abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125171452
Tja, nietszeggend stukje text.
Dit is toch gewoon algemene kennis?
  donderdag 11 april 2013 @ 21:47:40 #253
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_125172023
in Nederland wordt een stapel stenen verheven tot heilige proporties en er stapels financieringen en geldschuivers op gezet worden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_125172166
Jup, "Je moet een huis kopen, zo duur mogelijk, aflossingsvrij, dikke winst over 20-30 jaar!!111"
pi_125172985
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef Pap89 het volgende:
Jup, "Je moet een huis kopen, zo duur mogelijk, aflossingsvrij, dikke winst over 20-30 jaar!!111"
:')

Het mallepietjes-uur is kennelijk weer begonnen.

Laterrrrrrrrrrr...... :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_125173746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen we gewoon geen cordon sanitaire afspreken en HD9 samen met MM gewoon negeren.
Geen gek idee. Die pipo's weigeren toch hun stellingen te onderbouwen.
  donderdag 11 april 2013 @ 22:44:59 #257
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_125175423
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:49 schreef Pap89 het volgende:
en veel aankoopkosten maken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:21:45 #258
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_125185230
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:23 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Jaja was het maar zo makkelijk. Iedereen rijk!
ja zo was het wel ja
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:37:28 #259
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_125185421
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 08:21 schreef HD9 het volgende:

[..]

ja zo was het wel ja
Is zeker weer een mening van je?
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:39:13 #260
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_125185444
Makelaars willen eerst geld en dan pas bezichtigingen doen

En terecht 40 keer door een huis heen wandelen en dan te horen krijgen dat men niet gaat dalen met de vraagprijs en het liever gaat verhuren aan een wietkweker.

Want men wil wel graag het afbetaalde huis dat door moeder in 1972 gekocht is voor 50.000 gulden verkopen voor 320.000 euro

Nee vooraf per bezichtiging dokken, 100 euro per keer . Dat zal ze leren. *O* })
http://www.telegraaf.nl/d(...)cure__do_pay___.html

quote:
vr 12 apr 2013, 08:15
Wanhopige makelaar wil ’no cure, do pay’ door JORIS POLMAN

AMSTERDAM – Door de crisis wanhopig geworden makelaars willen steeds vaker dat consumenten vooraf betalen.
Daarmee gaat het aloude ’no cure, no pay’-principe voor onverkochte huizen op de helling.

Dat is echter in strijd met de consumentenvoorwaarden, erkent voorzitter Ger Hukker van makelaarsvereniging NVM.
Consumentenorganisaties willen paal en perk stellen aan de wildgroei van opstartkosten, tussentijdse verrekeningen en voorfinancieringen en onderhandelen met makelaars over nieuwe, algemene voorwaarden.
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_125186772
Het woord 'men' wordt vaak misbruikt ipv het bedoelde 'ik' ;)

Basisregel: don't get high on your own supply ;)

Verder natuurlijk weer een fijn uit de duim gezogen artikel door de Privë
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:20:24 #262
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_125187675
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 18:55 schreef Basp1 het volgende:
Kunnen we gewoon geen cordon sanitaire afspreken en HD9 samen met MM gewoon negeren.
En hoe denk jij daar de collapse of the housing bubble mee tegen te gaan? :D

Ik kom hier niet meer zo heel vaak sinds fok aangegeven heeft mijn geniale bijdrage niet echt op waarde te kunnen schatten. Ondanks dat lurk ik zo af en toe even en dan vind in de bijdragen van MM en HD9 toch wel vermakelijk. Ze hebben het vaak bij het juiste eind, hoewel dat voor veel mensen nog steeds moeilijk te accepteren is. Daar is een logische verklaring voor maar die zal ik maar niet te sprake brengen :)
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:22:45 #263
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_125187748
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:20 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

En hoe denk jij daar de collapse of the housing bubble mee tegen te gaan? :D

Ik kom hier niet meer zo heel vaak sinds fok aangegeven heeft mijn geniale bijdrage niet echt op waarde te kunnen schatten. Ondanks dat lurk ik zo af en toe even en dan vind in de bijdragen van MM en HD9 toch wel vermakelijk. Ze hebben het vaak bij het juiste eind, hoewel dat voor veel mensen nog steeds moeilijk te accepteren is. Daar is een logische verklaring voor maar die zal ik maar niet te sprake brengen :)
Denk je alles gehad te hebben kom jij door de bocht met je cognitieve kotszooi.

Voor starters is een koopwoning verder dan ooit en de huren worden behoorlijk verhoogd. Jouw advies is ronduit slecht gebleken afgelopen jaren en toch maar wijzen naar anderen...
and made it rain upward
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:27:08 #264
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_125187869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 09:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Basisregel: don't get high on your own supply ;)

Dat is zonder meer waar, toch vrees ik dat de meeste pushers wel afhankelijk zijn van hun supply EN hun afnemers. Zodra of je supply opdroogt of je klanten niet langer betalen dan heb je hoe dan ook een probleem.

De NVM is daar een mooi voorbeeld van, ieder jaar weer roept GH dat de bodem nu toch echt bereikt is of dat je nu slimme-Z-en kan doen. OP = OP.

Jarenlang werden zij ook high van hun eigen supply aan hogehuizenprijsminnende propaganda, nu dat niet langer het geval is moeten ze net als de rest afkicken van gratis geld, marktmanipulatie en onbeperkte overheidssubsidie. Voorlopig is elke dag een 'suicide Tuesday' voor de hogehuizenprijsminners.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_125188045
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:27 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dat is zonder meer waar, toch vrees ik dat de meeste pushers wel afhankelijk zijn van hun supply EN hun afnemers. Zodra of je supply opdroogt of je klanten niet langer betalen dan heb je hoe dan ook een probleem.

De NVM is daar een mooi voorbeeld van, ieder jaar weer roept GH dat de bodem nu toch echt bereikt is of dat je nu slimme-Z-en kan doen. OP = OP.

Jarenlang werden zij ook high van hun eigen supply aan hogehuizenprijsminnende propaganda, nu dat niet langer het geval is moeten ze net als de rest afkicken van gratis geld, marktmanipulatie en onbeperkte overheidssubsidie. Voorlopig is elke dag een 'suicide Tuesday' voor de hogehuizenprijsminners.
Big hug :)

Ik dacht eerlijk gezegd dat je op frustratietherapie was.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:32:21 #266
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_125188047
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:22 schreef Sjabba het volgende:

Voor starters is een koopwoning verder dan ooit en de huren worden behoorlijk verhoogd.
Onze verlichte leiders hebben zojuist officieel de bubble herkend maar zijn nog niet zover dat ze ook willen erkennen dat je een bubble moet laten leeglopen alvorens herstel kan plaatsvinden.

Momenteel zitten de schuldenaren allemaal nog in standje "mag de geldpers aan, please!!!".

Kees zei het reeds: "slaaf zijn van de bank is de oplossing"

Ik zeg dan: "aflossing == verlossing".

En laat die geldpers maar lekker draaien, dat geld komt toch niet de kant op van de schuldslaven, simpelweg omdat de elite dat geld in de pocket wil hebben en zal gaan krijgen. Schuldslaven mogen de kruimels die op de grond belanden verdelen. Trickle down economics.
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:34:20 #267
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_125188112
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Big hug :)

Ik dacht eerlijk gezegd dat je op frustratietherapie was.
Ik heb even gelurkt op andere sites, is ook wel eens interessant om andere zienswijze te lezen :)

Ik was ook niet van plan om al te veel meer op fok te posten aangezien het niet erg op prijs gesteld wordt.
pi_125188231
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:34 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ik heb even gelurkt op andere sites, is ook wel eens interessant om andere zienswijze te lezen :)

Ik was ook niet van plan om al te veel meer op fok te posten aangezien het niet erg op prijs gesteld wordt.
Agossie, vette knuf hoor.

Maar hoe zou dat toch komen dat je op alle fora geband wordt? Is daar soms een logische verklaring voor, of zal ik die maar niet ter sprake brengen? ;)

Hier wordt een anders zienswijze ook op prijs gesteld hoor, maar trollen en baggeren niet. Zo moeilijk is dat onderscheid toch niet?
  Moderator vrijdag 12 april 2013 @ 10:40:49 #269
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_125188310
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Agossie, vette knuf hoor.

Maar hoe zou dat toch komen dat je op alle fora geband wordt? Is daar soms een logische verklaring voor, of zal ik die maar niet ter sprake brengen? ;)

Hier wordt een anders zienswijze ook op prijs gesteld hoor, maar trollen en baggeren niet. Zo moeilijk is dat onderscheid toch niet?
Als hij op alle foa geband wordt dan is er steeds maar 1 gemeenschappelijke factor, en dat is hij zelf. Toch zal het aan die anderen liggen, en niet aan hem. Xeno en de hand in eigen boezem steken gaat niet goed samen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:48:25 #270
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_125188523
Jullie kijken gewoon teveel naar de persoon en te weinig naar de inhoud die ik post. Dat begrijp ik ook wel, is een logisch te verklaren fenomeen :)

Maar ondanks dat krijgen jullie een dikke knuf terug hoor O+
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:48:40 #271
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_125188534
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:32 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Onze verlichte leiders hebben zojuist officieel de bubble herkend maar zijn nog niet zover dat ze ook willen erkennen dat je een bubble moet laten leeglopen alvorens herstel kan plaatsvinden.

Momenteel zitten de schuldenaren allemaal nog in standje "mag de geldpers aan, please!!!".

Kees zei het reeds: "slaaf zijn van de bank is de oplossing"

Ik zeg dan: "aflossing == verlossing".

En laat die geldpers maar lekker draaien, dat geld komt toch niet de kant op van de schuldslaven, simpelweg omdat de elite dat geld in de pocket wil hebben en zal gaan krijgen. Schuldslaven mogen de kruimels die op de grond belanden verdelen. Trickle down economics.
Jaja dat horen we nu al jaren van je maar ondertussen ben je toch mooi zuur als je jouw advies van wachten hebt opgevolgd...
and made it rain upward
  vrijdag 12 april 2013 @ 10:49:15 #272
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_125188556
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 10:48 schreef ComplexConjugate het volgende:
Jullie kijken gewoon teveel naar de persoon en te weinig naar de inhoud die ik post. Dat begrijp ik ook wel, is een logisch te verklaren fenomeen :)

Aangepast.
and made it rain upward
  Moderator vrijdag 12 april 2013 @ 10:54:25 #273
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_125188725
quote:

Neuh, wat je post is bullshit, dat is al jaren duidelijk. Gelukkig maar dat er mensen zijn die de zaken anders hebben aangepakt dan jij, anders zaten er veel meer mensen net zoals jij (naar eigen zeggen) in de sanering. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_125188744
quote:

Vrij onmogelijk, 'jullie' kennen je juist niet als persoon, maar enkel van de 'inhoud'. Dus het is exact omgekeerd, het beeld wat mensen van hier van je hebben is enkel gevoed door wat je post. Wederom: zo moeilijk is dat toch niet om je punt normaal naar voren te brengen?
  vrijdag 12 april 2013 @ 11:13:21 #275
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_125189355
quote:
quote:
Volgens de Vereniging Eigen Huis maakt het rapport duidelijk dat de consument de kosten heeft moeten betalen van de prijsstijgingen op de huizenmarkt.
Joh! Wie had dat gedacht... Je betaalt meer voor hetzelfde product, en je bent meer geld kwijt?
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')