quote:
naar boven scrollen danquote:Op zondag 7 april 2013 19:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Beeldscherm naar de kenker
en bedankt JRRY
Met je muis kun je scrollen zodat je beeldscherm veranderdquote:
de queen heeft de kroon nog tot 30 april.quote:Op zondag 7 april 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
We in the bitch
It's goin' down
Yeaa I'm the king
Now where my mu'fuckin' crown?
Ga wegquote:Op zondag 7 april 2013 19:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
de queen heeft de kroon nog tot 30 april.
Sorry maar ze heeft een oh oh cherso uitstralingquote:Op zondag 7 april 2013 19:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
OMG WIJ DELEN NIET DEZELFDE SMAAK VROUWEN
EMOGIF HET GEDROCHT SNEL SNEL
Weet niet zeker maar ik geloof dat dat shawna lenee isquote:Op zondag 7 april 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry maar ze heeft een oh oh cherso uitstraling
Ha nee want ze is blondquote:Op zondag 7 april 2013 19:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
still bettah than beyonce
quote:Op zondag 7 april 2013 19:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Als Brownie blond haar had was ze mijn droomvrouwtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee ik ga niet wegquote:Op zondag 7 april 2013 19:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ga weg ik post toch ook niet 200 keer hetzelfde liedje
quote:Op zondag 7 april 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
KOM DER MAAR IN MET DIE SONNENTANZAlsjeblieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOM DER MAAR IN MET DIE SONNENTANZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ja is goed manquote:Op zondag 7 april 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
laten we samen weggaan ik moet ook steeds weg van hem
KOM DER MAAR IN MET DIE SONNENTANZwat is dit danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok.
Ja laat mij niet alleen achter danquote:
leuke muziek in de top40. Uniekquote:
Alsof het niet rustig was vandaagquote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nice dan is het hier eindelijk een beetje rustig
Leukquote:
ik zal het een kans geven dan.quote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leuke muziek in de top40. Uniek
Ehm Rihanna's Stay staat ook in de top40 hoorquote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leuke muziek in de top40. Uniek
My point exactlyquote:Op zondag 7 april 2013 19:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehm Rihanna's Stay staat ook in de top40 hoor
en Mirrors van JT ook.
We hebben toch waquote:Op zondag 7 april 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja laat mij niet alleen achter dan
Maar Stay is mooiquote:
ehhh neequote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehhh dat is leuke muziek hoor, vooral Mirrors.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
waarom luisteren jullie top 40 & beyonce enzo terwijl er zoveel goeie muziek is.
ehhhh welquote:Op zondag 7 april 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
waarom luisteren jullie top 40 & beyonce enzo terwijl er zoveel goeie muziek is.
Ja want iedereen moet hetzelfde luisteren jaquote:Op zondag 7 april 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja goedquote:
Ik zeg niet dat jullie de muziek moeten luisteren die ik luister, maar er is zoveel betere muziek dan die zooi uit de top 40quote:Op zondag 7 april 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want iedereen moet hetzelfde luisteren ja
Oke, maar als wij dat nou wel leuk vinden? Wat maakt het uit als ik dat luister? Heb jij geen last van lijkt me.quote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie de muziek moeten luisteren die ik luister, maar er is zoveel betere muziek dan die zooi uit de top 40
quote:
Kende stay eigenlijk nog niet en hij is niet echt slecht eigenlijkquote:Op zondag 7 april 2013 19:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ehhh dat is leuke muziek hoor, vooral Mirrors.
Nee man juist geweldig. En al vind je JT kut, dit liedje is echt een meesterstukquote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ehhh ik vind Justin Timberlake sowieso kut. Kutstem. Kutnummer.
als je 200 keer hetzelfde nummer plaatst heb ik er eigenlijk wel een klein beetje last vanquote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar als wij dat nou wel leuk vinden? Wat maakt het uit als ik dat luister? Heb jij geen last van lijkt me.
ik vind van niet. Maar ik ben blij dat jij er vrolijk van wordtquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee man juist geweldig. En al vind je JT kut, dit liedje is echt een meesterstuk
quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke, maar als wij dat nou wel leuk vinden? Wat maakt het uit als ik dat luister? Heb jij geen last van lijkt me.
KOM DER MAAR IN MET DIE SONNENTANZPleaseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee en het is leuk om mee te zingenquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Kende stay eigenlijk nog niet en hij is niet echt slecht eigenlijk
je bedoelt toch niet oude muziek want dat heeft ook ooit in de top40 gestaan.quote:Op zondag 7 april 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jullie de muziek moeten luisteren die ik luister, maar er is zoveel betere muziek dan die zooi uit de top 40
Maar ik heb nog nooit een nummer 200 keer gepost dus dat komt goed uitquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als je 200 keer hetzelfde nummer plaatst heb ik er eigenlijk wel een klein beetje last van
ah wat liefquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind van niet. Maar ik ben blij dat jij er vrolijk van wordt
Nee dit is eigenliijk best slecht. Monsif kaliber is ditquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef JRRY het volgende:
hey mister
oh gawd oh gawd
wie ben jij wat is je naam
hey mister
oh gawd oh gawd
met de rij achter zich aan
ik ben niet zo snel van de kaart
maar wat jij doet bij mij is echt raak
meesterwerk
Nee goeie muziek die te goed is voor de top 40quote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet oude muziek want dat heeft ook ooit in de top40 gestaan.
zeventien keer vind ik ook al best vervelendquote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit een nummer 200 keer gepost dus dat komt goed uit
Ik ga jou een foto sturenquote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef A-Scudder het volgende:
Heeft er iemand een idee wat ik kan tekenen?
Qua portretten enzo
ja klopt het is nou ook niet dat dit echt mijn favo muziek is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dit is eigenliijk best slecht. Monsif kaliber is dit
Alles goedquote:
Ik zing liever niet eigenlijkquote:Op zondag 7 april 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee en het is leuk om mee te zingen
Maar dat heb ik met bijna alles dusja
Zestienquote:Op zondag 7 april 2013 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zeventien keer vind ik ook al best vervelend
teken een eenhoorn.quote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef A-Scudder het volgende:
Qua portretten enzo
Dan negeer je dat toch. Heb ik ook wel meer hier.quote:
Beyonces liedjes die niet in de top40 komenquote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee goeie muziek die te goed is voor de top 40
Ik eigenlijk altijd wel als er muziek op staatquote:Op zondag 7 april 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed
[..]
Ik zing liever niet eigenlijk
Waarom zou ik. dat jij er zo over denktquote:Op zondag 7 april 2013 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan negeer je dat toch. Heb ik ook wel meer hier.
Gewoon een bekend iemand ofzo?quote:Op zondag 7 april 2013 20:05 schreef A-Scudder het volgende:
Qua portretten enzo
Maar ik kan dus echt niet zingenquote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik eigenlijk altijd wel als er muziek op staat
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles goed
[..]
Ik zing liever niet eigenlijk
Met een mensenhoofd dan?quote:
Oke dan doe je het niet. Mij maakt het niet uit.quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom zou ik. dat jij er zo over denkt
Veelquote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon een bekend iemand ofzo?
Wat vind jij leuk?
Sorry maar na 15 seconden vind ik het al verschrikkelijk.quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hier
dit heeft nog nooit in de top 40 gestaan en klinkt al beter dan nicki minaj en al die zooi
Ik wel beetjequote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik kan dus echt niet zingen
Beetje moe nog en morgen om 5 uur opstaanquote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
[..]![]()
Met jou?
[..]
Met een mensenhoofd dan?
Luister het hele liedje nou maar zeiksnorquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorry maar na 15 seconden vind ik het al verschrikkelijk.
Nee.quote:
Oeiquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe nog en morgen om 5 uur opstaanVerder hartstikke goed
Omdat ik goed mensen kan tekenenquote:Op zondag 7 april 2013 20:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom zou je mensen tekenen?mensen zijn kut
Eenhoorns zijn awesome.
Dankjequote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Oei
Succes alvast
[..]
Omdat ik goed mensen kan tekenen![]()
Eenhoorns zijn schattig
Tekening ter bewijsquote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Omdat ik goed mensen kan tekenen![]()
Eenhoorns zijn schattig
Als jij dit hele liedje luistertquote:Op zondag 7 april 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Luister het hele liedje nou maar zeiksnor
wat draagt ze?quote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als jij dit hele liedje luistert![]()
Is tenminste live
jammerquote:
Hier heb je bewijsquote:Op zondag 7 april 2013 20:10 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Tekening ter bewijs
ga ze tekenen dan
Ja weet niet, in deze video gooit ze 'm uitquote:Op zondag 7 april 2013 20:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
een kruising tussen een badpak en een gordijn?
Danks danksquote:
niet slecht welquote:
Vind ik zelf ook wel een beetjequote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
niet slecht welik vind alleen dat je hem te donker hebt gemaakt
mja.
ik post zelf geen tekeningen hier dus ik heb geen recht van spreken natuurlijk.
zienquote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook wel een beetje
Heb er nog een andere die niet zo donker is
zien?
Er komt helemaal niks leuks opquote:Op zondag 7 april 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
ehm niks
spuiten & slikken als het is afgelopen op gemist.
Mij wat zijn?quote:Op zondag 7 april 2013 20:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik wil die van jou zijn maar jij die van mij niet
Ohquote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
zienik kan niet meer typen
die minder donkere tekening.
whahahahaquote:
nicequote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Oh
Oke
Hier
[ afbeelding ]
Uiteindelijk toch best donker
Hangt er vanaf wanneer je jarig bentquote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wil je een eenhoorn tekenen voor mijn verjaardag?
18 septemberquote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneer je jarig bent
maar je tekent het wel dan?quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Dan kan ik gerust eerst iets anders tekenen
wanneer?quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG we zijn bijna op dezelfde dag jarig
Als je me er aan herinnert!quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar je tekent het wel dan?
[..]
wanneer?
Pizzaquote:
AchternaamVoornaamquote:
Snorquote:Op zondag 7 april 2013 20:28 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Als je me er aan herinnert!
Ja
[..]
Pizza
12dequote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar je tekent het wel dan?
[..]
wanneer?
PIZZAAAAquote:
Nah jawelquote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
.
[..]
SOF
Alles goed met iedereen?
Dat klinkt niet heel geweldigquote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah jawelNiet alles kan goed gaan he
Met jou dan?
Beetje moe, morgen om 5 uur opstaan, verder helemaal topquote:
Dat is vroeg, dan is het niet eens lichtquote:Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe, morgen om 5 uur opstaan, verder helemaal top
Nah ik weet niet. Mn moeder zit een beetje te zeuren. En ik ben moequote:Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel geweldigwat is er
Gaat goed ja
In augustus welquote:Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is vroeg, dan is het niet eens licht
Als je nu gaat slapen, los je beide problemen opquote:Op zondag 7 april 2013 20:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah ik weet niet. Mn moeder zit een beetje te zeuren. En ik ben moe
Maar verder goed hoor
Ja maar ik moet nog wat dingen doenquote:Op zondag 7 april 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je nu gaat slapen, los je beide problemen op
Kloptquote:Op zondag 7 april 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is vroeg, dan is het niet eens licht
Nah, ik moet wat dingen doen voor werk, en folders van opleidingen doorkijken. Ben nu met pedagogiek bezigquote:Op zondag 7 april 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Klinkt spannend, ga je de wereld redden?
Ik snap het, dekmantel.quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, ik moet wat dingen doen voor werk, en folders van opleidingen doorkijken. Ben nu met pedagogiek bezig
Wat is de dekmantelquote:
Wat als iemand zijn sleutel en zijn mobiel kwijt raakt?quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
http://imgur.com/gallery/mm9VONk
Die eerste reactie
Volgens mij is het een referentie naar taken, maar ik snap 'm ook niet echt.quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat als iemand zijn sleutel en zijn mobiel kwijt raakt?
ja maar waarom heb ik die nodig?quote:
quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah, ik moet wat dingen doen voor werk, en folders van opleidingen doorkijken. Ben nu met pedagogiek bezig
Ja dat is kutquote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat als iemand zijn sleutel en zijn mobiel kwijt raakt?
Okquote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij is het een referentie naar taken, maar ik snap 'm ook niet echt.
quote:
quote:
ooooooooohquote:Op zondag 7 april 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Anders weet iedereen dat je een superheld bent natuurlijk
Aww plukjesquote:Op zondag 7 april 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb me net geschorenmijn gezicht zat onder plukjes haar
![]()
Waaromquote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
omghele pluk haar van mijn hoofd geknipt
Waarom dat dan weer?quote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
omghele pluk haar van mijn hoofd geknipt
Ik heb heel vaak dat ik een grote klit in mijn haar heb en net had ik zo'n flits van GVDquote:
Slimquote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik een grote klit in mijn haar heb en net had ik zo'n flits van GVD![]()
geen zin om te borstelen. En toen dacht ik gvd ik knip erin. En toen was er een pluk haar weg
Je denkt wel helder zegquote:Op zondag 7 april 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik een grote klit in mijn haar heb en net had ik zo'n flits van GVD![]()
geen zin om te borstelen. En toen dacht ik gvd ik knip erin. En toen was er een pluk haar weg
quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hahhaha de klit van sof zit op de verkeerde plaats
rustig maar het is een grapje en clit schrijf je met een c
ja man dan kan ik echt boos worden om niksquote:
Ja hihaho had ik al verwacht dit.quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Straks knipt ze die in een spontane woedeaanval ook weg...quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Komt wel goed, schatjequote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man dan kan ik echt boos worden om niks
Oh wauw hahahaquote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Straks knipt ze die in een spontane woedeaanval ook weg...
quote:Op zondag 7 april 2013 20:57 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Straks knipt ze die in een spontane woedeaanval ook weg...
WEJO TEKEN MIJ EENS NAquote:
hoi of.quote:
jawel, op wat frustraties na. jij?quote:
ja moeders, haar, school.quote:
Ja ik lag tien over half twaalf nog in bed, komt ze binnen en zeuren wat ik nog allemaal moet doen. "Maar mam, de helft van de dag is nog niet eens voorbij."quote:
Dat ken ikquote:Op zondag 7 april 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik lag tien over half twaalf nog in bed, komt ze binnen en zeuren wat ik nog allemaal moet doen. "Maar mam, de helft van de dag is nog niet eens voorbij."
"JA MAAR JE MOET NOG DIT DOEN EN DAT DOEN EN BLABLABALBALBA"![]()
En er ligt echt EEN blaadje op de grond. "Houd je kamer bij, ruim dit dan op, wat doet dat blaadje hier, dat moet in de papierbak he."quote:
Liefst gooi je dan echt wat naar hun kopquote:Op zondag 7 april 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
En er ligt echt EEN blaadje op de grond. "Houd je kamer bij, ruim dit dan op, wat doet dat blaadje hier, dat moet in de papierbak he."
MAM IK SLAAP HALF. Ga weg
Ja alleen dan word ik het huis uit gezet rememberquote:Op zondag 7 april 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefst gooi je dan echt wat naar hun kop
Ook niet de bedoelingquote:Op zondag 7 april 2013 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja alleen dan word ik het huis uit gezet remember
Hee rockquote:
Nee niet helemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef Trollscience het volgende:
HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
Dit is echt, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Nee man. Als ik dat had gehad was het echt te veel geweest.quote:
Voor mij ook vrouw.quote:Op zondag 7 april 2013 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee man. Als ik dat had gehad was het echt te veel geweest.
hahahahahahahaquote:Op zondag 7 april 2013 22:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Voor mij ook vrouw.
Ik had het ook niet.
Ik kan deze wel volledig naar het Engels vertalen
XD
si yo fuero un chico = if i were a boy
sukkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje moe, ga zo maar eens slapen. Moet om 6 uur op de werkvloer staanquote:
Ik zou ze wel willen ontmoetenquote:
ik heb medelijden met jequote:Op zondag 7 april 2013 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe, ga zo maar eens slapen. Moet om 6 uur op de werkvloer staan
Ik onthoud de laatste tijd mijn dromen steeds vaker en ze zijn leukquote:Op zondag 7 april 2013 22:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb medelijden met jezo maar lekker gaan slapen en fijn dromen dan
Vertelquote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik onthoud de laatste tijd mijn dromen steeds vaker en ze zijn leukdus dat moet wel lukken ja
Draaien op een groot feest en dat er door je eigen nummer een moshpit ontstaat. Maar dan escaleert het en gaat iedereen op het plafond staan ofzo. DAt is degene die ik het best kan herinnerenquote:
hahahahahaquote:Op zondag 7 april 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Draaien op een groot feest en dat er door je eigen nummer een moshpit ontstaat. Maar dan escaleert het en gaat iedereen op het plafond staan ofzo. DAt is degene die ik het best kan herinneren
awh nice is datquote:Op zondag 7 april 2013 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik onthoud de laatste tijd mijn dromen steeds vaker en ze zijn leukdus dat moet wel lukken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AWHquote:
hehehequote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens een terugkerende droom over een meisje. Ik weet niet wie ze is, of hoe ze er uit ziet.
Ik kom mijn achtertuin binnen, zet mijn fiets weg en loop naar binnen. Daar staat ze en ik geef haar een zoen. We lopen naar boven, gaan in bed liggen en vallen in slaap.
Dan word ik wakker.
Ik weet niet wie ze is, maar ze is het perfecte meisje. Of ik haar ontmoet heb weet ik niet. En of ik haar ooit zal ontmoeten helemaal niet...quote:
Dat is een geweldige droom!quote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens een terugkerende droom over een meisje. Ik weet niet wie ze is, of hoe ze er uit ziet.
Ik kom mijn achtertuin binnen, zet mijn fiets weg en loop naar binnen. Daar staat ze en ik geef haar een zoen. We lopen naar boven, gaan in bed liggen en vallen in slaap.
Dan word ik wakker.
wat schattigquote:Op zondag 7 april 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dan word ik wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |