ik zweer het.
Ja, blijf me verbazen over die damage.quote:
Elise vergeten?quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, blijf me verbazen over die damage.Samen met Garen toch wel de 2 grootste kut champs om top tegen te spelen.
Goede stats met je mains bru, zou wel met je duo-en maar ik heb al 2 ranked partnersquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil wel duo queue doen met een paar mensen, maar als ik veel slechter ben of juist veel beter moet ik helaas je hartje breken
-nerve wreck
aw =(quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Goede stats met je mains bru, zou wel met je duo-en maar ik heb al 2 ranked partners
Elise is leuk om mee te spelenquote:
Lol nice. alleen heeft gold 5 meer zuigers dan silver 1 lijkt mijquote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef kensei het volgende:
Eindelijk na 5 pogingen![]()
-
[ afbeelding ]
Gecarried als een baasje met sona natuurlijk
Gold 4 jongequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lol nice. alleen heeft gold 5 meer zuigers dan silver 1 lijkt mij
werd tijd ook jokerquote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef kensei het volgende:
Eindelijk na 5 pogingen![]()
-
[ afbeelding ]
Gecarried als een baasje met sona natuurlijk
Groot verschil in de leagues waarin jullie zitten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef DePele het volgende:
Serieus wtf is er met dit systeem. Dus ik speel gisteren 3 potjes ranked met een maat van me
1e win hij: 32 punten, ik 6 punten
2e win hij: 28 punten, ik 3 punten
3e win hij: 29 punten, ik 2 punten
Hij heeft binnen 4 games ze promotion series, ik moet godverdomme blijkbaar een 8 win streak halen om uit deze grafleague te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |