quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:01 schreef TheFastOne het volgende:
Het was een gure Deense avond, Sejt was voelde zich niet lekker, maar wilde toch iets goeds doen voor de mensheid. Hij kwam op het lumineuze idee om het leven van zijn geliefde Fok!kers een impuls te geven. 20 Januari, 21:06:52 is dan ook een tijdstip wat het leven van velen drastisch heeft veranderd.
Bogdan Drazic was zijn eigen creatie. Vele aanvallers liggen nog huilend in hun bed. Garrus, Petr en Óscar waren ook al vlug aanwezig en waren ook voorbestemd de prachtige wegen van het FM-landschap te bewandelen.
Menig uurtje spendeerde Sejt op zijn zolderkamertje(zoals een echt Fok!ker betaamt) om zijn creatie te perfectioneren. De hulp van Djurres kwam als geroepen en zo ontstond het beruchte forum waar de vorderingen van een ieder werden gepost. Massacreur bleek niet bepaald een charmeur op het voetbalveld, terwijl Thad al blij was wanneer hij een plukje gras zag. Jeboi had aanvankelijk nog flink wat werk te doen in het krachthonk, maar nadat hij hier enigszins in geslaagd was bleek hij een ware vleugelflitser te zijn. Machientje werd een heuse voetbalreiziger, met als hoogtepunt misschien wel zijn transfer naar de Europese topclub FC Porto. Thad trainde nog steeds. Hij werd ongelooflijk sterk, maar speeltijd was nog niet in zicht.
Iedereen houdt zielsveel van de bal, maar er was één ding dat ze allemaal gemeen hadden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helden gaan echter over een aantal jaar al met pensioen, en een nieuwe generatie staat al klaar om hen te vervangen. Jeboi Lindgrinaldinaldinhão, Rasmus Kjærgaard, Lee Min-Hyung en Sjaak de Sloper zijn al vanaf jongs af aan aan het trainen om professioneel voetballer te worden. Allemaal hebben ze 1 ding gemeen: Hun liefde voor Sejt
Welkom in het grote Fok! als speler topic. Dit idee is opgedaan op het Managers United forum. Toen vroegen we ons af hoe Fok! users het zouden doen als speler door middel van de FM Editor?!
Word jij de wereldvoetballer van de komende jaren? Of zal je roemloos ten onder gaan in de Jupiler League?
Hou de ontwikkeling van de Fok! spelers in de gaten hier: http://www.forcedinduction.nl/
Ronde 1 is geëindigd op 2 februari 2013. De savegame kan je hier downloaden.
Ronde 2 is inmiddels ook klaar en ronde 3 loopt inmiddels.
In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Elk half jaar wordt een update gegeven van ons als spelers. Hoe doe je het qua prestaties, je waarde en je carrière?
In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.
De database zal de grootste voetballanden in Europa bevatten en starten in Nederland in juli 2012. Het kan dus zijn dat je in Zuid Amerika belandt na een aantal seizoenen, of dat je onderin de Italiaanse serie B bengelt. Dit is afhankelijk van jouw keuzes aan het begin.
We zijn nu alweer met ronde 3 bezig.
Iedereen krijgt gelijke kansen in dit spel. Elke speler krijgt een vaste waarde voor zijn potentieel.
Elk jaar wordt er een update gegeven van de eigenschappen van elke speler. Al deze screens kan je vinden op ons speciale “Fok! als speler” forum, zoals je hierboven vind.
Elk half jaar ingame laten we een snel overzicht zien van alle spelers, inclusief aantal goals, vorm, waarde en assists.
Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten.
Hoe zit het met onze abilities dan? PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability. (wat je nu bent)
Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's kiezen en daar een club voor kiezen om bij te beginnen.
Scenario A: Je bent net 17 jaar geworden met een CA op 90 en PA op 170. Je mag per categorie 35 punten besteden en je begint bij een club in één van deze competities.
Scenario B: Je bent net 17 jaar geworden met een CA op 90 en PA van -9. Je mag per categorie 35 punten besteden en je begint bij een club in één van deze competities.
Scenario C: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 100 en PA op 170. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij een club in één van deze competities.
Scenario D: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 100 en PA van -9. Je mag per categorie 40 punten besteden en je begint bij een club in één van deze competities.
Scenario E: Je bent net 19 jaar geworden met een CA op 110 en PA op 170. Je mag per categorie 45 punten besteden en je begint bij een club in één van deze competities.
Scenario F: Je bent net 19 jaar geworden met een CA op 110 en PA van -9. Je mag per categorie 45 punten besteden en je begint bij een club in één van deze competities.
Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Waar kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inschrijving geschiedt helemaal via http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
Aan het einde van het seizoen 2019/2020 worden alle carrières bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
5. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
8. Iedereen kiest dezelfde club! Wat nu?
Dit is tricky. Het wordt één database, waar men dus samen kan komen te spelen. Tot de deadline mag je wel je speler aanpassen en dus ook de club. Als je aanpast, gaarne de hele inschrijving opnieuw plaatsen voor overzicht.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
Ronde 1: Gesloten (archief)
Ronde 2: Gesloten (archief)
Ronde 3: Gesloten (archief)
Ronde 4: ActiefI love my mispoken words.
leuke bankvullingquote:Op zondag 7 april 2013 20:40 schreef Sejt het volgende:
Sheffield haalt extra aanvaller.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry Agüero...quote:
Idd, die keepert ziet er echt goed uit, neem aan dat ie nu wel gewoon wordt opgesteld.quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Wrijfhout het volgende:
Kilpatrick de koningkeepert gaat ons de CL bezorgen nuhoop ik
Gewoon wat kunnen betekenen voor het team.quote:Op zondag 7 april 2013 17:52 schreef Sejt het volgende:
The big game! Sheffield naar finale FA Cup!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Mag ie eerst weer in de basis komen, anders wordt het niks.quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef Wrijfhout het volgende:
Kilpatrick de koningkeepert gaat ons de CL bezorgen nuhoop ik
Denk het wel ja. Die Afrikaan met de gekke naam is mijn vervanger.quote:Op zondag 7 april 2013 21:22 schreef Sejt het volgende:
Beone slachtoffer van koopgekte Sheffield?
[ afbeelding ]
ben je gepromoveerd? naar de premier leaguequote:Op maandag 8 april 2013 19:04 schreef Sejt het volgende:
Sheffield doet goede zaken in uitwedstrijd play-off.
[ afbeelding ]
Dit is het "FOK! als speler" topic, waar we allemaal een speler hebben in de game.quote:
ow ok bedanktquote:Op maandag 8 april 2013 19:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dit is het "FOK! als speler" topic, waar we allemaal een speler hebben in de game.
Het algemene FM topic kan je hier vinden.
Ouch...quote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Sejt het volgende:
[..]
Yep, niet gezien in m'n inbox:
[ afbeelding ]
(datum: 2 september)
In FUT is dit wel een goeie speler achterinquote:Op maandag 8 april 2013 19:10 schreef Sejt het volgende:
Sheffield heeft de smaak te pakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, succes Sheffield!quote:Op maandag 8 april 2013 19:15 schreef Sejt het volgende:
Sheffield onder andere naar Rusland en Arnhem.
[ afbeelding ]
Kan je zien op je nieuwe screen.quote:Op maandag 8 april 2013 19:24 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Flink Bale ook weer geblesseerd.... Kun je voor me kijken hoe lang Sejt?
456 punten aan skillsquote:Op maandag 8 april 2013 19:23 schreef Sejt het volgende:
Iedereen heeft weer een spelersupdate: http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=3
Ik had het al ontdekt! Toch bedankt. Hopelijk blijft hij de rest van het seizoen wel fit! Is al een paar keer Flink geblesseerd geweest.quote:
Woei nog steeds geen verliespunten volgens mijquote:Op maandag 8 april 2013 19:28 schreef Sejt het volgende:
En hier gebeurde het allemaal...
[ afbeelding ]
Speltip 4 : Speel geen bal terug op een keeper met first touch 2. (toevallig net naar 2 gegroeidquote:Op maandag 8 april 2013 19:30 schreef Sejt het volgende:
Fouten keeper komt Preston duur te staan. Sorry Patrick.
[ afbeelding ]
Komt mede omdat Sergio geblesseerd is denk ik.quote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt, is de verdediging van Crewe zo slecht of bakt de trainer er niets van? Het lijkt wel of ze vaak meer dan één tegendoelpunten krijgen. Uitslagen van 2-2, 3-2, 3-3 lijken vaker terug te komen.
Had dat hoger ingesteld danquote:Op maandag 8 april 2013 19:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Speltip 4 : Speel geen bal terug op een keeper met first touch 2. (toevallig net naar 2 gegroeid)
*Kijkt naar Fokkers*quote:Op maandag 8 april 2013 19:31 schreef SiebeJ het volgende:
Sejt, is de verdediging van Crewe zo slecht of bakt de trainer er niets van? Het lijkt wel of ze vaak meer dan één tegendoelpunten krijgen. Uitslagen van 2-2, 3-2, 3-3 lijken vaker terug te komen.
Ik ben deze ronde begonnen met een stuk of 5-6 ''1tjes'', terwijl ik weinig anders heb gedaan dan in de vorige rondes.quote:
Viel me het vorige seizoen ook al op. Kan ook nog aan een slechte keeper liggen bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 april 2013 19:33 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Komt mede omdat Sergio geblesseerd is denk ik.
Ken het gevoel. Had 8 1tjes... Nog steeds een paar staan, maar ach wat doe je eraanquote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ben deze ronde begonnen met een stuk of 5-6 ''1tjes'', terwijl ik weinig anders heb gedaan dan in de vorige rondes.
(het was dus niet mijn bedoeling)
Dat idee had ik vorig seizoen wel ook ja, seizoen daarvoor hadden we een keeper gehuurd van Liverpool, die deed het goed en haalde vaak hoge cijfers.quote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Viel me het vorige seizoen ook al op. Kan ook nog aan een slechte keeper liggen bijvoorbeeld
Je komt wel lekker vaak voor het doelquote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef Sejt het volgende:
Lukas wordt als aanvallende middenvelder gebruikt. Weet niet of ik er zo blij mee ben...
[ afbeelding ]
Weinig helaas.quote:Op maandag 8 april 2013 19:36 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Had 8 1tjes... Nog steeds een paar staan, maar ach wat doe je eraan
Je hebt nu 3 of 4 seizoenen een verkeerd contract gehad hè. Pas vanaf nu heb je weer een normaal contract.quote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Weinig helaas.
Sowieso geen keeper meer in de toekomst, je maakt te weinig het verschil voor leuke nieuwsberichten.
Dat is waar, maar zou dat uitmaken voor het aantal MoTMs bv. ?quote:Op maandag 8 april 2013 19:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
Je hebt nu 4 seizoen een verkeerd contract gehad hè. Pas vanaf nu heb je weer een normaal contract.
Misschien niet persé wb. MotM, maar wel wb. waarde en geselecteerd worden.quote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zou dat uitmaken voor het aantal MoTMs bv. ?
Nee, maar wel dat je iig in de basis staat en dus kans maakt erop. Mijn speler is ook geen nieuwsmonster, maar ik vind het belangrijker dat ie constant scoort ipv zo nu en dan een 9quote:Op maandag 8 april 2013 19:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zou dat uitmaken voor het aantal MoTMs bv. ?
quote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef Katth het volgende:
Sergio heeft nu ook D (L) aangeleerd. Viel me vorig seizoen al op dat hij daar een paar keer heeft gespeeld. Volgens mij zelfs een paar keer D (C) gestaan.
Mooi man, vanaf beide kanten kunnen opstomen!quote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef Katth het volgende:
Sergio heeft nu ook D (L) aangeleerd. Viel me vorig seizoen al op dat hij daar een paar keer heeft gespeeld. Volgens mij zelfs een paar keer D (C) gestaan.
Ja de waarde is van 30k naar ong 3m gegaan dus dat scheelt!quote:Op maandag 8 april 2013 19:40 schreef Sejt het volgende:
[..]
Misschien niet persé wb. MotM, maar wel wb. waarde en geselecteerd worden.
Wacht maar tot Koos en McDuck weer terug zijnquote:Op maandag 8 april 2013 19:41 schreef Sejt het volgende:
Doelpuntrijk duel eindigt onbeslist.
[ afbeelding ]
Volgens mij ligt het meer aan Cornell, die keeper. Toobad, Redtube en Raamlos staan over het algemeen toch wel aardig te verdedigenquote:Op maandag 8 april 2013 19:34 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Viel me het vorige seizoen ook al op. Kan ook nog aan een slechte keeper liggen bijvoorbeeld
Dan laat ik het maar zittenquote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Zou je voor mij ook ff kunnen kijken hierna? Als het alleen cb is dan laat maar zitten
Wat Aleco99 zegtquote:Op maandag 8 april 2013 19:42 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Zou je voor mij ook ff kunnen kijken hierna? Als het alleen cb is dan laat maar zitten
quote:Op maandag 8 april 2013 19:44 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Heeft Koller met zijn nieuwe contractie al eens gespeeld? Of is hij nog steeds de held van Crewe 2?
Wat een potquote:Op maandag 8 april 2013 19:45 schreef Sejt het volgende:
Bijna...
[ afbeelding ]
Crewe ligt er ook uit.
[ afbeelding ]
Indrukwekkende klootzak schiet Sheffield naar volgende ronde.
[ afbeelding ]
Misschien wel play-offs dit seizoenquote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef Sejt het volgende:
Preston en Crewe beginnen goed. (datum: 30 september)
[ afbeelding ]
Sheffield krijgt rekening voor Europees voetbal?
[ afbeelding ]
Yep, maar hij was al "First team" en nu zijn z'n ratings een stuk slechter geworden op AMC.quote:Op maandag 8 april 2013 19:48 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Je speelt nu ieder geval met rugnummer 10. Zit je wel dicht(er) bij het eerste
quote:Op maandag 8 april 2013 20:06 schreef Bow het volgende:
hoe doet Wales het eigenlijk? Heb je misschien een screen van de laatste selectie?
Van Batsen speelt ook alleen maar ST, maar de opstelling is:quote:Op maandag 8 april 2013 20:07 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Spelen ze dus eindelijk 4-4-2 gezien Van Batsen niet gewisseld wordt?
Zijn die spelers bij die teams bovenin de klasse eigenlijk nog zoveel beter of meer waard dan alle fokspelers?quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef Sejt het volgende:
Uhhh, scheids?
[ afbeelding ]
Ja, de scheids dus...
[ afbeelding ]
Sommige zijn gelijkwaardig qua stats, maar de meeste zijn minder dan onze spelers.quote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zijn die spelers bij die teams bovenin de klasse eigenlijk nog zoveel beter of meer waard dan alle fokspelers?
Had wel verwacht dat alle 3 ploegen inmiddels iets eenvoudiger voor de bovenste positie's zouden spelen.
Dan is het best raar dat er relatief gezien vaak verloren wordt, een paar keer zou wel kunnen, maar 7/8 keer op rij tegen tegenstanders die in principe een stuk minder zijn is wel vreemdquote:Op maandag 8 april 2013 20:13 schreef Sejt het volgende:
[..]
Sommige zijn gelijkwaardig qua stats, maar de meeste zijn minder dan onze spelers.
Zelfs met goede cijfers zijn er veel nederlagenquote:Op maandag 8 april 2013 20:15 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Ik denk dat het vooral de jeugdigheid van onze spelers is. Ze zijn allemaal nog maar 23... Verwacht dat ze daardoor wisselvallig presteren niet waar?
Die Raamlos is haast vergeten hoe een rode kaart eruit ziet.quote:Op maandag 8 april 2013 20:22 schreef Sejt het volgende:
Verdediging kan nul niet houden.
[ afbeelding ]
Blessure gehadquote:Op maandag 8 april 2013 20:24 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Die Raamlos is haast vergeten hoe een rode kaart eruit ziet.
quote:Op maandag 8 april 2013 20:23 schreef SiebeJ het volgende:
Heb je een screenshot van de keeper van Crewe voor mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Dit zijn je wedstrijden voor Wales:quote:Op maandag 8 april 2013 20:31 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ben ik er niet bij omdat ik geblesseerd ben ofzo?
Promotie..?quote:Op maandag 8 april 2013 20:32 schreef Sejt het volgende:
Crewe op koers. Sheffield kijkt weer omhoog. (datum: 4 november)
[ afbeelding ]
Preston daarentegen...
[ afbeelding ]
Tweede geloof ik.quote:Op maandag 8 april 2013 20:43 schreef BankAardappel het volgende:
Eerste verlies van Crewe dit seizoen denk? Zonde.
Pas in november, kan snel veranderen weer!quote:Op maandag 8 april 2013 20:49 schreef aleco99 het volgende:
We gaan gewoon degraderen![]()
Hopelijk nieuwe coach en de stijgende lijn weer inzetten... Het begon allemaal zo mooi dit seizoen
Nog ongeveer 10 dagen.quote:Op maandag 8 april 2013 21:09 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hoe lang is Kilpatrick er nog uit? Hopelijk komt het nog goed met Preston..
Thanksquote:Op maandag 8 april 2013 21:24 schreef Sejt het volgende:
Dat was het voor vanavond.
Ik ga de game zometeen uploaden voor Deuk, dan kan hij morgen hopelijk weer verder.
Alleen worst Redtube bijna elke wedstrijd gewisseld, terwijl ie toch een Key Player isquote:Op maandag 8 april 2013 19:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het meer aan Cornell, die keeper. Toobad, Redtube en Raamlos staan over het algemeen toch wel aardig te verdedigen
Dat was bij mij een seizoen geleden en seizoen daarvoor ook, bijna elke wedstrijd gewisseld. Sinds Toobad meer stamina heeft is dat ineens niet meer zo, dus misschien ligt het daar aan?quote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alleen worst Redtube bijna elke wedstrijd gewisseld, terwijl ie toch een Key Player is
Zou kunnen, z n stamina is nu 12.quote:Op maandag 8 april 2013 22:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat was bij mij een seizoen geleden en seizoen daarvoor ook, bijna elke wedstrijd gewisseld. Sinds Toobad meer stamina heeft is dat ineens niet meer zo, dus misschien ligt het daar aan?
Bij mij ook, je Natural Fitness is ook net als bij mij 15. Geen idee dan, misschien vormdip?quote:
Ik hoop het nietquote:Op maandag 8 april 2013 23:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij ook, je Natural Fitness is ook net als bij mij 15. Geen idee dan, misschien vormdip?
Ja idd, we zijn goed genoeg.quote:Op maandag 8 april 2013 23:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beter trapt de manager die McConville en die keeper eruit
Met een turbokeeper erbij is alles achterin in ieder geval goed geregeld. Voorin hebben we ook genoeg kwaliteit, en met Meulemans, Bolle en Saman ook een prima middenveld. Er moet gewoon een nieuwe keeper komenquote:
Slechte stamina? Dat was bij mij iig de 1e 3 seizoenen zoquote:Op maandag 8 april 2013 22:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Alleen worst Redtube bijna elke wedstrijd gewisseld, terwijl ie toch een Key Player is
Stamina is 12, Natural Condition 15. Dat is toch niet zo heel slechtquote:Op maandag 8 april 2013 23:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Slechte stamina? Dat was bij mij iig de 1e 3 seizoenen zo
Hopen dat het nu goed gaat!quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Laptop werkt weer geloof ik, tis alleen nog ff wachten tot Sejt me de game nog een keer stuurt. De game die hij me gisteren stuurde kan ik niet openen met FM...
[ afbeelding ]
Zou het kunnen zijn omdat de database is aangepast door FMRTE?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:13 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Laptop werkt weer geloof ik, tis alleen nog ff wachten tot Sejt me de game nog een keer stuurt. De game die hij me gisteren stuurde kan ik niet openen met FM...
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook aan..quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:20 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn omdat de database is aangepast door FMRTE?
Misschien corrupt geraakt met uploaden/downloaden. Ik wil het anders ook wel even testen als dat nodig is..quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:24 schreef Sejt het volgende:
Ik heb geen problemen met de file. Zal 'm nogmaals uploaden, kijken of het lukt - maar in principe is het dezelfde file.
Maar dan moet je wel Football Manager 2013 hebben en daarbij naar Local Files gaan. Niet bij de editor of resource archiver.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prestonquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef Wrijfhout het volgende:
Jullie kunnen ook alle 4 updates doen natuurlijk haha, en dan alleen diegene posten waar Preston wint![]()
Ja, maar nog wel steeds één tegelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:08 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Preston![]()
Maar dat was ooit in het begin van deze reeks toch ook het idee? Om het spel om zo'n manier te laten draaien dat meerdere mensen updates konden geven?
Prestonquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:08 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Preston![]()
Maar dat was ooit in het begin van deze reeks toch ook het idee? Om het spel om zo'n manier te laten draaien dat meerdere mensen updates konden geven?
Alweer een seizoen nietsen dus, verdere ontwikkeling zal dus niet plaatsnemenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:09 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Rush begint 2018 door niet bij te tekenen!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |