Ja leuk altijd, dat tokkievolk met een hekel aan politiequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Die reacties zijn ook heel erg.
Ik heb een oom van in de 60 die constant dat soort plaatjes post. En dan ook voortdurend statusupdates over dat 'dievengilde uit Den Haag' en 'van Wilders hoor je ook niets meer'.quote:
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het zou best kunnen dat het dan ook niet mag omdat je wel deelnemer bent van het verkeer. Goed, zelfs al zou de politie hier in overtreding zijn, ik kan me er niet druk om maken...quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja leuk altijd, dat tokkievolk met een hekel aan politie.
Overigens mag de agent in deze situatie gewoon handheld bellen. Voor zover het uit de afbeelding duidelijk wordt staat hij voor een stoplicht te wachten.
Daarbij staan ze bij een verkeerslicht stilquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij zijn de mensen die dat soort plaatjes delen altijd ontevreden PVV stemmers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb een oom van in de 60 die constant dat soort plaatjes post. En dan ook voortdurend statusupdates over dat 'dievengilde uit Den Haag' en 'van Wilders hoor je ook niets meer'.
Het zijn ook altijd dezelfde types die dat posten; hij zit al een paar jaar arbeidsongeschikt thuis.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het zou best kunnen dat het dan ook niet mag omdat je wel deelnemer bent van het verkeer. Goed, zelfs al zou de politie hier in overtreding zijn, ik kan me er niet druk om maken...
Feit is wel dat weinig agenten hiervan op de hoogte zijn. Ben er eens voor aangehouden, maarja had m'n mobiel toch al in mijn hand dus kon direct even deze website opzoekenquote:Bellen in geparkeerd of stilstaand voertuig is toegestaan
Als u uw voertuig heeft geparkeerd of daarmee stilstaat (bijvoorbeeld voor een stoplicht of in de file), dan mag u wel handmatig gebruik maken van een mobiele telefoon (handheld bellen).
http://www.rijksoverheid.(...)an-een-voertuig.html
Ach, sommige kruisingenquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor rood licht kun je ook niet bepaald lang bellen ofzo
Herkenbare first world problems ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor rood licht kun je ook niet bepaald lang bellen ofzo
Dan is het helemaal erg. Dat zoek je toch even op voordat je zo'n afbeelding gaat delen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[..]
Feit is wel dat weinig agenten hiervan op de hoogte zijn. Ben er eens voor aangehouden, maarja had m'n mobiel toch al in mijn hand dus kon direct even deze website opzoeken.
ow dat vind ik altijd wel leukquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:09 schreef MaxC het volgende:
Al die standaard felicitaties (gefeliciteerd & fijne dag) op Facebook, zo onpersoonlijk. Daar reageer ik niet eens meer op, tenzij het echt een persoonlijk berichtje is. Goede vrienden & familie feliciteren je wel op een andere manier. En dan die mensen die al die 100 berichten op hun prikbord gaan liken
Ik feliciteer niemand op Facebook, zijn er elke dag wel 1 of 2. Goede vrienden feliciteer ik in het echt wel, of ik stuur ze even een persoonlijk smsje of whatsapp berichtje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dat vind ik altijd wel leukZou het teleurstellend vinden als ze me niet op mn bday zouden feliciteren. Dat het gewoon stil blijft op FB....
Oh, ik was paar dagen geleden jarig en wilde echt dat ik m'n verjaardag niet op facebook had ingesteldquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow dat vind ik altijd wel leukZou het teleurstellend vinden als ze me niet op mn bday zouden feliciteren. Dat het gewoon stil blijft op FB....
Ga ik volgend jaar ook doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Mokkels het volgende:
Ik verzet altijd mijn verjaardag juist een week voordat ik jarig ben zodat ik al die berichten niet krijgen. Na mijn verjaardag komt hij weer op de goede datum te staan.
Goeie tip!quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Mokkels het volgende:
Ik verzet altijd mijn verjaardag juist een week voordat ik jarig ben zodat ik al die berichten niet krijgen. Na mijn verjaardag komt hij weer op de goede datum te staan.
Je bedoelt, je zet je verjaardag een week nadat je jarig bent?quote:
Ik ben 27 juni jarig. Ik zet hem een week van te voren op 29 augustus oid. En 2 dagen er na weer op de goeie datum aangezien je kunt zien wie er gister jarig was volgens mij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je bedoelt, je zet je verjaardag een week nadat je jarig bent?
Op die wereldbol klikken als je zo'n melding krijgt > kruisje klikken > melding uitschakelen van verjaardags kalender. Inmiddels ben ik spam/uitnodigingen van spelletjes vrij.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Apotheose het volgende:
ik vind al die uitnodigingen voor verjaardagskalender dan wel weer irritant. Je bent 'vriend' op FB en er staat duidelijk wanneer mijn verjaardag is. Dus daar hoef je niet nog es naar te vragen. Ja mag, maar niet middels zo een app ofzo.
zelf feliciteer ik ook maar een paar lui. Goede vrienden en familie stuur ik dan ook een smsje erbij enzoOf ik bel ff. FB is dan gwoon extraatje
Sowieso die hele pagina waar dat plaatje vandaan komt ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom denken mensen in godsnaam dat dat ook maar iets gaat helpen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Aarch, dat word dus tot 15 april niet op facebook zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |