SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ja ga lekker aan je eigen pik zuigen of zo.quote:
Jij maakte die OPWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
eerste kwalificatie verloren
[ Bericht 11% gewijzigd door Morpheus2002 op 08-04-2013 13:32:59 ][img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Niet met kanker schelden, nergens voor nodig.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Waarom mag je geen kanker zeggen? Mag ik wel tering zeggen? Of malaria? Gaan veel meer mensen aan malaria dood dan aan kanker.quote:Op maandag 8 april 2013 13:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet met kanker schelden, nergens voor nodig.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Hart- en vaatziektelijer![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Die discussie ga ik hier niet voeren. Wat gescheld moet kunnen maar aan het gescheld met kanker wordt veel aanstoot gegeven. Daarnaast voegt het helemaal niks toe.quote:Op maandag 8 april 2013 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waarom mag je geen kanker zeggen? Mag ik wel tering zeggen? Of malaria? Gaan veel meer mensen aan malaria dood dan aan kanker.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Met andere woorden je weet zelf ook wel dat het onzin is, bedankt he!quote:Op maandag 8 april 2013 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die discussie ga ik hier niet voeren. Wat gescheld moet kunnen maar aan het gescheld met kanker wordt veel aanstoot gegeven. Daarnaast voegt het helemaal niks toe.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Flikker op malarialijer.quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met andere woorden je weet zelf ook wel dat het onzin is, bedankt he!We're slowly approaching inevitable death.![]()
Spreek voor jezelf. Nu weer on-topic.quote:Op maandag 8 april 2013 13:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Met andere woorden je weet zelf ook wel dat het onzin is, bedankt he!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Krijg congenitale heupdysplasiequote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet zo boosquote:Op maandag 8 april 2013 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Nu weer on-topic.![]()
![]()
Lekker is dat. 2 games achter mekaar verloren. In eentje zoog ik echt hard, met die hoorde ik 100 punten te vlierzen meteen ban naar brons maar die daarna was door afk in ons team en dat vind ik zo erg. =(
De game daarna enemy afk, wat is dezee random nigga sht
[ Bericht 14% gewijzigd door dustbrain op 08-04-2013 15:17:44 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Zegt ie toch ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 15:34 schreef Shockiee het volgende:
Je mag geen Nigger zeggen oooooooooooooo![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
rofl kom ik dit net tegen op 9swag
[ afbeelding ]
the true true.![]()
![]()
Ook al gezien jaquote:Op maandag 8 april 2013 16:41 schreef BaajGuardian het volgende:
rofl kom ik dit net tegen op 9swag
[ afbeelding ]
the true true.![]()
![]()
het is toch algemeen bekend dat 9gag nauwelijk een actieve community heeft maar dat ze gewoon mensen in dienst hebben die iedere dag overal plaatjes jatten.quote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
ripped from reddit, zoals zo ongeveer op 9fag
trieste site
Wat doe ik hier?![]()
jelly zijn op 9swag..quote:Op maandag 8 april 2013 16:59 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is toch algemeen bekend dat 9gag nauwelijk een actieve community heeft maar dat ze gewoon mensen in dienst hebben die iedere dag overal plaatjes jatten.
trieste site
beetje hipster :/Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Uninstall reinstall. Of repair. Maar dat duurt ook een uur.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
en reddit jat weer alles van /b/quote:Op maandag 8 april 2013 16:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
ripped from reddit, zoals zo ongeveer op 9fag![]()
Jajong, daar heb ik toch geen zin in..quote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Uninstall reinstall. Of repair. Maar dat duurt ook een uur.
Reinstall danmaar
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
ROFL.quote:
nope.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Das niet veel sneller hoorquote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jajong, daar heb ik toch geen zin in..
Reinstall danmaar[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
haah reddit jat alles van 4chan man. 4Chan the best fuck de rest jwz.[img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Maar 4chan jat weer alles van 9gag.
Vicieuze cirkel ditdat..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Nope, meeste OC komt van /b/quote:Op maandag 8 april 2013 17:37 schreef Rockiejj het volgende:
Maar 4chan jat weer alles van 9gag.
Vicieuze cirkel ditdat..
/b/ is de source jonge![]()
Jup.quote:Op maandag 8 april 2013 17:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Nope, meeste OC komt van /b/
/b/ is de source jongeDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
/b is enkel de 'source' van achterlijke memes tegenwoordig, als er iemand is die dat weet ben ik het wel, ik zal al op /b toen efg nog geen gezicht had en moot nog actief fotos van zichzelf postte.
Van die /b is niks over, en wat ik leuk aan 9gag vind zijn niet die homo memes maar de simpelere afbeeldingen die mensen zelf maken/bedenken en ik weet echt wel wat ergens anders weg komt en wat gewoon door mensen zelf gemaakt wordt.
anyways, zonet weer leuk wat losses omdat mn team geen verstand van tiers in pg heeft en de meest achterlijke kutchamps picked tegen perfecte imba-tier comps.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
4chan heeft heel andere content dan reddit. Als je beide sites zou bezoeken zou je dat weten. Er is een 4chan subreddit waar alle /v/ verhalen en /b/ ragecomics gepost worden. Reddit veeeel breder.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
4chan vol met vieze japaners.
---------
Btw, echt waar, fuck ranked. Ik ga het niet meer spelen. Het is te frustrerend die trolls en afkers. als iemand een beetje slecht is maakt het mij geen flikker uit dat ik verlies, maar als er ragers, trolls, afkers of gasten bij zitten die niet praten een lane in wandelen om kut te doen(aka trolls) dan word ik gewoon lichtelijk boos. Alsof ik mijn virtuele teen heb gestoten.
[ Bericht 87% gewijzigd door dustbrain op 08-04-2013 18:40:56 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Wet van de grote getallen, YOquote:Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef dustbrain het volgende:
---------
Btw, echt waar, fuck ranked. Ik ga het niet meer spelen. Het is te frustrerend die trolls en afkers. als iemand een beetje slecht is maakt het mij geen flikker uit dat ik verlies, maar als er ragers, trolls, afkers of gasten bij zitten die niet praten een lane in wandelen om kut te doen(aka trolls) dan word ik gewoon lichtelijk boos. Alsof ik mijn virtuele teen heb gestoten.![]()
Houd het niet vol. Stijgen zakken stijgen promotion zakken stijgen. nee bedankt.quote:
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Zeg je dat niet zo'n beetje ieder topic?quote:Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef dustbrain het volgende:
Btw, echt waar, fuck ranked. Ik ga het niet meer spelen. Het is te frustrerend die trolls en afkers. als iemand een beetje slecht is maakt het mij geen flikker uit dat ik verlies, maar als er ragers, trolls, afkers of gasten bij zitten die niet praten een lane in wandelen om kut te doen(aka trolls) dan word ik gewoon lichtelijk boos. Alsof ik mijn virtuele teen heb gestoten.![]()
Keb et indd een keer eerder gezegd.quote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zeg je dat niet zo'n beetje ieder topic?Dat was 4 topics terug btw. Maar nu ben ik serioes.
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Als je gewoon repair doet en dan na 5 min canceld doet tie ook gewoon weer, althans bij mij.quote:Op maandag 8 april 2013 17:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jajong, daar heb ik toch geen zin in..
Reinstall danmaarOp donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
Daarom speel ik alleen nog maar duo's nu.. Die shit maakt me echt helemaal lauw, soms is gewoon m'n hele dag verziekt door zo'n kut match.quote:Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef dustbrain het volgende:
---------
Btw, echt waar, fuck ranked. Ik ga het niet meer spelen. Het is te frustrerend die trolls en afkers. als iemand een beetje slecht is maakt het mij geen flikker uit dat ik verlies, maar als er ragers, trolls, afkers of gasten bij zitten die niet praten een lane in wandelen om kut te doen(aka trolls) dan word ik gewoon lichtelijk boos. Alsof ik mijn virtuele teen heb gestoten.
Ik weet het :
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Of ik ga ruzie met mn meid maken als ik rage op LoL![]()
![]()
Kkspel soms ik zweer het.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Probleem met duo queue is dat mijn duo partner en IRL vriend die ook in Silver zit veel domme plays maakt en ik daarom liever solo. En de rest van bekenden zit of veel hoger of veel lager dan ik.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Ik zit momenteel op Silver II/III en zoek nog een duo partner, mijn LOL account is hetzelfde als mijn fok account. Speel alles behalve ADC.![]()
Rumble is echt een baasje trouwens.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Added,quote:Op maandag 8 april 2013 20:19 schreef mrmaxio het volgende:
Ik zit momenteel op Silver II/III en zoek nog een duo partner, mijn LOL account is hetzelfde als mijn fok account. Speel alles behalve ADC.
Silver V, bijna voor promo's
Tadumtiedum.![]()
tresh speel ik ook niet meer in pg fuck dat man... dat is echt een champ waar je niks aan hebt, als je team zelf al niet kan winnen kan tresh daar niks aan veranderen, kan je team dat al wel dan is het geen toegevoegde waarde, ik zie best in dat het een goeie champ is voor sr maar voor pg is hij waardeloos tegen imba comps, vooral jayce kun je niks tegen doen.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
quote:Op maandag 8 april 2013 21:00 schreef BaajGuardian het volgende:
tresh speel ik ook niet meer in pg fuck dat man... dat is echt een champ waar je niks aan hebt, als je team zelf al niet kan winnen kan tresh daar niks aan veranderen, kan je team dat al wel dan is het geen toegevoegde waarde, ik zie best in dat het een goeie champ is voor sr maar voor pg is hij waardeloos tegen imba comps, vooral jayce kun je niks tegen doen.![]()
![]()
Ging wel lekker met blitz, 1/8/22
gg wp, fortune op 22/0/1 geeindigt, zoals een echte support betaamt, gaat ie dood voor zn adc.Tadumtiedum.![]()
Haha, herkenbaar, en dan is het gelijk leave game, fuck youquote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef CyberJesus het volgende:
Of ik ga ruzie met mn meid maken als ik rage op LoL![]()
![]()
Kkspel soms ik zweer het.![]()
Lost game, Argg
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Ja, blijf me verbazen over die damage.quote:Samen met Garen toch wel de 2 grootste kut champs om top tegen te spelen.
![]()
Elise vergeten?quote:Op maandag 8 april 2013 22:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, blijf me verbazen over die damage.Samen met Garen toch wel de 2 grootste kut champs om top tegen te spelen.
![]()
![]()
Ik wil wel duo queue doen met een paar mensen, maar als ik veel slechter ben of juist veel beter moet ik helaas je hartje breken
-nerve wreckWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Goede stats met je mains bru, zou wel met je duo-en maar ik heb al 2 ranked partnersquote:Op maandag 8 april 2013 22:20 schreef dustbrain het volgende:
Ik wil wel duo queue doen met een paar mensen, maar als ik veel slechter ben of juist veel beter moet ik helaas je hartje breken
-nerve wreck![]()
![]()
aw =(quote:Op maandag 8 april 2013 22:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Goede stats met je mains bru, zou wel met je duo-en maar ik heb al 2 ranked partners
in ranked zijn mijn stats wel iets beter dan in normals. Normals doe ook wel mijn best maar dan probeer je meer om beter te worden ja. Zo van, misschien kan ik hem nuken, oeps toch niet.
[ Bericht 14% gewijzigd door dustbrain op 08-04-2013 23:11:55 ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Elise is leuk om mee te spelenquote:
Kost wel iets meer tijd om onder de knie te krijgen, maar wel erg tof
hardcoholic![]()
probuilds.net is handig ty jajong. Kassadin moet dus wel RoA. Ik dacht al van wel maar nu weet ik et zeker. Slow van crystal scepter is useless.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Eindelijk na 5 pogingen![]()
-
Gecarried als een baasje met sona natuurlijk
[ Bericht 3% gewijzigd door kensei op 09-04-2013 01:34:34 ]![]()
Lol nice. alleen heeft gold 5 meer zuigers dan silver 1 lijkt mijquote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef kensei het volgende:
-
[ afbeelding ]
Gecarried als een baasje met sona natuurlijkWe're slowly approaching inevitable death.![]()
Gold 4 jongequote:Op dinsdag 9 april 2013 00:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Lol nice. alleen heeft gold 5 meer zuigers dan silver 1 lijkt mij![]()
Heb me net zyra gekocht, vooral voor support maar in een oefenpotje tegen een maat vond ik het nog wat moeilijk die root te raken. Wel dikke poke, zeker als je het kunt combineren met de rootWat doe ik hier?![]()
werd tijd ook jokerquote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef kensei het volgende:
-
[ afbeelding ]
Gecarried als een baasje met sona natuurlijk[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb van mijn 4 win IP boost er pas 2 kunnen gebruiken omdat ik alleen maar verlies.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Ja ja, gold IV worden in yoloque, en bronze V worden met ranked team, het kan allemaal in 1 dag
We stonden 8 torens en 30 kills voor in onze laatste placement, en nog de game weten te verliezen omdat iedereen in het team ging trollen![]()
![]()
Serieus wtf is er met dit systeem. Dus ik speel gisteren 3 potjes ranked met een maat van me
1e win hij: 32 punten, ik 6 punten
2e win hij: 28 punten, ik 3 punten
3e win hij: 29 punten, ik 2 punten
Hij heeft binnen 4 games ze promotion series, ik moet godverdomme blijkbaar een 8 win streak halen om uit deze grafleague te komen.![]()
Groot verschil in de leagues waarin jullie zitten?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef DePele het volgende:
Serieus wtf is er met dit systeem. Dus ik speel gisteren 3 potjes ranked met een maat van me
Hij heeft binnen 4 games ze promotion series, ik moet godverdomme blijkbaar een 8 win streak halen om uit deze grafleague te komen.![]()
Beide Silver Iquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef kensei het volgende:
[..]
Groot verschil in de leagues waarin jullie zitten?![]()
Dan heeft je kameraad wss minder dan 20 rankeds gespeeld in s3. Anders heb je een heel raar verschil in hidden eloquote:![]()
jij hoort in die league, hij niet daarom krijgt hij zoveelquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:20 schreef DePele het volgende:
Hij heeft binnen 4 games ze promotion series, ik moet godverdomme blijkbaar een 8 win streak halen om uit deze grafleague te komen.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Gratz.quote:Op maandag 8 april 2013 23:59 schreef kensei het volgende:
-
[ afbeelding ]
Gecarried als een baasje met sona natuurlijk
Ik begin echt schijtziek te worden van ranked. Ik heb het in het begin al een beetje verkloot voor mezelf denk ik. Wou snel level 30 worden zodat ik ranked kon gaan spelen, dus veel xp boosts gekocht en dergelijke. Vervolgens het keihard verkloot in mijn placement matches (2 van de 10 gewonnen, hoera). En dus kwam ik in het prachtige bronze IV terecht. 4x promotions gespeeld en alle 4 de keren geen game gewonnen.
Dat gemekker van elo-hell vind ik onnodig. Wel lijkt mij dat je in hogere divisions minder last hebt van trollers/afkers/ragers. Ik probeer altijd rustig te blijven en het moraal goed te houden voor ons team, maar als er een debiel is die het allemaal geen flikker uit maakt en maar wat loopt aan te kloten scheld ik hem wel de tyfus.
Ik denk ook niet dat ik in bronze 4 thuis hoor, eerder Silver, maar ik kom hier gewoon niet uit man, heb geprobeerd om mid & adc te mainen maar dat schiet toch niet veel op. Nu ben ik maar begonnen met jungle Xin Zhao en misschien dat het zo gaat lukken. Ik kan nog niet structureel mijn team carry'en en ik denk dat dat een must is wil je hier wegkomen, ik zak in ieder geval nooit zo diep door het ijs als minimaal 1 teammate per potje wel doet.![]()
We hebben op 5 loses na evenveel wins en loses, dus mij ontgaat de logica een beetje. Daarbij komt nog dat hij in Silver V is begonnen en ik in Silver I, dus vind ik het raar dat ik nu gestraft wordt omdat ik hoger was geplaatst.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
jij hoort in die league, hij niet daarom krijgt hij zoveel![]()
Ik heb ook niks gespeeld en krijg 30 points per win.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:46 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan heeft je kameraad wss minder dan 20 rankeds gespeeld in s3. Anders heb je een heel raar verschil in hidden elo![]()
Komt door die smerig hoge winstreaks in bronze en silver.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Jij speelt dus al die tijd in dezelfde league zonder hoger te komen, en hij is 5 league's geklommen. Dan zal zijn hidden elo ongetwijfeld een flink stuk hoger zijn, terwijl jouwe alleen maar minder is geworden sinds je placement.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:00 schreef DePele het volgende:
g dat hij in Silver V is begonnen en ik in Silver I, dus vind ik het raar dat ik nu gestraft wordt omdat ik hoger was gepla![]()
Als je echt skills en goede mechanics hebt kom je echt wel makkelijk uit bronze. Silver is een ander verhaal natuurlijk. Maar speel gewoon champs die hard kunnen carryen en je bent er zo uit. Toen ik ging smurfen op een account van een vriend kon ik ook met gemak 6 games achter elkaar carryen. Je moet gewoon imba champs voor bronze gaan mainen, zoals akali, diana, elise dan ben je er zo uit. Als dat niet lukt heb je gewoon nog niet genoeg ervaring. Ik kon ook pas in de buurt van gold elo komen na iets van 1000 normal games.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Gratz.
Ik begin echt schijtziek te worden van ranked. Ik heb het in het begin al een beetje verkloot voor mezelf denk ik. Wou snel level 30 worden zodat ik ranked kon gaan spelen, dus veel xp boosts gekocht en dergelijke. Vervolgens het keihard verkloot in mijn placement matches (2 van de 10 gewonnen, hoera). En dus kwam ik in het prachtige bronze IV terecht. 4x promotions gespeeld en alle 4 de keren geen game gewonnen.
Dat gemekker van elo-hell vind ik onnodig. Wel lijkt mij dat je in hogere divisions minder last hebt van trollers/afkers/ragers. Ik probeer altijd rustig te blijven en het moraal goed te houden voor ons team, maar als er een debiel is die het allemaal geen flikker uit maakt en maar wat loopt aan te kloten scheld ik hem wel de tyfus.
Ik denk ook niet dat ik in bronze 4 thuis hoor, eerder Silver, maar ik kom hier gewoon niet uit man, heb geprobeerd om mid & adc te mainen maar dat schiet toch niet veel op. Nu ben ik maar begonnen met jungle Xin Zhao en misschien dat het zo gaat lukken. Ik kan nog niet structureel mijn team carry'en en ik denk dat dat een must is wil je hier wegkomen, ik zak in ieder geval nooit zo diep door het ijs als minimaal 1 teammate per potje wel doet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: