Heeft iemand wel eens bij play.com besteld en wat was de levertijd ??
[Dit bericht is gewijzigd door SuperJERK op 10-09-2002 11:13]
Het kan natuurlijk zijn dat je bestelde DVD out of stock is. Dan duurt het iets langer.
quote:Als dat zo is dan mogen ze wel een mailtje sturen waarin je dat wordt verteld.
Op dinsdag 10 september 2002 11:13 schreef Strolie75 het volgende:Het kan natuurlijk zijn dat je bestelde DVD out of stock is. Dan duurt het iets langer.
quote:Je kunt de status van je bestelling online bekijken hoor.
Op dinsdag 10 september 2002 11:15 schreef psychionyx het volgende:
Als dat zo is dan mogen ze wel een mailtje sturen waarin je dat wordt verteld.
Ja toch?
maar het kan wel eens zijn dat het iets langer nodig heeft om de DVD te krijgen, en dat kan ook zo zijn dat hij al van de cc af is maar nog hebt gekregen.
Log een keer in bij Play en kijk eens even wat er voor melding op achter je bestelling staat.
Su6
Je kan trouwens bij Play controleren of je DVD's al verstuurd zijn... Play schrijft trouwens zodra de DVD's verzonden zijn het geld van je creditcard af, dus kan het inderdaad kloppen dat je al betaald hebt voordat je de DVD's binnen krijgt...
Maar 25 augustus is al wel een aardige tijd terug... Heb je de status al eens gecontroleerd? Anders zou ik als ik jou was toch maar eens een mailtje sturen desnoods...
quote:Heb je bij je account gekeken wanneer hij verstuurd is?
Op dinsdag 10 september 2002 11:09 schreef robbieRdam het volgende:
Ik heb een dvd bestald op 25 augustus bij play.com levertijd was 2 dagen stond er(zal voor uk zijn)
Maar hij is nog steeds niet binnen !!!!
En wel van mijn creditcard afgeschrevenHeeft iemand wel eens bij play.com besteld en wat was de levertijd ??
Zo niet, dan moet je even inloggen, en bij 'order history' kijken op welke datum hij verzonden is.
Is dat al twee weken geleden, dan zou ik nog een weekje ofzo wachten en daarna naar play.com mailen, dat het pakketje nooit aangekomen is. Met een beetje geluk sturen ze je dan een nieuwe op.
(Gewoonlijk hoort het een dag of 4, 5 te duren, soms iets langer..)
komt wel goeeed
play.com rocks.
Meestal sturen ze gelijk een nieuwe op.
quote:Minstens 14 dagen wachten na verzending, eerder doen ze uberhaupt niets.
Op dinsdag 10 september 2002 11:45 schreef Los_Bastardos het volgende:
Als je al betaald hebt, dan is de DVD al verstuurd.
Je kan ze nu beter ff bellen/mailen en dan zullen ze je bestelling opnieuw versturen.
Een levertijd van 2 dagen, betekent 'usually ships in 2 days.', oftewel normaal gesproken wordt het pakket verstuurd binnen 2 dagen. Verder schrijft play af van je creditcard op het moment dat je bestelling klaargemaakt wordt voor verzending.
Als je hem de 25e besteld hebt, is de DVD ws de 27e of 28e verstuurd. (dit kun je zien in de statusoverzichten) Het is nu 10 september, dus dat komt neer op 13 dagen. Dat is voor hun doen redelijk lang, maar als het een erg dure DVD was, heb je de kans dat de douane het onderschept heeft, en dat levert wat vertraging op. (En een rekening voor de BTW )
Of het pakketje pastte niet door je brievenbus, en het ligt op het postkantoor op je te wachten, en het afhaalbericht heb je met de reclamefolders weggemikt.
Bel in ieder geval even met je postkantoor, of er een pakketje voor je ligt te wachten.
samengevat: 13 dagen is wat lang, maar nog niet echt verontrustend.
Ik heb nu zo'n 100 dvd's bij ze besteld en ik heb ze iedere keer binnen gehad. Soms binnen een week, meestal binnen 2.
Maar goed, daar ging het ff nie om. Ik heb het 1 keer meegemaakt dat een DVD niet is aangekomen, dat was in de Kerstdrukte verdwenen
Bij play.com kan je in geval van een dvd die niet aankomt na 14 dagen even mailen en/of bellen om te melden dat je je DVD niet hebt ontvangen. Dan gaan ze het pakje traceren. Bij mij hebben ze na mijn mailtje gewoon een nieuwe verstuurd met de mededeling dat als de DVD nog mocht komen, of ik dan zo vriendelijk zou willen zijn om het terug te sturen.
Écht klantvriendelijk zijn ze daar. -zaak.
O ja, nog een tip: die enveloppen met DVD's maken nogal een val v.a. je brievenbus, hierdoor kunnen ze losraken en een krasje krijgen. Leg op de 5e werkdag een kussen of zo voor je voordeur (of achter? iig ín je huis ). Danoverleven ze de val
quote:Je kan bij de films op de site zien of er Nederlandse ondertiteling op staat. Bij veel DVD's is dat het geval.
Op dinsdag 10 september 2002 12:00 schreef StephanL het volgende:
Als je ze daar bestelt, krijg je dan de versies met Nederlandse ondertiteling?
quote:Bedankt!, effe checken
Op dinsdag 10 september 2002 12:02 schreef De_Schaduw het volgende:[..]
Je kan bij de films op de site zien of er Nederlandse ondertiteling op staat. Bij veel DVD's is dat het geval.
Ik heb het even gecontoleerd dit is mijn status:
Posted on 27/08/2002
Dan zijn ze nu 2 weken onderweg....Ik zal nog maar even wachten met me zorgen maken.
Rocky SE voor 9 pond, is zeker niet duur
Natuurlijk kan er altijd wat misgaan onderweg, maar over het algemeen denk ik dat Play.com wel zorgvuldig is met de bestellingen.
Play.com is PERFECT!
Alles wat ik besteld heb was er binnen 5 dagen en het is SPOTGOEDKOOP
MAAAARRR
Stel er is wat mis gegaan en je hebt het na 2 weken nog niet, dan kan je dat gewoon mailen en ze sturen het meteen opnieuw en dat komt zelfs in je stats te staan. En als je dan terug moet sturen krijg je gewoon netjes refund.
Ik bestel eigenlijk alleen maar R2 bij play want R1 heeft geen zin zijn altijd duurder dan als bijvoorbeeld DVDSOON.com of dvdboxoffice.com, en die 2 sites zijn nog sneller ook.
Ik krijg mijn creditcard gegevens niet geaccepteerd, en ja ze kloppen wel. Ook willen ze dat ik telefonisch contact met ze opneem, ze zijn niet bereikbaar...
Nou lopen ze te zeuren over dat het adres niet bij de creditcard zou kloppen, terwijl ik het adres toch echt het overschrijf zoals het op de afrekeningen vermeld staat. Zet ik dan iets niets goed neer ? Ik heb het er als volgt staan in mijn profiel:
code:Hoe hebben mensen die wel hun card wel geathoriseerd krijgen dit erneer gezet ? Ik snap er de ballen van aangezien ik nu al meerdere combinaties geprobeerd heb bij Adress.Name: Naam
Address: Straat
Plaatsnaam
Country Netherlands
Postcode: 7131 EP
Phone: 0544-377786
quote:Heb je wel exact de naam die ook op de credit card staat? Dus bijv je heet Piet Janssen. Maar op je cc staat: P.J.A. Janssen.
Op maandag 2 juni 2003 14:15 schreef Public Enemy het volgende:
Ik wou afgelopen weekend ook eens wat bij play.com bestellen. Nou heb ik al bij tig online winkels van alles besteld van kleding/cdz/dvd/shifi spul noem maar op, dus dit zou een eitje moeten zijn....niet dus.Ik krijg mijn creditcard gegevens niet geaccepteerd, en ja ze kloppen wel. Ook willen ze dat ik telefonisch contact met ze opneem, ze zijn niet bereikbaar...
Nou lopen ze te zeuren over dat het adres niet bij de creditcard zou kloppen, terwijl ik het adres toch echt het overschrijf zoals het op de afrekeningen vermeld staat. Zet ik dan iets niets goed neer ? Ik heb het er als volgt staan in mijn profiel:
code:Hoe hebben mensen die wel hun card wel geathoriseerd krijgen dit erneer gezet ? Ik snap er de ballen van aangezien ik nu al meerdere combinaties geprobeerd heb bij Adress.Name: Naam
Address: Straat
Plaatsnaam
Country Netherlands
Postcode: 7131 EP
Phone: 0544-377786
ik had staan XXXX van XXXXXXX
terwijl het X.X.X.X van XXXXXXX had moeten zijn dus die punten hadden me genekt
De spellen zijn binnen sinds 19 augustus binnen, de DVD nog steeds niet.
Moet ik mij al zorgen gaan maken, of komt het wel vaker voor dat er meer dan twee weken zit tussen verzenden en ontvangen?
V.
quote:komt vaker voor soms dingen die op de zelfde dag verzonden zijn komen verschillend qua dag binnen
Op woensdag 27 augustus 2003 16:45 schreef Verbal het volgende:
Ik heb op 12 augustus een paar spellen besteld bij Play en een op de 13e een DVD.
Allemaal binnen een dag op 'verzonden'.De spellen zijn binnen sinds 19 augustus binnen, de DVD nog steeds niet.
Moet ik mij al zorgen gaan maken, of komt het wel vaker voor dat er meer dan twee weken zit tussen verzenden en ontvangen?
V.
quote:Okee, dat weet ik. Maar acht dagen later dan de rest nog niet binnen
Op woensdag 27 augustus 2003 17:55 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
komt vaker voor soms dingen die op de zelfde dag verzonden zijn komen verschillend qua dag binnen
Ik heb eind vorige week ook een paar DVD's besteld. Als die eerder binnenkomen dan die ik anderhalve week daarvoor heb besteld ga ik aan de bel hangen.
V.
Zo heb ik maandag een mailtje gestuurd over de special features van een bepaalde dvd box set, alleen nog steeds niets gehoord.
Hoe lang doen ze hier normaal over?
quote:standaard dingen 48 uur anders een 48-74 uur
Op donderdag 28 augustus 2003 14:05 schreef maarteniscrazy het volgende:
Iemand al eens een mailtje gestuurd naar play over iets anders dan niet bezorgde dvd's?Zo heb ik maandag een mailtje gestuurd over de special features van een bepaalde dvd box set, alleen nog steeds niets gehoord.
Hoe lang doen ze hier normaal over?
quote:dan keuren ze het af omdat het de 3 weken grens niet overschreden heeft
Op woensdag 27 augustus 2003 23:26 schreef Verbal het volgende:[..]
Okee, dat weet ik. Maar acht dagen later dan de rest nog niet binnen
Ik heb eind vorige week ook een paar DVD's besteld. Als die eerder binnenkomen dan die ik anderhalve week daarvoor heb besteld ga ik aan de bel hangen.
V.
quote:worden deze normaal ook bij jou bezorgd door select vracht ?
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:20 schreef Joppe het volgende:
2 weken grens
Ik had laatst ook een dvd box besteld, en die was na twee weken nog steeds niet binnen. Heb ik even gemaild en na een dag ofzo kreeg ik bericht dat ze de box opnieuw zouden versturen. En de box is nu - als het goed is - onderweg
Ik wacht nu alweer bijna twee weken op een paar andere zendingen, en het dreigt dus wederom richting non-delivery-melding te gaan
Zeker balen omdat er dus een cadeautje tussen zit voor mijn kleine zusje, die dit weekend jarig was
Geile kutzooi
V.
quote:Zeker wel.
Op woensdag 3 september 2003 11:34 schreef Verbal het volgende:
Heeft niemand anders problemen met de bezorging van Play-producten?
Ik mis nog 3 DVD's die ongeveer een maand geleden verstuurd zijn. Een levertijd van een maand of langer is zeer zeldzaam, maar komt (bij mij dan) wel eens voor... Inmiddels wel de Non delivery mails verstuurd.
V.
quote:oh relaxed, laat je t ons weten als je antwoord hebt?
Op woensdag 3 september 2003 12:03 schreef Verbal het volgende:
Ik heb al een mail gestuurd met vragen of ze structurele problemen hebben, ofzo.V.
quote:Nee, geen problemen. De afgelopen weken een aantal keer iets besteld, altijd na een werkdag of 5,6 binnen.
Op woensdag 3 september 2003 11:34 schreef Verbal het volgende:
Heeft niemand anders problemen met de bezorging van Play-producten?V.
quote:Regio (afgezien van Regio 2
Op woensdag 3 september 2003 13:24 schreef Mike het volgende:[..]
Nee, geen problemen. De afgelopen weken een aantal keer iets besteld, altijd na een werkdag of 5,6 binnen.
Noord/zuid/midden/oost/west?
V.
quote:Tuuk
Op woensdag 3 september 2003 13:08 schreef Astronaut_Jones het volgende:[..]
oh relaxed, laat je t ons weten als je antwoord hebt?
V.
quote:Blijkbaar leveren ze iets sneller aan hun vaste klanten die veel afnemen
Op woensdag 3 september 2003 13:24 schreef Mike het volgende:Nee, geen problemen. De afgelopen weken een aantal keer iets besteld, altijd na een werkdag of 5,6 binnen.
quote:
Op woensdag 3 september 2003 13:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Blijkbaar leveren ze iets sneller aan hun vaste klanten die veel afnemen
Wat zie jij als 'vaste klant'?
V.
quote:Zuid.
Op woensdag 3 september 2003 13:26 schreef Verbal het volgende:[..]
Regio (afgezien van Regio 2
)?
Noord/zuid/midden/oost/west?
V.
Ik vond het de laatste tijd juist weer veel sneller gaan...vorig jaar heb ik ook wel een paar keer wat langer moeten wachten, maar de laatste 6 bestellingen waren er allemaal binnen 8 dagen.
quote:De "order-history" van Mike
Op woensdag 3 september 2003 13:30 schreef Verbal het volgende:Wat zie jij als 'vaste klant'?
quote:Die ervaring heb ik dus ook al dik een halfjaar. Maar de laatste weken is het wenen met het hoofddeksel op.
Op woensdag 3 september 2003 13:30 schreef scanman01 het volgende:
Gaat altijd goed bij play.com
Ik heb er denk ik al 50 dvd's gekocht en heb ze allemaal ook ontvangen. Meestal is de levertijd tussen de 5 en 10 dagen.
V.
quote:Aha
Op woensdag 3 september 2003 13:31 schreef calvobbes het volgende:[..]
De "order-history" van Mike
Dus vijftig items telt niet mee.
Hoerentoko, dat Play
V.
quote:Misschien waren ze druk bezig met de nieuwe vormgeving die er nu ineens is
Op woensdag 3 september 2003 13:32 schreef Verbal het volgende:Die ervaring heb ik dus ook al dik een halfjaar. Maar de laatste weken is het wenen met het hoofddeksel op.
quote:My eyes! Jezus, wat lelijk...
Op woensdag 3 september 2003 13:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Misschien waren ze druk bezig met de nieuwe vormgeving die er nu ineens is
Nou ja, zolang ze alles maar in de uitverkoop gooien, vind ik alles best.
Op de kop af 100 bestellingen. De eerste zending ging meteen mis..., maar van Play direct een vervangend exemplaar gekregen. Daarna nooit een probleem alleen zo nu en dan een lange levertijd (regio Amsterdam). Op dit moment mis ik er 3.
Mijn regio is midden-Nederland (Hilversum)
V.
quote:Heb precies hetzelfde als jij had een DVDbox de 13e besteld en volgens mijn order history is hij de 14e verstuurd. Maar ik heb nog niets ontvangen. Dit is dan wel mijn eerste keer dat ik wat bij play.com besteld heb.
Op woensdag 3 september 2003 13:43 schreef Verbal het volgende:
Ik check vanavond mijn history ook wel even. Ga geen pw's naar mijn creditcardgegevens intikken op gedeelde computers enzo.Mijn regio is midden-Nederland (Hilversum)
V.
Maar ik zit dus ook in Hilversum, mischien hebben we net dezelfde bezorger die ook van een DVDtje houd.
edit: Ik heb net een mailtje gehad dat ze hem weer hebben opgestuurd.
[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 03-09-2003 18:01]
Ik kreeg meteen een bevestigingsmail en de volgende dag een bericht dat de dvd verstuurd is op 29-8, ik heb hem nog niet binnen maar ik hoop hem eind van de week toch binnen te krijgen.
ik wil ze een mailtje sturen maar ik kan het email adres enrgens vinden..
iemand..?
quote:Het staat anders met behoorlijk grote letters op de site:
Op woensdag 3 september 2003 18:59 schreef dutchmage het volgende:
mijn dvd staat al 4 weken op awaiting stock..ik wil ze een mailtje sturen maar ik kan het email adres enrgens vinden..
iemand..?
Dit is wel langzamer dan ik van ze ben gewend! Normaal is het 5 tot 8 dagen.
Ben ook grote klant (bijna 150 items), maar dat maakt volgens mij echt geen donder uit.
quote:Mijn spul ook, ondanks het feit dat ik vanochtend nog met de koerier heb gebeld, die me meldde niets van Play.com voor mijn adres te hebben vandaag
Op woensdag 3 september 2003 18:55 schreef Astronaut_Jones het volgende:
al mijn spul is net binnen gekomen
Magoed, lekker binnen, kleine zusje alsnog blij kunnen maken met haar Eyetoy.
V.
Als ik jullie was zou ik ook eens naar de audio cd's gaan kijken, die zijn allemaal op zijn hoogst rond de 14euro (allemaal de nieuwste titels)
Ik vind het alleen jammer dat de regio 1 DVDs nu gescheiden zijn van de rest. Play.com en PlayUSA.com. Beetje onzinnig, maar het zal wel een reden hebben.
Van de 60 keer dat ik iets besteld heb, kreeg ik 2 keer het verkeerde. Even bellen naar Jersey, terugsturen en het was opgelost.
Klopt dit wel? Ik heb nog geen notificatie gehad dat het is verzonden of dergelijk.
quote:Ja dit klopt. Als het goed is staat er achter een datum "Posted on ../../....". Ongeveer een 5 a 8 werkdagen later wordt hij bij je thuis bezorgt.
Op dinsdag 9 september 2003 08:10 schreef Smeich het volgende:
Even een vraagje. Voor het eerst wat besteld bij Play nu. Dit was enkele daagjes geleden. Nu kijk ik in mijn account en staat deze order niet bij 'outstanding orders' maar bij Order History (This page shows orders that have been processed or cancelled.)Klopt dit wel? Ik heb nog geen notificatie gehad dat het is verzonden of dergelijk.
quote:Uit die lijst verdwijnt die zo gauw ze de DVD op de post hebben gedaan. Dan kun je de bestelling ook niet meer annuleren!
Op dinsdag 9 september 2003 08:55 schreef Smeich het volgende:
ah ok, thnx. Was ff voor de zekerheid omdat op die andere pagina 'No current outstanding orders' stond.
quote:Net zo goed, want dat hoeft bij Play ook niet
Op dinsdag 9 september 2003 10:59 schreef italy het volgende:
en tevens hoef je geen verzendkosten te betalen, beter dus!
Maar ik ga het eens checken...
V.
quote:Ik ben even gaan kijken, maar die site is toch wel behoorlijk duurder.
Op dinsdag 9 september 2003 10:59 schreef italy het volgende:
je moet je dingen bestellen bij http://www.dvdboxoffice.com
deze site is heel goed en heel goedkoop en betrouwbaar
en tevens hoef je geen verzendkosten te betalen, beter dus!
quote:Het zijn Canadese dollars he?
Op dinsdag 9 september 2003 11:16 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ben even gaan kijken, maar die site is toch wel behoorlijk duurder.
quote:Er staat links wel een plaatje waar je op kunt klikken om naar de bargains te gaan.
Op dinsdag 9 september 2003 11:18 schreef sweek het volgende:[..]
Het zijn Canadese dollars he?
.
Ik kom af en toe best goedkoop uit daar... ik zie alleen niet echt een bargains gedeelte?
Maar een Canadese dollar is 0.67 euro ofzo...en dan vind ik het echt heel duur daar.
quote:En voor zover ik kan zien alleen R1.
Op dinsdag 9 september 2003 11:16 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ben even gaan kijken, maar die site is toch wel behoorlijk duurder.
V.
quote:Ja, dat sowieso idd.
Op dinsdag 9 september 2003 11:37 schreef Verbal het volgende:[..]
En voor zover ik kan zien alleen R1.
V.
Deze site werd door veel mensen gebruikt toen er nog geen online dvd-zaken in Europa waren. Ten opzichte van Amazon waren ze goedkoper omdat de Canadese dollar gunstiger stond plus het feit dat verzenden gratis was.
Nu zijn ze gewoon duurder.
Ik heb er in de periode 20 aug t/m 22 aug 15 dvd's besteld, 7 daarvan waren binnen een week binnen, 6 andere kwamen tegelijk de 2de week binnen en ik wacht nog op een boxset en een losse dvd. Alles was binnen 3 dagen verstuurd.
Je moet gewoon wat geduld hebben, ik wacht deze week ook gewoon af en reageer vooralsnog niet. Overigens heb ik nog nooit iets niet ontvangen.
Begin augustus DVD van Soldaat van Oranje besteld (had ik al, maar mijn exemplaar weggegeven). Eind augustus nog niet binnen. Gemeld.
Vrij snel stond er een nieuw exemplaar op 'packing' in mijn lijst met bestelde DVD's. Vijf dagen later stond hij nog steeds op packing.
Mailtje gestuurd met vraag wat er aan de hand was. Dag later stond hij er helemaal niet meer (ook niet als verzonden). Weer een dag later stond hij weer op 'packing' en een dag later (5 sept) als verzonden.
En verdomme WEER niet binnen...
Wat de neuk?
V.
quote:Op je laatste vraag: alle dvd's worden automatisch apart verstuurd.
Op woensdag 1 oktober 2003 18:42 schreef flaphead het volgende:
veel goede verhalen over play.com...dus als ik straks mn CC binnen heb ga ik ook ns aan de slag.
maar dan heb ik nog een vraagje; schieten alleen pakketjes van onder de 22 euro langs de douane? en als je meerdere dvd's (of boxen) besteld, worden die dan automatisch apart verstuurd? (zodat de kans dat ze bij de douane onderschept worden kleiner is)
Heb nu ongeveer 15 dvd's besteld, had ze allemaal redelijk snel binnen..
Wacht nu op Fight Club, American Beauty en Amadeus
quote:Vandaag bericht dat n.a.v. mijn tweede mancomelding NOG een poging is gedaan om Soldaat van Oranje bij mij af te leveren.
Op maandag 29 september 2003 16:01 schreef Verbal het volgende:
Ik word een beetje gek...Begin augustus DVD van Soldaat van Oranje besteld (had ik al, maar mijn exemplaar weggegeven). Eind augustus nog niet binnen. Gemeld.
Vrij snel stond er een nieuw exemplaar op 'packing' in mijn lijst met bestelde DVD's. Vijf dagen later stond hij nog steeds op packing.
Mailtje gestuurd met vraag wat er aan de hand was. Dag later stond hij er helemaal niet meer (ook niet als verzonden). Weer een dag later stond hij weer op 'packing' en een dag later (5 sept) als verzonden.En verdomme WEER niet binnen...
Wat de neuk?
Terwijl ik ze juist de suggestie aan de hand had gedaan om eerst uit te zoeken hoe het zo toevallig kon dat tot twee keer toe achter elkaar een DVD met dezelfde titel manco is. En dat terwijl de hele tijd alle andere DVD's bij mij wèl binnenkomen. Je zou denken dat dat toeval dan op een probleem bij HUN zou moeten berusten.
Naja, ik ben benieuwd of deze wel binnen gaat komen.
V.
bij address staat maar liefst 3 regels. als ik op alleen de eerste regel gewoon het adres invul zegt ie dat ook de 2e regel een verplicht veld is, en dus ingevuld moet worden. is het dan de bedoeling om op de 2e regel het huisnummer te zetten?
maar toen ik dat deed kreeg ik een mailtje van play.com om het een en ander te 'replyen' en 'conformen', en als ik naar mijn account wil gaan is ie 'declined'. omdat er iets niet zou kloppen in vergelijking met mn CC-gegevens.
dus ik vraag me af hoe het adres precies ingevuld moet worden, dan weet ik tenminste of het probleem daar vandaan komt.
thnx.
quote:Eerste regel van adres doe je straat en huisnummer, bijvoorbeeld: De Dvdstraat 666.
Op maandag 27 oktober 2003 19:00 schreef flaphead het volgende:
ik heb nog een vraagje over de registratie...bij address staat maar liefst 3 regels. als ik op alleen de eerste regel gewoon het adres invul zegt ie dat ook de 2e regel een verplicht veld is, en dus ingevuld moet worden. is het dan de bedoeling om op de 2e regel het huisnummer te zetten?
maar toen ik dat deed kreeg ik een mailtje van play.com om het een en ander te 'replyen' en 'conformen', en als ik naar mijn account wil gaan is ie 'declined'. omdat er iets niet zou kloppen in vergelijking met mn CC-gegevens.
dus ik vraag me af hoe het adres precies ingevuld moet worden, dan weet ik tenminste of het probleem daar vandaan komt.
thnx.
Je moet wel hetzelfde adres opgegeven als waarop je CC geregistreerd staat en ik geloof ook dezelfde naam als op je CC staat.
Als het dan nog niet lukt moet je eens kijken of je de van/verval datum van je CC wel goed hebt ingevuld.
En dan bedoel ik dus vanaf de bevestiging via mail tot het 1e bezorgbericht van de pakketdienst (ik ben overdag nooit thuis).
Ik heb ook 1x een cd daar gekocht en die kwam maar niet binnen. 2 mailtjes gestuurd (nooit antwoord gehad) en even daarna zag ik dat de cd opnieuw opgestuurd zou worden zonder extra kosten. En inderdaad weer na 1,5 week lag de cd op de deurmat.
Dus ik raad Play.com zeker aan
quote:Hoeveel tijd zat er tussen de verzenddatum en je feedback naar Play?
Op donderdag 30 oktober 2003 13:30 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik heb bij Play nu al 6 keer DVD's besteld en ik vind het maar een matige online winkel. Van die 6 keer zijn 2 keer bestellingen niet aangekomen, en wat ik hier zo lees ben ik niet de enige bij wie dat af en toe voorkomt. Na een herinnering te hebben gestuurd naar Play werd er wel meteen weer een dvd verstuurd en is ook aangekomen. Ik heb het idee dat ze af en toe (expres) vergeten de dvd op te sturen. Dit soort ervaringen heb ik bij bv Amazon en Bol helemaal niet. Bij Amazon en Bol komt alles wat ik bestel gewoon de eerste keer aan. Maar verder is Play wel fijn, lekker goedkoop
Anyway, er zijn nog een paar bestellingen onderweg bij mij en ik zet netjes alles in een Excel tabel zodat ik kan bijhouden hoe lang een bestelling er over gedaan heeft. Kan ik mooi een gemiddelde uitrekenen
quote:Ik heb er denk ik al 75 DVDs besteld en er is er nog nooit 1 niet aangekomen.
Ik heb bij Play nu al 6 keer DVD's besteld en ik vind het maar een matige online winkel. Van die 6 keer zijn 2 keer bestellingen niet aangekomen, en wat ik hier zo lees ben ik niet de enige bij wie dat af en toe voorkomt
quote:Ik wacht in het geval van een DVD die niet aankomt ongeveer 2,5 week na de dag van verzend e-mail van Play. Is de DVD dan nog niet aangekomen...stuur ik een mailtje naar Play en krijg dan binnen 24 uur een bevestiging dat er nieuwe onderweg is. Wat wel gek is is dat die DVD's die na 2,5 week niet zijn aangekomen ook nooit meer zijn aangekomen. Misschien dat de postbode het wel interessant vindt als er play.com op de bruine envelop staat om het mee naar huis te nemen
Op donderdag 30 oktober 2003 13:39 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Hoeveel tijd zat er tussen de verzenddatum en je feedback naar Play?
Ik heb nl. mijn eerst twee DVD's binnen die een dag na elkaar verstuurd waren. De ene deed er 8 dagen over (1 weekend ertussen) en de ander 13 dagen (2 weekenden). Wat ik hier zo'n beetje gelezen heb is dat de meeste mensen misschien niet zoveel geduld hebben.Anyway, er zijn nog een paar bestellingen onderweg bij mij en ik zet netjes alles in een Excel tabel zodat ik kan bijhouden hoe lang een bestelling er over gedaan heeft. Kan ik mooi een gemiddelde uitrekenen
Bij mij verschilt het best veel over hoe lang een zending van Play er over doet na de verzend e-mail van Play. 1 keer was een DVD er al binnen 5 dagen, maar het kan net zo makkelijk bijna 2 weken duren. Mijn ervaring is dus, is ie er na 2 weken nog niet dan wordt het een e-mail sturen naar Play. Wel prima service van ze dat wanneer een DVD niet aankomt en je spreekt ze erover aan ze meteen zonder vragen te stellen een nieuw exemplaar sturen
In totaal zijn er ook 10 bij mij thuis bezorgd, maar 1 er van was de verkeerde versie. Deze kon ik gewoon terugsturen (verzend-/verpakkingskosten krijg je netjes terug), nu is het alleen nog wachten op de juiste versie of een refund.
quote:zelfde ervaring met CDWOW gehad. 3 pakketjes die op dezelfde dag waren verstuurd, kwamen maar niet aan. Mailtje was genoeg om 3 nieuwe exemplaren toegestuurd te krijgen. De eerste zending kwam een paar weken erna alsnog. Vaag.
Op vrijdag 31 oktober 2003 11:57 schreef Andyvie het volgende:
Bij mijn laatste 2 bestellingen zijn de DVD's ook zoek geraakt (ik woon in Wageningen).
Heel apart dat van 1 bestelling (2 DVD's) allebei de pakjes zoek waren geraakt.
Perfect !
gister was het voor mij 2 weken sinds shipment van mn order, dat waren 6 boxsets. eergister had ik er eentje binnen, gister 4, en vandaag de laatste. netjes!
worden die dingen van play.com trouwens overal door selektvracht afgeleverd? die man was bij mij toch wel een potje sjacho, alleen omdat hij al bezig was met het papiertje schrijven. man, hij mocht al blij zijn dat er uberhaput iemand aanwezig was overdag.
wat is jullie ervaring met selektvracht als je niet thuis bent? wordt het dan bij de buren afgeleverd? (heeft ie vandaag ook bij mij gedaan, verdomme 3 huizen verder de lul, ik ken die mensen niet eens).
dat is toch een nadeel, ik heb veel liever dat het -zoals bij tpg- op het postkantoor wordt afgeleverd, zodat je het de volgende dag wanneer het jou uitkomt kan ophalen (voor mij is dat ook maar 2 minuutjes lopen).
Ik heb twee keer gehad dat ze zich niet hielden aan de tijd die op de briefjes stond...ze schrijven: 'u was niet thuis, we komen morgen na 18.00'. Goed, de volgende dag kom je dan om 5 voor 6 thuis van werk maar dan ligt er alweer een nieuw briefje 'u was niet thuis'. Zeer frustrerend. Het ligt waarschijnlijk maar net aan de persoon die bij jou bezorgd.
Aan buren geven mogen ze niet, hoewel me dat ook een keer overkomen is, weet alleen niet meer of dat het de normale post was of Selektvracht.
quote:Wat heeft dat met Play.com te maken?
Op vrijdag 14 november 2003 16:58 schreef kriele het volgende:
Weet iemand of the music safe een beetje op tijd en betrouwbaar is? Heb ik namelijk een CD besteld.
En waarom vraag je dat pas achteraf, en niet voordat je daar iets besteld hebt?
Ik vermoed dat die lijers bij Selektvracht gewoon mijn ene dvd hebben laten liggen zodat ze dat in 1x kunnen bezorgen. En niet 2x hoeven te rijden in 2 weken. En dat terwijl ik nog geen halve kilometer van dat depot afwoon
quote:Hoe wisten die lijers dan dat ze nog een DVD voor jou zouden krijgen?
Op zaterdag 15 november 2003 14:37 schreef Vision het volgende:Ik vermoed dat die lijers bij Selektvracht gewoon mijn ene dvd hebben laten liggen zodat ze dat in 1x kunnen bezorgen. En niet 2x hoeven te rijden in 2 weken. En dat terwijl ik nog geen halve kilometer van dat depot afwoon
2 DVD's besteld op dezelfde dag..(en op dezelfde dag verzonden) Na 2 weken had ik ze nog niet, toen ff gebeld, zijn ze opnieuw opgestuurd.
Dag nadat ik ze gebeld had, kreeg ik er 1, met een sticker van TPG op de envelop; RM en Port betaald oid...
Vaag.. moet ik die dubbele terug sturen of mag ik die houden ?
quote:Uit de FAQ:
Op zaterdag 15 november 2003 14:44 schreef Dr_Evil het volgende:
Vaag.. moet ik die dubbele terug sturen of mag ik die houden ?
I have received duplicates in my order
Please return the duplicated item unopened to the address below via recorded delivery. As soon as we receive the item we will refund your card. We apologise for the inconvenience, if you have any problems please do not hesitate to contact us.
Maar ik vraag me af hoeveel mensen dat daadwerkelijk doen
quote:Dat gaat wel erg makkelijk. Ik zou er bijna misbruik van gaan maken.
Op zaterdag 15 november 2003 15:14 schreef Joppe het volgende:
Mja, ik zit volgende week waarschijnlijk met een dubbele Vertigo en een dubbele Det Sjunde inseglet. Ik had na twee en een halve week mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Toen heb ik ze gemaild en zij verstuurden beide DVD's opnieuw. Maar nu kreeg ik gisteren de originele bestelling alsnog binnen. En dan volgende week die tweede verzending
Maar terugsturen? Dacht meer aan doorverkopen; dan kan ik van dat geld misschien weer een nieuwe DVD kopen. Bij Play natuurlijk
Ik heb deze week trouwens weer zonder problemen mijn dvd's binnen gekregen. Ik ben echt heel tevreden met de service (en prijzen) van play.com.
quote:Je zou niet de enige zijn volgens mij.
Op zaterdag 15 november 2003 16:56 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Dat gaat wel erg makkelijk. Ik zou er bijna misbruik van gaan maken.
Als ik niet zo'n ontzettende eerlijke jongen was uiteraard.
quote:Selectvracht is de laatste tiijd zwaar bagger. En het vervelende is, dat het ook nog eens zowat alleen post uit de UK is die daar terecht komt. Betsel je iets in Aussieland of Hong Kong dan gaat het gewoon via TPG.
Op zaterdag 15 november 2003 14:37 schreef Vision het volgende:
ik had toevallig laatst een dvd besteld en 1 week later nog 2 andere. nu kreeg ik ze allebei tegelijkertijd binnen terwijl de ene een week eerder door play.com verzonden was.Ik vermoed dat die lijers bij Selektvracht gewoon mijn ene dvd hebben laten liggen zodat ze dat in 1x kunnen bezorgen. En niet 2x hoeven te rijden in 2 weken. En dat terwijl ik nog geen halve kilometer van dat depot afwoon
Het duurt de laatste tijd enorm lang voordat bestellingen uit de UK hier zijn. En er zijn laatst bij mij weer eens 3 pakketjes "verdwenen" . Bestellingen via playusa gaan stukken sneller. het lijkt er op dat de meeste bestellingen daar via Belgie verstuurd worden, en hier dus door TPG afgeleverd worden. (Behalve die waarbij ze echt aangeven dat ze uit de VS komen) Het loont zich volgens mij al om gewoon die 1 Pond extra te betalen voor de R1 versie, om maar van het ellenlange wachten af te zijn.
Misschien toch maar eens een mailtje richting Royal Mail sturen, met het verzoek hun samenwerking met selectvracht eens te heroverwegen en weer gewoon TPG gebruiken.
quote:Ik heb nu 10 DVD's besteld bij Play (waarvaan 4 bij PlayUSA) en alleen de eerste is tot nu toe met SelektVracht gekomen. Tenminste, ik mag aannemen dat SelektVracht het niet zonder tekenen in de brievenbus deponeert.
Op zondag 16 november 2003 00:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
-- vrij lang verhaal
--
Ik wou alleen dat er wat meer NL ondertitels bijzaten en dat ze bij Play kartonnen doosjes beter zouden verpakken. Mijn Pulp Fiction C.E. is lichtelijk beschadigd. Zonde...
quote:
Op zondag 16 november 2003 00:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Ik heb nu 10 DVD's besteld bij Play (waarvaan 4 bij PlayUSA) en alleen de eerste is tot nu toe met SelektVracht gekomen. Tenminste, ik mag aannemen dat SelektVracht het niet zonder tekenen in de brievenbus deponeert.
Verder s er m.b.t. play echt geen pijl op te trekken vanuit welke plaats de DVD's uiteindelijk verstuurd worden. Een groot deel komt uit Jersey, maar een evengroot deel heeft als afzender adres Belgie. En dat terwijl ze zelf daar niet eens bezorgen. Playusa komt naar mijn ervaring meestal uit Belgie.
quote:Tsja, als je NL ondertiteling wil moet je daar gewoon op letten bij bestellen. Er staat altijd duidelijk aangegeven in welke talen ondertiteling wordt aangeboden op de DVD's. {i]Meestal[/i], en dan bedoel ik met name op de wat oudere films, is de release voor de UK dezelfde als voor de rest van Europa, en staat er gewoon NL ondertiteling op de DVD. Met name bij nieuwe releases wil de UK versie nogal eens afwijken van de versie voor de rest van Europa. En in sommige gevallen scheelt het echt per land.
Ik wou alleen dat er wat meer NL ondertitels bijzaten
Qua audiotracks wil Duitsland nogal eens afwijken, omdat er daar dan zonodig een Duitse nasynchronisatie ( ) op moet staan.
quote:Verpakking is bijna altijd een probleem. (Of de behandeling van poststukken door de diverse post-diensten, dat is maar net hoe je het uit wil leggen.) Overigens heb ik weinig problemen met de verpakking van play. Elke afzonderlijke DVD(-hoes) in een aparte enveloppe. Het scheelt zowieso aan schade als er eens iets "mishandeld" wordt.
en dat ze bij Play kartonnen doosjes beter zouden verpakken. Mijn Pulp Fiction C.E. is lichtelijk beschadigd. Zonde...
Ook hier geldt weer dat dddhouse veruit de beste verpakking heeft. Het is gewoonweg schattig: Met de hand op maat gemaakt doosjes. DVD's keurig bij elkaar gebonden er in. Bubbleverpakking er omheen, en dan een enveloppe (zo'n mooie met een touwtje dichtgebonden) met daarop een hele zee aan echte postzegels . Ware kunststukjes.
Maar ook daar: Het aloude probleem dat DVD's regelmatig losschieten in de hoes. En dat kan nogal eens wat krassen opleveren. Gelukkig zijn die 'plastic-op-plastic' krassen meestal goed weg te poetsen.
Ik heb er verder nooit zo erg op gelet, maar wellicht heeft dat ook te maken met de manier/plaats van verzenden.
Ik heb ze tot nu toe altijd wel binnen twee weken binnen gehad in ieder geval.
quote:Ik ben gelijk even bij dddhouse.com gaan kijken. Zijn die DVD's echt origineel? Ik heb er nl. in China toen ook een berg voor nop gekocht alleen kon ik die ook bijna allemaal als onderzetter gebruiken...
Op zondag 16 november 2003 01:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
-- Wow, dank je wel voor je antwoord!
--
Er zitten geen rare beschadigingen of afwerkingen aan de DVD's?
Ik ga even snuffelen of ik nog wat leuks vind. Bij cd-wow.com wel iig, gaat alleen allemaal weer geld kosten...
Laatst twee dvd's niet ontvangen (Se7en en Ocean's Eleven); mailtje gestuurd en ze staan nu opnieuw als verzonden. Ik wacht op nog acht pakketjes, maar goed die zijn op de negende verstuurd, dus dat kan nog hooguit een week duren.
Ik hoop alleen niet dat er ergens in mijn regio een of andere frauduleuze postbode rondloopt.
quote:Ik heb het idd ook niet gehad en was verbaasd toen mijn Transformers deluxe edition al binnen was gekomen. Season 2 Part 1 blijkt vorige week ook al verzonden te zijn toen ik de Order History bekeek.
Op zondag 16 november 2003 13:51 schreef nostra het volgende:
Krijgen jullie tegenwoordig ook geen verzendbevestiging per mail meer? Ik moet nu steeds terug naar mijn order history om te zien of het verzonden is of niet.
quote:Vlak na m'n posting kreeg ik wel weer een verzendbevestiging van een CD die ik gisternacht besteld heb. Blijkbaar heeft het systeem een week of 2 niet gewerkt. 'k Hoop dat het nu weer goed functioneert.
Op zondag 16 november 2003 14:23 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik heb het idd ook niet gehad en was verbaasd toen mijn Transformers deluxe edition al binnen was gekomen. Season 2 Part 1 blijkt vorige week ook al verzonden te zijn toen ik de Order History bekeek.
quote:wegens een probleempje ben ik een keer binnen geweest omdat die gozer iets moest opzoeken op zijn pc. (hij meende dat het bedrag wat op de stikker van play.com stond betekende dat 't onder rembours verstuurd was
Op zaterdag 15 november 2003 14:44 schreef calvobbes het volgende:Hoe wisten die lijers dan dat ze nog een DVD voor jou zouden krijgen?
Kan zijn dat 't iets speciaals was, maar ik ging er eigenljik van uit dat ze precies konden zien wat er de komende week of weken aankomt.
quote:hoe lang duurt het normaal gesproken voor die R1 dvd's binnen zijn?
Op zondag 16 november 2003 00:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Het loont zich volgens mij al om gewoon die 1 Pond extra te betalen voor de R1 versie, om maar van het ellenlange wachten af te zijn.
quote:Ok, bedankt
Op zaterdag 15 november 2003 14:50 schreef Gorro het volgende:[..]
Uit de FAQ:
I have received duplicates in my order
Please return the duplicated item unopened to the address below via recorded delivery. As soon as we receive the item we will refund your card. We apologise for the inconvenience, if you have any problems please do not hesitate to contact us.Maar ik vraag me af hoeveel mensen dat daadwerkelijk doen
quote:www.gwk.nl om de huidige koers op te vragen. Wel even bij invoeren "verkopen" aanvinken.
Op woensdag 19 november 2003 18:01 schreef springstein het volgende:
Hoe ligt de koers pond-euro bij play.com?
Had een DVD gepreordered bij Play.com, zou afgelopen maandag de 17e uitkomen, maar hij was al verscheept op donderdag de 13e en vandaag lag hij op de mat
6 dagen dus in principe, al verwachte ik hem pas volgende week
quote:Ok, nu ga ik een domme vraag stellen: maar waarom juist de optie verkopen?
Op woensdag 19 november 2003 18:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
www.gwk.nl om de huidige koers op te vragen. Wel even bij invoeren "verkopen" aanvinken
Ook een voordeel is dat ze zoveel in voorraad al hebben de wat zeldzamere dvd's eerst besteld moeten worden bij Nederlandse (online)winkels.
quote:Sorry, beetje late reactie.
Op zondag 16 november 2003 02:51 schreef DikkeSmikkel het volgende:[..]
Ik ben gelijk even bij dddhouse.com gaan kijken. Zijn die DVD's echt origineel? Ik heb er nl. in China toen ook een berg voor nop gekocht alleen kon ik die ook bijna allemaal als onderzetter gebruiken...
Er zitten geen rare beschadigingen of afwerkingen aan de DVD's?
Ik ga even snuffelen of ik nog wat leuks vind. Bij cd-wow.com wel iig, gaat alleen allemaal weer geld kosten...
Ja, dddhouse doet alleen in volstrekt legale DVD's. Ze worden uitstekend verpakt bij versturen en dus aangetekend verstuurd. Het enige wat er wel eens "mis" gaat is dat een DVD losschiet in z'n hoes tijdens transport, maar daar heeft iedereen last van.
Ik ben zelf uitermate te spreken over ddhouse. Bestellingen zijn vaak nog sneller binnen dan bij play.com.
Ik vind het echt een ultra winkel!
Dan zal dan wel gewone post zijn, mijn vriendin krijgt ook 2x per maand een pakketje van Selectvracht en die kunnen we altijd bij de buurvrouw ophalen.....quote:[b]Aan buren geven mogen ze niet, hoewel me dat ook een keer overkomen is, weet alleen niet meer of dat het de normale post was of Selektvracht.
De langste verzendtijd was 3 weken bij mij (maakte deel uit van een zending van 5 dvd's, allemaal tegelijk verstuurd, 4 kwamen na 7 dagen, de 5e na 3 weken). Ondertussen had ik al een klacht gestuurd en werd er een nieuw exemplaar verzonden, die kreeg ik dus bijna tegelijk met de originele. Bottom-line, het kan tot 3 weken duren voordat iets binnenkomt maar aan wie dat ligt, geen idee..quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:26 schreef blablasjit het volgende:
ik heb nog nooit problemen gehad met play.com. soms duurde het een maand voordat ik het had maar alles is aangekomen.
dat moet je aan de bank vragen... ik weet alleen dat de verkoopsprijsd tot nu toe altijd overeenkwam met de de prijs die ik moest betalenquote:Op maandag 24 november 2003 17:02 schreef -Wepeel2- het volgende:
[..]
Ok, nu ga ik een domme vraag stellen: maar waarom juist de optie verkopen?
Dat ga je zeker niet redden. Meestal duurt het een dag of 8quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:16 schreef Koningin het volgende:
Ik heb even hulp nodig, wilde er geen nieuw topic over openen, dus vandaar.
Heb gister voor het eerst via play een DVD besteld, maar nu accepteert hij mijn CC niet....??? Heb alles goed ingevuld, dus dat kan het echt niet zijn. Wie weet waar het aan kan liggen?
Ik moet de DVD volgende week donderdag hebben (verjaardag), ga ik dat redden? Want anders bestel ik hem ergens anders.
Ook via TPG. Misschien doen ze willekeurig met welk bedrijf wat verzend.quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:00 schreef detulp050 het volgende:
Het gaat toch via Selektvracht, Dr_Crouton ?
Ja, daar heb ik ook nog nooit enige logica in terug kunnen vinden..quote:Op vrijdag 23 april 2004 23:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Ook via TPG. Misschien doen ze willekeurig met welk bedrijf wat verzend.
En waarom is dit de schuld van TPG? Het is toch onderhand wel normaal dat je wat langer op iets moet wachten besteld bij Play ook al is er al meteen vermeld dat het verstuurd is? Sommige wachten nog langer dan jij dus niet zo zeuren lijkt me.quote:Op vrijdag 23 april 2004 22:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben niet tevreden.
Niet tevreden met TPG Post.
Ik bestel op 8 april in de vroege morgen Futurama Boxen seizoenen 1, 2, 3 en 4 en Battlestar Galactica pilot 2003.
Op 8 april in de middag krijg ik een bevestiging dat ze verstuurd zijn.
Dan krijg ik op 12 april alle Futurama boxen binnen, 4 dikke envelloppen. Maar geen BSG.
Die krijg ik pas op 22 april, gisteren dus. Lekker logisch weer.
Ik heb al eerder een slechte ervaring gehad met TPG dat me ontzettend veel geld heeft gekost, dus als jij vind dat ik zeur, vind ik het irrelevant. Alle artikelen zijn op dezelfde dag gekocht en verstuurd, dus TPG heeft er een handje van dat dingen laat komen, of helemaal niet.quote:Op zaterdag 24 april 2004 07:24 schreef Smeich het volgende:
[..]
En waarom is dit de schuld van TPG? Het is toch onderhand wel normaal dat je wat langer op iets moet wachten besteld bij Play ook al is er al meteen vermeld dat het verstuurd is? Sommige wachten nog langer dan jij dus niet zo zeuren lijkt me.
Verstuurt Play dan nog ueberhaupt wel via TPG? Ik dacht dat ze dat al een tijd niet meer deden. Voor zover ik weet is Selektvracht ook 50/50 van P&O Nedlloyd en Royal Mail, hetgeen de voorkeur van de Britse posterijen voor Selektvracht zou kunnen verklaren.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik heb al eerder een slechte ervaring gehad met TPG dat me ontzettend veel geld heeft gekost, dus als jij vind dat ik zeur, vind ik het irrelevant. Alle artikelen zijn op dezelfde dag gekocht en verstuurd, dus TPG heeft er een handje van dat dingen laat komen, of helemaal niet.
Ja hoor, de laatste tijd veel via TPG.quote:Op zaterdag 24 april 2004 12:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Verstuurt Play dan nog ueberhaupt wel via TPG? Ik dacht dat ze dat al een tijd niet meer deden. Voor zover ik weet is Selektvracht ook 50/50 van P&O Nedlloyd en Royal Mail, hetgeen de voorkeur van de Britse posterijen voor Selektvracht zou kunnen verklaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |