abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:09:36 #1
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_5734325
Ik heb een dvd bestald op 25 augustus bij play.com levertijd was 2 dagen stond er(zal voor uk zijn)
Maar hij is nog steeds niet binnen !!!!
En wel van mijn creditcard afgeschreven

Heeft iemand wel eens bij play.com besteld en wat was de levertijd ??

pi_5734381
Een vriend van mij heeft daar laatst een aantal dvd's besteld. Als ie zometeen online komt zal ik em ffies naar dit topic verwijzen.

[Dit bericht is gewijzigd door SuperJERK op 10-09-2002 11:13]

Mijn ouders zeggen dat ze maar 1x lol van me hebben gehad...
pi_5734383
Ik bestel regelmatig via www.play.com. Meestal heb ik ze binnen een week wel binnen.

Het kan natuurlijk zijn dat je bestelde DVD out of stock is. Dan duurt het iets langer.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5734407
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:13 schreef Strolie75 het volgende:

Het kan natuurlijk zijn dat je bestelde DVD out of stock is. Dan duurt het iets langer.

Als dat zo is dan mogen ze wel een mailtje sturen waarin je dat wordt verteld.
Ja toch?
Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
pi_5734443
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:15 schreef psychionyx het volgende:
Als dat zo is dan mogen ze wel een mailtje sturen waarin je dat wordt verteld.
Ja toch?
Je kunt de status van je bestelling online bekijken hoor.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_5734452
Ik bestel wel vaker bij Play en dat is altijd goed gegaan,
Zonder problemen,

maar het kan wel eens zijn dat het iets langer nodig heeft om de DVD te krijgen, en dat kan ook zo zijn dat hij al van de cc af is maar nog hebt gekregen.

Log een keer in bij Play en kijk eens even wat er voor melding op achter je bestelling staat.

Su6

dinsdag 10 september 2002 @ 11:18:36 #7
13353 Aced
Come to me...
pi_5734486
Ik heb al een aantal DVD's besteld bij Play.com, en de gemiddelde levertijd is toch wel zo'n 5 tot 7 dagen.

Je kan trouwens bij Play controleren of je DVD's al verstuurd zijn... Play schrijft trouwens zodra de DVD's verzonden zijn het geld van je creditcard af, dus kan het inderdaad kloppen dat je al betaald hebt voordat je de DVD's binnen krijgt...

Maar 25 augustus is al wel een aardige tijd terug... Heb je de status al eens gecontroleerd? Anders zou ik als ik jou was toch maar eens een mailtje sturen desnoods...

You're looking through my face, why don't you notice me?
pi_5734530
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:09 schreef robbieRdam het volgende:
Ik heb een dvd bestald op 25 augustus bij play.com levertijd was 2 dagen stond er(zal voor uk zijn)
Maar hij is nog steeds niet binnen !!!!
En wel van mijn creditcard afgeschreven

Heeft iemand wel eens bij play.com besteld en wat was de levertijd ??

Heb je bij je account gekeken wanneer hij verstuurd is?

Zo niet, dan moet je even inloggen, en bij 'order history' kijken op welke datum hij verzonden is.
Is dat al twee weken geleden, dan zou ik nog een weekje ofzo wachten en daarna naar play.com mailen, dat het pakketje nooit aangekomen is. Met een beetje geluk sturen ze je dan een nieuwe op.

(Gewoonlijk hoort het een dag of 4, 5 te duren, soms iets langer..)

pi_5734568
Even bij je account kijken of die 'shipped' is, zoja, als dat meer als 2 weken terug gedaan is zou ik ze ff mailen, ik heb alles van play binnen een week na shippen binnen.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:21:55 #10
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_5734569
Soms heb ik mijn bestellingen bij play.com binnen een week binnen maar Donnie Darko (R1) bijvoorbeeld kreeg ik pas na een dag of 16...

komt wel goeeed

pi_5734911
Ik heb laatst Blues Brothers Box en Silence of the lambs voor 14 pond samen besteld. Was na 1 dag shipped en ik verwacht ze elk moment

play.com rocks.

pi_5734949
Als je al betaald hebt, dan is de DVD al verstuurd.
Je kan ze nu beter ff bellen/mailen en dan zullen ze je bestelling opnieuw versturen.
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:50:18 #13
12969 Magic666
Never forgive, Never forget!
pi_5735014
Nooit problemen, kijk idd bij je history hoe de status is.
Is die al verstuurd, zou ik gewoon ff bellen of mailen.

Meestal sturen ze gelijk een nieuwe op.

Open the door Jehovah you whore, I am the servant of who rules this world!
pi_5735073
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 11:45 schreef Los_Bastardos het volgende:
Als je al betaald hebt, dan is de DVD al verstuurd.
Je kan ze nu beter ff bellen/mailen en dan zullen ze je bestelling opnieuw versturen.
Minstens 14 dagen wachten na verzending, eerder doen ze uberhaupt niets.

Een levertijd van 2 dagen, betekent 'usually ships in 2 days.', oftewel normaal gesproken wordt het pakket verstuurd binnen 2 dagen. Verder schrijft play af van je creditcard op het moment dat je bestelling klaargemaakt wordt voor verzending.

Als je hem de 25e besteld hebt, is de DVD ws de 27e of 28e verstuurd. (dit kun je zien in de statusoverzichten) Het is nu 10 september, dus dat komt neer op 13 dagen. Dat is voor hun doen redelijk lang, maar als het een erg dure DVD was, heb je de kans dat de douane het onderschept heeft, en dat levert wat vertraging op. (En een rekening voor de BTW )

Of het pakketje pastte niet door je brievenbus, en het ligt op het postkantoor op je te wachten, en het afhaalbericht heb je met de reclamefolders weggemikt.

Bel in ieder geval even met je postkantoor, of er een pakketje voor je ligt te wachten.

samengevat: 13 dagen is wat lang, maar nog niet echt verontrustend.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 10 september 2002 @ 11:54:57 #15
10895 Caine
Muy Caliente
pi_5735094
Ik bestel nu een jaar bij play en ik kijk geeneens meer naar een andere online leverancier.
Soms zijn ze wat later, dat kan altijd gebeuren. Als je ze mailt, dan stellen ze meestal wel voor om een tweede kopie te sturen.

Ik heb nu zo'n 100 dvd's bij ze besteld en ik heb ze iedere keer binnen gehad. Soms binnen een week, meestal binnen 2.

pi_5735163
Als je ze daar bestelt, krijg je dan de versies met Nederlandse ondertiteling?
pi_5735171
Kijk idd eerst even naar je account status op de play.com pagina. En over die 2 dagen dat ie onderweg is... d'r staat al hééééél lang dat dat 3-5 dagen is, maar in Nederland kan dat af en toe 7 dagen. Alhoewel... nu komen de DVD's niet meer via de normale post, nu is het stadspost ofsow. Als het gaat om een paar dvd's verzonden op 1 dag, dan komen die nu ook werkelijk op dezelfde dag binnen

Maar goed, daar ging het ff nie om. Ik heb het 1 keer meegemaakt dat een DVD niet is aangekomen, dat was in de Kerstdrukte verdwenen
Bij play.com kan je in geval van een dvd die niet aankomt na 14 dagen even mailen en/of bellen om te melden dat je je DVD niet hebt ontvangen. Dan gaan ze het pakje traceren. Bij mij hebben ze na mijn mailtje gewoon een nieuwe verstuurd met de mededeling dat als de DVD nog mocht komen, of ik dan zo vriendelijk zou willen zijn om het terug te sturen.

Écht klantvriendelijk zijn ze daar. -zaak.

O ja, nog een tip: die enveloppen met DVD's maken nogal een val v.a. je brievenbus, hierdoor kunnen ze losraken en een krasje krijgen. Leg op de 5e werkdag een kussen of zo voor je voordeur (of achter? iig ín je huis ). Danoverleven ze de val

pi_5735182
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:00 schreef StephanL het volgende:
Als je ze daar bestelt, krijg je dan de versies met Nederlandse ondertiteling?
Je kan bij de films op de site zien of er Nederlandse ondertiteling op staat. Bij veel DVD's is dat het geval.
pi_5735213
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 12:02 schreef De_Schaduw het volgende:

[..]

Je kan bij de films op de site zien of er Nederlandse ondertiteling op staat. Bij veel DVD's is dat het geval.

Bedankt!, effe checken
  dinsdag 10 september 2002 @ 12:13:30 #20
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_5735298
Maar 25 augustus is al wel een aardige tijd terug... Heb je de status al eens gecontroleerd? Anders zou ik als ik jou was toch maar eens een mailtje sturen desnoods...
[/quote]

Ik heb het even gecontoleerd dit is mijn status:
Posted on 27/08/2002

Dan zijn ze nu 2 weken onderweg....Ik zal nog maar even wachten met me zorgen maken.

dinsdag 10 september 2002 @ 13:48:55 #21
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_5736644
Ik heb gisteravond voor het eerst een DVD online besteld met m'n nieuwe CC bij Play.com Ik ben benieuwd

Rocky SE voor 9 pond, is zeker niet duur

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 10 september 2002 @ 14:11:59 #22
3771 lzandman
The Man NOR the Myth
pi_5736940
Ik bestel de laatste tijd altijd bij Play.com en ze leveren altijd binnen twee weken. Meestal ligt 'ie na een week al in mijn postbus.

Natuurlijk kan er altijd wat misgaan onderweg, maar over het algemeen denk ik dat Play.com wel zorgvuldig is met de bestellingen.

What's the speed of Dark?
pi_5740552
!!

Play.com is PERFECT!
Alles wat ik besteld heb was er binnen 5 dagen en het is SPOTGOEDKOOP

MAAAARRR

Stel er is wat mis gegaan en je hebt het na 2 weken nog niet, dan kan je dat gewoon mailen en ze sturen het meteen opnieuw en dat komt zelfs in je stats te staan. En als je dan terug moet sturen krijg je gewoon netjes refund.

dinsdag 10 september 2002 @ 20:43:24 #25
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_5743682
Ik heb toevallig 2 weken geleden Das Experiment bij play besteld. die kwam vandaag binnen rollen. maar ik heb wel eens bij play gehad dat het een maand duurde (1 keer zelfs, dat de bestelde dvd helemaal niet binnenkwam, toen heb ik een mailtje gestuurd daarover en binnen een week had ik alsnog die dvd)

Ik bestel eigenlijk alleen maar R2 bij play want R1 heeft geen zin zijn altijd duurder dan als bijvoorbeeld DVDSOON.com of dvdboxoffice.com, en die 2 sites zijn nog sneller ook.

pi_5748872
Ik kreeg Buffy box 4 na 10dagen binnen, daar zat dus nog een weekend tussen, dus eigelijk na 7dagen had ik hem
pi_10826239
Ik wou afgelopen weekend ook eens wat bij play.com bestellen. Nou heb ik al bij tig online winkels van alles besteld van kleding/cdz/dvd/shifi spul noem maar op, dus dit zou een eitje moeten zijn....niet dus.

Ik krijg mijn creditcard gegevens niet geaccepteerd, en ja ze kloppen wel. Ook willen ze dat ik telefonisch contact met ze opneem, ze zijn niet bereikbaar...

Nou lopen ze te zeuren over dat het adres niet bij de creditcard zou kloppen, terwijl ik het adres toch echt het overschrijf zoals het op de afrekeningen vermeld staat. Zet ik dan iets niets goed neer ? Ik heb het er als volgt staan in mijn profiel:

code:
Name:       Naam
Address:   Straat
                Plaatsnaam
Country     Netherlands 
Postcode: 7131 EP 
Phone:      0544-377786 

Hoe hebben mensen die wel hun card wel geathoriseerd krijgen dit erneer gezet ? Ik snap er de ballen van aangezien ik nu al meerdere combinaties geprobeerd heb bij Adress.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_10831363
quote:
Op maandag 2 juni 2003 14:15 schreef Public Enemy het volgende:
Ik wou afgelopen weekend ook eens wat bij play.com bestellen. Nou heb ik al bij tig online winkels van alles besteld van kleding/cdz/dvd/shifi spul noem maar op, dus dit zou een eitje moeten zijn....niet dus.

Ik krijg mijn creditcard gegevens niet geaccepteerd, en ja ze kloppen wel. Ook willen ze dat ik telefonisch contact met ze opneem, ze zijn niet bereikbaar...

Nou lopen ze te zeuren over dat het adres niet bij de creditcard zou kloppen, terwijl ik het adres toch echt het overschrijf zoals het op de afrekeningen vermeld staat. Zet ik dan iets niets goed neer ? Ik heb het er als volgt staan in mijn profiel:

code:
Name:       Naam
Address:   Straat
                Plaatsnaam
Country     Netherlands 
Postcode: 7131 EP 
Phone:      0544-377786 

Hoe hebben mensen die wel hun card wel geathoriseerd krijgen dit erneer gezet ? Ik snap er de ballen van aangezien ik nu al meerdere combinaties geprobeerd heb bij Adress.
Heb je wel exact de naam die ook op de credit card staat? Dus bijv je heet Piet Janssen. Maar op je cc staat: P.J.A. Janssen.
pi_11930971
ik had dat probleem net ook

ik had staan XXXX van XXXXXXX
terwijl het X.X.X.X van XXXXXXX had moeten zijn dus die punten hadden me genekt

woensdag 27 augustus 2003 @ 16:45:14 #30
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_12760322
Ik heb op 12 augustus een paar spellen besteld bij Play en een op de 13e een DVD.
Allemaal binnen een dag op 'verzonden'.

De spellen zijn binnen sinds 19 augustus binnen, de DVD nog steeds niet.

Moet ik mij al zorgen gaan maken, of komt het wel vaker voor dat er meer dan twee weken zit tussen verzenden en ontvangen?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12762289
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:45 schreef Verbal het volgende:
Ik heb op 12 augustus een paar spellen besteld bij Play en een op de 13e een DVD.
Allemaal binnen een dag op 'verzonden'.

De spellen zijn binnen sinds 19 augustus binnen, de DVD nog steeds niet.

Moet ik mij al zorgen gaan maken, of komt het wel vaker voor dat er meer dan twee weken zit tussen verzenden en ontvangen?

V.

komt vaker voor soms dingen die op de zelfde dag verzonden zijn komen verschillend qua dag binnen
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:26:28 #32
136 V.
pi_12771657
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:55 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

komt vaker voor soms dingen die op de zelfde dag verzonden zijn komen verschillend qua dag binnen

Okee, dat weet ik. Maar acht dagen later dan de rest nog niet binnen

Ik heb eind vorige week ook een paar DVD's besteld. Als die eerder binnenkomen dan die ik anderhalve week daarvoor heb besteld ga ik aan de bel hangen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12782118
Iemand al eens een mailtje gestuurd naar play over iets anders dan niet bezorgde dvd's?

Zo heb ik maandag een mailtje gestuurd over de special features van een bepaalde dvd box set, alleen nog steeds niets gehoord.

Hoe lang doen ze hier normaal over?

The choices we make, not the chances we take, determine our destiny
pi_12798178
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 14:05 schreef maarteniscrazy het volgende:
Iemand al eens een mailtje gestuurd naar play over iets anders dan niet bezorgde dvd's?

Zo heb ik maandag een mailtje gestuurd over de special features van een bepaalde dvd box set, alleen nog steeds niets gehoord.

Hoe lang doen ze hier normaal over?

standaard dingen 48 uur anders een 48-74 uur
pi_12798190
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Okee, dat weet ik. Maar acht dagen later dan de rest nog niet binnen

Ik heb eind vorige week ook een paar DVD's besteld. Als die eerder binnenkomen dan die ik anderhalve week daarvoor heb besteld ga ik aan de bel hangen.

V.

dan keuren ze het af omdat het de 3 weken grens niet overschreden heeft
pi_12798296
2 weken grens
Ik had laatst ook een dvd box besteld, en die was na twee weken nog steeds niet binnen. Heb ik even gemaild en na een dag ofzo kreeg ik bericht dat ze de box opnieuw zouden versturen. En de box is nu - als het goed is - onderweg
pi_12807886
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:20 schreef Joppe het volgende:
2 weken grens
Ik had laatst ook een dvd box besteld, en die was na twee weken nog steeds niet binnen. Heb ik even gemaild en na een dag ofzo kreeg ik bericht dat ze de box opnieuw zouden versturen. En de box is nu - als het goed is - onderweg
worden deze normaal ook bij jou bezorgd door select vracht ?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:33:26 #38
7076 iMAGE
Work less. Play more.
pi_12808334
Play is echt heel goed.
Ik had meerdere DVD's besteld en één niet gekregen. Belletje naar de UK en die gast zei meteen: "Oh. die zal wel zoek zijn geraakt in de post. We sturen je meteen een nieuwe."

Geweldige service zeg!
pi_12808512
in hun kostenberekening van de prijs zit standaard verwerkt dat 5 % van alles wat verstuurd wordt verdwijnt op 1 of andere reden , en de klant is nooit de schuldige in hun visie
  woensdag 3 september 2003 @ 11:34:11 #40
136 V.
pi_12911957
Heeft niemand anders problemen met de bezorging van Play-producten?

Ik wacht nu alweer bijna twee weken op een paar andere zendingen, en het dreigt dus wederom richting non-delivery-melding te gaan

Zeker balen omdat er dus een cadeautje tussen zit voor mijn kleine zusje, die dit weekend jarig was

Geile kutzooi

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 september 2003 @ 11:54:34 #41
572 Sniper
Gull Catcher
pi_12912262
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:34 schreef Verbal het volgende:
Zeker wel.

Ik mis nog 3 DVD's die ongeveer een maand geleden verstuurd zijn. Een levertijd van een maand of langer is zeer zeldzaam, maar komt (bij mij dan) wel eens voor... Inmiddels wel de Non delivery mails verstuurd.

pi_12912343
ja die van mij duren ook erg lang deze keer. meestal zijn ze er binnen een week, maar zo'n twee weken later heb ik ze nog niet. vervelend
  woensdag 3 september 2003 @ 12:03:48 #43
136 V.
pi_12912405
Ik heb al een mail gestuurd met vragen of ze structurele problemen hebben, ofzo.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12913769
quote:
Op woensdag 3 september 2003 12:03 schreef Verbal het volgende:
Ik heb al een mail gestuurd met vragen of ze structurele problemen hebben, ofzo.

V.

oh relaxed, laat je t ons weten als je antwoord hebt?
  Moderator woensdag 3 september 2003 @ 13:24:58 #45
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12914068
quote:
Op woensdag 3 september 2003 11:34 schreef Verbal het volgende:

V.

Nee, geen problemen. De afgelopen weken een aantal keer iets besteld, altijd na een werkdag of 5,6 binnen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 3 september 2003 @ 13:26:30 #46
136 V.
pi_12914103
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:24 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, geen problemen. De afgelopen weken een aantal keer iets besteld, altijd na een werkdag of 5,6 binnen.

Regio (afgezien van Regio 2 )?

Noord/zuid/midden/oost/west?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 september 2003 @ 13:27:11 #47
136 V.
pi_12914112
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:08 schreef Astronaut_Jones het volgende:

[..]

oh relaxed, laat je t ons weten als je antwoord hebt?

Tuuk

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12914155
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:24 schreef Mike het volgende:

Blijkbaar leveren ze iets sneller aan hun vaste klanten die veel afnemen
  woensdag 3 september 2003 @ 13:30:43 #49
136 V.
pi_12914171
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Blijkbaar leveren ze iets sneller aan hun vaste klanten die veel afnemen

Wat zie jij als 'vaste klant'?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 september 2003 @ 13:30:58 #50
16701 scanman01
Today's a good day
pi_12914181
Gaat altijd goed bij play.com
Ik heb er denk ik al 50 dvd's gekocht en heb ze allemaal ook ontvangen. Meestal is de levertijd tussen de 5 en 10 dagen. Het valt me ook op dat post uit Engeland door een speciale postbode wordt bezorgd die alleen op di t/m vr bezorgd.
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator woensdag 3 september 2003 @ 13:31:50 #51
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12914195
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

Regio (afgezien van Regio 2 )?

Noord/zuid/midden/oost/west?

V.

Zuid.

Ik vond het de laatste tijd juist weer veel sneller gaan...vorig jaar heb ik ook wel een paar keer wat langer moeten wachten, maar de laatste 6 bestellingen waren er allemaal binnen 8 dagen.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_12914197
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:30 schreef Verbal het volgende:

Wat zie jij als 'vaste klant'?

De "order-history" van Mike
  woensdag 3 september 2003 @ 13:32:29 #53
136 V.
pi_12914207
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Gaat altijd goed bij play.com
Ik heb er denk ik al 50 dvd's gekocht en heb ze allemaal ook ontvangen. Meestal is de levertijd tussen de 5 en 10 dagen.
Die ervaring heb ik dus ook al dik een halfjaar. Maar de laatste weken is het wenen met het hoofddeksel op.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 september 2003 @ 13:33:40 #54
136 V.
pi_12914225
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:31 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De "order-history" van Mike

Aha

Dus vijftig items telt niet mee.

Hoerentoko, dat Play

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12914252
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:32 schreef Verbal het volgende:

Die ervaring heb ik dus ook al dik een halfjaar. Maar de laatste weken is het wenen met het hoofddeksel op.

Misschien waren ze druk bezig met de nieuwe vormgeving die er nu ineens is
  Moderator woensdag 3 september 2003 @ 13:38:47 #56
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12914301
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Misschien waren ze druk bezig met de nieuwe vormgeving die er nu ineens is

My eyes! Jezus, wat lelijk...

Nou ja, zolang ze alles maar in de uitverkoop gooien, vind ik alles best.

woensdag 3 september 2003 @ 13:40:27 #57
572 Sniper
Gull Catcher
pi_12914334
Ff mijn order history nagekeken.

Op de kop af 100 bestellingen. De eerste zending ging meteen mis..., maar van Play direct een vervangend exemplaar gekregen. Daarna nooit een probleem alleen zo nu en dan een lange levertijd (regio Amsterdam). Op dit moment mis ik er 3.

woensdag 3 september 2003 @ 13:43:00 #58
136 V.
pi_12914377
Ik check vanavond mijn history ook wel even. Ga geen pw's naar mijn creditcardgegevens intikken op gedeelde computers enzo.

Mijn regio is midden-Nederland (Hilversum)

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 3 september 2003 @ 17:11:05 #59
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_12919155
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:43 schreef Verbal het volgende:
Ik check vanavond mijn history ook wel even. Ga geen pw's naar mijn creditcardgegevens intikken op gedeelde computers enzo.

Mijn regio is midden-Nederland (Hilversum)

V.

Heb precies hetzelfde als jij had een DVDbox de 13e besteld en volgens mijn order history is hij de 14e verstuurd. Maar ik heb nog niets ontvangen. Dit is dan wel mijn eerste keer dat ik wat bij play.com besteld heb.

Maar ik zit dus ook in Hilversum, mischien hebben we net dezelfde bezorger die ook van een DVDtje houd.

edit: Ik heb net een mailtje gehad dat ze hem weer hebben opgestuurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 03-09-2003 18:01]

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_12919980
Ik heb vorig week voor het eerst een dvd besteld op play.com (Moulin Rouge voor 9.99 pond)

Ik kreeg meteen een bevestigingsmail en de volgende dag een bericht dat de dvd verstuurd is op 29-8, ik heb hem nog niet binnen maar ik hoop hem eind van de week toch binnen te krijgen.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_12921472
al mijn spul is net binnen gekomen
pi_12921547
mijn dvd staat al 4 weken op awaiting stock..

ik wil ze een mailtje sturen maar ik kan het email adres enrgens vinden..
iemand..?

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  Moderator woensdag 3 september 2003 @ 19:00:23 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_12921576
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:59 schreef dutchmage het volgende:
mijn dvd staat al 4 weken op awaiting stock..

ik wil ze een mailtje sturen maar ik kan het email adres enrgens vinden..
iemand..?

Het staat anders met behoorlijk grote letters op de site:

http://www.play.com/play247.asp?page=contact

pi_12921701
oeps..
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  woensdag 3 september 2003 @ 19:14:21 #65
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_12921846
Vandaag kreeg ik The Kubrick Collection (verzonden op 20-8) en The Roman Polanski Boxset (verzonden op 25-8) binnen. Het kan dus nogal schelen. Ik woon in Amsterdam, en heb nog nooit iets niet ontvangen (ook altijd alles ontvangen van CD-Wow en Amazon)
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_12922018
Ik heb vandaag een DVD van ze gehad die was verstuurd op de 21ste.

Dit is wel langzamer dan ik van ze ben gewend! Normaal is het 5 tot 8 dagen.

Ben ook grote klant (bijna 150 items), maar dat maakt volgens mij echt geen donder uit.

It's better to be late in this world than to be early in the next.
pi_12922081
Ik kreeg de eerste dvd die ik daar besteld heb vandaag binnen, deze was besteld op 25 augustus. 9 dagen dus.
  woensdag 3 september 2003 @ 22:16:21 #68
136 V.
pi_12926398
quote:
Op woensdag 3 september 2003 18:55 schreef Astronaut_Jones het volgende:
al mijn spul is net binnen gekomen
Mijn spul ook, ondanks het feit dat ik vanochtend nog met de koerier heb gebeld, die me meldde niets van Play.com voor mijn adres te hebben vandaag

Magoed, lekker binnen, kleine zusje alsnog blij kunnen maken met haar Eyetoy.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_12973262
Vandaag mijn eerste DVD binnen gehad van Play. Com. Het is de 2 disc versie van Moulin Rouge, ik had hem op 29 augustus besteld en hij is vandaag binnen en dat is best snel dus. De DVD was netjes verpakt dus tot nu toe ben ik zeer tevreden over Play
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 6 september 2003 @ 09:09:45 #70
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12977166
ach heb ooit een keer een verkeerde dvd geleverd gekregen, maar dat is opgelost. Verder geen klachten...
[..]
  zaterdag 6 september 2003 @ 10:02:00 #71
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_12977389
Niets dan lof voor Play.com .... echt top service en snelle levering.... voor die lage prijzen wil ik best een week wachten....

Als ik jullie was zou ik ook eens naar de audio cd's gaan kijken, die zijn allemaal op zijn hoogst rond de 14euro (allemaal de nieuwste titels)

Where law ends, tyrrany begins.
pi_12977409
Ook altijd snelle levering gehad .

Bij CDWOW trouwens ook.

zaterdag 6 september 2003 @ 13:12:27 #73
65945 Cascade
Green changed to White
pi_12979756
Zeer tevreden over Play. Meestal bestelling binnen een week in huis.

Ik vind het alleen jammer dat de regio 1 DVDs nu gescheiden zijn van de rest. Play.com en PlayUSA.com. Beetje onzinnig, maar het zal wel een reden hebben.

Van de 60 keer dat ik iets besteld heb, kreeg ik 2 keer het verkeerde. Even bellen naar Jersey, terugsturen en het was opgelost.

In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
pi_13040000
Even een vraagje. Voor het eerst wat besteld bij Play nu. Dit was enkele daagjes geleden. Nu kijk ik in mijn account en staat deze order niet bij 'outstanding orders' maar bij Order History (This page shows orders that have been processed or cancelled.)

Klopt dit wel? Ik heb nog geen notificatie gehad dat het is verzonden of dergelijk.

dinsdag 9 september 2003 @ 08:12:51 #75
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_13040023
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 08:10 schreef Smeich het volgende:
Even een vraagje. Voor het eerst wat besteld bij Play nu. Dit was enkele daagjes geleden. Nu kijk ik in mijn account en staat deze order niet bij 'outstanding orders' maar bij Order History (This page shows orders that have been processed or cancelled.)

Klopt dit wel? Ik heb nog geen notificatie gehad dat het is verzonden of dergelijk.

Ja dit klopt. Als het goed is staat er achter een datum "Posted on ../../....". Ongeveer een 5 a 8 werkdagen later wordt hij bij je thuis bezorgt.
pi_13040345
ah ok, thnx. Was ff voor de zekerheid omdat op die andere pagina 'No current outstanding orders' stond.
pi_13041667
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 08:55 schreef Smeich het volgende:
ah ok, thnx. Was ff voor de zekerheid omdat op die andere pagina 'No current outstanding orders' stond.
Uit die lijst verdwijnt die zo gauw ze de DVD op de post hebben gedaan. Dan kun je de bestelling ook niet meer annuleren!
pi_13041948
je moet je dingen bestellen bij http://www.dvdboxoffice.com
deze site is heel goed en heel goedkoop en betrouwbaar
en tevens hoef je geen verzendkosten te betalen, beter dus!
  dinsdag 9 september 2003 @ 11:01:22 #79
136 V.
pi_13041967
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 10:59 schreef italy het volgende:
Net zo goed, want dat hoeft bij Play ook niet

Maar ik ga het eens checken...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator dinsdag 9 september 2003 @ 11:16:38 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13042205
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 10:59 schreef italy het volgende:
je moet je dingen bestellen bij http://www.dvdboxoffice.com
deze site is heel goed en heel goedkoop en betrouwbaar
Ik ben even gaan kijken, maar die site is toch wel behoorlijk duurder.
pi_13042243
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:16 schreef Mike het volgende:

[..]

Het zijn Canadese dollars he? .
Ik kom af en toe best goedkoop uit daar... ik zie alleen niet echt een bargains gedeelte?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  Moderator dinsdag 9 september 2003 @ 11:31:04 #82
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13042444
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:18 schreef sweek het volgende:

[..]

Het zijn Canadese dollars he? .
Ik kom af en toe best goedkoop uit daar... ik zie alleen niet echt een bargains gedeelte?

Er staat links wel een plaatje waar je op kunt klikken om naar de bargains te gaan.

Maar een Canadese dollar is 0.67 euro ofzo...en dan vind ik het echt heel duur daar.

dinsdag 9 september 2003 @ 11:37:46 #83
136 V.
pi_13042559
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:16 schreef Mike het volgende:

[..]

En voor zover ik kan zien alleen R1.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator dinsdag 9 september 2003 @ 11:41:40 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13042625
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

En voor zover ik kan zien alleen R1.

V.

Ja, dat sowieso idd.

Deze site werd door veel mensen gebruikt toen er nog geen online dvd-zaken in Europa waren. Ten opzichte van Amazon waren ze goedkoper omdat de Canadese dollar gunstiger stond plus het feit dat verzenden gratis was.

Nu zijn ze gewoon duurder.

dinsdag 9 september 2003 @ 11:42:10 #85
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_13042638
ik heb een dvd box besteld op 31-08 en nog steeds niets ontvangen.
[......]
pi_13042779
Ik bestel vrij regelmatig bij Play maar d'r is idd soms geen pijl op te trekken. Meestal is alles binnen 2 weken binnen.

Ik heb er in de periode 20 aug t/m 22 aug 15 dvd's besteld, 7 daarvan waren binnen een week binnen, 6 andere kwamen tegelijk de 2de week binnen en ik wacht nog op een boxset en een losse dvd. Alles was binnen 3 dagen verstuurd.

Je moet gewoon wat geduld hebben, ik wacht deze week ook gewoon af en reageer vooralsnog niet. Overigens heb ik nog nooit iets niet ontvangen.

dinsdag 9 september 2003 @ 14:40:14 #87
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_13046743
Heb net de dvd box binnen gekregen.
[......]
  maandag 29 september 2003 @ 16:01:24 #88
136 V.
pi_13522708
Ik word een beetje gek...

Begin augustus DVD van Soldaat van Oranje besteld (had ik al, maar mijn exemplaar weggegeven). Eind augustus nog niet binnen. Gemeld.

Vrij snel stond er een nieuw exemplaar op 'packing' in mijn lijst met bestelde DVD's. Vijf dagen later stond hij nog steeds op packing.
Mailtje gestuurd met vraag wat er aan de hand was. Dag later stond hij er helemaal niet meer (ook niet als verzonden). Weer een dag later stond hij weer op 'packing' en een dag later (5 sept) als verzonden.

En verdomme WEER niet binnen...

Wat de neuk?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_13539843
play is echt beter zit nu nog wel te wachten op een PS2 spel die 22 september verzonden is maar ik verwacht wel dat hij deze week binnenkomt. Scheelt gewoon zo'n 20 euro als ik het spel hier in de winkel zou kopen
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
  woensdag 1 oktober 2003 @ 18:42:59 #90
25947 flaphead
twisted shit.
pi_13577947
veel goede verhalen over play.com...dus als ik straks mn CC binnen heb ga ik ook ns aan de slag.
maar dan heb ik nog een vraagje; schieten alleen pakketjes van onder de 22 euro langs de douane? en als je meerdere dvd's (of boxen) besteld, worden die dan automatisch apart verstuurd? (zodat de kans dat ze bij de douane onderschept worden kleiner is)
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  Moderator woensdag 1 oktober 2003 @ 18:44:45 #91
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13577981
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:42 schreef flaphead het volgende:
veel goede verhalen over play.com...dus als ik straks mn CC binnen heb ga ik ook ns aan de slag.
maar dan heb ik nog een vraagje; schieten alleen pakketjes van onder de 22 euro langs de douane? en als je meerdere dvd's (of boxen) besteld, worden die dan automatisch apart verstuurd? (zodat de kans dat ze bij de douane onderschept worden kleiner is)
Op je laatste vraag: alle dvd's worden automatisch apart verstuurd.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 18:49:15 #92
25947 flaphead
twisted shit.
pi_13578091
Excellent!
i wish i had no feelings. they suck. they keep throwing you from side to side. they knock you down. they wear you down...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 19:42:41 #93
32422 engessa
Who's dirty?
pi_13579365
Hier hetzelfde, heb ook net eindelijk een creditcard aangevraagt. Ik hoor al een tijdje goede verhalen over Play en ze hebben daar Seizoen 1 t/m 3 van Coupling op dvd voor (opgeteld) iets van 35 pond.. Die wil ik dus! En nog veel meer dvds die ik altijd al graag in mijn bezit wil hebben..
pi_13581273
Ik heb er nog nooit problemen gehad, alles is altijd binnen maximaal 2 weken geleverd als het "in stock" was. Heb daar ondertussen al iets van 30 dvd's en een paar cd's besteld, ik ben nu aan het kijken of ze ook zo snel zijn met software...
pi_13583777
Nog nooit problemen gehad...

Heb nu ongeveer 15 dvd's besteld, had ze allemaal redelijk snel binnen..

Wacht nu op Fight Club, American Beauty en Amadeus

Victory is mine!!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 22:42:05 #96
136 V.
pi_13584352
quote:
Op maandag 29 september 2003 16:01 schreef Verbal het volgende:
Ik word een beetje gek...

Begin augustus DVD van Soldaat van Oranje besteld (had ik al, maar mijn exemplaar weggegeven). Eind augustus nog niet binnen. Gemeld.

Vrij snel stond er een nieuw exemplaar op 'packing' in mijn lijst met bestelde DVD's. Vijf dagen later stond hij nog steeds op packing.
Mailtje gestuurd met vraag wat er aan de hand was. Dag later stond hij er helemaal niet meer (ook niet als verzonden). Weer een dag later stond hij weer op 'packing' en een dag later (5 sept) als verzonden.

En verdomme WEER niet binnen...

Wat de neuk?

Vandaag bericht dat n.a.v. mijn tweede mancomelding NOG een poging is gedaan om Soldaat van Oranje bij mij af te leveren.

Terwijl ik ze juist de suggestie aan de hand had gedaan om eerst uit te zoeken hoe het zo toevallig kon dat tot twee keer toe achter elkaar een DVD met dezelfde titel manco is. En dat terwijl de hele tijd alle andere DVD's bij mij wèl binnenkomen. Je zou denken dat dat toeval dan op een probleem bij HUN zou moeten berusten.

Naja, ik ben benieuwd of deze wel binnen gaat komen.

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 27 oktober 2003 @ 19:00:49 #97
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14178839
ik heb nog een vraagje over de registratie...

bij address staat maar liefst 3 regels. als ik op alleen de eerste regel gewoon het adres invul zegt ie dat ook de 2e regel een verplicht veld is, en dus ingevuld moet worden. is het dan de bedoeling om op de 2e regel het huisnummer te zetten?

maar toen ik dat deed kreeg ik een mailtje van play.com om het een en ander te 'replyen' en 'conformen', en als ik naar mijn account wil gaan is ie 'declined'. omdat er iets niet zou kloppen in vergelijking met mn CC-gegevens.

dus ik vraag me af hoe het adres precies ingevuld moet worden, dan weet ik tenminste of het probleem daar vandaan komt.

thnx.

pi_14179460
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 19:00 schreef flaphead het volgende:
ik heb nog een vraagje over de registratie...

bij address staat maar liefst 3 regels. als ik op alleen de eerste regel gewoon het adres invul zegt ie dat ook de 2e regel een verplicht veld is, en dus ingevuld moet worden. is het dan de bedoeling om op de 2e regel het huisnummer te zetten?

maar toen ik dat deed kreeg ik een mailtje van play.com om het een en ander te 'replyen' en 'conformen', en als ik naar mijn account wil gaan is ie 'declined'. omdat er iets niet zou kloppen in vergelijking met mn CC-gegevens.

dus ik vraag me af hoe het adres precies ingevuld moet worden, dan weet ik tenminste of het probleem daar vandaan komt.

thnx.

Eerste regel van adres doe je straat en huisnummer, bijvoorbeeld: De Dvdstraat 666.
De regel daaronder doe je de plaatsnaam.
Postcode in het daarvoor bestemde vakje.

Je moet wel hetzelfde adres opgegeven als waarop je CC geregistreerd staat en ik geloof ook dezelfde naam als op je CC staat.
Als het dan nog niet lukt moet je eens kijken of je de van/verval datum van je CC wel goed hebt ingevuld.

dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:25:45 #99
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14199196
bedankt voor je reply.
mn account is inmiddels weer actief en mn bestelling is in gang gezet.
mn eerste dvd'tjes via play.com, ben benieuwd..
  dinsdag 28 oktober 2003 @ 15:33:09 #100
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_14199419
Bij doen ze er tot nu toe elke keer precies een week over om van de UK naar Bussum te komen....

En dan bedoel ik dus vanaf de bevestiging via mail tot het 1e bezorgbericht van de pakketdienst (ik ben overdag nooit thuis).

pi_14222445
Ik heb bij Play.com echt al wat behoorlijk DVD's besteld en allemaal waren ze na 1,5 week binnen.

Ik heb ook 1x een cd daar gekocht en die kwam maar niet binnen. 2 mailtjes gestuurd (nooit antwoord gehad) en even daarna zag ik dat de cd opnieuw opgestuurd zou worden zonder extra kosten. En inderdaad weer na 1,5 week lag de cd op de deurmat.

Dus ik raad Play.com zeker aan

donderdag 30 oktober 2003 @ 13:30:24 #102
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_14247451
Ik heb bij Play nu al 6 keer DVD's besteld en ik vind het maar een matige online winkel. Van die 6 keer zijn 2 keer bestellingen niet aangekomen, en wat ik hier zo lees ben ik niet de enige bij wie dat af en toe voorkomt. Na een herinnering te hebben gestuurd naar Play werd er wel meteen weer een dvd verstuurd en is ook aangekomen. Ik heb het idee dat ze af en toe (expres) vergeten de dvd op te sturen. Dit soort ervaringen heb ik bij bv Amazon en Bol helemaal niet. Bij Amazon en Bol komt alles wat ik bestel gewoon de eerste keer aan. Maar verder is Play wel fijn, lekker goedkoop
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_14247697
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:30 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik heb bij Play nu al 6 keer DVD's besteld en ik vind het maar een matige online winkel. Van die 6 keer zijn 2 keer bestellingen niet aangekomen, en wat ik hier zo lees ben ik niet de enige bij wie dat af en toe voorkomt. Na een herinnering te hebben gestuurd naar Play werd er wel meteen weer een dvd verstuurd en is ook aangekomen. Ik heb het idee dat ze af en toe (expres) vergeten de dvd op te sturen. Dit soort ervaringen heb ik bij bv Amazon en Bol helemaal niet. Bij Amazon en Bol komt alles wat ik bestel gewoon de eerste keer aan. Maar verder is Play wel fijn, lekker goedkoop
Hoeveel tijd zat er tussen de verzenddatum en je feedback naar Play?
Ik heb nl. mijn eerst twee DVD's binnen die een dag na elkaar verstuurd waren. De ene deed er 8 dagen over (1 weekend ertussen) en de ander 13 dagen (2 weekenden). Wat ik hier zo'n beetje gelezen heb is dat de meeste mensen misschien niet zoveel geduld hebben.

Anyway, er zijn nog een paar bestellingen onderweg bij mij en ik zet netjes alles in een Excel tabel zodat ik kan bijhouden hoe lang een bestelling er over gedaan heeft. Kan ik mooi een gemiddelde uitrekenen

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_14248363
quote:
Ik heb bij Play nu al 6 keer DVD's besteld en ik vind het maar een matige online winkel. Van die 6 keer zijn 2 keer bestellingen niet aangekomen, en wat ik hier zo lees ben ik niet de enige bij wie dat af en toe voorkomt
Ik heb er denk ik al 75 DVDs besteld en er is er nog nooit 1 niet aangekomen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 01:17:27 #105
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_14266062
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 13:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Hoeveel tijd zat er tussen de verzenddatum en je feedback naar Play?
Ik heb nl. mijn eerst twee DVD's binnen die een dag na elkaar verstuurd waren. De ene deed er 8 dagen over (1 weekend ertussen) en de ander 13 dagen (2 weekenden). Wat ik hier zo'n beetje gelezen heb is dat de meeste mensen misschien niet zoveel geduld hebben.

Anyway, er zijn nog een paar bestellingen onderweg bij mij en ik zet netjes alles in een Excel tabel zodat ik kan bijhouden hoe lang een bestelling er over gedaan heeft. Kan ik mooi een gemiddelde uitrekenen

Ik wacht in het geval van een DVD die niet aankomt ongeveer 2,5 week na de dag van verzend e-mail van Play. Is de DVD dan nog niet aangekomen...stuur ik een mailtje naar Play en krijg dan binnen 24 uur een bevestiging dat er nieuwe onderweg is. Wat wel gek is is dat die DVD's die na 2,5 week niet zijn aangekomen ook nooit meer zijn aangekomen. Misschien dat de postbode het wel interessant vindt als er play.com op de bruine envelop staat om het mee naar huis te nemen

Bij mij verschilt het best veel over hoe lang een zending van Play er over doet na de verzend e-mail van Play. 1 keer was een DVD er al binnen 5 dagen, maar het kan net zo makkelijk bijna 2 weken duren. Mijn ervaring is dus, is ie er na 2 weken nog niet dan wordt het een e-mail sturen naar Play. Wel prima service van ze dat wanneer een DVD niet aankomt en je spreekt ze erover aan ze meteen zonder vragen te stellen een nieuw exemplaar sturen

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 11:38:53 #106
20298 Ludo_Sanders
R U talking 2 me
pi_14271242
Ik heb ongeveer 10 dvd's besteld.

In totaal zijn er ook 10 bij mij thuis bezorgd, maar 1 er van was de verkeerde versie. Deze kon ik gewoon terugsturen (verzend-/verpakkingskosten krijg je netjes terug), nu is het alleen nog wachten op de juiste versie of een refund.

pi_14271705
Bij mijn laatste 2 bestellingen zijn de DVD's ook zoek geraakt (ik woon in Wageningen).
Heel apart dat van 1 bestelling (2 DVD's) allebei de pakjes zoek waren geraakt. Maar na een belletje zijn ze netjes nog een keer verstuurd.
Mijn ervaring is wel dat mailtjes niet altijd aan lijken te komen daar. Ik had na 3 dagen nog steeds geen reactie op een mail. Toen had ik hem nog een keer verstuurd met de opmerking erbij dat ik dat mailtje al eerder had verstuurd en toen kreeg ik daar binnen 24 uur wel een reactie op. Dus ik bel voortaan.
pi_14301139
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:57 schreef Andyvie het volgende:
Bij mijn laatste 2 bestellingen zijn de DVD's ook zoek geraakt (ik woon in Wageningen).
Heel apart dat van 1 bestelling (2 DVD's) allebei de pakjes zoek waren geraakt.
zelfde ervaring met CDWOW gehad. 3 pakketjes die op dezelfde dag waren verstuurd, kwamen maar niet aan. Mailtje was genoeg om 3 nieuwe exemplaren toegestuurd te krijgen. De eerste zending kwam een paar weken erna alsnog. Vaag.
  zaterdag 1 november 2003 @ 22:38:08 #109
16701 scanman01
Today's a good day
pi_14308926
Ik heb denk ik ongeveer 150 dvd's bij play.com gekocht en ze zijn allemaal aangekomen zonder problemen. Het enige 'probleem' is dat de dvd's door play als standard mail worden verstuurd (logisch, aangezien zij de verzendkosten zelf betalen) en de pakjes er daardoor rond de 8 dagen over doen. Als play de dvd's met priority mail zou verzenden heb je ze binnen 3 of 4 dagen, maar dat is per dvd ongeveer een halve euro duurder.
pi_14614657
Ik heb nu voor 't eerst 2 DVDs niet ontvangen, gisteren was de 13e werkdag sinds shipment, en heb dus een mailtje gestuurd naar ze, kreeg vandaag reactie dat ze kostenloos 2 nieuwe gestuurd hebben.

Perfect !

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 13 november 2003 @ 22:51:18 #111
25947 flaphead
twisted shit.
pi_14618586
vraag je dan gewoon wat ze denken wat er fout gegaan is, en dan sturen er zo 2 nieuwe op? toch wel apart.

gister was het voor mij 2 weken sinds shipment van mn order, dat waren 6 boxsets. eergister had ik er eentje binnen, gister 4, en vandaag de laatste. netjes!

worden die dingen van play.com trouwens overal door selektvracht afgeleverd? die man was bij mij toch wel een potje sjacho, alleen omdat hij al bezig was met het papiertje schrijven. man, hij mocht al blij zijn dat er uberhaput iemand aanwezig was overdag.
wat is jullie ervaring met selektvracht als je niet thuis bent? wordt het dan bij de buren afgeleverd? (heeft ie vandaag ook bij mij gedaan, verdomme 3 huizen verder de lul, ik ken die mensen niet eens).
dat is toch een nadeel, ik heb veel liever dat het -zoals bij tpg- op het postkantoor wordt afgeleverd, zodat je het de volgende dag wanneer het jou uitkomt kan ophalen (voor mij is dat ook maar 2 minuutjes lopen).

donderdag 13 november 2003 @ 23:23:42 #112
65945 Cascade
Green changed to White
pi_14619563
Persoonlijk vind ik SelektVracht een ramp. Bol gebruikt het ook, vaak ellende mee gehad. Meestal (altijd?) krijg je een briefje in je bus als je niet thuis bent, ze komen het dan later nog een keer proberen. Lukt het na twee briefjes nog niet, dan moet je geloof ik naar het depot bellen voor een afspraak (weet ik niet zeker). Het komt in ieder geval NIET bij het postkantoor terecht.

Ik heb twee keer gehad dat ze zich niet hielden aan de tijd die op de briefjes stond...ze schrijven: 'u was niet thuis, we komen morgen na 18.00'. Goed, de volgende dag kom je dan om 5 voor 6 thuis van werk maar dan ligt er alweer een nieuw briefje 'u was niet thuis'. Zeer frustrerend. Het ligt waarschijnlijk maar net aan de persoon die bij jou bezorgd.

Aan buren geven mogen ze niet, hoewel me dat ook een keer overkomen is, weet alleen niet meer of dat het de normale post was of Selektvracht.

In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
  vrijdag 14 november 2003 @ 02:13:00 #113
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_14622782
Gepost op 5/11, ontvangen op 13/11, gisteren dus.
The Internets, I needs it..
pi_14634124
Wow, en ik heb net een record qua bezorgen van play, ok het is geen dvd (ik weet niet of de muziek-cd afdeling ergens anders zit, lijkt me niet) maar ik had maandag de OST van kill bill besteld, en vandaag was die al aangekomen!
pi_14637616
Weet iemand of the music safe een beetje op tijd en betrouwbaar is? Heb ik namelijk een CD besteld.
  zaterdag 15 november 2003 @ 14:28:26 #116
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_14655551
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 16:58 schreef kriele het volgende:
Weet iemand of the music safe een beetje op tijd en betrouwbaar is? Heb ik namelijk een CD besteld.
Wat heeft dat met Play.com te maken?

En waarom vraag je dat pas achteraf, en niet voordat je daar iets besteld hebt?

Where law ends, tyrrany begins.
pi_14655745
ik had toevallig laatst een dvd besteld en 1 week later nog 2 andere. nu kreeg ik ze allebei tegelijkertijd binnen terwijl de ene een week eerder door play.com verzonden was.

Ik vermoed dat die lijers bij Selektvracht gewoon mijn ene dvd hebben laten liggen zodat ze dat in 1x kunnen bezorgen. En niet 2x hoeven te rijden in 2 weken. En dat terwijl ik nog geen halve kilometer van dat depot afwoon

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_14655910
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:37 schreef Vision het volgende:

Ik vermoed dat die lijers bij Selektvracht gewoon mijn ene dvd hebben laten liggen zodat ze dat in 1x kunnen bezorgen. En niet 2x hoeven te rijden in 2 weken. En dat terwijl ik nog geen halve kilometer van dat depot afwoon

Hoe wisten die lijers dan dat ze nog een DVD voor jou zouden krijgen?
pi_14655923
Ok;

2 DVD's besteld op dezelfde dag..(en op dezelfde dag verzonden) Na 2 weken had ik ze nog niet, toen ff gebeld, zijn ze opnieuw opgestuurd.

Dag nadat ik ze gebeld had, kreeg ik er 1, met een sticker van TPG op de envelop; RM en Port betaald oid...

Vaag.. moet ik die dubbele terug sturen of mag ik die houden ?

Victory is mine!!
  zaterdag 15 november 2003 @ 14:50:43 #120
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_14656030
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:44 schreef Dr_Evil het volgende:
Vaag.. moet ik die dubbele terug sturen of mag ik die houden ?
Uit de FAQ:

I have received duplicates in my order
Please return the duplicated item unopened to the address below via recorded delivery. As soon as we receive the item we will refund your card. We apologise for the inconvenience, if you have any problems please do not hesitate to contact us.

Maar ik vraag me af hoeveel mensen dat daadwerkelijk doen

pi_14656386
Mja, ik zit volgende week waarschijnlijk met een dubbele Vertigo en een dubbele Det Sjunde inseglet. Ik had na twee en een halve week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Toen heb ik ze gemaild en zij verstuurden beide DVD's opnieuw. Maar nu kreeg ik gisteren de originele bestelling alsnog binnen. En dan volgende week die tweede verzending
Maar terugsturen? Dacht meer aan doorverkopen; dan kan ik van dat geld misschien weer een nieuwe DVD kopen. Bij Play natuurlijk
pi_14658268
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 15:14 schreef Joppe het volgende:
Mja, ik zit volgende week waarschijnlijk met een dubbele Vertigo en een dubbele Det Sjunde inseglet. Ik had na twee en een halve week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Toen heb ik ze gemaild en zij verstuurden beide DVD's opnieuw. Maar nu kreeg ik gisteren de originele bestelling alsnog binnen. En dan volgende week die tweede verzending
Maar terugsturen? Dacht meer aan doorverkopen; dan kan ik van dat geld misschien weer een nieuwe DVD kopen. Bij Play natuurlijk
Dat gaat wel erg makkelijk. Ik zou er bijna misbruik van gaan maken.
Als ik niet zo'n ontzettende eerlijke jongen was uiteraard.

Ik heb deze week trouwens weer zonder problemen mijn dvd's binnen gekregen. Ik ben echt heel tevreden met de service (en prijzen) van play.com.

Hmmzz....
pi_14666017
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 16:56 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Dat gaat wel erg makkelijk. Ik zou er bijna misbruik van gaan maken.
Als ik niet zo'n ontzettende eerlijke jongen was uiteraard.

Je zou niet de enige zijn volgens mij.
Als ik al die nieuwe, gesealde dvd's te koop zie staan van particulieren op sites als dvdforum en dvd.nl...
pi_14668700
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:37 schreef Vision het volgende:
ik had toevallig laatst een dvd besteld en 1 week later nog 2 andere. nu kreeg ik ze allebei tegelijkertijd binnen terwijl de ene een week eerder door play.com verzonden was.

Selectvracht is de laatste tiijd zwaar bagger. En het vervelende is, dat het ook nog eens zowat alleen post uit de UK is die daar terecht komt. Betsel je iets in Aussieland of Hong Kong dan gaat het gewoon via TPG.

Het duurt de laatste tijd enorm lang voordat bestellingen uit de UK hier zijn. En er zijn laatst bij mij weer eens 3 pakketjes "verdwenen" . Bestellingen via playusa gaan stukken sneller. het lijkt er op dat de meeste bestellingen daar via Belgie verstuurd worden, en hier dus door TPG afgeleverd worden. (Behalve die waarbij ze echt aangeven dat ze uit de VS komen) Het loont zich volgens mij al om gewoon die 1 Pond extra te betalen voor de R1 versie, om maar van het ellenlange wachten af te zijn.

Misschien toch maar eens een mailtje richting Royal Mail sturen, met het verzoek hun samenwerking met selectvracht eens te heroverwegen en weer gewoon TPG gebruiken.

pi_14669233
quote:
Op zondag 16 november 2003 00:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

-- vrij lang verhaal --

Ik heb nu 10 DVD's besteld bij Play (waarvaan 4 bij PlayUSA) en alleen de eerste is tot nu toe met SelektVracht gekomen. Tenminste, ik mag aannemen dat SelektVracht het niet zonder tekenen in de brievenbus deponeert.

Ik wou alleen dat er wat meer NL ondertitels bijzaten en dat ze bij Play kartonnen doosjes beter zouden verpakken. Mijn Pulp Fiction C.E. is lichtelijk beschadigd. Zonde...

pi_14669448
quote:
Op zondag 16 november 2003 00:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Ik heb nu 10 DVD's besteld bij Play (waarvaan 4 bij PlayUSA) en alleen de eerste is tot nu toe met SelektVracht gekomen. Tenminste, ik mag aannemen dat SelektVracht het niet zonder tekenen in de brievenbus deponeert.

Ik heb nog nooit hoeven tekenen voor een zending. Alleen dddhouse (vanuit Hong Kong) verstuurd altijd aangetekend.

Verder s er m.b.t. play echt geen pijl op te trekken vanuit welke plaats de DVD's uiteindelijk verstuurd worden. Een groot deel komt uit Jersey, maar een evengroot deel heeft als afzender adres Belgie. En dat terwijl ze zelf daar niet eens bezorgen. Playusa komt naar mijn ervaring meestal uit Belgie.

quote:
Ik wou alleen dat er wat meer NL ondertitels bijzaten
Tsja, als je NL ondertiteling wil moet je daar gewoon op letten bij bestellen. Er staat altijd duidelijk aangegeven in welke talen ondertiteling wordt aangeboden op de DVD's. {i]Meestal[/i], en dan bedoel ik met name op de wat oudere films, is de release voor de UK dezelfde als voor de rest van Europa, en staat er gewoon NL ondertiteling op de DVD. Met name bij nieuwe releases wil de UK versie nogal eens afwijken van de versie voor de rest van Europa. En in sommige gevallen scheelt het echt per land.

Qua audiotracks wil Duitsland nogal eens afwijken, omdat er daar dan zonodig een Duitse nasynchronisatie ( ) op moet staan.

quote:
en dat ze bij Play kartonnen doosjes beter zouden verpakken. Mijn Pulp Fiction C.E. is lichtelijk beschadigd. Zonde...
Verpakking is bijna altijd een probleem. (Of de behandeling van poststukken door de diverse post-diensten, dat is maar net hoe je het uit wil leggen.) Overigens heb ik weinig problemen met de verpakking van play. Elke afzonderlijke DVD(-hoes) in een aparte enveloppe. Het scheelt zowieso aan schade als er eens iets "mishandeld" wordt.

Ook hier geldt weer dat dddhouse veruit de beste verpakking heeft. Het is gewoonweg schattig: Met de hand op maat gemaakt doosjes. DVD's keurig bij elkaar gebonden er in. Bubbleverpakking er omheen, en dan een enveloppe (zo'n mooie met een touwtje dichtgebonden) met daarop een hele zee aan echte postzegels . Ware kunststukjes.

Maar ook daar: Het aloude probleem dat DVD's regelmatig losschieten in de hoes. En dat kan nogal eens wat krassen opleveren. Gelukkig zijn die 'plastic-op-plastic' krassen meestal goed weg te poetsen.

pi_14669858
Ik merk dat de ene keer mijn dvd's met de gewone post komen en andere keren worden de dvd's op een willekeurig moment op de dag bezorgd.
Soms zit er ook een TGP - Port Betaald sticker opgeplakt, terwijl andere keren gewoon het Port Betaald stempel van Jersey leesbaar is.

Ik heb er verder nooit zo erg op gelet, maar wellicht heeft dat ook te maken met de manier/plaats van verzenden.
Ik heb ze tot nu toe altijd wel binnen twee weken binnen gehad in ieder geval.

Hmmzz....
pi_14670229
quote:
Op zondag 16 november 2003 01:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

-- Wow, dank je wel voor je antwoord! --

Ik ben gelijk even bij dddhouse.com gaan kijken. Zijn die DVD's echt origineel? Ik heb er nl. in China toen ook een berg voor nop gekocht alleen kon ik die ook bijna allemaal als onderzetter gebruiken...

Er zitten geen rare beschadigingen of afwerkingen aan de DVD's?

Ik ga even snuffelen of ik nog wat leuks vind. Bij cd-wow.com wel iig, gaat alleen allemaal weer geld kosten...

pi_14674849
Krijgen jullie tegenwoordig ook geen verzendbevestiging per mail meer? Ik moet nu steeds terug naar mijn order history om te zien of het verzonden is of niet.

Laatst twee dvd's niet ontvangen (Se7en en Ocean's Eleven); mailtje gestuurd en ze staan nu opnieuw als verzonden. Ik wacht op nog acht pakketjes, maar goed die zijn op de negende verstuurd, dus dat kan nog hooguit een week duren.

Ik hoop alleen niet dat er ergens in mijn regio een of andere frauduleuze postbode rondloopt.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  zondag 16 november 2003 @ 14:23:25 #130
6290 Dr_Crouton
pi_14675462
quote:
Op zondag 16 november 2003 13:51 schreef nostra het volgende:
Krijgen jullie tegenwoordig ook geen verzendbevestiging per mail meer? Ik moet nu steeds terug naar mijn order history om te zien of het verzonden is of niet.
Ik heb het idd ook niet gehad en was verbaasd toen mijn Transformers deluxe edition al binnen was gekomen. Season 2 Part 1 blijkt vorige week ook al verzonden te zijn toen ik de Order History bekeek.
pi_14675912
quote:
Op zondag 16 november 2003 14:23 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ik heb het idd ook niet gehad en was verbaasd toen mijn Transformers deluxe edition al binnen was gekomen. Season 2 Part 1 blijkt vorige week ook al verzonden te zijn toen ik de Order History bekeek.

Vlak na m'n posting kreeg ik wel weer een verzendbevestiging van een CD die ik gisternacht besteld heb. Blijkbaar heeft het systeem een week of 2 niet gewerkt. 'k Hoop dat het nu weer goed functioneert.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_14751160
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:44 schreef calvobbes het volgende:

Hoe wisten die lijers dan dat ze nog een DVD voor jou zouden krijgen?

wegens een probleempje ben ik een keer binnen geweest omdat die gozer iets moest opzoeken op zijn pc. (hij meende dat het bedrag wat op de stikker van play.com stond betekende dat 't onder rembours verstuurd was ) Hij had een of ander order programma open staan waar hij alles kon terugvinden en ik zag bij een aantal orders staan dat ze nog niet aangekomen waren.

Kan zijn dat 't iets speciaals was, maar ik ging er eigenljik van uit dat ze precies konden zien wat er de komende week of weken aankomt.

quote:
Op zondag 16 november 2003 00:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Het loont zich volgens mij al om gewoon die 1 Pond extra te betalen voor de R1 versie, om maar van het ellenlange wachten af te zijn.

hoe lang duurt het normaal gesproken voor die R1 dvd's binnen zijn?
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_14763860
quote:
Op zaterdag 15 november 2003 14:50 schreef Gorro het volgende:

[..]

Uit de FAQ:

I have received duplicates in my order
Please return the duplicated item unopened to the address below via recorded delivery. As soon as we receive the item we will refund your card. We apologise for the inconvenience, if you have any problems please do not hesitate to contact us.

Maar ik vraag me af hoeveel mensen dat daadwerkelijk doen

Ok, bedankt
Victory is mine!!
pi_14764726
Hoe ligt de koers pond-euro bij play.com?
This gun is for hire
  woensdag 19 november 2003 @ 18:31:15 #135
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_14765537
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:01 schreef springstein het volgende:
Hoe ligt de koers pond-euro bij play.com?
www.gwk.nl om de huidige koers op te vragen. Wel even bij invoeren "verkopen" aanvinken.

Had een DVD gepreordered bij Play.com, zou afgelopen maandag de 17e uitkomen, maar hij was al verscheept op donderdag de 13e en vandaag lag hij op de mat

6 dagen dus in principe, al verwachte ik hem pas volgende week

[..]
pi_14891750
quote:
Op woensdag 19 november 2003 18:31 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

www.gwk.nl om de huidige koers op te vragen. Wel even bij invoeren "verkopen" aanvinken

Ok, nu ga ik een domme vraag stellen: maar waarom juist de optie verkopen?
Hmmzz....
pi_14895623
Ik zit pas ruim een week bij play.com maar ben nu al erg tevreden. Een dag na de bestelling worden ze al verzonden en binnen 5 dagen had ik ze binnen.

Ook een voordeel is dat ze zoveel in voorraad al hebben de wat zeldzamere dvd's eerst besteld moeten worden bij Nederlandse (online)winkels.

pi_14896378
quote:
Op zondag 16 november 2003 02:51 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Ik ben gelijk even bij dddhouse.com gaan kijken. Zijn die DVD's echt origineel? Ik heb er nl. in China toen ook een berg voor nop gekocht alleen kon ik die ook bijna allemaal als onderzetter gebruiken...

Er zitten geen rare beschadigingen of afwerkingen aan de DVD's?

Ik ga even snuffelen of ik nog wat leuks vind. Bij cd-wow.com wel iig, gaat alleen allemaal weer geld kosten...

Sorry, beetje late reactie.

Ja, dddhouse doet alleen in volstrekt legale DVD's. Ze worden uitstekend verpakt bij versturen en dus aangetekend verstuurd. Het enige wat er wel eens "mis" gaat is dat een DVD losschiet in z'n hoes tijdens transport, maar daar heeft iedereen last van.

Ik ben zelf uitermate te spreken over ddhouse. Bestellingen zijn vaak nog sneller binnen dan bij play.com.

maandag 24 november 2003 @ 21:03:50 #139
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_14899102
cd-wow.co.uk is ook erg goed trouwens, ze hebben nu al 2 maal een nieuwe DVD gezonden nadat de postbode de mijne had gestolen en nu krijg ik weer een nieuwe nadat de DVD die ik heb ontvangen niet goed blijkt te werken.
Ze versturen al een nieuwe voordat ze de defecte hebben ontvangen, toch wel aardige service denk ik zo
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_14905185
Ik heb nu al 25 DVD's bij Play.com besteld. Eentje is er een keer niet aangekomen en ik heb daarover gemaild, kreeg binnen een dag antwoord en de DVD werd gewoon nagezonden, aangezien zij hem wel bezorgd hadden, zeiden ze.

Ik vind het echt een ultra winkel!

pi_17770345
Ik heb even hulp nodig, wilde er geen nieuw topic over openen, dus vandaar.
Heb gister voor het eerst via play een DVD besteld, maar nu accepteert hij mijn CC niet....??? Heb alles goed ingevuld, dus dat kan het echt niet zijn. Wie weet waar het aan kan liggen?

Ik moet de DVD volgende week donderdag hebben (verjaardag), ga ik dat redden? Want anders bestel ik hem ergens anders.
pi_17770487
ik heb nog nooit problemen gehad met play.com. soms duurde het een maand voordat ik het had maar alles is aangekomen.
pi_17770537
quote:
[b]Aan buren geven mogen ze niet, hoewel me dat ook een keer overkomen is, weet alleen niet meer of dat het de normale post was of Selektvracht.
Dan zal dan wel gewone post zijn, mijn vriendin krijgt ook 2x per maand een pakketje van Selectvracht en die kunnen we altijd bij de buurvrouw ophalen.....
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
pi_17770572
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:26 schreef blablasjit het volgende:
ik heb nog nooit problemen gehad met play.com. soms duurde het een maand voordat ik het had maar alles is aangekomen.
De langste verzendtijd was 3 weken bij mij (maakte deel uit van een zending van 5 dvd's, allemaal tegelijk verstuurd, 4 kwamen na 7 dagen, de 5e na 3 weken). Ondertussen had ik al een klacht gestuurd en werd er een nieuw exemplaar verzonden, die kreeg ik dus bijna tegelijk met de originele. Bottom-line, het kan tot 3 weken duren voordat iets binnenkomt maar aan wie dat ligt, geen idee..
Smile and the world smiles with you. Fart and you stand alone.
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:39:11 #145
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_17775164
Laatst 14 dvd's tegelijk besteeld, 12 daarvan waren de volgende dag verzonden en de eerste kwamen binnen druppelen na 5-6 dagen binnen een week waren ze er allemaal, de laatste 2 werden iets later verzonden en waren de week daarop binnen.
1 keer kwam een dvd niet binnen, gemailt en meteen werd er een nieuwe opgestuurd.
Prachtige winkel dus.
  woensdag 17 maart 2004 @ 13:55:15 #146
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_17775511
Als je problemen hebt ligt het meestal aan die idioten van SelektVracht en niet aan Play.com....
pi_17775623
3 dvds net gister binnen.. 8e en 10e verzonden. prima verpakt, werkt prima. netjes en prijzen ook zwaar ok. Coupling dvds trouwens erg goedkoop daar in vergelijking met in nederland (scheelt 9/10 euro!!) alleen geen nl ondertiteling maar jah hoeft van mij ook nie..
pi_18011807
SelektVracht blijft zuigen. Chagrijnige lul aan de deur, omdat-ie 11 pakketjes voor me had van Play en maar aan buren blijven geven. Zelfs mijn Dell computer van 2.500 euro stond bij de buren! Kwam mevrouw aanbellen: "Goh, jij doet maar duur!". al weet ik niet zeker of dat SelVr was, kan ook UPS geweest zijn, maar je bent in ieder geval wel goed gek als postbesteller
  zaterdag 27 maart 2004 @ 23:02:55 #149
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18012486
quote:
Op maandag 24 november 2003 17:02 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ok, nu ga ik een domme vraag stellen: maar waarom juist de optie verkopen?
dat moet je aan de bank vragen... ik weet alleen dat de verkoopsprijsd tot nu toe altijd overeenkwam met de de prijs die ik moest betalen
[..]
  zaterdag 27 maart 2004 @ 23:10:50 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_18012679
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 09:16 schreef Koningin het volgende:
Ik heb even hulp nodig, wilde er geen nieuw topic over openen, dus vandaar.
Heb gister voor het eerst via play een DVD besteld, maar nu accepteert hij mijn CC niet....??? Heb alles goed ingevuld, dus dat kan het echt niet zijn. Wie weet waar het aan kan liggen?

Ik moet de DVD volgende week donderdag hebben (verjaardag), ga ik dat redden? Want anders bestel ik hem ergens anders.
Dat ga je zeker niet redden. Meestal duurt het een dag of 8
pi_18634088
had futurama seizoen 4, 20 april besteld en kreeg hem vandaag binnen 3 dagen!
Homer Simpson: "Relax. What is mind? No matter. What is matter? Never mind!"
  vrijdag 23 april 2004 @ 15:25:30 #152
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18634712
[..]
  vrijdag 23 april 2004 @ 22:54:19 #153
6290 Dr_Crouton
pi_18643403
Ik ben niet tevreden.

Niet tevreden met TPG Post.

Ik bestel op 8 april in de vroege morgen Futurama Boxen seizoenen 1, 2, 3 en 4 en Battlestar Galactica pilot 2003.
Op 8 april in de middag krijg ik een bevestiging dat ze verstuurd zijn.

Dan krijg ik op 12 april alle Futurama boxen binnen, 4 dikke envelloppen. Maar geen BSG.
Die krijg ik pas op 22 april, gisteren dus. Lekker logisch weer.
  vrijdag 23 april 2004 @ 23:00:08 #154
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_18643526
Het gaat toch via Selektvracht, Dr_Crouton ?
  vrijdag 23 april 2004 @ 23:16:43 #155
6290 Dr_Crouton
pi_18643873
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 23:00 schreef detulp050 het volgende:
Het gaat toch via Selektvracht, Dr_Crouton ?
Ook via TPG. Misschien doen ze willekeurig met welk bedrijf wat verzend.
pi_18644993
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 23:16 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Ook via TPG. Misschien doen ze willekeurig met welk bedrijf wat verzend.
Ja, daar heb ik ook nog nooit enige logica in terug kunnen vinden..
Victory is mine!!
pi_18647946
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 22:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben niet tevreden.

Niet tevreden met TPG Post.

Ik bestel op 8 april in de vroege morgen Futurama Boxen seizoenen 1, 2, 3 en 4 en Battlestar Galactica pilot 2003.
Op 8 april in de middag krijg ik een bevestiging dat ze verstuurd zijn.

Dan krijg ik op 12 april alle Futurama boxen binnen, 4 dikke envelloppen. Maar geen BSG.
Die krijg ik pas op 22 april, gisteren dus. Lekker logisch weer.
En waarom is dit de schuld van TPG? Het is toch onderhand wel normaal dat je wat langer op iets moet wachten besteld bij Play ook al is er al meteen vermeld dat het verstuurd is? Sommige wachten nog langer dan jij dus niet zo zeuren lijkt me.
  zaterdag 24 april 2004 @ 11:50:17 #158
6290 Dr_Crouton
pi_18650091
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 07:24 schreef Smeich het volgende:

[..]

En waarom is dit de schuld van TPG? Het is toch onderhand wel normaal dat je wat langer op iets moet wachten besteld bij Play ook al is er al meteen vermeld dat het verstuurd is? Sommige wachten nog langer dan jij dus niet zo zeuren lijkt me.
Ik heb al eerder een slechte ervaring gehad met TPG dat me ontzettend veel geld heeft gekost, dus als jij vind dat ik zeur, vind ik het irrelevant. Alle artikelen zijn op dezelfde dag gekocht en verstuurd, dus TPG heeft er een handje van dat dingen laat komen, of helemaal niet.
pi_18650648
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 11:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik heb al eerder een slechte ervaring gehad met TPG dat me ontzettend veel geld heeft gekost, dus als jij vind dat ik zeur, vind ik het irrelevant. Alle artikelen zijn op dezelfde dag gekocht en verstuurd, dus TPG heeft er een handje van dat dingen laat komen, of helemaal niet.
Verstuurt Play dan nog ueberhaupt wel via TPG? Ik dacht dat ze dat al een tijd niet meer deden. Voor zover ik weet is Selektvracht ook 50/50 van P&O Nedlloyd en Royal Mail, hetgeen de voorkeur van de Britse posterijen voor Selektvracht zou kunnen verklaren.
  zondag 25 april 2004 @ 00:59:42 #160
6290 Dr_Crouton
pi_18665381
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 12:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Verstuurt Play dan nog ueberhaupt wel via TPG? Ik dacht dat ze dat al een tijd niet meer deden. Voor zover ik weet is Selektvracht ook 50/50 van P&O Nedlloyd en Royal Mail, hetgeen de voorkeur van de Britse posterijen voor Selektvracht zou kunnen verklaren.
Ja hoor, de laatste tijd veel via TPG.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')