fok-vriendjes snappen ze op m'n werk nietquote:Op maandag 8 april 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
En YUR maar denken dat z'n vrienden 'm aan komen moedigen
Toch zijn er wel degelijk Fokkers die ik tot m'n vrienden rekenquote:Op maandag 8 april 2013 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
En YUR maar denken dat z'n vrienden 'm aan komen moedigen
quote:Op maandag 8 april 2013 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo als ik weer eens heel enthousiast over leuke dingen of stomme dingen op FOK! loop te ratelen/ranten:
[ afbeelding ]
JA, LEUK/WAT STOM SCHAT!HEUS!
Dit dusquote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Toch zijn er wel degelijk Fokkers die ik tot m'n vrienden reken
Idem hoorquote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
o absoluut!quote:Op maandag 8 april 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb je vader ook ontmoetquote:Op maandag 8 april 2013 18:34 schreef GotC het volgende:
Het kan me werkelijk niks boeien wat iemand vindt van mensen kennen van een forum. Zeg ook gewoon hoe het zit. Daarom hebben Quoi en Gup bv mijn vader ook al ontmoet
Verder is het wel grappig in het Amateur hardlooptopic..daar zitten 2 andere hardlopers van HAAG
En een flink aantal van jullie mijn moederquote:Op maandag 8 april 2013 18:34 schreef GotC het volgende:
Het kan me werkelijk niks boeien wat iemand vindt van mensen kennen van een forum. Zeg ook gewoon hoe het zit. Daarom hebben Quoi en Gup bv mijn vader ook al ontmoet
Ja! Dat is het leuke en gezellige van het topicquote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef Arquero het volgende:
Maar dat maakt dit topic ook zo leuk: ook de meets of andere gezamenlijke dingen die plaatsvinden
Living on the edgequote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Hardlopen met de fysio in stijl, met de schoenen die je aanhad tijdens het breken van je voet!
Ik keek het lot in de ogen en zei:"Not again"!quote:
Maar wel weer gelopen! Ging het goed?quote:Op maandag 8 april 2013 18:45 schreef slacker_nl het volgende:
Hardlopen met de fysio in stijl, met de schoenen die je aanhad tijdens het breken van je voet!
hier ook flink wat fokkers op de bruiloft.. en we hebben geprobeerd uit te leggen aan de ambtenaar wat Fok was.. maar snappen deed ze het niet echtquote:Op maandag 8 april 2013 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Op onze bruiloft waren er heel veel Slankies aanwezig.
Zelf wilden ze de schijn ophouden naar iedereen dat we elkaar kenden van 'Bikram Yoga' (running gag), maar heb gewoon tegen iedereen gezegd hoe 't zatEn de gasten kenden me wel (duh) dus die vonden het ook niet raar
en? luisterde het lot?quote:Op maandag 8 april 2013 18:56 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik keek het lot in de ogen en zei:"Not again"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |