Ziet er mooi uit. Wel prijzig! Wij boeken overnachting + sauna eigenlijk alleen als we een goede aanbieding zien. Ik vind het anders al snel duur, zeker omdat ze het vaak combineren met 4* hotels terwijl ik om 23.30 daar pas m'n bedje in rol en 's ochtends al weer vertrek.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:39 schreef Luigi het volgende:
Sauna arrangementje geboekt bij Erve Hulsbeek, op 300m afstand van Saré. Hadden we verdiend vonden we!
Oh zie het al, is totaal niet p.p. ben niet wakker. Maar wij hebben dan meestal 2 nachten ipv 1. We hebben bijv. Wellnessboot Mill gedaan voor onder de ¤150 met 2 overnachtingen, met ontbijt in 4* hotel.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:41 schreef Luigi het volgende:
Oh, ik vond het juist best goedkoop. Haha
. 150 euro - 60 (2x30) euro toegang, ontbijtje, etc, dus iets van 90 euro voor een (zo te zien prima) kamer... zeker aangezien het voor ons ruim anderhalf uur rijden is.
edit, nouja, goedkoop is niet het juiste woord... ik vond het een redelijke prijs gezien het gebodene
Daar mag je inderdaad wel wat voor uittrekken jaquote:Op donderdag 25 april 2013 12:13 schreef Luigi het volgende:
Nee, dat was weer 100 euro extra en dat vond ik wel weer iets té. Vond het zo net leuk voor een weekendje. Plus het is rond onze trouwdag, kan dan wel toch
.
Dank je wel voor het verslagquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Luigi het volgende:
Nou, even een kort verslagje van ons weekendje Sare incl. overnachting.
De sauna's waar onze voorkeur naar uitgaat doen meestal niet mee aan kortingsacties. Dus, ik, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:51 schreef bigfoot1972 het volgende:
Wie betaalt er nou nog ergens de volle entree bij een sauna.....
Same herequote:Op maandag 27 mei 2013 10:59 schreef Luigi het volgende:
[..]
De sauna's waar onze voorkeur naar uitgaat doen meestal niet mee aan kortingsacties. Dus, ik, bijvoorbeeld.
Ik deed dat jarenlang bij bv Centre du Lac. Omdat die bijna nooit meededen aan acties.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:51 schreef bigfoot1972 het volgende:
Wie betaalt er nou nog ergens de volle entree bij een sauna.....
Wij vinden het leuk om ook weleens in andere delen van het land wat te gaan doen (inclusief overnachting), dus we zijn o.a. bij Wellnessboot Mill geweest, in Friesland in een kleine sauna, Ryokan in Zutphen voor een leuke prijs.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:55 schreef Burdie het volgende:
Bussloo vond ik zelf een beetje tegenvallen, toen wij er waren (begin mei op een doordeweekse dag) was het druk en erg massaal. Vooral toen het ging regenen en iedereen naar binnen vluchtte, struikelde je bijna over de mensen. De 'stilte' bordjes werden bijna nergens gerespecteerd en er waren veel douches die defect waren. Er waren ook zelfs een paar kinderen(ik dacht dat er een minimumleeftijd zou zijn).
Het was een heerlijke middag hoor, en we hebben genoten van de faciliteiten, maar ik zou er niet snel nog eens naar toe gaan.
Hoe kom je aan de Hemakaart, gewoon in de winkel aanschaffen?quote:Op maandag 27 mei 2013 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik deed dat jarenlang bij bv Centre du Lac. Omdat die bijna nooit meededen aan acties.
Nu niet meer, sinds die Hema kaart. 15 euro per keer ipv 28
Tis de kaart van Hema Lekker Weg Club. Onbeperkt CdLac in voor 15 eu voor de hele dag!quote:Op maandag 27 mei 2013 14:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de Hemakaart, gewoon in de winkel aanschaffen?
Want: Centre du Lac
En hoe je aan die betaalcode van ING komt:quote:Op zondag 7 april 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Mocht je het ook willen dan is dit volgens mij hoe ik het gedaan heb (tis alweer paar maandjes geleden, had het hier wel eerder mogen zeggen![]()
):
KLIK
Daar het lidmaatschap bestellen met je ING rentepunten (je kunt zien hoeveel je er hebt door op mijning in te loggen en als je dan op het overzicht staat met je afschrijvingen enzo zie je helemaal onderaan die pagina rentepunten staan)
Als je dat daar besteld hebt - zonder bijbetaling dus - dan krijg je per mail een code.
Die gebruik je dan weer om mee te 'betalen' via de hemalekkerwegclub.nl site.
Zoiets ging het
Ik zie hem er niet bij staan bij die hemalekkerwegclub.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis de kaart van Hema Lekker Weg Club. Onbeperkt CdLac in voor 15 eu voor de hele dag!
Normaal kost die kaart geld, maar als je zelf een ING rekening hebt of iemand kent met een rekening, dan kan je eindelijk eens iets doen met die rentepunten waar je normaal geen fuck mee doetDaarmee kan je gratis die kaart aanschaffen. Wacht ik kijk ff want ik dacht dat ik het hier ergens al eens had getypt, moment...
De kaart of de sauna?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zie hem er niet bij staan bij die hemalekkerwegclub.
Die sauna, die is kennelijk niet meer te boeken met die kaart. Jammer hoor. Wordt een schraal kaartje zo.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaart of de sauna?
Wat bedoel je, wat kan je precies niet vinden?
Nou idd.quote:Op maandag 27 mei 2013 16:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Die sauna, die is kennelijk niet meer te boeken met die kaart. Jammer hoor. Wordt een schraal kaartje zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |