abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125062657
:')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_125062693
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]

Die reacties zijn ook heel erg.
Ja leuk altijd, dat tokkievolk met een hekel aan politie _O- .

Overigens mag de agent in deze situatie gewoon handheld bellen. Voor zover het uit de afbeelding duidelijk wordt staat hij voor een stoplicht te wachten.
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:00:03 #103
133369 Jivis
Critikut
pi_125062724
quote:
Ik heb een oom van in de 60 die constant dat soort plaatjes post. En dan ook voortdurend statusupdates over dat 'dievengilde uit Den Haag' en 'van Wilders hoor je ook niets meer'.

Het zijn ook altijd dezelfde types die dat posten; hij zit al een paar jaar arbeidsongeschikt thuis.
Amen.
pi_125062794
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja leuk altijd, dat tokkievolk met een hekel aan politie _O- .

Overigens mag de agent in deze situatie gewoon handheld bellen. Voor zover het uit de afbeelding duidelijk wordt staat hij voor een stoplicht te wachten.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het zou best kunnen dat het dan ook niet mag omdat je wel deelnemer bent van het verkeer. Goed, zelfs al zou de politie hier in overtreding zijn, ik kan me er niet druk om maken...
pi_125062987
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daarbij staan ze bij een verkeerslicht stil :') _O-
Ja doei.
pi_125063190
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik heb een oom van in de 60 die constant dat soort plaatjes post. En dan ook voortdurend statusupdates over dat 'dievengilde uit Den Haag' en 'van Wilders hoor je ook niets meer'.

Het zijn ook altijd dezelfde types die dat posten; hij zit al een paar jaar arbeidsongeschikt thuis.
Bij mij zijn de mensen die dat soort plaatjes delen altijd ontevreden PVV stemmers. :') Je plukt ze er zo uit.
pi_125063289
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar het zou best kunnen dat het dan ook niet mag omdat je wel deelnemer bent van het verkeer. Goed, zelfs al zou de politie hier in overtreding zijn, ik kan me er niet druk om maken...
quote:
Bellen in geparkeerd of stilstaand voertuig is toegestaan
Als u uw voertuig heeft geparkeerd of daarmee stilstaat (bijvoorbeeld voor een stoplicht of in de file), dan mag u wel handmatig gebruik maken van een mobiele telefoon (handheld bellen).

http://www.rijksoverheid.(...)an-een-voertuig.html
Feit is wel dat weinig agenten hiervan op de hoogte zijn. Ben er eens voor aangehouden, maarja had m'n mobiel toch al in mijn hand dus kon direct even deze website opzoeken :') .
  dinsdag 9 april 2013 @ 11:19:06 #108
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_125063319
Voor rood licht kun je ook niet bepaald lang bellen ofzo :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_125063320
Gut hemel, de Thatcher-bashing is hier nu losgebarsten op Facebook, zoveel mensen die NIET lezen wat andere mensen schrijven :')_!
Ja doei.
pi_125063338
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, sommige kruisingen :')
Ja doei.
pi_125063386
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Herkenbare first world problems ja.

pi_125063413
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

[..]

Feit is wel dat weinig agenten hiervan op de hoogte zijn. Ben er eens voor aangehouden, maarja had m'n mobiel toch al in mijn hand dus kon direct even deze website opzoeken :') .
Dan is het helemaal erg. Dat zoek je toch even op voordat je zo'n afbeelding gaat delen?

Domme mensen ;(
pi_125063506
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 10:09 schreef MaxC het volgende:
Al die standaard felicitaties (gefeliciteerd & fijne dag) op Facebook, zo onpersoonlijk. Daar reageer ik niet eens meer op, tenzij het echt een persoonlijk berichtje is. Goede vrienden & familie feliciteren je wel op een andere manier. En dan die mensen die al die 100 berichten op hun prikbord gaan liken :')
ow dat vind ik altijd wel leuk :) Zou het teleurstellend vinden als ze me niet op mn bday zouden feliciteren. Dat het gewoon stil blijft op FB.... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_125063768
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ow dat vind ik altijd wel leuk :) Zou het teleurstellend vinden als ze me niet op mn bday zouden feliciteren. Dat het gewoon stil blijft op FB.... :@
Ik feliciteer niemand op Facebook, zijn er elke dag wel 1 of 2. Goede vrienden feliciteer ik in het echt wel, of ik stuur ze even een persoonlijk smsje of whatsapp berichtje.
pi_125063823
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:24 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Oh, ik was paar dagen geleden jarig en wilde echt dat ik m'n verjaardag niet op facebook had ingesteld :') wat een gare zooi. Feliciteer zelf ook lang niet iedereen op Facebook. Nu ja, zo meteen maar 's die instellingen aanpassen :@
Ja doei.
pi_125063921
Ik verzet altijd mijn verjaardag juist een week voordat ik jarig ben zodat ik al die berichten niet krijgen. Na mijn verjaardag komt hij weer op de goede datum te staan.
pi_125064294
ik vind al die uitnodigingen voor verjaardagskalender dan wel weer irritant. Je bent 'vriend' op FB en er staat duidelijk wanneer mijn verjaardag is. Dus daar hoef je niet nog es naar te vragen. Ja mag, maar niet middels zo een app ofzo.

zelf feliciteer ik ook maar een paar lui. Goede vrienden en familie stuur ik dan ook een smsje erbij enzo :P Of ik bel ff. FB is dan gwoon extraatje
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_125064366
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Mokkels het volgende:
Ik verzet altijd mijn verjaardag juist een week voordat ik jarig ben zodat ik al die berichten niet krijgen. Na mijn verjaardag komt hij weer op de goede datum te staan.
Ga ik volgend jaar ook doen.
pi_125064375
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:35 schreef Mokkels het volgende:
Goeie tip!
Ja doei.
pi_125064538
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga ik volgend jaar ook doen.
Je bedoelt, je zet je verjaardag een week nadat je jarig bent? :?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_125064641
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Je bedoelt, je zet je verjaardag een week nadat je jarig bent? :?
Ik ben 27 juni jarig. Ik zet hem een week van te voren op 29 augustus oid. En 2 dagen er na weer op de goeie datum aangezien je kunt zien wie er gister jarig was volgens mij.
pi_125064670
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 11:45 schreef Apotheose het volgende:
ik vind al die uitnodigingen voor verjaardagskalender dan wel weer irritant. Je bent 'vriend' op FB en er staat duidelijk wanneer mijn verjaardag is. Dus daar hoef je niet nog es naar te vragen. Ja mag, maar niet middels zo een app ofzo.

zelf feliciteer ik ook maar een paar lui. Goede vrienden en familie stuur ik dan ook een smsje erbij enzo :P Of ik bel ff. FB is dan gwoon extraatje
Op die wereldbol klikken als je zo'n melding krijgt > kruisje klikken > melding uitschakelen van verjaardags kalender. Inmiddels ben ik spam/uitnodigingen van spelletjes vrij. :D
pi_125064808

Aarch, dat word dus tot 15 april niet op facebook zitten.
pi_125066115
quote:
[ afbeelding ]

Sowieso die hele pagina waar dat plaatje vandaan komt ook :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 12:00 schreef Mokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Aarch, dat word dus tot 15 april niet op facebook zitten.
Waarom denken mensen in godsnaam dat dat ook maar iets gaat helpen? ;( Mensen die dit constant delen, kunnen hun tijd beter steken in het zoeken van een goede baan. Dan kunnen ze die brandstof tenminste wel betalen.
pi_125066129
Tien man Dré! Tien man!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')