Dit was de slechtste voor het geld, hij doet het namelijk niet..quote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Vorige week pas aangeschaft. Stilo's staan over het algemeen niet bekend om betrouwbaarheid. Voor de rest heb ik nog flink wat andere auto's bekeken. Dit was de beste voor het geld.
storing makelijkquote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef monsterd. het volgende:
Tja de vriend van mijn moeder is handig. En elektronische storingen zijn meestal wel gemakkelijk te verhelpen.
lek stroom meten. Mag niet meer dan 0.05A/H bedragenquote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef monsterd. het volgende:
Ja ik dacht even te simpel blijkt![]()
Nouja gelukkig heb ik mijn uberbetrouwbare fiat 126 nog (falende startmotor, leeglopende accu)![]()
lagunas total loss door te complexe storingenquote:Op zondag 7 april 2013 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
storing makelijkik kan verhalen vertellen van complexe canbus storingen ten gevolge van ruis door een achteraf gemonteerde antenne
![]()
Dat is mij nog nooit overkomenquote:Op zondag 7 april 2013 22:52 schreef densmee het volgende:
[..]
lagunas total loss door te complexe storingen
is hij tekoop??quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef monsterd. het volgende:
Ja ik dacht even te simpel blijkt![]()
Nouja gelukkig heb ik mijn uberbetrouwbare fiat 126 nog (falende startmotor, leeglopende accu)![]()
Klap op de startmotor doen we eigenlijk iets te vaak nu. Waarschijnlijk is het niet eens de startmotor maar maakt er gewoon iets slecht contact. Er komt binnenkort een schakelaartje ertussen. Word het om de 2 dagen aanduwen ook wel zat. Voorlopig slaapt de 126 iig uit in de garagequote:Op maandag 8 april 2013 00:03 schreef klawie het volgende:
[..]
is hij tekoop??
en ander maak je er een schakelaar tusse kan hij ook geen stroom meer lekken en een klap op de startmotor wilt wel eens helpen ;p
quote:Op zondag 7 april 2013 21:54 schreef monsterd. het volgende:
Tja de vriend van mijn moeder is handig. En elektronische storingen zijn meestal wel gemakkelijk te verhelpen.
Druppellader inbouwen, hoef je niet meer aan te duwen. Heb je een soort plugin hybridquote:Op maandag 8 april 2013 00:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klap op de startmotor doen we eigenlijk iets te vaak nu. Waarschijnlijk is het niet eens de startmotor maar maakt er gewoon iets slecht contact. Er komt binnenkort een schakelaartje ertussen. Word het om de 2 dagen aanduwen ook wel zat. Voorlopig slaapt de 126 iig uit in de garage
Als je bedoeld of de Stilo te koop staat? Nee. De 126? Ook niet
Stilo zei je? Met een hele ruime bocht omheen lopen.quote:Op maandag 8 april 2013 11:46 schreef monsterd. het volgende:
Zijn de nieuwere Stilo's wat beter eigenlijk of is de Stilo in zijn algemeenheid een afgelopen zaak?
bedoelde de 126 haal hem eraf de starmotor maak hem open met een zacht kwastje langs alles schoonspuiten(met lucht) en miss heb je gelukquote:Op maandag 8 april 2013 00:50 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klap op de startmotor doen we eigenlijk iets te vaak nu. Waarschijnlijk is het niet eens de startmotor maar maakt er gewoon iets slecht contact. Er komt binnenkort een schakelaartje ertussen. Word het om de 2 dagen aanduwen ook wel zat. Voorlopig slaapt de 126 iig uit in de garage
Als je bedoeld of de Stilo te koop staat? Nee. De 126? Ook niet
weet waar je aanbegintquote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef monsterd. het volgende:
Ik overweeg trouwens om het blok maar te vervangen. Het is minder moeite dan het huidige blok na te kijken die blijkbaar al jaren lang problemen vertoont. Nu nog even afwachten of de vriend van mijn moeder het wil doen
en dan heb je nog het het elektronishe probleem laat je draadboom eens doormetenquote:Op maandag 8 april 2013 22:13 schreef monsterd. het volgende:
Ik overweeg trouwens om het blok maar te vervangen. Het is minder moeite dan het huidige blok na te kijken die blijkbaar al jaren lang problemen vertoont. Nu nog even afwachten of de vriend van mijn moeder het wil doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |