SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SiIk op 08-04-2013 00:39:56 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ben al aan het aftellenquote:
Ik ookquote:
Same here!quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet alleen nog niet hoelang
.
Slaap lekker lieverdquote:
Oh jeej!!quote:Op maandag 8 april 2013 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slaap lekker lieverd. We spreken elkaar iig voor het zien
. En het zien gaat voor jou een grotere verassing zijn dan voor mij
.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 april 2013 00:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej!!
Ik kan nooit wachten op verrassingen
Nu ben ik nieuwsgierig en kan ik vannacht niet slapenquote:Op maandag 8 april 2013 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het zal toch moeten
. Voor nu ga ik iig slapen
![]()
.
Wel elke werkdag voor 11 uur.quote:Op maandag 8 april 2013 07:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Elke werkdag begint zo bij jou of niet?
* Huppelmuts schuift bakkie koffie naar LoLaquote:
Lekker... Sta voor een dichte apotheekquote:Op maandag 8 april 2013 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts schuift bakkie koffie naar LoLa
Pas om 9 uur open?quote:Op maandag 8 april 2013 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker... Sta voor een dichte apotheek![]()
Hoi Tamashii
Hoezo zonder?quote:Op maandag 8 april 2013 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee half 9.. inmiddels thuis... zonder recept
Donderdag al gebeld voor herhaling, vrijdag vergeten te halen. Ik denk nou dan ga ik maandagochtend als ik de jongens heb weggebracht (aangezien ze om half 9 open zijn )quote:
Watjequote:Op maandag 8 april 2013 08:27 schreef Tamashii het volgende:
Ja niemand kan dit soort dingen toch volhouden..
Nee, ik ben in de wolken maar wel zo vroeg op FOK!, geloof je het zelf?quote:
quote:
Oh fijn is datquote:Op maandag 8 april 2013 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Donderdag al gebeld voor herhaling, vrijdag vergeten te halen. Ik denk nou dan ga ik maandagochtend als ik de jongens heb weggebracht (aangezien ze om half 9 open zijn )
Nou ik heb 10 minuten staan wachten... toen ben ik maar naar huis gegaan. Ga vanmiddag dan wel weer
Ja morgen ochtend lekker uitslapen.quote:Op maandag 8 april 2013 09:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]Nee, dat heet gewoon veel slaap nodig hebben....!
Zou kunnenquote:Op maandag 8 april 2013 09:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik ben in de wolken maar wel zo vroeg op FOK!, geloof je het zelf?
quote:Op maandag 8 april 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
Aldo... niet om lullig te doen maar uhm.. snap jij het principe van een cover?
Oh ja!! Ik wil ook nog covers insturen. Moet ze als Zippy sturen?quote:Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
De nummers die jij gestuurd heb zijn originelen, of verwacht je van mij dat ik er covers bij ga zoeken
(leuk ideetje voor een volgende show, alvast dank daar voor)
ooowwwwquote:Op maandag 8 april 2013 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
De nummers die jij gestuurd heb zijn originelen, of verwacht je van mij dat ik er covers bij ga zoeken
(leuk ideetje voor een volgende show, alvast dank daar voor)
Gaarnequote:Op maandag 8 april 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja!! Ik wil ook nog covers insturen. Moet ze als Zippy sturen?
Even downloaden.quote:
nvmquote:Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik was er toen ff niet helemaal met mijn hoofd bij lola
Ik heb toch altijd genoeg om een show te vullen maar nee stuur maar in hoorquote:Op maandag 8 april 2013 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even downloaden.
Genre doet er niet toe?
Heb je al genoeg om een show te vullen?
Hoelaat ga je draaien vanavond?quote:
Komt goudquote:Op maandag 8 april 2013 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb toch altijd genoeg om een show te vullen maar nee stuur maar in hoorik draai ze graag
Genre moet acceptabel zijn
Van 20:00 tot 22:30quote:Op maandag 8 april 2013 09:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hoelaat ga je draaien vanavond?
ik moet werken tot half 10, dus daarna tune ik in
In mijn PM gaarnequote:
kan ik toch mooi een uurtje meepakkenquote:Op maandag 8 april 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van 20:00 tot 22:30
[..]
In mijn PM gaarne![]()
Daar ben ik toch al mee bezig schatje!!quote:Op maandag 8 april 2013 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van 20:00 tot 22:30
[..]
In mijn PM gaarne![]()
Dat magquote:Op maandag 8 april 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben ik toch al mee bezig schatje!!
Wil je er ook info bij over wie het origineel maakte enz?
Oh ja is leuk johquote:
Heb je iets van winamp of mediaplayer?quote:
dan ken jij sexy and i know it van noah nietquote:Op maandag 8 april 2013 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Humor wel, ik heb eigenlijk een hekel aan covers
Die is ook ingestuurdquote:Op maandag 8 april 2013 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan ken jij sexy and i know it van noah niet
Klopt, ken ik inderdaad nietquote:Op maandag 8 april 2013 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
dan ken jij sexy and i know it van noah niet
Oooh dan ga ik vanavond ook wel even luisteren!quote:Op maandag 8 april 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je iets van winamp of mediaplayer?
ONZ / [Radio 49] #3464 Nachtbrakers unite! in de OP kan je op de knop: 'luisteren' klikken, dan opent hij een schermpje en kan je je musixplayer selecteren en als het goed is maakt hij dan verbinding met de server en kan je luisteren naar Radio49
Volgens mij werkt deze link ook
yp.shoutcast.com/sbin/tunein-station.pls?id=419618
Kom anders hier luisterenquote:Op maandag 8 april 2013 09:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh dan ga ik vanavond ook wel even luisteren!
Gezelligquote:Op maandag 8 april 2013 09:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh dan ga ik vanavond ook wel even luisteren!
Typisch wel dat jij vrouwen moet lokken met behulp van drank,quote:
liever drank dan ghb toch?quote:Op maandag 8 april 2013 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Typisch wel dat jij vrouwen moet lokken met behulp van drank,
quote:
Ja dat voer je haar als ze bij je is zekerquote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever drank dan ghb toch?
[..]
Nee, ik heb liever wat weerstandquote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat voer je haar als ze bij je is zeker
quote:
en goed dat die isquote:Op maandag 8 april 2013 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt, ken ik inderdaad niet![]()
Hoi lieverd
* Huppelmuts gaat al luisteren!quote:
Die heb jij toch niet nodig? Alleen mannen toch?quote:
Kopen?quote:Op maandag 8 april 2013 09:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb jij toch niet nodig? Alleen mannen toch?
Ik heb hem ook niet echt nodig.quote:
quote:
Chloroform.quote:Op maandag 8 april 2013 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
liever drank dan ghb toch?
[..]
Mja zit met allerlei verschillende leeftijden in de les dus er wordt niet gegiegeld over edele delen ofzoquote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
leukste lessen waren dat altijd
quote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja zit met allerlei verschillende leeftijden in de les dus er wordt niet gegiegeld over edele delen ofzo
sowieso giechelen over edele delenquote:Op maandag 8 april 2013 09:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mja zit met allerlei verschillende leeftijden in de les dus er wordt niet gegiegeld over edele delen ofzo
Iddquote:Op maandag 8 april 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso giechelen over edele delen
quote:Op maandag 8 april 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sowieso giechelen over edele delen
hatersquote:
De user?quote:
Daar kan ik tegen en word ik alleen maar heel baldadig van.quote:Op maandag 8 april 2013 09:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan zul je het toch met wodka moeten doen meisie
quote:
quote:
sowieso blufquote:Op maandag 8 april 2013 09:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar kan ik tegen en word ik alleen maar heel baldadig van.
Drink jij altijd wodka dan?quote:Op maandag 8 april 2013 09:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar kan ik tegen en word ik alleen maar heel baldadig van.
Waarom heb jij dat?quote:
Ze heeft ook doof publiek zo te horenquote:Op maandag 8 april 2013 09:49 schreef BobbyB het volgende:
Over covers gesproken.
En dan op 1.30. TE-NEN-KROMMEND!
dat jij goed tegen drank kan en er baldadig van wordtquote:
Jij bent niet goed bezig he, ik zou toch maar een blauwe pil nemen want dan 'neem' je tenminste nog iets vandaag.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 09:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bezig he, ik zou toch maar een blauwe pil nemen want dan 'neem' je tenminste nog iets vandaag.
quote:
Grapjas.quote:Op maandag 8 april 2013 09:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat jij goed tegen drank kan en er baldadig van wordt
Moet jij zeggen. Ik burn je hoofd eraf.quote:
Hahahahah. Grappenmaker.quote:Op maandag 8 april 2013 09:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent niet goed bezig he, ik zou toch maar een blauwe pil nemen want dan 'neem' je tenminste nog iets vandaag.
quote:Op zondag 7 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
De vraag:
Een Greek mac
Goeie sex
Het kampioenschap
Wat zou je kiezen
Ik zou het wel weten
Mijn antwoord:
Het kampioenschap
Het is niet eens live, het is gewoon de studio uitvoering. Dat is nog het ergequote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft ook doof publiek zo te horen
En niemand die die valse uithaal er ff uit haaltquote:Op maandag 8 april 2013 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is niet eens live, het is gewoon de studio uitvoering. Dat is nog het erge
Niet nodig hequote:Op maandag 8 april 2013 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb jij dat?
Dat is eigenlijk de enige vraag die door mijn hoofd gaat
quote:Op maandag 8 april 2013 09:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahahahah. Grappenmaker.
[ afbeelding ]
Geen idee of jij dat wel of niet nodig hebtquote:
My thoughts exactly.quote:Op maandag 8 april 2013 09:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En niemand die die valse uithaal er ff uit haalt
Ik vind het eng om met jou op 1 lijn te zittenquote:
Ohja nu zo doen. Denk dat jij na vanavond topics kan gaan openen in R&P.quote:
Raaaawr.quote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja nu zo doen. Denk dat jij na vanavond topics kan gaan openen in R&P.
zo kan je dat ook zien.....quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of jij dat wel of niet nodig hebt![]()
Er is dus iemand die denkt dat jij erectieproblemen hebt? Leuke vrienden wel
quote:Op maandag 8 april 2013 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of jij dat wel of niet nodig hebt![]()
Er is dus iemand die denkt dat jij erectieproblemen hebt? Leuke vrienden wel
quote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja nu zo doen. Denk dat jij na vanavond topics kan gaan openen in R&P.
hey maareuh..... zijn jullie nou echt een setje of wat?quote:
Hoe was je weekend schat?quote:
Rival niet echt volgens mijquote:
Ja.quote:Op maandag 8 april 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
hey maareuh..... zijn jullie nou echt een setje of wat?
En daar gaat het omquote:
Dit is een goede coverquote:Op maandag 8 april 2013 09:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga hem maar niet luisteren denk ik
Ga ik effe uitproberenquote:
Ja bobbyb is mijn partner in crime. En verder ook.quote:Op maandag 8 april 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
hey maareuh..... zijn jullie nou echt een setje of wat?
Nee, gewoon neequote:
Hoe lang ben je al onder invloed?quote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja bobbyb is mijn partner in crime. En verder ook.
Niet. Ik ben zielsgelukkig.quote:
Kun je beter aan mij vragen! Ik kwam gewoon een avond heel onschuldig op visite. Daarna mocht ik nooit meer weg.quote:
quote:
Het was sarcastisch he mensen.quote:Op maandag 8 april 2013 10:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, ik vond hem niet zo.
Gelukkig duurde hij maar kort.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je beter aan mij vragen! Ik kwam gewoon een avond heel onschuldig op visite. Daarna mocht ik nooit meer weg.
Vind ik niet erg hoorquote:
Nee joh. Gewoon altijd sarcastic-mode.quote:Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sarcasme is een beetje moeilijk zo qua tekst enzo
Not sure if sarcastic or notquote:Op maandag 8 april 2013 10:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon altijd sarcastic-mode.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet. Ik ben zielsgelukkig.kom maar checken anders!
Looks like a match made in heavenquote:Op maandag 8 april 2013 10:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je beter aan mij vragen! Ik kwam gewoon een avond heel onschuldig op visite. Daarna mocht ik nooit meer weg.
Nee hoorquote:Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sarcasme is een beetje moeilijk zo qua tekst enzo
Totaal niet. Zij is elitair, ik een pauper. We zijn een beetje een omgekeerde Dharma & Greg.quote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Looks like a match made in heaven
Jij bent de zweefteef?quote:Op maandag 8 april 2013 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Totaal niet. Zij is elitair, ik een pauper. We zijn een beetje een omgekeerde Dharma & Greg.
quote:Op maandag 8 april 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Looks like a match made in heaven
Haha nee hoor.quote:
Beetje overdreven vind je niet? Ze bedoelde het goed hoorquote:Op maandag 8 april 2013 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Achterlijke groepsapp die niet weg te krijgen is
Gelukt![]()
quote:
wat liefquote:Op maandag 8 april 2013 10:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja bobbyb is mijn partner in crime. En verder ook.
Ik mag geen hekel hebben aan die groepschats?quote:Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind je niet? Ze bedoelde het goed hoor
roddelsquote:Op maandag 8 april 2013 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje overdreven vind je niet? Ze bedoelde het goed hoor
Dan kan je dat toch gewoon op een normale manier laten wetenquote:Op maandag 8 april 2013 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag geen hekel hebben aan die groepschats?
Valt niks te roddelen. Men wil meeten de 12de, muhahaha had afgezegd dus gaan ze andere meet plannen en starten een groepschat op.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt niks te roddelen. Men wil meeten de 12de, muhahaha had afgezegd dus gaan ze andere meet plannen en starten een groepschat op.
Zelfs mensen die al hadden aangegeven niet naar de muhahaha meet te (kunnen) komen werden uitgenodigd.
zou er bijna intrappenquote:
Oh je bedoelt bijvoorbeeld door aan te geven dat je groepschats niet zo prettig vindt?quote:Op maandag 8 april 2013 10:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan je dat toch gewoon op een normale manier laten weten
Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 8 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Valt niks te roddelen. Men wil meeten de 12de, muhahaha had afgezegd dus gaan ze andere meet plannen en starten een groepschat op.
Zelfs mensen die al hadden aangegeven niet naar de muhahaha meet te (kunnen) komen werden uitgenodigd.
Ohja daar was ik niet bijquote:Op maandag 8 april 2013 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh je bedoelt bijvoorbeeld door aan te geven dat je groepschats niet zo prettig vindt?
Zoals ik bij de vorige groepschat ook al had gedaan, en die daarvoor.
Het houdt een keer op he
Jij kwam al nietquote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef rival het volgende:
maareuh nu is er dus geen meet de 12e?
mijn hele weekend naar de klote
Dat kan he.quote:Op maandag 8 april 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan gebeuren toch?
[..]
Ohja daar was ik niet bij
Ah duidelijkquote:Op maandag 8 april 2013 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan he.
Maar ik vind die groepschats eigenlijk zwaar irritant. Een groep met 3 mensen erin is eigenlijk mn max en dan nog mag die groep snel weer weg van mij![]()
Ik doe liever one-on-one gesprekken
quote:Op maandag 8 april 2013 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze zoeken dus een slaapplek voor de meet van vrijdagquote:
Jij mag niet?quote:
Hoe primitiefquote:
Disneyquote:
Gezond!quote:Op maandag 8 april 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
Wop wop wop
heel de koelkast weer gevuld met groenten, fruit etc
Vloeibaar brood!quote:Op maandag 8 april 2013 11:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je sais![]()
en witbier, veeeeuuull witbier
quote:
Neequote:Op maandag 8 april 2013 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zal ik vandaag nog wat nuttigs gaan doen?
Maar anders is ook zo saai. Heb niet zo'n zin om te gamen...dus wat zal ik vandaag dan eens gaan doen?quote:
hardlopen, terras pakken, mij helpen studeren, werken etc?quote:Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar anders is ook zo saai. Heb niet zo'n zin om te gamen...dus wat zal ik vandaag dan eens gaan doen?
Geen van die dingenquote:Op maandag 8 april 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hardlopen, terras pakken, mij helpen studeren, werken etc?
Vanavond luisteren naar lola op den radioquote:Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar anders is ook zo saai. Heb niet zo'n zin om te gamen...dus wat zal ik vandaag dan eens gaan doen?
maar vanavond duurt nog zo heul langquote:Op maandag 8 april 2013 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanavond luisteren naar lola op den radio
hoeveel personen?quote:Op maandag 8 april 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ze zoeken dus een slaapplek voor de meet van vrijdag
een baan zoeken? of zeg ik nu iets geks?quote:Op maandag 8 april 2013 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
maar vanavond duurt nog zo heul lang
Hangt er vanaf wie er nog willen komen en afhankelijk van waarquote:
ey Rivalquote:
Hoe laat ga je draaien vanavond Lola?quote:
Ik heb geen idee want ik ga sowieso nietquote:
Even kijken of ik het goed begrijp.quote:Op maandag 8 april 2013 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee want ik ga sowieso niet
Vraag het dan niet aan mijquote:
half 9quote:Op maandag 8 april 2013 11:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hoe laat ga je draaien vanavond Lola?
Eens kijken of ik dat ga reddenquote:
Dan hadden ze me gewoon uit die groepschat moeten houdenquote:
jij tegen mij, hier in het topic....quote:Op maandag 8 april 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hadden ze me gewoon uit die groepschat moeten houden
Je kunt er ook gewoon uitstappenquote:Op maandag 8 april 2013 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hadden ze me gewoon uit die groepschat moeten houden
Toch raar dat het niet hier ter sprake komt....quote:
Nou, dat gaat lang zo makkelijk niet he.quote:Op maandag 8 april 2013 11:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon uitstappen
Jaaahaaa ik weet het.quote:
Je praat in raadselsquote:Op maandag 8 april 2013 11:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch raar dat het niet hier ter sprake komt....
ja alles gaat via achterkamertjesquote:Op maandag 8 april 2013 11:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch raar dat het niet hier ter sprake komt....
Aldo, dat zie je tochquote:
quote:
Ik heb al een 'baan'quote:Op maandag 8 april 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
een baan zoeken? of zeg ik nu iets geks?
Halloquote:
Dat had ik al uitgelegd. Gister was gister en vandaag is vandaag.quote:Op maandag 8 april 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even kijken of ik het goed begrijp.
Gisteren heb je een vriend een rotgevoel gegeven omdat je iets hebt afgezegd want je moest van alles doen waar je de hele week geen tijd voor zou hebben en nu "verveel" je jezelf?
Waarom heb je dan gisteren die vriend afgezegd?
Feestjesquote:
Ik doe vrijwilligerswerk. Dat wordt door de ene niet en door de ander wel als baan gezien, vandaar de ''quote:
15 pers en die ook nog eens moeten slapen is mij een beetje teveelquote:Op maandag 8 april 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou danik zou zeggen host die shizzle
het is ietsquote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk. Dat wordt door de ene niet en door de ander wel als baan gezien, vandaar de ''
Ik ben heel low-maintenancequote:Op maandag 8 april 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
15 pers en die ook nog eens moeten slapen is mij een beetje teveel
Het is tenminste wat, maar ik werk dus niet op maandagquote:
ga op een druk kruispunt staan en help oudjes overstekenquote:Op maandag 8 april 2013 11:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is tenminste wat, maar ik werk dus niet op maandag
Wil toch eigenlijk iets nuttigs doen vandaag. Ik denk dat ik wel even de deur uit ga vanmiddag
Heb hier thuis verder niet veel te doen dat ik vanavond ook nog zou kunnen doen
quote:Op maandag 8 april 2013 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ga op een druk kruispunt staan en help oudjes oversteken
Ontbijt op het werk.quote:Op maandag 8 april 2013 11:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Eerst maar even ontbijten![]()
vergeet ik elke keer weer
quote:
Wat doe je voor vrijwilligerswerk?quote:Op maandag 8 april 2013 11:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk. Dat wordt door de ene niet en door de ander wel als baan gezien, vandaar de ''
Ik ben werk met computers gaan doen omdat ik daar goed in ben.quote:Op maandag 8 april 2013 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat doe je voor vrijwilligerswerk?
You turn my software into hardware.quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben werk met computers gaan doen omdat ik daar goed in ben.
Wat voor werk(zaamheden), als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben werk met computers gaan doen omdat ik daar goed in ben.
wat ben je gaan doen?quote:Op maandag 8 april 2013 11:55 schreef FL_Freak het volgende:
ik ben stiekem wel blij dat ik uit de IT wereld ben gestapt al is het natuurlijk nog steeds vet.
Ik wil ook iets anders gaan doen.. heb vorige week ook naar die opleiding gekeken en ook nog wel anderen... weet nog niet zo goed wat ik wil...quote:
Als je geen problemen hebt met oudere mensen te werken (intiem) is het goed aan te raden.quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook iets anders gaan doen.. heb vorige week ook naar die opleiding gekeken en ook nog wel anderen... weet nog niet zo goed wat ik wil...
Wat is loos?quote:Op maandag 8 april 2013 12:01 schreef Topiek het volgende:
Ik ben zo'n erge noob met hardware enzoIemand die er verstand van heeft?
quote:
Ja jij gaat me kunnen helpenquote:
Computers repareren, LP's digitaliseren, en ik ga de komende keren nog meer dingen uitproberen zoals foto's maken en bewerken en kijken hoe dat bevaltquote:Op maandag 8 april 2013 11:56 schreef substep het volgende:
[..]
Wat voor werk(zaamheden), als ik vragen mag?
JIJ KAN ME DUS HELPEN!quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Computers repareren, LP's digitaliseren, en ik ga de komende keren nog meer dingen uitproberen zoals foto's maken en bewerken en kijken hoe dat bevalt
Dat is een SATA stroom kabel die in moderne HDD's en optische drives kunnen.quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja jij gaat me kunnen helpen
[ afbeelding ] Sorry voor de stof
Deze kabel gaat toch in mijn HDD voor de stroomvoorziening?
Ga een nieuwe HDD kopen...
Dat probleem had ik ook. Ik wou vrijwilligerswerk gaan doen, maar wist nog niet wat!quote:Op maandag 8 april 2013 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wil ook iets anders gaan doen.. heb vorige week ook naar die opleiding gekeken en ook nog wel anderen... weet nog niet zo goed wat ik wil...
Voor de stroomvoorziening dus? Dus moet alleen nog deze: klik erbij kopen?quote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is een SATA stroom kabel die in moderne HDD's en optische drives kunnen.
En bedankt...quote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Voor de stroomvoorziening dus? Dus moet alleen nog deze: klik erbij kopen?
ok ok sorryquote:Op maandag 8 april 2013 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En bedankt...
weet je ik ga je niet eens helpen nu omdat je al een vooroordeel hebt
ja ik ben gewoon een twijfelkont... durf niet voor iets te kiezen omdat ik bang ben dat ik dan de verkeerde keuze maak en iets ga missen ofzo.... erg irritantquote:Op maandag 8 april 2013 12:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat probleem had ik ook. Ik wou vrijwilligerswerk gaan doen, maar wist nog niet wat!
En omdat ik een ongekende twijfelaar ben, heb ik uiteindelijk maar gewoon de knoop doorgehakt en ben ik dit (weer) gaan doen
Das een SATA stroomvoorzieningskabelquote:Op maandag 8 april 2013 12:03 schreef Topiek het volgende:
[..]
Zeker veelste langquote:
Echt wel irritant, ik heb dat al als ik nieuwe schoenen uit zoekquote:Op maandag 8 april 2013 12:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik ben gewoon een twijfelkont... durf niet voor iets te kiezen omdat ik bang ben dat ik dan de verkeerde keuze maak en iets ga missen ofzo.... erg irritant
Maakt niet uit hoor, het is nog vroegquote:Op maandag 8 april 2013 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zie het![]()
Ik ben weer eens te traag![]()
Bakkie koffie dan maar!
Koffie ja en een broodje 1quote:Op maandag 8 april 2013 12:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zie het![]()
Ik ben weer eens te traag![]()
Bakkie koffie dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |