Nou, sorry danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Standaard PI's kunnen nogal in strijd zijn met je boodschap. Dat kan vrij irritant zijn.
Stel je een andere als standaard in. Staat inderdaad nogal debiel een standaard PI in de meeste boodschappen.quote:
Nah, de rest heeft een slechtere username:PI ratioquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stel je een andere als standaard in. Staat inderdaad nogal debiel een standaard PI in de meeste boodschappen.
Je zou hem gewoon kunnen negerenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef TeleportingKing het volgende:
Maar wordt er nog iets tegen Maanvis gedaan? Hij blijft ook gewoon terugkomen in WGR / Werkzoekend #83
Jankzak. Ik blijf er posten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef TeleportingKing het volgende:
Maar wordt er nog iets tegen Maanvis gedaan? Hij blijft ook gewoon terugkomen in WGR / Werkzoekend #83
Nee hoor, dat doe je niet. Er is je meerdere malen verzocht om gewoon weg te blijven uit het topic.quote:
En ik heb dat verzoek genegeerd. Zoals ik ook al zei tegen Five Horizons.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:08 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe je niet. Er is je meerdere malen verzocht om gewoon weg te blijven uit het topic.
En daarmee zit je dus fout.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik heb dat verzoek genegeerd. Zoals ik ook al zei tegen Five Horizons.
Mag jij vinden, iedereen z'n mening.quote:
Goh, en wat zei F_H ook alweer?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mag jij vinden, iedereen z'n mening.
Ik denk dat we er wel uit zijn; ik blijf posten, jij blijft zeiken.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja hoi. Maanvis: uw bijdragen worden hier niet gewaardeerd. Blijft u maar weg.
Dank u.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:16 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, hoor.... Wat mij betreft blijf je gewoon weg. Je hebt al vaak genoeg laten zien dat je niet normaal kunt blijven posten. Mensen ergeren zich kapot aan je....
Oh?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En ik heb dat verzoek genegeerd. Zoals ik ook al zei tegen Five Horizons.
Ik ben allang gestopt met trollen, ik post gewoon normaal mee in WGR maar Teleportingking die vindt dat ie daar politieagentje moet spelen en in zijn hoofd vindt ie dat ik troll. Waarschijnlijk is ie boos op iets ofzo, geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Oh?
Ga gerust verder met trollen. Je kent het gevolg...
Ik zag jouw opmerking en vond 'm niets toevoegen, dus heb ik 'm weggehaald. De andere opmerking is later geplaatst en had ik 'm aanvankelijk niet eens gezien.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef Maanvis het volgende:
Marharbal meet met 2 maten.
WGR / Bestuurlijke of semi-strafrechtelijke maatregel
Mijn opmerking over de grammatica in de brief wordt verwijderd, maar latere opmerkingen daarover mogen blijven staan.
zo weten de users ook niet wat wel en niet magquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zag jouw opmerking en vond 'm niets toevoegen, dus heb ik 'm weggehaald. De andere opmerking is later geplaatst en had ik 'm aanvankelijk niet eens gezien.
Aangezien het topic alweer weggezakt was, leek het mij niet nodig om daar weer te gaan editten.
Topic net bekeken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef peter070 het volgende:
Ik wil graag de foto's verwijderen uit mijn post, echter lukt dat niet. Kunnen jullie dit wel?
WGR / Regels veranda
Tevens kan hij op slot...
Je kunt de FA's/A's mailen met je verzoek op forum@fok.nlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef peter070 het volgende:
Ik wil graag de foto's verwijderen uit mijn post, echter lukt dat niet. Kunnen jullie dit wel?
WGR / Regels veranda
Tevens kan hij op slot...
WGR / 1ste werkdag ACTION.quote:
Dat topic was (van meet af aan) volledig ontspoord.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:37 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
WGR / 1ste werkdag ACTION.
Zou die weer open mogen? Ik wil namelijk heel graag weten hoe de eerste werkdag van Freddy's broertje is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |