de betonrot verklaardquote:Op woensdag 10 april 2013 13:38 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik heb heel wat beton lopen kruien toen in de jaren 80 voor jan tje en pietje
dnk het wel er staan er heel wat leeg nu, bij mij in de buurt, te duur en niet energiezuinig genoegquote:Op woensdag 10 april 2013 13:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
En dat is verantwoordelijk voor de hele bubble?
Men, je zou eens moeten weten hoeveel leningen en subsidies er in het huurwezen geplempt zijn, hebben we nou ook een huurbubble?
altijd fijn die niet verifieerbare blufquote:Op woensdag 10 april 2013 13:39 schreef HD9 het volgende:
[..]
dnk het wel er staan er heel wat leeg nu, bij mij in de buurt
is geen bluf is de waarheid en sommigen staan nu al vlak een jaar leegquote:Op woensdag 10 april 2013 13:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
altijd fijn die niet verifieerbare bluf
hier nietquote:Op woensdag 10 april 2013 13:40 schreef HD9 het volgende:
[..]
is geen bluf is de waarheid en sommigen staan nu al vlak een jaar leeg
1* het nederlandse jaarinkomen, daarin zitten nemen ik aan ook de winsten van fabrieken , dat zijn niet de lonen van alle nederlanders samen.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:28 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
En daarnaast, het ziet er weer dramatisch uit in zo'n grafiekje, maar je hebt het dus over gemiddeld 1x het jaarinkomen.... kun jij mij uitleggen wat daar bizar aan is?
Iemand dwingen verlies te nemen is niet gewoon.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:11 schreef HD9 het volgende:
[..]
gewoon bouwgrond tegen kantorengrondprijs verkopen
Ik reageer op jouw vraag of de overheid hypotheken verstrekt, het antwoord is dus gewoon 'ja', alleen noemen we het andersquote:Op woensdag 10 april 2013 13:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
En dat is verantwoordelijk voor de hele bubble?
Men, je zou eens moeten weten hoeveel leningen en subsidies er in het huurwezen geplempt zijn, hebben we nou ook een huurbubble?
verlies op het grondbedrijf ??quote:Op woensdag 10 april 2013 13:46 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Iemand dwingen verlies te nemen is niet gewoon.
nee dat waren zijn mooie vrijstaande woningen hoorquote:
gaarne foto. Ik ben namelijk erg benieuwd of dit dezelfde kwaliteiten heeft als de Hongaarse pareltjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 13:49 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee dat waren mooie vrijstaande woningen hoor
meerquote:Op woensdag 10 april 2013 13:52 schreef krapula het volgende:
[..]
gaarne foto. Ik ben namelijk erg benieuwd of dit dezelfde kwaliteiten heeft als de Hongaarse pareltjes.
Dat hoopte ik al. Maar ik ben nog steeds wel benieuwd wát je precies als mooi bestempeld. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat we qua esthetische eisen/wensen redelijk verschillen.quote:
Ja, leuk. Dus je dreunt wat getallen op die in jouw ogen wenselijk/reeel zijn en plempt ze hier neer. En nu?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:06 schreef sorcees het volgende:
Goedkope huizen voor starters zijn gevraagd, 1 tot 3 personen per huishouden.
Landbouwgrond aankopen, incl. bouwklaar maken, exclusief exorbitante winsten voor projectontwikkelaar en gemeente, 35 euro per m2.
Bouwkavel ongeveer 285 m2 is 10.000 euro voor het kavel.
Kant en klaar huis, 2 onder 1 kap, zo uit de la, excl. architect, 100 m2 woonruimte, zonder garage, 110.000 euro, totaal kosten 120.000 euro.
Div. admin. kosten 5.000 euro.
25.000 euro eigen geld, hypotheek 100.000 euro.
100% aflossing over 30 jaar. rente 10 jaar vast,
0 euro HRA (hier moeten we echt vanaf),
Maandlast 500 euro.
Zonder de zakkenvullers kan het probleem van schaarste eenvoudig opgelost worden.
Alle verdere extra's is luxe en moet je zelf maar aanschaffen en betalen.
Ok en nu deze dan;quote:Op woensdag 10 april 2013 13:47 schreef HD9 het volgende:
[..]
verlies op het grondbedrijf ??
Dat is nieuw
Als ze een paar hectare kopen voor 30 euro de m2 zetten ze het gelijk in de boeken voor 400 euro per m2 en boeken ongerealiseerde winst 100 miljoen
Ik heb niet zo heel veel verstand van bouwrijp maken e.d., maar de bouwkosten komen redelijk uit denk ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, leuk. Dus je dreunt wat getallen op die in jouw ogen wenselijk/reeel zijn en plempt ze hier neer. En nu?
nee, ik ben voor meer nieuwbouw, niet dat enge benauwde, met 10 koeien op een hectare land en 10.000 mensen op eeen halve hectarequote:Op woensdag 10 april 2013 14:00 schreef krapula het volgende:
[..]
Dat hoopte ik al. Maar ik ben nog steeds wel benieuwd wát je precies als mooi bestempeld. Ik heb namelijk zo'n vermoeden dat we qua esthetische eisen/wensen redelijk verschillen.
250 euro /m3 is bijna ruwbouw, laat sanitair en keuken eruit, en het kan, afhankelijk van de eisen aan de fundering.quote:Op woensdag 10 april 2013 14:15 schreef krapula het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel veel verstand van bouwrijp maken e.d., maar de bouwkosten komen redelijk uit denk ik.
Je hebt dat wel een kale, goedkope woning, zonder enige uitstraling, goedkope materialen en niet energiezuinig. Maar het kan.
Er staat zat leeg zeg je net zelf?quote:Op woensdag 10 april 2013 14:15 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee, ik ben voor meer nieuwbouw, niet dat enge benauwde, met 10 koeien op een hectare land en 10.000 mensen op eeen halve hectare
ja enquote:
Bouwen voor leegstand zoals in China, ja dat is duurzaam...quote:
rot toch op met je duurzaamquote:Op woensdag 10 april 2013 14:22 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Bouwen voor leegstand zoals in China, ja dat is duurzaam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |