SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat hebben ze gewoon gestolen van DWDD volgens mijquote:Op zondag 7 april 2013 22:18 schreef Evertjan het volgende:
dat stukje met Jan Mulder geeft het program wel niveau
Ze zeggen nog net niet 'Aan tafel' iddquote:Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon gestolen van DWDD volgens mij
Wanne homo johquote:Op zondag 7 april 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry.
Om het goed te maken:
http://vocaroo.com/i/s0Uql7cXx8F3
vHalstquote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie o wie gaat zeggen dat Marcel 40 miljoen in de sloot heeft gedonderd?
Ik wacht ook steeds de "aan tafel".quote:Op zondag 7 april 2013 22:19 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon gestolen van DWDD volgens mij
quote:Op zondag 7 april 2013 22:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie o wie gaat zeggen dat Marcel 40 miljoen in de sloot heeft gedonderd?
Het is een complot van de media tegen PSVquote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]niemand, straks wilt brands niet meer praten met de NOS, dat moet je niet hebben
Jack probeert het voorzichtig.quote:Op zondag 7 april 2013 22:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]niemand, straks wilt brands niet meer praten met de NOS, dat moet je niet hebben
quote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[Sjek modus on] "Oke genoeg over PSV, laten we het over Feyenoord hebben. Wat is die Pellè een fenomeen. En al die jeugd die ze laten doorstromen" [Sjek modus off/]
quote:Op zondag 7 april 2013 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[Sjek modus on] "Oke genoeg over PSV, laten we het over Feyenoord hebben. Wat is die Pellè een fenomeen. En al die jeugd die ze laten doorstromen" [Sjek modus off/]
Geef hem eens ongelijk.quote:
Ik denk dat het niet komt vandaag.quote:Op zondag 7 april 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg gewoon dat je 40 miljoen naar de tyfus hebt geholpen.
quote:Het gebeurt al, met Zakaria Labyad, Género Zeefuik en Stijn Wuytens
quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe vaak zijn ze er kampioen mee geworden?
quote:Op zondag 7 april 2013 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Jeugd heeft de toekomst bij PSV hoor, enkele voorbeelden van Marcel Brands;
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |