Thermae2000? Ik vind het maar duur, massaal, vervelend dat je een apart (gekleed) zwemgedeelte en een apart (ongekleed) saunagedeelte hebt en het zwembad bij het saunagedeelte is veel te koud. Ik rij liever een heel klein stukje verder voor Carolus in Aachen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:02 schreef SEMTEX het volgende:
Qua ervaringen kan ik zelf aanraden: Sanadomeen Thermae2000.
Ik vond dat niet zo erg. Bij het ongeklede gedeelte kun je je kleding goed kwijt en heb je meerdere fijne soorten sauna's. Het is niet enorm uitgebreid qua aanbod (zoals bij Sanadome), maar ik vond het goed te doenquote:Op maandag 3 juni 2013 10:46 schreef Metalfreak het volgende:
Thermae2000? Ik vind het maar duur, massaal, vervelend dat je een apart (gekleed) zwemgedeelte en een apart (ongekleed) saunagedeelte hebt en het zwembad bij het saunagedeelte is veel te koud. Ik rij liever een heel klein stukje verder voor Carolus in Aachen eerlijk gezegd.
Ik vond het er heel fijn. Ik denk dat je bedoelt dat het meer een wellness complex is?quote:Op maandag 3 juni 2013 10:52 schreef Isabeau het volgende:
Sanadome vond ik overigens ook een vreselijk complex. En ik vind dat ook niet echt sauna's, als ik eerlijk ben.
Ja, dat schreef je toen, dus vandaar dat wij op wat aangepaste tijden zijn gaan eten 's middags, maar 's avonds niet en het was gewoon rustig en toch was de bediening om te huilen, zeg maar.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:25 schreef Burdie het volgende:
Jouw review van Bussloo komt ongeveer overeen met mijn ervaring, alleen was het bij ons heel veel drukker. Wij hebben ook anderhalf uur (!) op onze lunch moeten wachten.
Ben een vaste klant van het Fort, ik vind het een erg fijne sauna. Niet zo heel groot (5 sauna's, stoombad, wat andere baden en 2 zwembaden), maar wel ruim opgezet en netjes. Restaurant is heel goed, maar het is wel een echt restaurant, ze hebben niet veel broodjes ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:27 schreef Grumpey het volgende:
Al meer mensen geweest bij Ridderrhode? Ben ook wel benieuwd naar ervaringen van Fort resort Beemster, Sauna van Egmond, of sauna SpaSereen.
Iemand?
Sanadome is geen sauna. de echte sauna zit een stukje verderop tegen het spoor aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vond dat niet zo erg. Bij het ongeklede gedeelte kun je je kleding goed kwijt en heb je meerdere fijne soorten sauna's. Het is niet enorm uitgebreid qua aanbod (zoals bij Sanadome), maar ik vond het goed te doen
Ik vind Prinsejagt nog altijd erg prettig, fijne sauna's, meestal goeie aanbiedingen op hun website. Alleen niet mijn aanrader op zondagmiddag, dan kunnen er kinderen zijn, vind ik persoonlijk erg vervelend in een sauna.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:47 schreef Mindy80 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met sauna Prinsejagt (Eindhoven) recentelijk? Of met de Thermae Son? Ben binnenkort namelijk in omgeving Eindhoven.
Wat mij daar zo tegenviel was dat er op zo'n groot complex met zoveel mensen (toen wij er waren iig...) maar 1 vrij kleine sauna was? En 1 stoomdinges? Die stoomdinges was nog wel te betreden, die was vrij groot, maar die sauna kon je gewoon nooit in. Zat altijd volquote:Op maandag 3 juni 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Oke, wist niet dat de scheiding hier zo strikt was
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Helsinki het volgende:
Iemand naar Thermen Holiday in Schiedam geweest? Zo ja, hoe waren de ervaringen hiermee?
nou het is dat je er naar vraagt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Helsinki het volgende:
Iemand naar Thermen Holiday in Schiedam geweest? Zo ja, hoe waren de ervaringen hiermee?
Klopt idd, wij zijn er om die reden ook al een tijd niet meer geweest. Kreeg pas idd een e-mail dat ze nu onder een andere naam verder gaan en dat er iemand anders over de keuken gaat. Van de zomer maar eens kijken hoe het er dan isquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees nu ook pas dat ze Thermen Holiday Zuidwolde gedwongen hebben moeten verkopen
Misschien nu wel weer eens langs gaan, want het was me toch een slechte sauna geworden. Dat er al een nieuwe uitbater in het restaurant (ook hier was het slecht en te duur) is belooft iets goeds!
http://www.krantvoormeppe(...)lde-maakt-doorstart/
ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben heel benieuwd naar het nieuwe zuidwolde.
ik haal dat er makkelijk uit op een dagje sauna hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:26 schreef lady-wrb het volgende:
dat drinken arrangement kostte toch ook al iets van 15,95? dat haalden wij er eigenlijk nooit uit, dus dat deden we allang niet meer.
ik ben niet zo'n zuipschuit en drink eigenlijk voornamelijk water. en dat kan ik dan net zo goed uit de kraan halenquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:36 schreef simmu het volgende:
[..]
ik haal dat er makkelijk uit op een dagje sauna hoor
Dat inderdaadquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben niet zo'n zuipschuit en drink eigenlijk voornamelijk water. en dat kan ik dan net zo goed uit de kraan halen
nou... een smoothie bij thermen holiday is duur hoor! (en ik betwijfel of die in het arrangement zit)quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat inderdaadIk drink water en voor 16 euro ander drinken nemen is echt enorm veel voor mij.
Misschien bestel ik nog 2x iets als cola of een smoothie, maar dat is nooit 16 euro.
in schiedam zijn er fonteintjes en kranen en ze doen niet moeilijk als je een flesje water meeneemt, dat hoef je niet te verbergen of wat dan ook. Mijn tas is trouwens echt nog nooit gecontroleerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Helsinki het volgende:
Hebben ze een drinkfonteintje bij Thermen Holiday trouwens? Ik las dat je tassen enzo ook gecontroleerd worden om drinken meenemen te voorkomen... ben benieuwd wat daar van waar is.
Dat drankarrangrment was er al langer niet meer, toen wij vorig jaar zomer gingen was dat al weg. Vond ik ook wel jammer, want wij haalden dat er ook makkelijk uitquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:22 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook.
heb die kaart zonet eens bekeken, maar tis wel aan de prijs hoor.....
en wat ze eerst hadden dat je een drinken-arrangement erbij kon nemen, da's dan weer weg terwijl ik dat juist zo fijn vond. nou ja; eerst met mijn verjaardag (9 juli) naar zevenhuizen
Ik geloof niet dat het zo duur was, iig niet in Zuidwolde. Daar betaalde je 10 euro of 12,50 extra geloof ik.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:26 schreef lady-wrb het volgende:
dat drinken arrangement kostte toch ook al iets van 15,95? dat haalden wij er eigenlijk nooit uit, dus dat deden we allang niet meer.
geen idee meer precies hoe duur. ik weet wel dat je het er met 4 x een drankje eruit had al. dus 1 x koffie, 1 x thee, 1 x dat energiedrankje en een cola en je had het er al uit. plus dus nog liters en liters waterquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo duur was, iig niet in Zuidwolde. Daar betaalde je 10 euro of 12,50 extra geloof ik.
Dan zal het wel een tientje geweest zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef simmu het volgende:
[..]
geen idee meer precies hoe duur. ik weet wel dat je het er met 4 x een drankje eruit had al. dus 1 x koffie, 1 x thee, 1 x dat energiedrankje en een cola en je had het er al uit. plus dus nog liters en liters water
Ik heb ook wel moeite met geloven dat ze echt tassen controleren hiervoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in schiedam zijn er fonteintjes en kranen en ze doen niet moeilijk als je een flesje water meeneemt, dat hoef je niet te verbergen of wat dan ook. Mijn tas is trouwens echt nog nooit gecontroleerd
mijn tas controleren moeten ze bij mij niet proberen hoor. ik neem altijd 1 flesje drinken mee en daarna hervul ik met water. iets te eten neem ik sowieso niet mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:12 schreef Helsinki het volgende:
Hebben ze een drinkfonteintje bij Thermen Holiday trouwens? Ik las dat je tassen enzo ook gecontroleerd worden om drinken meenemen te voorkomen... ben benieuwd wat daar van waar is.
13,50 is goed te doen! ik ga deze eens in de gaten houden. misschien zijn het opstartproblemen ivm overname ofzo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:25 schreef kahlie het volgende:
Korte Review van Sauna Hof van Saksen + Bungalow Park Hof van Saksen
Hof van Saksen is failliet gegaan en nu onderdeel van Landal Green Parks. Mijn ouders regelen regelmatig via Landal midweken/weken weg en toen ik zei dat ik graag nog naar de sauna wilde zeiden ze dat ze het wel prima vonden om Hof van Saksen te proberen, ookal is dit in verhouding een duurder park en dat ik dan 1 of 2 daagjes meekon.
Hof van Sasken is een heel mooi ingericht park, maar ze hebben de faciliteiten niet op orde. Ze adverteren met 5 restaurants, maar in de midweek dat mijn ouders er zijn is veel dicht. Twee restaurants zijn maar op 2 dagen in de week open en ook de andere drie zijn in de midweek gedeeltelijk dicht. De wildwaterbaan is 2 van de 5 dagen gesloten vanwege gepland onderhoud, wat uiteindelijk uitloopt op 3 van de 5 dagen. Dus alleen donderdag en vrijdagochtend kon je er nog gebruik van maken. Slordig. Na een klacht kregen wij ter compensatie een drankje aangeboden.
Dinsdag lopen wij wat later dan verwacht richting de sauna. Alles is supermooi en schoon. De sauna is klein en bestaat uit een binnen en buitengebied. Buiten zijn er zitplekken, afkoelmogelijkheden en is er 1 sauna en 1 whirlpool. Binnen is er plek om te eten, een rustruimte, dompelbad, stoombad, infrarood en een andere sauna.
Het eerste uurtje zijn we de enige! Jeetje, wat fijn een prive sauna. We kunnen opeens overal babbelen als we zin hebben. Grappig. De whirlpool buiten is ons iets te koud, dat had wel wat warmer gemogen, maar de rest van de faciliteiten zijn prima. Gedurende onze middag komen er verspreid nog hooguit 4! mensen binnen.
De sandwich die wij aten was heerlijk en als geste krijg je ook telkens een gevulde fles water (gratis). Dat is erg fijn, want er zijn geen waterfonteinen. De drankjes vond ik wel aan de prijs. ¤5 voor een smoothie, maar de sappen vallen dan wel weer mee. Je kunt rustig de bediening opbellen en dan komen ze om te vragen wat je wil.
Het was zeker wel een luxegevoel voor die paar uurtjes dat we er zijn geweest vanwege de rust en de ontzettend mooie opzet. Alleen de haardroger was wel erg lauw-warm, dus na een tijdje gaf ik het maar op in de kleedkamer. De kastjes zijn ook een rare L-vorm en iets aan de kleine kant. Wij hoorden dat er maximaal 25 mensen worden toegelaten.
In principe zeggen wij, de kans dat we nog terug gaan is klein, want het park voldoet niet aan onze wensen. Als je zonder verblijf komt, moet je het dubbele neertellen en voor dat bedrag kan ik ook naar een gewone sauna los van een complex. Zit je er wel, dan is het zeker de moeite waard om langs te gaan voor die (zo uit m'n hoofd) ¤13,50. Ik zou het een 8+ geven.
Pluspunten:
+ Mooie sauna en goed beschut opgezet
+ goed schoon (ook schoonmaker gezien)
+ Lekker eten
Minpunten:
- Klein complex
- Horeca prijzen zijn hoog
Nee, dat is alleen de prijs die je betaald als je al op het park als bezoeker bent. Hof van Saksen is nu ook aan het stunten met de prijzen om daar te verblijven. In verhouding tot andere Landal parken betaal je namelijk tussen de 100-200 euro meer voor een midweek. Voor de meeste mensen loont dit niet, dus is het park bijna uitgestorven. Er zijn in de buurt geen grote attracties namelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
13,50 is goed te doen! ik ga deze eens in de gaten houden. misschien zijn het opstartproblemen ivm overname ofzo?
ik heb even zitten kijken, maar idd wat een prijzenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:25 schreef kahlie het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen de prijs die je betaald als je al op het park als bezoeker bent. Hof van Saksen is nu ook aan het stunten met de prijzen om daar te verblijven. In verhouding tot andere Landal parken betaal je namelijk tussen de 100-200 euro meer voor een midweek. Voor de meeste mensen loont dit niet, dus is het park bijna uitgestorven. Er zijn in de buurt geen grote attracties namelijk.
Er zijn ook 4 persoons huisjes. Volgens mijn mams zijn ze nu aan het afprijzen (laatste voorseizoen), dus kon je nu een midweek voor 350 euro ofzo, maar heb zelf niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb even zitten kijken, maar idd wat een prijzen
nu is het voor ons sowieso niet interessant, wij zijn maar met drie personen, dus wat moeten wij met een 6 persoonshok
ik kan gen midweek weg. mijn partner werkt de zomer door dus wij moeten het van de weekends hebben. en met alle bijkomende kosten loopt het nog aardig op. ik pasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:37 schreef kahlie het volgende:
[..]
Er zijn ook 4 persoons huisjes. Volgens mijn mams zijn ze nu aan het afprijzen (laatste voorseizoen), dus kon je nu een midweek voor 350 euro ofzo, maar heb zelf niet meer gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |