abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125063273
Taartscheppen ftw!

Ben onvrijwillig mijn spatbordje kwijtgeraakt tijd geleden, moet ook nog eens een vervanger voor komen ;( :') M'n topkoffer is een zandbak.
Ja doei.
pi_125063425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:16 schreef handboek het volgende:

[..]

Ik houd hem het liefste zoveel mogelijk origineel... Dus mijn taartschep ga ik ook niet afzagen, tenzij er natuurlijk een vervanger voor is..
Originele demper ligt bij mij ook netjes op zolder ergens :)

Die taartschep gaat er dit seizoen wel echt af. Ziet er toch niet uit zeg :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125063492
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Originele demper ligt bij mij ook netjes op zolder ergens :)

Die taartschep gaat er dit seizoen wel echt af. Ziet er toch niet uit zeg :N
Dan moet ik half mijn onderkant afzagen......
pi_125063524
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:23 schreef handboek het volgende:

[..]

Dan moet ik half mijn onderkant afzagen......
Ja, dat moet ik dan ook. Maar Bandits waar die is afgezaagd zijn meer waard dan Bandits die nog origineel zijn :') Beetje not-done in de Bandit community om dat ding erop te laten. En terecht.

Boh, zoek het niet om dat klepdeksel eraf te halen zeg :N Krijg je dat geneuk met die pakking weer..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_125063762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef motorbloempje het volgende:
Taartscheppen ftw!

Ben onvrijwillig mijn spatbordje kwijtgeraakt tijd geleden, moet ook nog eens een vervanger voor komen ;( :') M'n topkoffer is een zandbak.
Die is er gewoon afgevallen? Of reed je te ruig? :7
pi_125063973
Iemand naar 'n zegening Zondag a.s.?
pi_125064072
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef BadderAapje het volgende:
Eh wut?
pi_125064144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:39 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Eh wut?
Dat is een moment wanneer een pastoor je motor met een wc-borstel wast. GRATIS!!
pi_125064146
De motor zegening is de eerste bijeenkomst van het seizoen van motoren.
Tevens wordt je dan "gezegend" door een pastoor :).

Er zijn er een paar in limbo land.. en er komen echt ENORM veel mensen op af, met verschillende motoren.
pi_125064172
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:41 schreef BadderAapje het volgende:
De motor zegening is de eerste bijeenkomst van het seizoen van motoren.
Tevens wordt je dan "gezegend" door een pastoor :).

Er zijn er een paar in limbo land.. en er komen echt ENORM veel mensen op af, met verschillende motoren.
Soort bijeenkomst voor mooiweer rijders?
pi_125064185
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:37 schreef BadderAapje het volgende:
Volgens mij wordt dat hier in Noord-Limburg niet echt gedaan, speciaal voor motoren.
En zo wel; Ik doe niet mee :Y).

Ik heb dat 1x voor een kennis gedaan met zijn auto (hij kon zelf nog niet rijden, want de auto was nog niet omgebouwd tot een automaat en hij mistte een been).
pi_125064214
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:31 schreef einschtein het volgende:

[..]

Die is er gewoon afgevallen? Of reed je te ruig? :7
Ik, ruig :')_!

Nee, motor is een keer gejat geweest en is toen flink mishandeld ;(
Ja doei.
pi_125064261
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet alleen.. zoals ik al zei.. verschillende types komen hierna toe.
pi_125064475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik, ruig :')_!

Nee, motor is een keer gejat geweest en is toen flink mishandeld ;(
Ja, ik weet niet hoe jij rijdt O-)

Awh :o Gejat gejat of gejat uitgeleend?

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

_O_

--

Vandaag trouwens vrij geroggeld van werk. Even een bijkom-dagje.
pi_125064568
Gejat gejat :')

Als om 3 uur de deurbel gaat en er 2 agenten staan en vragen "is de motor met het kenteken xxxxxx van u?" dan weet je wel hoe laat 't is.

Zowel mijn GS als die van mijn man waren gejat. Die van mij voornamelijk mee 'joy gereden' (daarom hebben ze hem ook gezien/zijn ze opgevallen) en daarna een politieachtervolging :') is op z'n kant teruggevonden.... cilinder eruit, tankslot vernacheld, schade op cilinders, koffer, knippers...

die van Mr.Mo is godzijdank een paar dagen later (in de buurt) teruggevonden, met alleen breekschade om z'n topkoffer in te komen en natuurlijk het cilinderslot.
Ja doei.
pi_125064576
Wat moet een tweedehands taartschepje voor een ZZR uit 95 ongeveer kosten? Staan nergens prijzen bij.. 5 euro?
pi_125064580
O+ en nu staan ze in een garage met alarm O+
Ja doei.
pi_125064698
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:53 schreef motorbloempje het volgende:

Als om 3 uur de deurbel gaat en er 2 agenten staan en vragen "is de motor met het kenteken xxxxxx van u?" dan weet je wel hoe laat 't is.

Zowel mijn GS als die van mijn man waren gejat. Die van mij voornamelijk mee 'joy gereden' (daarom hebben ze hem ook gezien/zijn ze opgevallen) en daarna een politieachtervolging :') is op z'n kant teruggevonden.... cilinder eruit, tankslot vernacheld, schade op cilinders, koffer, knippers...

die van Mr.Mo is godzijdank een paar dagen later (in de buurt) teruggevonden, met alleen breekschade om z'n topkoffer in te komen en natuurlijk het cilinderslot.
Holy crap, wat een geluk. :o Meestal zijn die dingen zo weg, zonder enige mogelijkheid tot terugvinden.
pi_125064739
Yup! En door een misverstand was mijn motor ook nog eens niet tegen diefstal verzekerd :')_! Hell yeah.
Ja doei.
pi_125064805
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:53 schreef handboek het volgende:
Wat moet een tweedehands taartschepje voor een ZZR uit 95 ongeveer kosten? Staan nergens prijzen bij.. 5 euro?
Ik zou even wat slootjes in de buurt doorzoeken. Wellicht kom je nog wat ZZR onderdelen tegen.
pi_125064938
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:53 schreef motorbloempje het volgende:

GS als in R1200GS toch, als ik het me goed herinner?
pi_125064956
Hoop dat ik hier een beetje een leuk kenteken krijg, trouwens. Als ik ooit veel geld heb dan ga ik kijken of ik een vanity plate kan kopen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

GS als in R1200GS toch, als ik het me goed herinner?
If only ;( 1100 ;)
Ja doei.
pi_125065013
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Hoop dat ik hier een beetje een leuk kenteken krijg, trouwens. Als ik ooit veel geld heb dan ga ik kijken of ik een vanity plate kan kopen.

[..]

If only ;( 1100 ;)
Oh, dan. Boeiend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125065053
Er komt ooit wel een 1200 misschien, of een F800GS :9~ Of gewoon allebei 8-)
Ja doei.
pi_125065111
Allebei zegt ze :')

Wat een luxe. Ik zou het wel weten dan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')